Kirjoittaja Aihe: Hirvilampi Offroad (HOFF), Hämeenlinna  (Luettu 499058 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #240 : 05.10.05 - klo: 13.58 »
no niin, nythän radalla on n.15 kuormaa savea ja lisää on tulossa 1-2 viikonpäästä  :D  
kannoin roskiksen asfalttiradan ajajakorokkeen alle, eli roskat jatkossa sinne  :!:
kyllähän sitä voisi torstaina tulla poikkeemaan, minkäs aikaan ootte menossa ?
Junnumestari 2007

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #241 : 05.10.05 - klo: 14.29 »
No oliskos n. klo viis (17.00) paha?? Kun alkaa noi illat oleen hämäriä aikas aikasin...  Vai viritelläänkö autoihin ajovalot??? :roll:

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #242 : 05.10.05 - klo: 17.29 »
mää oon tulos joskus klo 17.00-17.30

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
...
« Vastaus #243 : 05.10.05 - klo: 20.32 »
Minä tulen myös! :D
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #244 : 05.10.05 - klo: 20.51 »
voishan sitä yrittää tulla
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #245 : 06.10.05 - klo: 13.55 »
me saavutaan Mikan kanssa viiden jälkeen.

T:Olli
Junnumestari 2007

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #246 : 06.10.05 - klo: 15.06 »
Hyvä! Saatte tulla antaan vinkkejä käyntiongelmiin... :roll:

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #247 : 06.10.05 - klo: 16.29 »
Onko kellään joka tulee tänään radalle niin infrapuna mittaria ? tarvis vähän lainata kun oma on hukassa...

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #248 : 06.10.05 - klo: 21.11 »
tulisit 2 ja puoltuntii väännettyä kauppaa !
ja sain fiiun myytyä  :mrgreen:   :mrgreen:
Junnumestari 2007

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #249 : 06.10.05 - klo: 21.52 »
Eli nyt ne rahat saa sijoittaa "pikkuautoon"... :D

Alko megakin kiekuun ihan nätisti kun väänteli sitä vähän laihemmalle... Ja kansikin tuli koristeltua asfaltti-ihottumalla...  :roll: Mitenköhän se sillai mäni?? Liuku meinaan paremmin kun sukset kouluaikana ikinä...

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #250 : 07.10.05 - klo: 07.36 »
Lauantaina olen menossa ennen kahtatoista ajelemaan.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #251 : 07.10.05 - klo: 07.40 »
Mä en pääse ainakaan noin aikasin... on huomenna kouluu  :|

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #252 : 08.10.05 - klo: 09.35 »
Kahdentoista aikaan menen ajelemaan ja ajelen parituntia, jos vaan auto toimii niin pitkään.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #253 : 08.10.05 - klo: 14.57 »
Oli mukava ajella asvalttiradalla, joskin ajelin yksin. Pari tuntia tuli oltua radalla, auto toimi ihmeen hyvin asvaltilla vaikka ei ollutkaan siihen ajoon tarkoitettuja renkaita.

Se ajokoroke on hyvä, näkee loistavasti radan.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hei
« Vastaus #254 : 09.10.05 - klo: 10.43 »
Hyvvöö sunnuntaita :) En päässytkään torstaina ajamaan koska olin oksennus taudissa :( En päässyt lauantainakaan koska ei ollut aikaa isällä :( Mutta tänään pääsisin radalle ajamaan n.2-4 aikaan tuun radalle ajamaan  :mrgreen:  Kerätäänpäs hieman porukoita ajamaan! :D  :D
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #255 : 12.10.05 - klo: 07.27 »
Jotta ei pääsisi käymään pahoja ylilyöntejä, niin varmaan olisi syytä kerrata junioreille ja vähän vanhemmillekkin tietynlaisia seikkoja miten rc-autojen kanssa touhutaan.

Koska on rata-alue olemassa, niin sinne ne ajelemiset olisi syytä keskittää (ottaen huomioon sallitut ajoajat), jos ei satu olemaan niin suurta omaa tonttia, jossa voi ajella muita häiritsemättä. Polttisautot varsinkin pitää sellaista meteliä, että niiden kanssa ei parane ajella missä sattuu. Jos yksin ajeleminen turhauttaa, niin kyselkää täällä ajoseuraa niin eiköhän sitä löydy. Itse olen menossa ajelemaan monsterilla aina silloin kun kerkeän (viikonloppuisin).

Mun mielestä on turha ruveta junioreita isommin syyttämään, jos he esimerkiksi tiettämättään asiosta rupee jotain keskenään touhuamaan.

Sitäkin minä olen miettinyt, että onnistuskohan pitää mitään pienimuotoista rc-auto tapahtumaa tässä loppusyksyn aikana? Jossa porukka voisi esitellä omaa kalustoa toisilleen.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #256 : 12.10.05 - klo: 20.07 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Jotta ei pääsisi käymään pahoja ylilyöntejä, niin varmaan olisi syytä kerrata junioreille ja vähän vanhemmillekkin tietynlaisia seikkoja miten rc-autojen kanssa touhutaan.

Koska on rata-alue olemassa, niin sinne ne ajelemiset olisi syytä keskittää (ottaen huomioon sallitut ajoajat), jos ei satu olemaan niin suurta omaa tonttia, jossa voi ajella muita häiritsemättä. Polttisautot varsinkin pitää sellaista meteliä, että niiden kanssa ei parane ajella missä sattuu. Jos yksin ajeleminen turhauttaa, niin kyselkää täällä ajoseuraa niin eiköhän sitä löydy. Itse olen menossa ajelemaan monsterilla aina silloin kun kerkeän (viikonloppuisin).

