Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC210R Info ja vinkit  (Luettu 31261 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Durango DESC210R Info ja vinkit
« : 03.03.14 - klo: 23.10 »
Team Durango DESC210R Info ja vinkit

Huom. Keskustelua autosta täällä: http://rc10.fi/index.php?topic=64434.0

Auto tuli markkinoille syksyllä 2012. Desc210R perustuu Dex210 autoon ja autossa on paljon samoja osia ja samanlaisia ratkaisuja. Autosta on julkaistu myös RTR versio joka tuli markkinoille suunnilleen samaan aikaan.

Kestävyys: Kestävyys on vakiona ihan hyvä. Vakioautossa on kaksi heikkoa kohtaa, muoviset taka hingepinniholderi sekä v1 runko. Rungosta on julkastu päivitetty TypeB malli joka on kestävä sekä vakiopohjaa voi vankistaa SumoRacing skidplateillä. Taka hingepinniholderit voi päivittää metallisiksi joita löytyy ainakin Durangolta, exotekiltä ja revolution designiltä. Näillä auto on kestävä. Takatukivarret voivat joskus hajota ja takapuskurin voi saada hajalle. Takapuskurin voi itse modata kestävämmiksi linkeillä.

Viriosat: Autossa löytyy säätöjä varmasti kaikille tarpeeksi. Hyviä viriosia ovat valkoiset jouset ja erillaisia lisäpainoja löytyy kattavasti. Auton voi rakentaa etu tai takamoottoriseksi kolmella tai neljällä rattaalla. Erittäin yksinkertaistettuna auto kääntyy parhaiten MM3 konfiguratiolla ja huonointen RM4. RM4 konfiguriaatiolla saa parhaan takapidon. Keski moottoria käytetään yleensä kovapitoisilla radoilla ja takamoottoria käytetään yleensä liukaalla radalla. Lisätietoja: http://www.team-durango.com/blog/2011/12/06/dex210-motor-configurations/

Nostamalla etukoritolppaa iskarin alimpaan reikään saa eturenkaille enemmän liikkumisvaraa.

Tuotekoodeja:

TD Dimec X pallokupit: TD330591

Lisätietoja autosta:
http://www.team-durango.com/race-cars/desc210r/
http://www.team-durango.com/race-cars/desc210rtr/


http://www.team-durango.com/in-the-pits.php?car_id=6

Sähköt:
Kisailussa käytetään tässä yleensä 10.5t-8.5t moottoria. Nopariksi riittää yleensä joku n. 60A nopari mutta 120a tai vastaava on tietysti varmempi. Servoksi kannattaa laittaa minimissään n. 10Kg vääntävän metalliservon.
RTR Sähköt: Vakioservo on aika huono ja muovirattaat hajoaa helposti. Moottorina on SP 13.t sensorillinen kone ja SP Cirtix sensori nopari. Säätöjä löytyy vähän noparista ja pakkia ei löydy.

Keskustelua autosta: http://rc10.fi/index.php?topic=64434.0

Jos infossa on jotain parannettavaa/lisättävää ole yhteydessä minuun tai kirjoita auton omaan topicciin niin muokkaan viestiä.

Autoa myy suomessa: EA-import, Hobbyfactory, Racersrcshop sekä Power racing.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid