Kirjoittaja Aihe: JERZIN TEAM ASSOCIATED B5M PROTO RUNGOT YM OSAT  (Luettu 117797 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Aihetta siivottu..

Pysytään jatkossa sitten asiallisena  :police:

Kiitokset :wink:
Ilmoitan tänne miten kisat männi Joripojalla....
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jossain mättää nyt pahasti, ei löydy sivua Facesta sit millään.

Mitäs toi linkki tekee, toimiks se?

https://www.facebook.com/#!/groups/554730821300031/

No nyt se ryhmä löytyy aivan normaalisti, päivällä ei jostain syystä löytynyt ja sitä ihmettelin, no pääasia että toimii. Hienoja kuvia ja oikein hyvää juttua on tuonne Jerry laittanut. Keep up the good work :laugh:

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Aihetta siivottu..

Pysytään jatkossa sitten asiallisena  :police:

Kiitokset :wink:
Ilmoitan tänne miten kisat männi Joripojalla....
Jerzi
ilmottele faceen  :wink:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jossain mättää nyt pahasti, ei löydy sivua Facesta sit millään.

Mitäs toi linkki tekee, toimiks se?

https://www.facebook.com/#!/groups/554730821300031/

No nyt se ryhmä löytyy aivan normaalisti, päivällä ei jostain syystä löytynyt ja sitä ihmettelin, no pääasia että toimii. Hienoja kuvia ja oikein hyvää juttua on tuonne Jerry laittanut. Keep up the good work :laugh:

Kokeilin lumialla - ko linkki toimi vasta kun face oli auki.
Eli jos avasi facen ko linkillä ja linkki uudestaan osoite
kenttään niin vasta päätyi tuonne halutulle BSD sivulle.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Aihetta siivottu..

Pysytään jatkossa sitten asiallisena  :police:

Kiitokset :wink:
Ilmoitan tänne miten kisat männi Joripojalla....
Jerzi
ilmottele faceen  :wink:

Niin ilmoittele faceen :sad:
Just esim näitten muutaman mätäpaiseen takia minä en ruoki tätä forumia millään medialla ja te jotka minut tunnette sitähän löytyy varastosta mutta ei kiinnosta laittaa esille.
Nää muutamat mätäpaiseet piikittää kokoajan täällä olkoon juttu mikä tahansa niin p****a saa heittää tänne.
Tässä tapauksessa niin onko se minun syy että jengi ei halua faceen mennä no eipä juuri ole.
Jos haluatte seurata minun projekteja niin niitä löytyy ulkomaalaisten forumeilta. Siellä näistä minun projekteista tykätään ja siellä ei piikitetä selkään kuin mitä nää muutat kaverit jotka ovat nimimerkin takana.
Jos olis tääkin forumi omilla nimillä homma olis hiukka erilainen.
Tää on vähän niinkuin koulukiusaamista, kokoajan pientä p****a tulee mutta arvatkaas mitä, minä en tästä kärsi lainkaan vaan näämuut forumin käyttäjät sen tekevät.
Tiedoksi kaikille jotka tätä nyt lukee että olen se yli 30v harrastanut tätä lajia ja maailmallakin olen ajannut ja aina ollut kamera ja videokamera reisissa mukana joten voitto arvailla mitä löytyy.
Toinen jota piikitetään on hyvä ystäväni Hoke. Hänen rc auto tietämys on todella korkeaalla mutta ei, p****a rulee niskaan hänellekkiin.
Joten mtä tästä eteenpäin. No projektin kimppuun vaan ja päivitetään projektia muihin forumeille.
Että tälleen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Pitää käydä katsomassa livenä autoa vklppuna, vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Ospa Rc

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pitää käydä katsomassa livenä autoa vklppuna, vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Jos löydät rungosta jotain kommentoitavaa tai parannus keinoja niin pappa ottaa ne ilomielin vastaan.
Kerrankin tuli asiallinen vastaus :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Aihetta siivottu..

Pysytään jatkossa sitten asiallisena  :police:

Kiitokset :wink:
Ilmoitan tänne miten kisat männi Joripojalla....
Jerzi
ilmottele faceen  :wink:

