Kirjoittaja Aihe: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015  (Luettu 34520 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #30 : 30.07.14 - klo: 12.35 »
Mä voin kerätä kysymykset yhteen ja hoitaa asian nippuun. Ideoidaanko kysymyksiä mistä tietoa kerättäisiin?
(Vaikka tähän ketjuun ensin??)

A

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #31 : 30.07.14 - klo: 12.50 »
Renkaat, onko nykyinen rengasmeininki hyvä, vai pitäisikö sitä muuttaa jotenkin?
- Spekkirenkaat?
- Renkaiden määrän rajoittaminen per kilpailu

Moottorit, toimiiko nykyinen moottorisääntö?

Kilpailupäivän kulku?

SM-arvo vai ei?

Finaalin pituus?

Mikä tuntuu vaikealta tai vastenmieliseltä?

-A-

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #32 : 30.07.14 - klo: 12.54 »
TP-10/C8 puuhamiesten kannattaisikin lähestyä talven kuskeja kyselyllä ja kysyä miksi he eivät osallistu tai mitä pitäisi tapahtua että osallistuisivat. Näin ei tarvitse arvailla mikä on hyvä idea ja mikä huono. Kyselyjä voi esim tehdä rc10 digitaalisesti ja WJ+FTT+SC kisoissa talven aikana.

Ei kannata kysyä vaikeita kysymyksiä, kysyy vaan miksi ei osallistuta tai mitä pitäisi muuttua että osallistuisivat. Jos aletaan kysymään sääntöjuttuja tai muuten johdattelee, niin saat vääriä vastauksia.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Latvio_T

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #33 : 30.07.14 - klo: 12.55 »
Nyt jo riittävän vaikeaa saada järjestäjä porukkaa kisoihin. Jos tarvitaan vielä tuplamiehitys hommiin niin sitten ollaankin jo mahdottomassa tilanteessa. Niinkuin Vesakin kirjoitti ei aikatauluissa ole yhtään kiristämisen varaa. Jokainen voi tulla kokeilemaan esim. ajanottajan hommia viikonlopuksi niin voi mieli muuttua ruokatauon suhteen. Jos harrastus katuu puoleen tuntiin niin kannattaa sitten lopettaa koko harrastus. Näitä hommia kannattaa myöskin miettiä järjestäjän näkökulmasta eikä vaan kilpailijan. Järjestäjä ne kilpailut kuitenkin talkoovoimin järjestää kilpailijoille ja jos ei ole järjestäjiä niin ei myöskään ole kilpailuja.

Kilpailijoiden näkökulmasta ruokatunti on turha, niin mietitään järjestäjän näkökulmasta teknistä kymppiä on täysin turha. Poistetaan tekninen kymppi semeistä ja finaalista niin päästään puolituntia aikaisemmin kotiin.
« Viimeksi muokattu: 30.07.14 - klo: 13.25 kirjoittanut Latvio_T »

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #34 : 30.07.14 - klo: 13.22 »
Nyt jo riittävän vaikeaa saada järjestäjä porukkaa kisoihin. Jos tarvitaan vielä tuplamiehitys hommiin niin sitten ollaankin jo mahdottomassa tilanteessa. Niinkuin Vesakin kirjoitti ei aikatauluissa ole yhtään kiristämisen varaa. Jokainen voi tulla kokeilemaan esim. ajanottajan hommia viikonlopuksi niin voi mieli muuttua ruokatauon suhteen. Jos harrastus katuu puoleen tuntiin niin kannattaa sitten lopettaa koko harrastus. Näitä hommia kannattaa myöskin miettiä järjestäjän näkökulmasta eikä vaan kilpailijan. Järjestäjä ne kilpailut kuitenkin talkoovoimin järjestää kilpailijoille ja jos ei ole järjestäjiä niin ei myöskään ole kilpailuja.

Toni... ei se ole niin mustavalkoinen asia.

S-Marketissa on lauantaina kassalla koko päivän noin 10 henkeä kassalla töissä. Jokainen pääsee tauoille ihan silloin kun pitää päästä ja nämä tauot hoitaa yksi kiertävä henkilö, joka päästää ne ihmiset vuorotellen syömään... Ei ole tarvetta tuplamiehitykselle.

