Kirjoittaja Aihe: G-MADE SAWBACK  (Luettu 40337 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #30 : 11.05.14 - klo: 01.09 »
Olen samaa mieltä edellisen kanssa.. Toi on niin kaunis että oikeesti voisin ajatella itselle.
Nostan hattua, ja olen lukenut tätä alusta lähtien.
Uskomaton härpäke ,ei edes aikaisemmin tullut ees mieleen.

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #31 : 11.05.14 - klo: 22.33 »
OHO! Kiitos hienoista kommenteista mitä laitoitte!! Se on totta, että tämäntyyppinen projekti olisi enemmän kotonaan offifoorumilla. Oma Sawback oli ilmeisesti myös ensimmäisiä Suomeen tuotuja yksilöitä mikä olisi kyllä varmasti herättänyt mielenkiintoa myös offipuolella.. Tietoisesti kuitenkin tein topiikin juuri tälle foorumille ajatuksena tuoda jotain "erilaista" rakentelua tänne ja samalla monipuolistaa foorumitarjontaa  :grin:. Toivottavasti onnistuin siinä. Itse olen noviisi offari mutta oppia tulee koko ajan lisää.. Nyt lisukkeena takapenkit.. Tein 2mm messinkitangosta ja 20mm messinkilatasta penkin rungot.. Taas joutui paikallinen kahvilayrittäjä sponsoroimaan "laudat" penkkiin.. Katkasin kahvinsekoitustikut sopivan mittaisiksi ja maalasin ne ruskeiksi. Maalasin penkkirungot mustiksi ja kiinnitin ne 2mm ruuveilla koppaan. Locktiten geelipikaliimalla kiinnitin "laudat" runkoihin.

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #32 : 11.05.14 - klo: 22.43 »
Viimesimmät lisukkeet ovat vinssiin uusi koukku joka on kyllä 100X enemmän scale kuin se mikä siinä oli alkuperäisasennuksena.. Se kun muistutti enemmän korulukkoa kuin vinssikoukkua. Jerrykannu takaluukussa on vielä väliaikais kiinnitetty kuumaliimalla. Ajatus on tehdä jerrykannulle jonkunlainen teline missä se on kiinni jotta kokonaisuus näyttäisi "aidolta".

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #33 : 11.05.14 - klo: 22.52 »
Nyt on pari kertaa oltu ajelemassa kallioilla ja huomattu auton hyvät ja huonot maasto ominaisuudet. Eli painopisteen siirtoa kaipaa. Sekä enemmän painoa ja pehmeämpiä renkaita. Pientä ihmetystä aiheuttaa se että kun ajaa eteenpäin niin autoa ei voi ihan nollasta lähteä ryömittämään vaan se lähtee nykäsyllä ns minimivauhtiin mistä portaattomasti kiihtyy kun taas taakseppäin se lähtee nollasta portaattomasti peruuttelemaan.. Siihen pitää paneutua koska se on perin veemäinen ominaisuus offiautolle!! Axialin moottorissa ei ole ennakon säätöä joten sitä ei voi kokeilla. Onko kellään ideoita vai meneekö sähköt uusiksi  :wink: Ollaan otettu runsaasti videomateriaalia joten laitan lähipäivinä youtubeen videota ensimmäisistä ajoista!

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #34 : 12.05.14 - klo: 00.33 »
Omassa axialin scx10:ssä on mulla ainakin toiminut toi Tekinin FX-R nopari (tämä http://fi.eurorc.com/product/420/tekin-fx-r-esc ) combotettuna tuon Integyn (tämä http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/harjalliset-moottorit/integy-matrix-pro-lathe-motor-45t-single.html ) moottorin kanssa, eli ei ole minkäänlaista nykimistä kun hitaasti lähtee rullaamaan, vaikka autolla onkin painoa päälle 4kg. Oon laittanut renkaisiin jokaseen sisälle n. 260g lyijylankaa per rengas ja etuakselin päällä on vielä lisäpainona vajaa puolisen kiloa lyijyä nätisti piilossa (pieneen tilaan mahtuu kumminkin).

