No niin auto saatu käteen hiplattavaksi. Ensi vaikutelmana: iso!
Sama akseliväli, kuin summitilla, spoileri tuo jonkun sentin pitemmäksi tämän.
Leveys niin sama, että klapitta Basher mahtuu laatikkoonsa, summitti jousitus ulkona menee, mut ei mahdu joustelemaan lootassa.
Etupuskuri on vain pohjalevyn päässä, joten kori koskettaa hiekkaan suojatonna, törröttäen. Saatan modata jotain foamia edes siihen.
Mun yksilö ei ollut kusassu iskareistaan öljyjään paffilootaansa, vaikka netissä varoteltiin vaivasta..
Ainoa pinionvälyksen säätö on polttiksien tapaan pohjan liuku-urasta pukkeineen koneen siirtely.
Noin silmämääräisesti säätö jo sisällä kaiken (purkamatta, eli ruuvinkannan alle voi vähän jäädä tilaa).
Mutu on et pienempää pinionia spurria vaihtematta ei saisi. Isompaa ei tuolla 100 A nopalla taida kannattaa koittaakkaan. Spur 44T, pinion 15T nyt. Optionpartseissa ei näkynyt eri kokoja kumpaakaan.
(kotoa löytyy kokeiluun käypäsinä kyoshon muovinen 46T, delriininen 46T ja teräksinen 52T sitten isoja kumeja haluttaessa, joten saan sen kevenemään liuku-urasta huolimatta. Tai vaihdan keskidiffinkin?)
Noppa on halppiksien tapaan töykkäsevällä lähdöllä. Punch ohjekiirjan mukaan arvossa 5/9 kun iso numero on ärhäkin. Mukana punaset 4mm liittimet, joiden mallisia ei sattunut kotona olemaan. EC5 varmaan tulee.
Auton kokonaispaino turnigyn 6.6 mAh nano 65-90C akuin (2*2s), jäi juuri alle 4,5 kilon. Kirja sanoo et WP-S8A nopan tehot on100A/650A. Se kuulostaa pikkuselta tähän. 2-4s, 3Abec switch mode.
Kuten myyntikuvistakin näkisi, alatukivarsien keinupisteistä rungossa aina etupuolinen on metallia, taaempi on muovia. Takana kulutuspalat siinä metallisessa.
Optionpartseissa ei näkynyt metallisia vaihtoehtoja.
Kardaanit klappaa, kuppien pohjissa ei keskittäjiä, ja T-luun poikkitappi tulee täsmälleen kupin reunaan. Siis syytä keskittää kupinpohjaa fylläämällä.
Edessä cdv-vetarit, takana T-luut.
Jousitus kesy joustava versio: yläkeinut on vain vantit, ja ei kolmiotuentaa niissä edessäkään.
Jotkut otti kolmiot pois sc-autoistakin, joten kestänee?
Mutuna heikoin kohta ei ole se, vaan yläkolmio-etuylädekki keventeineen, käytäntö kertoo sitten.
Tässä autossa siis koko auton läpi ylädekkiä, ei viistutukia ollenkaan.
Akut tulee metallista pohjaa vasten koko pinnaltaan joten jäähtynevät, jollei fyllaa. Otin kovakuoriset.
Akkutelineen kannen sokka on mun makuun kovin lähellä kovakuorisen akun virtanapoja, muttei itse yletä molempiin millään.
Jos duunin jälkeen huomena pääsis jo availemaan ja kattomaan "mitä sille on syötetty"