Aikoinaan TP-10 kisoissa oli muistaakseni parhaimmillaan melkein 40 henkeä ajamassa. Nyt siellä on noin 10-15. Joku syyhän siihen on miksi näin on käynyt.

-A-

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #35 : 30.07.14 - klo: 14.18 »
Tärkeätä on myös kartoittaa paljonko osallistujia on tulossa kaudelle 2015.

Esim. näin:

Ratakasi:
Nimi, Osallistumis tod. näk., Auto, Moottori, Seura
Mika Niiranen, 95%, Capricorn C801, Novarossi, LahUA

TP-10:
Aleksanteri Palo, 75%, ?, Novarossi, LahUA

Tämä kysely voitaisiin mielestäni perustaa nyt heti. Osallistujamäärähän vaikuttaa oleellisesti tuohon kilpailupäivän formaattiin.

Ratakasinhan kohdalla tieto siitä, että luokkaan on tulossa mukavasti porukkaa, sai itseni tekemään ostopäätöksen ja vaikutti myös merkittävästi siihen minkä merkkisen auton ostin.

Poissa Latvio_T

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #36 : 30.07.14 - klo: 14.20 »
Olen ollut tänä kesänä kahdessa kilpailussa Tuomaristonpuheenjohtajana ja yhdessä kilpailussa ajanottajana, kuuluttajana ja lisäksi vielä kilpailunjohtajana nämä kaikki samassa kilpailussa. Niin voin kertoa teille kaikille ruokatauon poistajille, että yhdenkään näiden kilpailujen järjestäjä organisaatio ei ole ollut valmis luopumaan ruokatauosta, kun olemme asiasta keskustelleet.


Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #37 : 30.07.14 - klo: 14.28 »
Kilpailijoiden näkökulmasta ruokatunti on turha, niin mietitään järjestäjän näkökulmasta teknistä kymppiä on täysin turha. Poistetaan tekninen kymppi semeistä ja finaalista niin päästään puolituntia aikaisemmin kotiin.

Tämä on ihan konkreettinen ehdotus siinä missä muutkin!!

-A-

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #38 : 30.07.14 - klo: 14.29 »
Tärkeätä on myös kartoittaa paljonko osallistujia on tulossa kaudelle 2015.

Esim. näin:

Ratakasi:
Nimi, Osallistumis tod. näk., Auto, Moottori, Seura
Mika Niiranen, 95%, Capricorn C801, Novarossi, LahUA

TP-10:
Aleksanteri Palo, 75%, ?, Novarossi, LahUA

Tämä kysely voitaisiin mielestäni perustaa nyt heti. Osallistujamäärähän vaikuttaa oleellisesti tuohon kilpailupäivän formaattiin.

Ratakasinhan kohdalla tieto siitä, että luokkaan on tulossa mukavasti porukkaa, sai itseni tekemään ostopäätöksen ja vaikutti myös merkittävästi siihen minkä merkkisen auton ostin.

Tämähän järjestyy saman tien, hetki pieni.

-A-

Poissa Tuukka T

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #39 : 30.07.14 - klo: 23.36 »
Se mielenkiintoinen kysymys tässä taitaakin olla se että mihin suuntaan asioita halutaan muuttaa. Eli mihin muutoksilla pyritään?

Kuinka moni lähtisi siihen perusajatukseen mukaan, että homman houkuttelevuutta lisäisi:
- Lyhyemmät kisapäivät
- Myöhäisempi aamuherääminen
- Rennompi meininki, löysempi aikataulu, vähemmän tiukkaa byrokratian/sääntöjen/kattojärjestön pykälien palvomista...

==> Itse uskon että vaikka asioita muutettaisiin tähän suuntaan, samat kaverit voittaisivat kisoja edelleen ja mestarit saataisiin selville kuitenkin.

-A-
Kannatan  :afro:

Juuri näin. Vapaa treeni voisi olla aamusta ja kisat aloitettasiin suoraan alkuerillä jolloin kunnon kisaesat voisivat  tulla vasta alkueriin ja spedet kuten minä saadaan halutessamme vähän treenata jos on kamala into. Puolen tunnin breikki kisaisännille suotakoon haluttaessa mutta jokainen kisan järjestäjähän voi päättää tuon tapauskohtaisesti itse. Sm-arvolle en anna mitään arvoa, tosin en aja voitoista näillä käsillä, mutta kun mielipidettä kysytään niin vastataan. Lisäksi plussaa jos ei tartte lisenssiä.