Tuolla kombolla kumminkin on vääntöä riittänyt niin paljon, ettei ole ikinä siitä jäänyt kiinni, tosin 3S akulla ajelen  :grin:

Mutta siis oma ratkaisu on ollut nuo sähköt, jotta on saanut auton liikkumaan juuri niin herkästi ja isolla väännöllä kun on halunnut. Ja ihan riittävän vauhdikaskin se on, kun axialissa näyttää olevan ihan jees nuo ratastukset, eli kävelyvauhtia nopeammin selkeästi "porhaltaa" tarvittaessa.

Renkaiksi ainakin itse osaan suositella Pitbullin Rockbeasteja, jos niitä saa tuon kokosena. Omassa autossa on ne 1.9 tuumaiset ja täytyy sanoa, että pito kivellä on ollut aivan huikea. Soralla myös, eli muita renkaita en ainakaan itse enää lähde edes arpomaan  :tongue: Riittävän pehmeät ja silti säilyttävät hyvin oman profiilinsa, kun mukana tuli nuo "kaksiosaiset" foamit, missä olikos se nyt pehmeämpi rengas ulkopuolella ja kovempi sisäpuolella... En muista, mutta mahtavasti toimivat ja näyttävätkin pahuksen komioilta scale-kumeilta.

Mutta tuossa nyt vaan omia ajatuksiani, mitä sähköihin ja renkaisiin tulee.

edit: Ja edelleen pahuksen komia on muuten auto. Tuosta renkaista tuli mieleen, että tosin omassa jeepissäni on joustot vähän laajemmat, niin sekin tietty auttanut pidossa paljon  :tongue:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #35 : 12.05.14 - klo: 10.42 »
Pientä ihmetystä aiheuttaa se että kun ajaa eteenpäin niin autoa ei voi ihan nollasta lähteä ryömittämään vaan se lähtee nykäsyllä ns minimivauhtiin mistä portaattomasti kiihtyy kun taas taakseppäin se lähtee nollasta portaattomasti peruuttelemaan.. Siihen pitää paneutua koska se on perin veemäinen ominaisuus offiautolle!! Axialin moottorissa ei ole ennakon säätöä joten sitä ei voi kokeilla. Onko kellään ideoita vai meneekö sähköt uusiksi  :wink: Ollaan otettu runsaasti videomateriaalia joten laitan lähipäivinä youtubeen videota ensimmäisistä ajoista!
Kokeile kääntää ohjaimesta kaasukanavan suunta (NOR/REV) ja sitten kalibroit noparin uudelleen. Voisi toimia.
Tai jos ohjaimessa on säätöjä kaasukäyrälle voisit muokata niitä.

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #36 : 14.05.14 - klo: 18.15 »
Kiitos Master Calgar ja Jon.lindgren vinkeistä. Seuraavaksi puran sähköt ja pikkasen uudelleensijoittelen ne jotta saan painoa enemmän etupäähän. Kokeilen kokoamisen jälkeen jonin antamia vinkkejä. Jos ei niillä rupee toimimaan niin Master Calgarin valintoja sähköjen suhteen voisi kokeilla.. Taas pikkasen "hieroin" yksityiskohtia autoon.. Maalasin etupenkit mattaruskeiksi. Värjäsin kuskin tukan mustaksi ja "kasvatin" tälle viikset. Laitoin omatekele vaahtosammuttimen etupenkkien väliin. Tyytyväisin olen kuitenkin kartasta.. Koska vaikutan Kirkkonummella niin latasin netistä kirkkonummen maastokartan joka on skaalassa 1:20000. Pienensin sen 1:10.een ja printtasin sen paperille.. En valitettavasti onnistunut taittamaan karttaa siten kun se kuuluisi taittaa oikeaoppisesti mutta olen silti tyytyväinen lopputulokseen. Karttataskuksi toimi hyvin minigrip pussin kulma..

