Kirjoittaja Aihe: OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA  (Luettu 3348 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« : 16.08.04 - klo: 20.41 »
Ei hitto ne laittoivat minut sinne, olin äänestänyt GÖSTAN parasta biisiä ja änestin tietysti KYLLIKKI nimistä biisiä ja juontaja soitti aamulla ja kyseli kaikenlaista ja minä puhuin kaiken maailman soppaa mitä nyt sylki toi ja voi hitto mä olin möreä äänenin aamulla radiossa.
Jerzi

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #1 : 16.08.04 - klo: 20.59 »
HAHA, tiesin et se oli joku tuttu, mut en osannu liittää sitä suhun :D:D :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #2 : 16.08.04 - klo: 21.08 »
Mitä kuulitkos sen vai????
Jerzi

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #3 : 16.08.04 - klo: 21.09 »
juup
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #4 : 16.08.04 - klo: 21.14 »
Hitto mä olin väsynnyt kaveri soitti 15min yli 8 ja vaimo kävi herättämässä minut suoraan puhelimeen.
Jerzi

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #5 : 16.08.04 - klo: 21.15 »
Mitäs mieltä jos omistettas Jerzille ihan oma topic, jonne vois laittaa kaikki Jerzin jutut? Topicin nimi tietysti Caps pohjassa.  :D
Näitä caps topicceja tupsahtelee pari päivässä, jotta vois vähän tahtia keventää. Yks JERZI-topic ja sinne kaikki uutiset.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #6 : 16.08.04 - klo: 21.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Mitäs mieltä jos omistettas Jerzille ihan oma topic, jonne vois laittaa kaikki Jerzin jutut? Topicin nimi tietysti Caps pohjassa.  :D
Näitä caps topicceja tupsahtelee pari päivässä, jotta vois vähän tahtia keventää. Yks JERZI-topic ja sinne kaikki uutiset.


LOISTAVA IDEA!  :lol:

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #7 : 16.08.04 - klo: 21.44 »
Saako taas lähettää lahjoja  :mrgreen:

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #8 : 16.08.04 - klo: 21.44 »
OLIN TÄNÄÄN...
15 VUOTTA SAMAN...
MINULLA ON...
LAHJAT VOI LÄHETTÄÄ...

Kaikki on hieman tylsää.
Olenhan minäkin televisiossa lehdissä ja kaikkialla enkä silti avaa aina uutta topiccia.

Tässä uusi aihe:

JERZI, TYYPPI, JOKA UNOHTI CAPS LOCKIN PÄÄLLE!

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #9 : 16.08.04 - klo: 21.48 »
Minun mielestä näitä on ihan kiva lukea jos ei ole muuta tekemistä, mutta nyt otan kuvan Mini-Z autostani ja alan purkamaan eli tiedossa lähi päivinä kuvia tonne tuunaatteko topicciin. :wink:

PS. Sori OT

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #10 : 16.08.04 - klo: 22.05 »
No musta Jerry on just PRO jätkä!!!

Yleensä kun mä selailen foorumia, niin en jaksa lukea kaikkia topiikkeja, mut heti kun tulee yksikin isolla kirjoitettu topiikki vastaa, niin se on pakko lukea!  :mrgreen:  Kyllä näitä Jerryn juttu mielellää lukeskelee (jos ei ole muutakaan tekemistä)....

Älkää pöllitkö Jerry tavamerkkiä, eli ISOILLA KIRJAIMILLA KIRJOITETTUJA otsikoita!  :mrgreen:


Edit: Typö korjattu!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #11 : 16.08.04 - klo: 22.41 »
Täytyy sanoa että minuakin välillä väsyttää kuin ei ole mitään lukemistä täällä, ja sitä paitsi ei noita edes tarvitse lukea, kaikki on vapaaehtoista :wink: . Tuo CAPS LOCK juttu on minun oma juttu, aivan kukaan muu ei sitä käytä----> I rest my case. Olen saanut tuosta muualtakin huomautuksia mutta kuin kukaan muu ei sitä käytä niin totta hel....ssä minä sen käytän, jos se käy sinun hermoille niin silloin tiedät että sinun on turha avata topicin. Sitä paitsi oli muuten makeeta olla radiossa :lol:
Jerzi

HUOM HUOM

ei sitä joka päivä täytä 35v

ei sitä joka päivä olla vaimon kanssa viettämässä 10v hääpäivää, totta mooses minäkin onnittelen kaveria kuin vaimo on sen kestänyt noinkin kauan

ei sitä olla joka päivä radiossa (aaaa menen muuten torstaina RADIO SUOMI POPPIIN TAPAMAAN AARNE TENKASEN, voisin kirjoittaa siitäkin jutun)


HUOM HUOM: EN UNOHTANUT CAPS LOCKIA PÄÄLLE

Poissa BoOsTeR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #12 : 16.08.04 - klo: 22.45 »
Ei pahalla, mutta mun siskon 4-vuotias poikakaan ei ole näin huomionkipeä.  :lol:  :lol:
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #13 : 16.08.04 - klo: 22.50 »
Jerzin jutut on just hyvii. Varsinkin se kun se laittaa joidenkin ihmisten taikka autojen nimet isolla. No kyllähän Jerziltä tuntemustakin löytyy. Ei mua ainakaan ole häirinnyt tuo Caps Lock juttu...