Niin ilmoittele faceen :sad:
Just esim näitten muutaman mätäpaiseen takia minä en ruoki tätä forumia millään medialla ja te jotka minut tunnette sitähän löytyy varastosta mutta ei kiinnosta laittaa esille.
Nää muutamat mätäpaiseet piikittää kokoajan täällä olkoon juttu mikä tahansa niin p****a saa heittää tänne.
Tässä tapauksessa niin onko se minun syy että jengi ei halua faceen mennä no eipä juuri ole.
Jos haluatte seurata minun projekteja niin niitä löytyy ulkomaalaisten forumeilta. Siellä näistä minun projekteista tykätään ja siellä ei piikitetä selkään kuin mitä nää muutat kaverit jotka ovat nimimerkin takana.
Jos olis tääkin forumi omilla nimillä homma olis hiukka erilainen.
Tää on vähän niinkuin koulukiusaamista, kokoajan pientä p****a tulee mutta arvatkaas mitä, minä en tästä kärsi lainkaan vaan näämuut forumin käyttäjät sen tekevät.
Tiedoksi kaikille jotka tätä nyt lukee että olen se yli 30v harrastanut tätä lajia ja maailmallakin olen ajannut ja aina ollut kamera ja videokamera reisissa mukana joten voitto arvailla mitä löytyy.
Toinen jota piikitetään on hyvä ystäväni Hoke. Hänen rc auto tietämys on todella korkeaalla mutta ei, p****a rulee niskaan hänellekkiin.
Joten mtä tästä eteenpäin. No projektin kimppuun vaan ja päivitetään projektia muihin forumeille.
Että tälleen.
Jerzi
On se hienoa kun joku jaksaa tehdä videoita ja juuri tämmöisiä projekteja! Kerrankin joku näitä tekee niin heti tulee valitusta.. Itse tykkään seurailla näitä sun rakennelmia ja videoita, varmasti myös muutkin .
Luulen että aika moni käy auto katsomassa viikonloppuna, sen verran mielenkiintoinen on  :wink:
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitos :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Lerppu86

  • KUArc
    • Profiili
Uteliaisuuttani kyselen vain että onko rungot siinä vaiheessa että niitä voisi sinulta tilailla? Vai vieläkö mennään pienissä piireissä testaillen ja hioen timanttia paremmaksi?

B5M on ollut jonkin aikaa osto listalla. Kummoisena kuskina en itseäni pidä mutta ihan suomalaisen käsityön kannatuksena haaveilin tuollaisesta rungosta  :smiley:
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Nyt alkaa olemaan homma asialinjalla hyvä näin ja toivottavasti jatkuukin  :smiley:

Itse en kyseisestä rungosta niin välitä mutta kiva näitä omia projekteja on seurata  :wink: Ja hyvä että tehdään jotain omaa eikä vain kopioida sitä mikä on jo olemassa.. hyvää työtä !!
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Uteliaisuuttani kyselen vain että onko rungot siinä vaiheessa että niitä voisi sinulta tilailla? Vai vieläkö mennään pienissä piireissä testaillen ja hioen timanttia paremmaksi?

B5M on ollut jonkin aikaa osto listalla. Kummoisena kuskina en itseäni pidä mutta ihan suomalaisen käsityön kannatuksena haaveilin tuollaisesta rungosta  :smiley:

Tästä runko sarjasta pyritään saada niin hyvä että kuin tämän asennat autoon se on vähintääkin hiukka parempi kuin alkuperäinen

Laita yveenä viestiä niin katsotaan :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Olen ollut kellon kanssa radan varressa todistamassa sitä että Jerryn protopohjalevy on toimiva ja se on todella kevyt.

-Sami-
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hei kiitos Sami.
Tuon Karrin testi kokeilun jälkeen Karrin ehdotuksesta tein aika erikoinen versio.
Se nimettiin v2 ja rungon sivuilla on neliskulmainen ontto aluprofiili jonka täytin epoksilla. Tällä haetaan sitä että saataisi paino siirtymään mutkissa helpommin eli auto saataisi niiamaan jolloin olis pitoa enemmän. Näin ainakin teoriassa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Loistavan B finaalin ykkönen. 3sek A finaalista.
Hyvä Jori.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kaikille teille jotka kävi katsomassa Jorin assoa niin osat jotka olen siihen tehnyt niin eivät ole missään nimessä sellaiset mitä valmis tuote tulee olemaan.
V4 on melko varma valmis 2 viikon sisällä.
Sen verta voin paljastaa että tullaan keskittymään täysin rungon kiertojäykkyyteen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
V5 runkoa aloitin tänään  :wink:
Siitä tulee erikoinen.
4mm lyhyempi ja vähän leveämpi kuin alkuperäinen runko.
V4 malli on nyt Tuomon autossa ja siitä tulee tedti tuloksia.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TOMMI

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tänään uudella Hobbywingin säätimellä testattu
autoa ja täytyy sanoa, että toimii todella hyvin.
Tuomon kierrosajat matalia kaksykkösiä.
Testi jatkuu, kunhan tehdään iskarit uusiksi.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ja Tuomolla on käytössä V4 malli :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TOMMI

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tänään kokeiltiin 3x1.5mm mäntiä iskareissa. Autosta tuli selkeästi parempi hypyissä.
Kierros ajat 21.5-22  tuloksella 14 kierrosta. Renkaat puolikaljut edessä ja takana.
Ensi viikolla jatketaan paremmilla renkailla testiä, sekä tehdään pientä hienosäätöä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Saatte ensi viikolla käyttöönne hiilikuitukevlar siiven  :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TOMMI

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ok. Perjantaina vois viimeistään kokeilla.
Hienoa kun jaksat näitä rakennella.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo perjantaina olen taas Anssi Kelan keikalla mutta homma järjestyy..
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Jertsi. Hienoa kehitystoimintaa.