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #37 : 15.05.14 - klo: 01.55 »
Komiaa yksityiskohtaa kyllä  :grin: Alkaakos toi heppu ratissa näyttää nuorelta Burt Reynoldsilta?  :cheesy:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #38 : 15.05.14 - klo: 21.29 »
Sinäpä sen sanoit Master Calgar  :grin:! Tosin hakusessa on koko ajan josko löytyisi pikkasen pienempi hahmo niin ois enemmän skaalassa.. Ja jos sellanen löytyy niin Burtti lentää olan yli  :grin:.. Nyt sitten tein sähköt uusiksi autoon. Laitoin "muistin virkistämiseks" yhden valokuvan myös vanhoista sähköistä tuohon alle jotta on millä vertailla. Vastarihyllyn päälle tein 3mm alumiinilevystä akkutelineen. Vastariboksin kansi oli niin korkea että nopari olisi ottanut koppaan kiinni jos sen siihen päälle olisi asentanut. Joten tein vastariboksin kannen niinikään 3mm alumiinilevystä jolloin kansi oheni noin 5mm. Tein samalla pikkasen isomman kannen jotta sain vinssin piirikortin samalle levylle niin ei tarvinnut sen sijoittelua enään miettiä. Tein samalla myös 6mm alulatasta servolle telineen rungon väliin. Näin sain ohjausservon pois akselin päältä rungon väliin mihin se minun mielestä kuuluukin.Sen verran oli tiukka sovitus nuo sähköt kokonaisuudessaan että paikka missä virtajohdot tällä hetkellä on niin on ainoa paikka mihin ne mahtui ilman että niitä jatkaa. Akku on niin lähellä koppaa sivuilta ja päältä että ainoastaan moottorin sähköt pystyi vetää "tulipellin" kautta noparille koska kaikkialla muualla johdot olisi ottanut kiinni koppaan..  Seuraavaksi sitten sähköjen käyttöönotto ja uudelleen säätö...

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #39 : 15.05.14 - klo: 22.07 »
Paljos velottasit jos tekisit toisenkin tuollasen servotellingin ja pistäisit postissa E-Savoon?  :wink:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #40 : 16.05.14 - klo: 19.52 »
Kyllä mä sellasen voin  sulle tehdä HMS77  :azn: Laitan YV.n sulle aiheesta. Jos sulla on samanlainen sawback niin olisin kiinnostunut sun kokemuksista autosta ja jos löytyy niin pari kuvaa tähän topikkiin vaik? Ja jos oot tehnyt jotain muutoksia niin niistä myös kokemuksia!? Itse asensin tänään lapion autoon.. Lapio on uutena täysin hopean värinen joten maalasin sen musta-punaiseksi. Hyllyltä bongasin traxxas stampeden iskarit joiden alaosa sopi mielestäni täydellisesti lapion kiinnitykseen. Iskarivarren kierre on 3mm joten koppaan vain 3mm reijät ja lyhhyillä M3 ruuveilla osat kiinni. Sen jälkeen pujotin lapion läpi ja ruuvasin lapionvarren kiinni..
Lopputulos näkyykin sitten valokuvista.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #41 : 16.05.14 - klo: 22.41 »
Juu Sahaselkä kotiutui tännekin tänään vain KAHDESSA päivässä The Scaler Storelta, huikean nopeaa..  :shocked:
Mulla on stoorisivut luonnollisestikin tuolla RC-Offin puolella, koska sinne saa kuvatkin vähän isompana, enkä kahteen paikkaan jaksa kirjoitella samoja asioita..  :wink:

http://www.rc-offi.net/smf/index.php?topic=9416.0

« Viimeksi muokattu: 16.05.14 - klo: 22.48 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #42 : 17.05.14 - klo: 09.33 »
Huomaan, että sulla HMS77 on jo selkeä näkemys omasta projektistasi siitä mitä meinaat siihen laittaa..
Mielenkiinnolla seuraan sitä tuolta offipuolelta!!