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #14 : 16.08.04 - klo: 22.50 »
MARKUSH kerro ihmeessä missä olet ollut ja missä niin voidaan jakaa sinun ??(surun)?? kaikkien kanssa. Avaa ihmeessä uusi topicci ja kerro mitä olet tänään vaikka syönyt, juonut, ketä olet na...t :wink: , ihan miten vaan, kyllä jotain rc alan kuljettajia voi kiinostaa. Minua varmasti kiinostaa :wink: .
Jerzi
.

Mika R

  • Vieras
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #15 : 16.08.04 - klo: 23.15 »
Minusta aivan mainiota kun Vapaalla kuitenkin ollaan :D
Laitoinhan minäkin perhoskuvani tänne :D :D
Tänään oli muuten samassa pensaassa RITARIPERHONEN (sorry Capsit Jerzi) mutta en ehtinyt laittaa kameraan iskuun

.mika

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #16 : 16.08.04 - klo: 23.20 »
Sanon tässä ja nyt kaikille että tuo cap lockin on VAPAASTI käytettävissä myös sinulle MIKA.

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #17 : 17.08.04 - klo: 06.33 »
Lainaus käyttäjältä: "BoOsTeR"
Ei pahalla, mutta mun siskon 4-vuotias poikakaan ei ole näin huomionkipeä.  :lol:  :lol:

Sama, vaikkei siskolla ookkaan poikaa...
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #18 : 17.08.04 - klo: 09.30 »
Kaikkea sitä väsyneenä kirjoittaakin. Sorry, Jerry :mrgreen:

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #19 : 17.08.04 - klo: 12.06 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Kaikkea sitä väsyneenä kirjoittaakin. Sorry, Jerry :mrgreen:

Joo joo teko syitä kirjotit sen viestin 21.40 varmaankin vai ootko sillon jo iha väsynyt?  :lol:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #20 : 17.08.04 - klo: 14.03 »
Kenties normaalisti pikku kakkosen jälkeen nukkumaan..

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #21 : 17.08.04 - klo: 14.38 »
Ihan turha silti joka asiasta on laittaa topiccia, vaikka tää onkin vapaa keskustelu. Tollasia juttuja vois jossain ircissä kertoa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #22 : 17.08.04 - klo: 16.07 »
Ei mullakaan mitään Jerzin juttuja vastaan ole, mutta pakkoko kaikille on oma topic tehdä. Tämmöstä menoa ei varmaankaan ns. tuntemattomilta foorumin käyttäjiltä sallita, niin miksi muiltakaan?
Ja tämä taas johtaisi siihen, että kaikki aukois näitä "mitä söin tänään"-topicceja. Ainakaan sateen uuvuttamana kotiin saapuneen, niin nämä "oot spede jätkä" - "et olekkaan, sry" jutut ovat lähinnä hmm... *päätä mieleisesi adjektiivi* (ei kuitenkaan kirosanoja, koska en tue niiden käyttöä, edes tähdillä varustettuna.)
Äh.... turhauttavaa.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa glacier

  • Jäsen
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #23 : 17.08.04 - klo: 18.26 »
tääki topic meni ihan hyvin ennenku Samil tuli marmattamaan :evil:  mä ainakin lueskelen näit jerryn topiccei jos ei oo muutakaan tekemist. jos te ette pidä näist ni älkää silti tulko valittamaan vaan ohittakaa se. :?

ja pitäähän aina olla joku joka luulee löytävänsä nirvanan CAPS LOCKISTA.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #24 : 17.08.04 - klo: 18.31 »
Mikä näistä VAPAA KESKUSTELU aiheista on hyviä, usein miten ne ovat aika tylsiä mutta ainakin minä luen ne 95% varmuudella. Jos jengi on sitä mieltä niin voidaanha minulle avata ihan oma topicci paikka, vaikka nimellä JERRYN IHKA OMA TOPICCI PAIKKA, cool idea folks.....
Jerzi

HUOM Ainaa saa kritisoida, se on ihan terveelistä :wink:

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #25 : 17.08.04 - klo: 18.43 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
(aaaa menen muuten torstaina RADIO SUOMI POPPIIN TAPAMAAN AARNE TENKASEN, voisin kirjoittaa siitäkin jutun)


Aarne on kyllä mun suurimpia idoleita, raporttia ehdottomasti.

Ja mitä tulee Jerzin avaamiin topikkeihin, niin ne voi skipata helposti, mutta suurempi vaiva on Late94:n, Sepi93:n, Mini96:n ja muiden kahden sanan tokaisuista joka helvetin topikkiin mikä foorumille aukeaa.

"se on ihan p*ska"

"mullon toi"

Tulipas avauduttua. No anyway, vapaa keskustelu on minusta vapaata keskustelua, ja jos se edesauttaa autopuolen siistinä pysymistä niin aina vaan parempi.

"aijaa"
XC - Poor boys Bruiser

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #26 : 17.08.04 - klo: 19.09 »
Joo huomenna lähen moikkaamaan kaveria, on muuten liukas kielinen kaveri, hitto kuin viimeksi juttelin tuolla MTR festareilla niin kyllä minulla oli naurussa pitelimistä. Voisin lähettää sinulle muutaman kuvan äijästä jos haluat.
Jerzi

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
OLIN RADIOSSA AAMULLA SUOMI POP KANAVALLA
« Vastaus #27 : 18.08.04 - klo: 16.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Kaikkea sitä väsyneenä kirjoittaakin. Sorry, Jerry :mrgreen:

Joo joo teko syitä kirjotit sen viestin 21.40 varmaankin vai ootko sillon jo iha väsynyt?  :lol:


Mutta valvoin edellisenä yönä kauan ja heräsin aikasin.