Renkaiden, pannun, teknisten sääntöjen osalta ei mielestäni ole mitään syytä lähteä säätämään ratakasissa. Kaikki toimii.
Löysin rantein...

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #40 : 04.08.14 - klo: 10.09 »
Muutamien ihmisten kanssa puhuttuani, on tullut esille muutamia uusia TOTEUTETTAVISSA olevia ajatuksia kilpailun kulusta...

Ratakasissa, "Suurella määrällä" ( = 12 tai enemmän kuljettajaa ), ajettaisiin A-finaali 10-autolla ja sitä ennen B-nousufinaali. Mikäli kilpailijoita on 11 tai vähemmän, kaikki pääsisivät A-finaaliin mukaan ja tuo aikataulussa oleva B-finaali olisikin kaikille kuljettajille avoin finaaliharjoitus.
==> Ajatuksia tästä??

Ratakasissa, jos haluaisit ajaa luokkaa, mutta 20min finaali ei ole riittävän haasteellinen Sinulle, tulisitko mukaan, jos finaali olisi 30min pitkä??

Jos harkitset tulevasi mukaan Ratakasiin ja ajat jo valmiiksi TP-10, aikoisitko ajaa molempia luokkia, vai jäisitkö pois TP-10 luokasta??

-A-

Poissa Sakke

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.future-rc.fi
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #41 : 05.08.14 - klo: 00.25 »
3 ratakasikisaa ajettuna. Kivaa on ollu.

Mutta jos jotain halutaan parantaa niin tässä toiveita kaudelle 2015
Aikataulu semmoiseksi, että kisat loppuu klo 17-18.
Toimenpiteinä molempiin luokkiin alkueräkierrosten vähentäminen, erilainen finaaliformaatti (?) ja poistetaan tekniset kympit.

Kisaformaattiin
Pari treeniä on hyvä. Ne vois olla 10 -15 min pitkiä.
2 tai 3 alkueräkierrosta riittää hyvin. 4 on liikaa.

Finaaleihin ehdottaisn muutoksen molempiin luokkiin.
Jos kisaajia luokassa on 16 tai vähemmän, niin puolet A-finaaliin ja puolet B-finaalin. Ja B-finaalista 2 parasta nousee a-finaaliin.

Jos osallistujia luokassa on alle 27 niin alkuerien 8 nopeinta a-finaaliiin, 9-16 b-finaaliiin ja 17 - 26 C-finaaliin. Finaaleista 2 parasta nousee ylempään finaaliin.

Jos kisaajia on 27 tai enemmään niin ajetaan finaalit EFRA systeemillä.

Perusteluja:
- ei ole kenenkään etu ajattaa kilpailun nopeinta ja hitainta samaan aikaan radalla. Nyt tämä valitettavasti tapahtuu ratakasi finaalissa ja TP-10 semifinaaleissa.
- kilpailujen "helmi" on ajaa kilpaa mahdollisimman samantasoisten kanssa. (Semifinaalit ei tuo tätä ajatusta, tai se että kaikki osallistujat ajaa finaalissa).


Pienoisautoilua vuodesta 1984

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #42 : 05.08.14 - klo: 09.08 »
Kiitos Sakke perustelluista mielipiteistä!!

Jos asiaa lähtisikin ajattelemaan sitä kautta että ajamiseen käytettävä aika on 9.00 - 17.30? Miten tämä aika halutaan käyttää?

Ratakasin osalta formaatti ei noudata nykyisinkään mitään kansainvälistä standardia (lähinnä ehkä mukailtu LS-5-luokan kisaformaattia?). TP-10 on haluttu tähän asti aina ajaa EFRA-systeemin mukaan, jos hommaa halutaan suunnitella kokonaisuutena, pitää ensin selvittää, voidaanko tästä EFRA-ajattelumallista luopua.

Aistin että siellä-täällä on haluja kilpailupäivän lyhentämiseen, kuinka moni olisi sitä mieltä että se on oikea suunta??

-A-
 

Poissa Pööki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #43 : 05.08.14 - klo: 09.51 »
Minä (mekaanikkona) & Joel (kuskina) ollaan nyt ensimmäistä kesää mukana TP-10:ssa ja hauskaa on ollut. Luokka on aivan mahtava mutta kaikkeahan voi aina parantaa.