Mun mielestä on turha ruveta junioreita isommin syyttämään, jos he esimerkiksi tiettämättään asiosta rupee jotain keskenään touhuamaan.

Sitäkin minä olen miettinyt, että onnistuskohan pitää mitään pienimuotoista rc-auto tapahtumaa tässä loppusyksyn aikana? Jossa porukka voisi esitellä omaa kalustoa toisilleen.

Itse olen kanssasi täysin samaa mieltä asiasta, eikä minulla kuten ei varmasti kollegoillanikaan ole tarkoituksena ollut alkaa nuorempia kyykyttämään, tähän rata-alueeseenhan on aikoinaan luvat saatu juuri nuorisotoimintaan vetoamalla...
Ongelman tuottaa vielä crossipuolen keskeneräisyys, toistaiseksi meillä ei ole valmista paikkaa crossareille.
Eiköhän tässä harrastuksessa mielestäni ole pääasia että kaikilla on kivaa, ja tuo kokoontuminen on ihan jees juttu...sovitaan yhteisesti joku päivämäärä milloin porukka radalle kokoontuu.

-mika/aau--
-0400796911-

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #257 : 12.10.05 - klo: 20.24 »
Mulle passaa lauantait kokoontumiseen hyvin. Tulevana lauantaina ois kyllä tarkotus mennä kattelee ahvenistolle autoja, jos ei sada vettä.

Minä voin antaa halukkaiden ajaa rata-alueella mun monsterilla, laitan isot renkaat paikoilleen niin voi ajella savikasoja pitkin. Ei kehtaa ajaa asvaltilla sileiksi "krossirenkaita".
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #258 : 12.10.05 - klo: 20.38 »
allekirjoittanut on myös moottoriradalla lauantain...täytyy mennä katsomaan kesän viimeinen ratapäivä, ja vakoilemaan vinkkejä omaan bimmeriin :lol:

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #259 : 12.10.05 - klo: 20.48 »
Kävin 1.10 kattomassa touhua kans. Tuli jokunen kuva otettua (~140) paikanpäältä. Toivottavasti säät on myöten. Ei sekään ole hyvä, jos radalle.com beibeillä on kylmä  :wink:
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
...
« Vastaus #260 : 13.10.05 - klo: 20.41 »
Olettekos te puhumassa jostain OIKEISIIN autoihin liittyvästä?

P.S.Olis kiva jos jollain olis myydä sähkö crossaria halvalla ekaks crossarik :wink: Tai joitakin osia myydä :| Sitä paitsi onko kukaan lähdössä sinne Mäntsälään Rebillion racea ajamaan? Olen nimittäin vakavasti päättänyt liittyä AUA:ahan :!:
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #261 : 14.10.05 - klo: 07.15 »
Meni hieman ot:n puolelle, kyllä puhuimme oikeista autoista...
Jos olet ostamassa sähköcrossaria, niin kannattaa kysellä tuolla foorumin ostetaan palstalla.
AAU:hun kannattaa liittyä viimeistään ensivuonna, koska jäsenyys on voimassa kalenterivuoden...sekä asfalttia saa käyttää tämän vuoden ilmaiseksi, ensivuonna käyttöön vaaditaan jäsenyys tai ajokertamaksu, sama tulee pätemään crossipuolella...
-mika-

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
...
« Vastaus #262 : 14.10.05 - klo: 18.38 »
Toivon että minulta ei aleta perimään maksua radan käytöstä :| Sillä olin MINÄKIN rakentamassa tuota rataa!!!
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #263 : 14.10.05 - klo: 20.58 »
Onkos huomenna aamupäivällä/iltapäivällä porukkaa radalle menossa? ite oon tulossa katteleen
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
...
« Vastaus #264 : 15.10.05 - klo: 10.36 »
Radalle vaan kun se on viel hetken ilmasta :lol:
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
???
« Vastaus #265 : 19.10.05 - klo: 21.19 »
Missä :( On :( Kaikki :( Hämeenlinnalaiset :(  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: ???
« Vastaus #266 : 19.10.05 - klo: 21.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Joniväinö"
Missä :( On :( Kaikki :( Hämeenlinnalaiset :(  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:


Hämeenlinnassa? :) Ei vaines...jos ajoseuraa kaipaat niin ilmoittelua tänne, niin kyllä se siitä. Noita hymiöitäkään ei tarvii noin tuhottomasti laittaa perätysten.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Joniväinö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
...
« Vastaus #267 : 19.10.05 - klo: 23.52 »
Huh :roll: Mä jo luulin että ei oo kaikki kohallaa koska oon kokeillu laittaa yksityis viestiä monelle mutta ei oo  tullu mitään takaisin :|

Ja sitten oon kokeillu tähän laittaa viestii eikä mitään kolmee päivää :P
Yokomo SD CGM touring ja Kyosho inferno 7,5 sports.
 "ISÄNTÄ"  Kyllä se kulkee kun antaa kaasua

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: ...
« Vastaus #268 : 20.10.05 - klo: 07.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Joniväinö"
Huh :roll: Mä jo luulin että ei oo kaikki kohallaa koska oon kokeillu laittaa yksityis viestiä monelle mutta ei oo  tullu mitään takaisin :|

Ja sitten oon kokeillu tähän laittaa viestii eikä mitään kolmee päivää :P


Monilla ihmisillä on paljon muutakin ajanvietettä, niin sen takia eivät kirjoittele niin ahkerasti. Jos en pääse lauantaina ulvilaan, niin sitten olen varmaankin ajelemassa monsterillani rata-alueella.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
HÄMEENLINNAN RATAPROJEKTI
« Vastaus #269 : 20.10.05 - klo: 15.16 »
Onkos tänään menossa kukaan tykitteleen radalle...??

-the_man-