Kirjoittaja Aihe: Kyosho Zaboonista tietoa (lue jos aiot ostaa zaboonin jostain)  (Luettu 5063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
Poistettu viesti, aiheen saa poistaa.
« Viimeksi muokattu: 08.04.15 - klo: 16.23 kirjoittanut rc autoilija »

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
.
« Viimeksi muokattu: 08.04.15 - klo: 16.24 kirjoittanut rc autoilija »

Poissa kksaffy

  • PRCA
    • Profiili
Peukku ylös, koska tässä on tärkeää tietoa zaboonista.... :roll:
HOBBYFACTORY ASSOCIATED

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
En nyt ihan tajua tän aiheen ideaa mutta mutta.. eiks tämä päde ihan mihin vaan käytettyyn.. joskus on hyvä.. joskus ei  :shocked: ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
juu

Poissa DIY-man

  • KUArc
    • Profiili
Mulla on kaksi Zaboonia, jotka olen kummankin ostanut käytettynä. Joo, ei se niin häävi peli ole rtr-kunnossa, mikä tiedossa olikin. Mutta sen en ole antanut häiritä! Omalla laitetulla Zaboonillani olen ajanut krossia siinä missä muutkin ja kerännyt positiivista huomiota eli sympatiapisteitä aina repun täydeltä kotiintuliaisiksi  :azn: . Jos joku on Kyosho-mies, niin Zaboonissa on se hyvä puoli, että siihen löytyy käypäisiä vara/parannus osia  Kyoshon muusta tuotannosta vähän joka puolelta, kuten Optima, Shadow,  Fazer/Alpha -sarja, Super Ten, Lazer jne... :wink:

Joten peukku ylös täältäkin  :azn: !
Kyosho: Twin Force Trial-Modified 4x4x4, Optima, Inferno Kanai-VE, Zaboon 4wd - Valtra Valmet HiTech 6850 1:18 - Scania 140 Bigfoot 1:10

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
-
« Viimeksi muokattu: 08.04.15 - klo: 16.23 kirjoittanut rc autoilija »