Allekirjoitan täysin Saken ehdotukset. Kisapäivää voisi hyvin lyhentää jos vain mahdollista, pienelle pojalle päivät ovat todella pitkiä. Myös kisaformaattia olisi hyvä näillä kuskimäärillä muuttaa. Nyt esim. Joel antaa semeissä tietä niille nopeimmille kuskeille käytännössä koko semin ajan eikä pääse ajamaan omaa ajoa kuin pari kierrosta kun sellainen väli syntyy. Tämän pystyi hyvin todentamaan esim. Tattiksen semin kierrosajoista, heti kun tuli tyhjä väli jossa ei tarvinnut tietä antaa, paranivat myös kierrosajat. Nykysysteemillä myös ne lähimmät kilpakumppanit ajavat siinä toisessa semissä, joten ei tuota oikein kilvanajoksi voi kutsua. Saken ehdottamalla muutoksella vältyttäisiin myös tilanteelta jossa huomattavasti hitaampi kuski vahingossa pilaisi nopean kuskin kisan ohitustilanteessa. Näin ei ole vielä käynyt mutta aina se on mahdollista.

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #44 : 05.08.14 - klo: 10.36 »
Aistin että siellä-täällä on haluja kilpailupäivän lyhentämiseen, kuinka moni olisi sitä mieltä että se on oikea suunta??

Minulla on juuri päinvastainen mielipide.

Aloitus vähän myöhäisemmäksi, mutta päivää voi sitten jatkaa pitempään. Varsinaista ajoaikaa ei pidä missään tapauksessa lyhentää nykyisestä. Eikä aikataulua tehdä liian tiukaksi.

Tässä on yleensä aika kova järjestely, että ko. viikonlopun saa vapaaksi ja toisaalta valmistautumiseenkin menee aikaa. Samalla ”vaivalla” sitä on sitten radalla mieluusti pitempään eikä vain kääntymässä. Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, jos kisailijamäärät tästä kasvavat, kannatan TP-10:n ja Ratakasin ajamista eri päivinä.

Minä näkisin kisapäivän mieluiten niin, että kohtalaisen löysä aikataulu, mutta kuitenkin paljon ajoa, mutta niin että kerkeää jutella muiden kanssa ja samalla oppia uusia asioita. Nythän jonkinlainen kiire on havaittavissa kaikilla, mutta varsinkin uusille kisailijoille päivä tuntuu välillä erittäinkin kiireiseltä.

Myös minun mielestäni paikka A-finaalissa tulee ansaita. Jos 11 kisaajaa, niin yksi tippuu B-finaalissa ja siinä se. Tästä tulee sitä oikeaa jännitystä myös loppupään kisailuun. Ratakasinhan osalta ensi  vuoden osallistujamäärä näyttää jo nyt erittäin hyvältä, joten tiukkoja B-finaaleita tullaan ajamaan…

TP-10:n formaattia pitäisi kyllä muuttaa, jos kaikki osallistujat ovat automaattisesti semeissä.

Poissa NPu

  • TamUA
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #45 : 05.08.14 - klo: 14.39 »
Kannatan Saken ajatuksia. B-finaalin ajoa pienemmälläkin porukalla puoltaa myöskin se, että silloin pystytään mekkaamaan paremmin ristiin. Kaikilla ei ole omaa mekaanikkoa ja jos finaalissa on 10 kuskia 11:stä osallistujasta ja toisen luokan kuskit valmistautuu omaan finaaliin, on vaikea löytää mekaanikkoa.

Niin kauan kun luokassa on alle tai 18 kuskia, kummassa luokassa tahansa, voitaisiin käyttää B-finaali mallia, jossa B:stä nousee kaksi parasta A-finaaliin. Jos kuskeja esim 14, niin 6 parasta suoraan A:han ja sijat 7-14 B:hen. Sieltä sitten kaksi parasta A:han. Tätä suhdetta sitten säädettäisiin osallistuja määrien mukaan.

Harjoituksia en lähtisi poistamaan. Monet meistä ei ehdi juuri harjoitella, vaan käy lähinnä kisoissa. Kaksi kierrosta 10-15 min. harjoitusta on tarpeeseen. Varsinkin kun on kyse polttomoottori autoista, missä koneen ja kytkimen säätöjen kanssa menee aikansa. Alkuerien määrän voisi pudottaa kolmeen. Viimeisellä kierroksella ei parannuksia helposti tule jos rata on lämmennyt ja jos kuitenkin kaikki menee finaaleihin.

