Kirjoittaja Aihe: Kyosho pureten alpha 1  (Luettu 7041 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Kyosho pureten alpha 1
« : 07.09.14 - klo: 14.49 »
Niin onko kellään tietoa kyseisestä autosta?

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #1 : 07.09.14 - klo: 14.53 »
Itse omistan tuollaisen jossa on 15t moottori ja xo-5 nopari mutta muuten vakio

Poissa akkunen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #2 : 07.09.14 - klo: 15.01 »
1 malli??
Team Associated SC5M

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #3 : 07.09.14 - klo: 15.04 »
Juu, ykkönenhän se.
« Viimeksi muokattu: 23.02.15 - klo: 12.11 kirjoittanut kyoshoman02 »

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #4 : 07.09.14 - klo: 15.15 »

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #5 : 20.09.14 - klo: 12.18 »
On paljon ongelmia kun on vanha auto mutta tehokkaampi moottori kun vakio oli 27 kääminen... mutta hyvin on toiminut tähän asti.
« Viimeksi muokattu: 26.11.14 - klo: 14.24 kirjoittanut kyoshoman02 »

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #6 : 22.10.14 - klo: 23.52 »
Nyt on alkanut tämmöinen. Kun kääntää samalla kun painaa kaasua, vetoakselit pomppii edessä pois paikoiltaan. Mikä voisi auttaa tähän?

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #7 : 23.10.14 - klo: 08.11 »
Sulla on takavetareita edessä!  Tappiväli 2mm eri.
PS
Muistithan t-luu vetarien kyseessä ollen keskittää, molempien vetokuppien pohjia kumilla.

-typoja korjailtu
« Viimeksi muokattu: 23.10.14 - klo: 08.40 kirjoittanut 4wdkanootti »
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #8 : 26.10.14 - klo: 08.59 »
Mutta entäs kun eivät ole molemmat olleet purettuna samaan aikaan, ja 4 kuukautta toimi ihan hyvin?

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #9 : 29.10.14 - klo: 12.41 »
Muutoksia jotka vaikuttavat
- Takapyörien kallstuma
- vasen/oikea takanapa vaihtuneet
- Jo mainitsin vetokuppien pohjissa olevat keskityskumit
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa kyoshoman02

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #10 : 29.10.14 - klo: 13.06 »
Juu. Takapyörien kallistuma on sama, mutta pitääpä tarkistaa nuo muut asiat.

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #11 : 29.10.14 - klo: 20.40 »
En tunne tätä kyseistä automallia mutta valaiskaa ny toki muakin miten toi takapyörien kallistuma ja takanapojen vaihtuminen vaikuttaa etuvetareiden paikoillaan pysymiseen.
« Viimeksi muokattu: 29.10.14 - klo: 20.44 kirjoittanut topcat »

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #12 : 30.10.14 - klo: 07.39 »
Jos takapyörät on laittanut runsaasti kallelleen, ei voi olla huomaamatta, että vetarit pohjaa. Siis edelleen: missäs on ne lyhyemmät?
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho pureten alpha 1
« Vastaus #13 : 30.10.14 - klo: 08.22 »
Vaikka et itse olis koskaan purkanut yhtäaikaa keulaa, ja perää, voi käytetty auto olla silti tuota jo saanut.
Edessä c-pala ja knukle tuo niin erilaiset liikkeet sekoitetuin osin, et sen luulis huomaavan jo iskareita ja ohjausta säätäessä. Tuo perä oli mulla väärin, seurauksena keulakin.
Vielä yksi: pyöränakselin kuppi voi pyöristää kulmansa, kun kauan hyppii vetari reunalla. Sitten on jo vaikeeta säätää t-luun pitkittäinen sijainti.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2