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #43 : 04.06.14 - klo: 21.44 »
Sain hommattua toisen sawin itselleni.. Auto oli vasta kasattu ja kokeiltu kun tiimikaveri tuli jo toisiin himoihin ja myi tämän pois "alta". Itse purkaan tämän auton takas osiin ja teen siitä vuoden 2015 messuille auton.. Ja tällä kertaa rungosta poistetaan kromi!!!! Ajattelin jotain army lookkia ja vaikka joku soppatykki tai kranaatinheitin peräkärryksi messuille..?? Auto oli kohtuullisen laadukkailla sähköillä varustettu.. Ohjausservona Savöx SC-1256TG. Nopari on NOVAK Eiger, ja moottori myös NOVAK 35T krawlermotti.. Alla pari kuvaa joista alimmaiset HMS77.lle tehty servoteline sawiin. Samanlaisen teen myös tähän uuteen omaan projektiin..

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #44 : 04.06.14 - klo: 22.14 »
Hyvältä näyttää tuo servotellinki.  :tongue:

Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #45 : 04.06.14 - klo: 22.28 »
Se army look sopii paremmin kuin nenä päähän ;)
Tuo punainen oli sen verran komia , että odotan mielenkiinnolla mitä tästä tulee.
Meinasitko tuosta autosta korean sodan versiota vai vielä vanhempaa?
Täältä puolto kranuheittimelle. Sellaista kun ei oo tullut eteen viel.

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #46 : 04.06.14 - klo: 22.51 »
Omassa sawissa mulla ei ole tuota servon upotusta.. Jos painaa keulan niin alas kun se menee joustojen varassa niin samalla kun joustot on pohjassa niin servovarsi hipoo "perämurikkaa". Tässä "evo 2" versiossa tätä ominaisuutta ei enään ole.. Eli pitääpi itselle kans tehdä upootus  :shocked:.. Joka reijässä on muuten M3 jengat.. Ihan vaa tiedoksi.. Kiitos Andrimus mielipiteestä! En vielä tiedä mitä armylookkia tulee.. Tää auto tuli pikkasen äkkiä eteen.. katotaan kumpi kärryvaihtoehto saa enemmän kannatusta niin mennään vaik sit sen mukaan  :laugh:

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #47 : 14.06.14 - klo: 22.38 »
Pientä päivitystä autoon. Otin tuosta uudesta sawista sähköt ja siirsin ne tähän "vanhaan" sawiin. Samalla tein uuden servotelineen ohjausservolle joka voikin nyt vaikka olla vertsio 2  :grin:.. Vinssin piirikortti rikkoutui tuossa aikaisemmin joten sekin piti vaihtaa.. Aikaisemmin vinssi toimi siten että jos piti oikeanpuoleista ohjainsauvaa eteenpäin niin vinssi tuli ulos ja jos piti itseään päin niin kelas sisään. Nyt toimii siten että kertanäpäytys itseään päin kelaa ulos uusi näpäytys pysäyttää. ja taas näpäytys niin kelaa sisään. Mielestäni helpompi näin.

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #48 : 30.06.14 - klo: 19.09 »
Nyt ois uudempi sawi purettu ja osista pitäisi ottaa kromi pois jotta ne voisi myöhemmin maalata mattamustiksi..

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #49 : 10.08.14 - klo: 00.27 »
Tein tuohon vanhempaan sawiin tänään kääntyvän ohjauspyörän. Lyhkäisyydessään rattia kääntää Futaban microservo joka on kytketty samaan lähtöön ohjausservon kanssa  :azn:. Porasin m6 kupukantaruuviin 3mm reijän josta ratin ohjaustanko" menee kopan läpi jotta asennus olisi tukeva. Lyhensin ratin omaa ohjaustankoa 4mm ja työstin ohjaustangon  alapuolelle lukitusruuvin jotta ratti kääntyy kun ruuvi joka on rattitangon sisällä kääntyy.
Alapuolella puristin kahden mutterin väliin pyöreän servovarren. Microservon asensin pelkääjän puolelle 2 puolisella teipillä ja tein viellä ruuvilukituksen poikittaistangolla ja kahdella ruuvilla. Servon ja ratin välilinkkinä toimii 1,5mm teräslanka.