Myös päivän pituus lyhenisi jos yksi alkueräkierros ja toinen semi jäisi pois. Aloituksen voisi siirtää 8->9. Ei tarvisisi viideltä olla liikkeellä. Tämä siis nykyisillä osallistujamäärillä. Aika paljon saa tulla porukkaa lisää, että kannattaa jakaa luokat omille päiville.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #46 : 05.08.14 - klo: 15.23 »
Lisää ajoaikaa kaikille saadaan helpoiten kahdella tavalla. (ilman kiirettä ja ilman että päivä pitenee)
- Ajetaan niin että radalla on mahdollisimman paljon autoja samaan aikaan
- Ajetaan niin että kun ajetaan, ajetaan aina pidempään kerralla (samalla vaivalla enemmän ajominuutteja)

vrt.
- TSM10 kilpailu, 10*5min ==> 50min ajoa päivässä
- C12 kilpailu, 10*8min ==> 80min ajoa päivässä

-A-

Poissa oldfart

  • TamUA
    • Profiili
    • http://www.oldfartsracing.org
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #47 : 07.08.14 - klo: 19.55 »
Sakolla hyviä pointteja. Tuo b-finaali ja siitä nousu olisi järkevää. Ei me maamiinat sitten turhaan pyörittäisi nopeimpien tiellä ja pahimmassa tapauksessa pilata jonkun huippukuskien päivää kolaroinnilla.
Kastissa voitaisiin ajaa 45 min finaali, ei se renkaiden vaihto oo niin iso homma. Ja tosiaankin kun osallistuja määrä on tuo 11-12 kuskia kaikki mahtuu finaaliin aivan kuten Vantaalla viimeksi tehtiin. Tilaa on aivan tarpeeksi radalla ja laskenta selviää tuosta kyllä.
Voitaisiin myös pitää tuo osallistuja lista siinä mallista että ne jotka aikoo ajaa on listoilla ja sitten tommoset höpöilyt tiimikuskien ajattamisesta laitetaan jonnekin muulle foorumille, vaikka vitsien alle.
Tänä vuonna on näkynyt yhdessä kisassa yks auto väljällä koneella, seuraavaan ei ehditty herätä. Ei viitsitä pilata
mahdollisten uusien osallistujien intoa katteettomilla lupauksilla.
Tuohon kisapäivän pituuteen sen verran vielä että jos luetaa isojen autokisojen sääntökirjaa, niin missään luokassa kilpailupäivän kesto ei saa ylittää kahdeksaa tuntia. Kisapäivän mitta tuskin on kenellekään se pahin ongelma mutta kun luokissa on pulaa kuskeista ja varsinkin tällä hetkellä mekkareista niin hieman lyhyemmälläkin päivällä voitaisiin tulla toimeen.

Poissa Henri

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #48 : 07.08.14 - klo: 21.27 »
Hyviä kommentteja perusteluineen on tullut monilta. Luokkia jo ajavien mielipiteet on pidettävä etusijalla.

Olen samaa mieltä Arskan kanssa, että laitetaan alustavaan osallistujalistaan vain kuskien nimiä. Alustava osallistujalista kalustotietoineen on erinomainen tapa houkutella sarjoihin uusia kuljettajia mukaan. Sen jälkeen mukaan tulevat omalla tai lainakalustolla ovat plussaa. Kilpailijanumerot pidetään samoina.

Finaaliin max. 10 autoa, Suomen radat ovat jo muutenkin aika pieniä ja ei tuonne kyllä mahdu yhtään enempää.

Kisapäivänänä on jokatapauksessa aikainen herätys ja mulle tuo aloitus kahdeksalta on ok. Mieluiten aloittaa aikaisin ja lopettaa vastaavasti aikaisemmin. Klo 18 pitää olla palkintojenjako suoritettu, että voi lähteä kotimatkalle. Silloinkin tulee 10 tunnin päivä, klo 8-18.