Mutta nyt hienovaraisesti kyselen, että onko tuollainen hiilikuitusiipi enää tarpeen.. Toisin sanoen, onko siitä enempi haittaa jo kanssakilpailijoillle ja nostajille vs. hyödyt autoon.. Tätä kysyn ihan vilpittömästi.
Ospa Rc

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nyt on pakko kysyä, miten hiilarisiipi on nostajalle ja kanssakilpailijalle haitallisempi kuin PC:stä tehty siipi?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo saat kysellä ja vastaan.
Eli siivet ovat hiottu ja viimeistelty ja lopputulos on että ovat yhtä harmittomia kuin lexan siivet, tai voidaan myös sanoa että ovat yhtä vaarallisia.
Ja toisekseen ollan myös juteltu aiheesta miten auto nostetaan.
Kukaan ei ole vastannut että siivestä, kyljestä yleensä.
Ne jotka ovat päässeet kokeileman tuota kuitusikpeä on kehunnut sitä paitsi yksi kaveri.
En näe mitään muuta kuin että jatketaan hiilikuitu siiven kehitystä.
Pari asiaa pitää vielä kokeila ja sitten aletaan duunaa noita siipejä.
Moni on yllättynyt mitäs tuo kuitusiipi tekee autolle.
Yleensä kommentit ovat luokkaa, hyppää paremmin, mutkapitoa enemmän ja mikä parasta niin tasaisemmat kierrosajat.
Myönnän että tällä hetkellä oleva siipi joka toimi yhdellä kuskilla on sitten ääliömäisen ruma muta mikäs siinä kuin se toimii ja on sääntöjen sisällä.
Jezin videot ryhmässä (facessa) on tämä siipi juttu käyty aika perusteelisesti läpi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joni, mää tiedän vastauksen.
Eli oletusarvona tuo hiilikuitu on monelle sellainen mielikuva tuote että sen pöly ja reunat ovat haitallisia.
Ja jos tuote repeää niin se todellakin voi äärimmäisen huonossa tuurissa aiheuttaa sen että voit saada tikun sormeen.
Ok. Mää huomaan joka päivä tikkuja minun sormissa ja en ole vuotanut vielä kuiviin. Tosin pinsetillä on ollut työtä.
Se miten voit äärimmäisen huonossa tuurissa saada tikku sormeen on näin.
Siipi on saanut todella kovan iskun ja se on murtunut ja nyt auto on ylösalas ja menet nostamaan sen. Sää otat siivestä kiinni mutta jotta sinun pitää saada tikku sormeen niin sinun pitää liuttaa sormet siitä murtuneen kohdasta yli niin EHKÄ voit saada tikun sormeen.
En lupaa mitään että saat.
Voin kuin seuraava siipi murtuu niin tehdä videon miten sen tikun ehkä saa sormeen.
Jerzi

Ps onko niitä tyhmiä nostajia jotka edelleen nostaa m10 autot siivestä. No nämä hiilikuitu siivet kyllä kestää sen mutta ei välttämättä lexanit.

Ps 2 Itse ihmetyttää miksei puhuta lainkaan hiilikuituisista iskarintorneista jotka ovat välillä todella huonossa kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 10.11.14 - klo: 10.33 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
V5 runko työn alla.
Runko hiukka leveämpi ja n.4mm lyhyempi.
Tämä lyhennys oli suht kovan kuskin idea.
Se valmistunee lähiaikoina :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Ps onko niitä tyhmiä nostajia jotka edelleen nostaa m10 autot siivestä. No nämä hiilikuitu siivet kyllä kestää sen mutta ei välttämättä lexanit.

Voihan se käsi osua siihen takasiipeen vaikka ei ottaisi siitä kiinni.

Nostajiahan on monenlaisia/-kokoisia/-ikäisiä/-taitoisia, eikä se tehne ostajasta tyhmää jos käsi osuu takasiipeen.

Tämä siis ihan vain ottamatta sen kummemmin kantaa siihen, että onko hiilikuitusiipi hyvä vai huono asia.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nää siivet jota nyt olen tehnyt vastaa lexan siipejä ihan 100%.
Jos laitan kaverille käteen kahdet siivet ja silmät sidottuna ei hän pysty kertoo mikä on vaarallisempk.
Onhan femma autoissa aina ollut hiilari takasiivet kuten driftingissä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