Kirjoittaja Aihe: Yokomo BMAX 2  (Luettu 15151 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Yobb4

  • Jäsen
    • Profiili
Yokomo BMAX 2
« : 18.05.14 - klo: 23.55 »
Ei ole vielä Yokomon tuupille omaa ketjua, joten tässä nyt olisi. Auto toimi todella hyvin tiksin tenniskentällä, sekä Model Expon betonilattialla. Ulos vaihdoin suosiolla auton takamoottoriseksi ja hyvältä vaikutti. Setuppia tulee jakoon myöhemmin.

EuroRC | Xray | HobbyWing | Hudy | Highest | EV-Peak | T-Shades | https://www.facebook.com/joelvalanderrc/

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Yokomo BMAX 2
« Vastaus #1 : 06.10.14 - klo: 11.50 »
Meidänkin BMAX2 sai tulikasteensa viikonloppuna. Auto näyttää toimivan todella hyvin Joelin käsissä ja poitsu todella nauttii ajamisesta.

Ensimmäinen Yokomo mitä minä olen kasannut, täytyy kyllä kehua laatua. Oli ehkä mukavin auto kasata tähän mennessä.

Nyt vielä hierotaan vähän säätöjä kohdilleen niin hyvä tästä tulee!

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Yokomo BMAX 2
« Vastaus #2 : 06.01.15 - klo: 17.06 »
Nyt on tuuppi hyvissä säädöissä ja kuskillakin meno vaan paranee! Tiksissä average kierrosaika parani eilisestä noin sekunnin ja best lap on nyt 23.054. Lujaa mennään jo, tässähän täytyy lähteä Turkuun tosissaan treenaamaan.  :grin:

Autosta ei ole Tiksissä saatu hajalle kuin c-pala, Nokialla hajosi enemmänkin muoviosaa, rata kun oli vaikeahko ja hypyissä auton sai helposti rikki. On tää vaan hyvä peli!

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yokomo BMAX 2
« Vastaus #3 : 05.04.15 - klo: 18.41 »
Onko kellään heittää hyvää setuppia sisäradalle? Matolla ajetaan, eli pitoa on.

Poissa Yobb4

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Yokomo BMAX 2
« Vastaus #4 : 07.04.15 - klo: 21.27 »
EuroRC | Xray | HobbyWing | Hudy | Highest | EV-Peak | T-Shades | https://www.facebook.com/joelvalanderrc/

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Yokomo BMAX 2
« Vastaus #5 : 07.04.15 - klo: 23.34 »
Kiitos vinkistä Yobb4.

Kuinkas tuo servosaveri? Manuaalissa kerrotaan säätövinkit saverilla ja ilman. Oletteko ajaneet ilman?

Mulla sitä ei ole nyt autossa kiinni mutta hiukan epäilyttää kestääkö servo. Käytössä on savoxin 1256tg, eli mitään muoviservoa en ole ohjaukseen laittanut. Tietysti joku sanoo että tuo on aivan liian hidas, mutta mulla on onneksi vielä hitaammat ranteet.


Poissa remu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Yokomo BMAX 2
« Vastaus #6 : 25.03.16 - klo: 09.36 »
nyt olisi tulossa parikappaletta Yokomo BMAX 2,
millainen revohka on muuttaa keskimoottorisesta takamoottoriseksi?