Aikataulua pitää muuttaa väljemmäksi niin, että luokat tukisivat paremmin toisia eli mahdollistaisi ristiin mekkaamisen. Tämä on molempien luokkien etu. Neljännen alkueräkierroksen voi jättää pois. Ja tekniset kympit pois. Tämä on kuitenkin sarja, eikä yksittäinen kilpailu.

Sakella oli hyvä ehdotus finaaleiden ajotavasta, olen siitä samaa mieltä.

Henri
« Viimeksi muokattu: 08.12.14 - klo: 20.11 kirjoittanut Henri »

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #49 : 09.09.14 - klo: 15.27 »
Kauden todennäköinen päätös ajettiin sunnuntaina Tattiksella... Paikalla allekirjoittaneen lisäksi herrat Valkola ja Raikas.

Itse sain ajettua kauden toisen täyden päivän Ratakasilla, kivaa oli!!

-A-

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #50 : 17.03.15 - klo: 12.30 »
Herätelläänpä tätäkin keskustelua…. Kohtahan sitä jo pääsee radalle…

Olisi varmaan hyvä jo lyödä lukkoon tulevan kauden ajoformaatti ja mahdolliset sääntömuutokset. Kalenterihan on aika alkukesä painotteinen:

23.05.2015 KyPAK
06.06.2015 HyUA
27.06.2015 PKSRCA
08.08.2015 KyPAK

Antilla näyttää olevan Ratakasi –autot myynnissä… Onko tarkoitus hankkia uudet tilalle vai lopettaa koko homma ?

Laittakaahan ennakkoilmoittautumisia tähän ketjuun: http://rc10.fi/index.php?topic=86094.0

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #51 : 18.03.15 - klo: 13.36 »
Antilla näyttää olevan Ratakasi –autot myynnissä… Onko tarkoitus hankkia uudet tilalle vai lopettaa koko homma ?

Tarkoitus on myydä ylimääräistä tavaraa pois, ei mitään sen vakavampaa. Laitteita harrastamiseen löytyy kyllä näiden myymisen jälkeenkin :)

-A-

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #52 : 16.04.15 - klo: 16.27 »
itsekriittinen editointi...
« Viimeksi muokattu: 17.04.15 - klo: 18.15 kirjoittanut raddaddy »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #53 : 16.04.15 - klo: 17.39 »
Antti: meinaatko ajaa 1/8 nitro rataa 2015? Jos olet myynyt Mugenin tai Capricornin pois, olis mulla ehdotus, arvaat kyllä minkälainen. laita yksäriä !
Tulkitsinko tarjousta oikein että Antti tilaisi osat Saksasta jatkossa? :)
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #54 : 16.04.15 - klo: 20.37 »
Hyväntahtoinen itse editointi...
« Viimeksi muokattu: 17.04.15 - klo: 18.15 kirjoittanut raddaddy »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #55 : 16.04.15 - klo: 23.55 »
Mikä on kun kesän ratapolttistopiikit ei kumpikaan meinaa sitten millään pysyä aiheessaan, ei hyvä ollenkaan.
 :sad: :angry:
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #56 : 17.04.15 - klo: 07.41 »
Mikä on kun kesän ratapolttistopiikit ei kumpikaan meinaa sitten millään pysyä aiheessaan, ei hyvä ollenkaan.
 :sad: :angry:
Tarvis tiukempaa moderointia veikkaan  :police:
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #57 : 17.04.15 - klo: 18.16 »
Mikä on kun kesän ratapolttistopiikit ei kumpikaan meinaa sitten millään pysyä aiheessaan, ei hyvä ollenkaan.
 :sad: :angry:
Tarvis tiukempaa moderointia veikkaan  :police:
samaa mieltä !
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #58 : 02.05.15 - klo: 13.15 »
Kausi lähti käyntiin sitten Suomessakin eilen. Ensimmäinen perinteinen foumisunnuntai on sitten viikon päästä sunnuntaina Tattiksella. Kaikki mukaan jos vain sää sallii!!!!!

-A-

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« Vastaus #59 : 02.05.15 - klo: 13.21 »
Mikä on kun kesän ratapolttistopiikit ei kumpikaan meinaa sitten millään pysyä aiheessaan, ei hyvä ollenkaan.
 :sad: :angry:

Se on ilmeisesti "tämä sukupolvien välinen kuilu" !!!!

Hih Hih. :laugh: :laugh:

 :cool:  Barbie   :cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....