Kirjoittaja Aihe: landmax 1  (Luettu 1773 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kalevi1

  • Jäsen
    • Profiili
landmax 1
« : 27.08.04 - klo: 17.49 »
onko kukaan saanut säädettyä ja toimimaan sitä vanhempaa sini kantista kyoshon konetta?  itse olen pelleillyt jo kahden eri moottorin kanssa enkä ole onnistunut selvittämään niiden sielunelämää-onko vinkkejä vai joutaako verkon painoksi. ei pysy käynnissä ei tyhjäkäyntiä huono käynnistymään siis ihan roska koko kone

Poissa kulmala

  • Tulokas
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #1 : 08.09.04 - klo: 09.43 »
:wink: kyllä se eilen kävi 3 minuuttia kun ensin vaihdoin vähän osia

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #2 : 08.09.04 - klo: 14.01 »
Itselläni on myös ollut saman auton ja saman koneen kanssa ongelmia, mutta jotenkuten olen niistä selvinnyt. Varsinkin käynnissä pysyminen on tuottanut harmaita hiuksia...
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Mika R

  • Vieras
landmax 1
« Vastaus #3 : 08.09.04 - klo: 14.07 »
En tiedä mistä K hommaa noi pannunsa mutta huonoja ovat kautta linjan; vaihda konetta vaikka Taiwanilaiseen esim. Hyper 7 tai GS b01 Ongelmahan noissa K moteissa on että joudut myös vaihtamaan käyrän samalla vai mitä

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #4 : 08.09.04 - klo: 17.45 »
Jaa... mullakin on toi vanhan mallin auto ja kone. Se on kyllä toiminut ihan hyvin.  :shock: Hiekkaakin on läpi menny, mutta aina se vaan käy. Sammumisetkin johtuu lähes aina siitä, että tankki on tyhjä. Mikään tehopakkaus se ei todellakaan ole, mutta kyllä sillä aivan mukavasti pääsee. Menovetenä ollut MT:n QwickFire 10. Eli ei edes mitään tehokkainta soppaa.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #5 : 09.09.04 - klo: 03.43 »
Irtoaakohan koneestasi ihan täydet tehot, jos se ei mielestäsi kulje kunnolla?

Mun mielestä ajo-ominaisuuksiin nähden se ei saisi kulkea sitäkään vähää, mitä se vakiona menee  :D
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #6 : 09.09.04 - klo: 08.06 »
Niin kyllähän sillä vakiokoneellakin kovaa pääsee. Mutta kun ruuvasin autoon kiinni kisakoneen, niin ainakin siihen verrattuna on se vakiokone aikas tehoton. Voi kyllä olla, että koneen säädötkään ei ole aivan optimissa. :?

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #7 : 09.09.04 - klo: 08.09 »
Lainaus käyttäjältä: "SLem"
Niin kyllähän sillä vakiokoneellakin kovaa pääsee. Mutta kun ruuvasin autoon kiinni kisakoneen, niin ainakin siihen verrattuna on se vakiokone aikas tehoton. Voi kyllä olla, että koneen säädötkään ei ole aivan optimissa. :?


Mikäs tämä "kisakone" on?? (merkki/malli)
Kyoshon koneet aika tehottomia...
Siitä tulee vielä lisää tehottomuuden tunnetta, kun ne pitävät niin olematonta ääntä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #8 : 09.09.04 - klo: 13.04 »
Kuule kyllä se on ihan Kisakone. Eikä vaimenninkaan mikään vakio ole.
OS .21 RZ V01 B (P)
Samalla koneella crossia ajelen ja kisoissa vielä.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #9 : 09.09.04 - klo: 14.23 »
Mitenkäs LandMaxin voimansiirto kestää tuon virikoneen tuoman tehon. Itse aion laittaa O.S. .21 RZ-V99b(P)-koneen.
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #10 : 09.09.04 - klo: 15.18 »
En vaan ajanut sillä yhdistelmällä kuin kerran, kun törmäsin autolla semmoseen betonikuutioon. :oops: Sen jälkeen auto oli jotain vuoden ajamatta, kun taas viime keväänä laitoin siihen Novarossin koneen. Hyvin on kyllä voimansiirto ainakin tässä yksilössä kestänyt. Se muovinen pääratas on hajonnut kerran, silloinkin oli vakiokone kiinni ja se pääsi löystymään. Ruuvilukite... :!:

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
landmax 1
« Vastaus #11 : 09.09.04 - klo: 23.27 »
No täytyy vaan toivoa, että paikat kestää uuden koneen potkua. Mullakin on ollu kaikki autot ajamatta yli vuoden ja nyt tekis taas mieli päristeleen. Sais vielä noi sähkö-osat kuntoon  :?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z