Kirjoittaja Aihe: Next Car Game  (Luettu 1442 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spedeboy

  • Jäsen
    • Profiili
Next Car Game
« : 07.04.14 - klo: 11.33 »
Eli mietteitä, aikomuksia ynm. Next Car Gameen liittyvää. Mielestäni Bugbear on nostanut taas rimaa mitä nyky romuralli pitää olla, ensimmäinen ongelma tietenkin oli tuo että PC:tä piti vähä piristää että jaksaa pyörittää kun pahimmillaa taitaa jokunen tuhat objektia ilmassa lentää. Mutta sen ongelman ohi päästyäni siinä vierähti päivä ellei kaksi pelin ääressä. Auton vauriot ovat mielestäni huippu luokkaa mitä nyt sisäkuva kulmasta kuskin pää menee katon läpi välillä tai on nenäkiinni konepellissä, mutta nämäkään eivät haittaa kunhan vauhtia ja tilanteita riittää jonka kruunaa äänimaailma.  :afro:

Löytyykö foorumilaisia jotka tätä pelaavat? Tai on suunnitellu ostavansa? Tai ihan vain mielipiteitä kyseisestä pelistä.

Stampede VXL  -  Slash 4x4

Poissa Zeerios

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Next Car Game
« Vastaus #1 : 07.04.14 - klo: 14.13 »
On kyl hyvää mäiskettä bugbearilt taas kerran. Flatoutit oli ihan loistavia, paitsi se vika lissä bugbear ei ollu tekijänä enää.
Pelkkää kolarimallinnusta jos tykkää katella nii suosittelen BeamNG.Driveä. siin kyl parhaimmat/aidoimmat damage mallinnukset. Siin tosin ei o mitää kisoja jne.
HPI Baja 5B 2.0

Poissa Spedeboy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Next Car Game
« Vastaus #2 : 07.04.14 - klo: 15.54 »
Joo Flatoutit olivat kanssa hyviä ja ovat vieläkin en sitä kiellä, ensimmäistä flatouttia kuukausia tahkonneena.  :grin:

Ja korimallinnuksessa olen samalla linjalla kanssasi tuon BeamNG.Driven kanssa mutta Next Car Gamesta saa sellanen, huippu fiiliksen kun on nupit kaakossa ja pelti rytisee. Olen lukenut että siihen olisi tulossa joku 12 pelaajan online peli mahdollisuus. Saas nähdä olisiko täällä foorumilla tarpeeksi osallistujia et pääsis porukalla mättään.  :tongue:

Kiitos ja anteeksi jos puheeni kuulostaa kauhealta ''hypettämiseltä'' asiasta.
Stampede VXL  -  Slash 4x4

Poissa Mäkistation

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Next Car Game
« Vastaus #3 : 08.04.14 - klo: 21.34 »
Itse ostin Early Accessin joskus vuodenvaihteessa. Pitää vain kone vaihtaa tehokkaampaan jahka varsinainen peli joskus ilmestyy, tässä nykyisessä ei oikein tahdo teho piisata. Vähän kuitenkin olen päässyt testailemaan ja kyllähän se hyvältä vaikuttaa. Flatout 1 ja 2 tuli aikanaan heti ilmestymispäivänä hankittua.
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014