Alla olevasta linkistä pikkasen videota asiasta. P.S. En keksinyt muutakaan taustamusaa ja koko video on pikasesti väsätty..  :embarrassed:

https://www.youtube.com/watch?v=DOxstkbgcvI&feature=youtu.be

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #50 : 10.08.14 - klo: 11.56 »
Sain tehtyä ensimmäisen ajovideon sawbackistä..  :azn:

https://www.youtube.com/watch?v=P830V8-3iZI&feature=youtu.be

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #51 : 27.08.14 - klo: 19.31 »
Tänään kerkes töitten jälkeen pikkasen perehtyä vaihdekeppiin.. 3mm kierretangosta tein kepin. Alle ruuvasin kuulalinkin kuppiosan jonka lyhensin 4mm jotta se jäisi moottorin yläpuolelle eikä ottaisi siihen kiinni. Porasin kuulan läpi reijän mistä jossain vaiheessa laitan linkkitangon servolle. Lexaniin laitoin läpivientikumin joka ajaa saranan virkaa. Uläpuolelle muoviholkki ja nylock mutteri. Varren peitin mustalla kutistesukalla.. Servon ajattelin sijoittaa lavan alle.

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #52 : 10.09.14 - klo: 22.19 »
Vaihdekeppi valmis josta tietysti sitten syntyi idea että pitäähän päänkin kääntyä..
Ja eiku hommiin. Kroppa osiin ja jyrsimellä paikka microservolle rintakehään. Sovittamisen jälkeen kuumaliimalla kiinni... Kädet tein solumuovista. Valokuvan kädet jäi pikkasen lyhyiksi joten olen ne pidentänyt sopivan mittaisiksi mutta en valitettavasti hoksannut ottaa kuvia niistä sitten..

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #53 : 10.09.14 - klo: 22.29 »
Epäuskoinen ilme naamalla, ajattelin että mitä .....
Sitten alkoi naurattaa toteamus.
Komeeta joka tapauksessa.
Saa nähdä mitähän vielä tuohon keksit lisätä.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #54 : 11.09.14 - klo: 10.40 »
Aivan loistavaa !! Seuraava askel vois olla, että toi tyyppi huutaa jotain  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #55 : 11.09.14 - klo: 13.02 »
Tässä on kyllä jo sitä kunnon rc rakentelua  :cheesy:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #56 : 11.09.14 - klo: 17.21 »
Vaikka ei tähän topicin upeaan autoon liitykään, niin samanlaista ideaa noilla liikkuvilla osilla kuitenkin:

Axial Bounty Hunter Wraith in detail..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #57 : 11.09.14 - klo: 21.38 »
Kitos todella mieltä kohentavista ja kannustavista kommenteista  :grin:!! On muuten ihan älyttömän komeaa työtä tuo axial tuossa ylemmässä videossa.. Pikkasen tuohon malliin mulla on tavoite tuossa predator projektillssa.. Eli paljon liikkuvia yksityiskohtia! Laitoin youtubeen videota tämänhetkisestä tilanteesta noista sawbackin "liikkuvista osista".. Huomasin vasta julkaistuani videon että noi valokuvat videossa ovat kyllä törkeen kauan näkyvillä ennen kun tulee seuraava valokuva ja loput videoklipit.

https://www.youtube.com/watch?v=LhSE37d_JZY&feature=youtu.be
« Viimeksi muokattu: 11.09.14 - klo: 21.43 kirjoittanut Buttenmeister »

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #58 : 18.09.14 - klo: 17.15 »
Koska tuo vaihdekepin servo on lavan alla niin aina kun käytti servoa lava vääntyi pikkasen. Sain ongelman poistettua kun asensin 2mm alumiinilevynpalasen servon ja lavan väliin. Nyt väänö kohdistuu paljon isommalle alueelle ja ongelma on enään aika olematon  :azn:. Kopassa on jo sen verran piuhaa että ajattelin pikkasen selkeyttää servojen kytkentää auton runkoon. Tähän ajattelin käyttää vanhaa kunnon vga liitintä. Upotan vga runkoliittimen vastarilaatikon kanteen. Liittimestä juotan vastarille tulevat piuhat. Kopan piuhoille teen vastaavanlaisen kytkennän. Mutta siitä enemmän kunhan olen edennyt asiassa  :wink:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: G-MADE SAWBACK
« Vastaus #59 : 26.09.14 - klo: 09.09 »
Vad mer kan man säga 10+
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