Kirjoittaja Aihe: Virustorjunta  (Luettu 4791 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa p.p92

  • Veteraani
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #30 : 20.07.05 - klo: 14.08 »
Joo meillä on ton norttonin lisäks vielä toi ad aware

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #31 : 20.07.05 - klo: 19.07 »
No nyt ei varsinaisesti kysytty sitä mitä ohjelmaa käyttää vaan syytä siihen miksi tuo päivitys ei toimi :roll:

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #32 : 20.07.05 - klo: 20.50 »
Käyppäs huvikses kurkkaamassa F-Securen BackWeb- infocenteriä. Mulla on auttanut vastaavanlaiseen ongelmaan BackWebissä olleiden "viestien" merkitseminen luetuiksi/poistaminen.

Poissa PJ

  • Jäsen
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #33 : 21.07.05 - klo: 14.01 »
Kyllä vain tuo avast! on paras virustorjuntaohjelma mihin olen törmännyt. Tarpeeksi selkeä ja kevyt, voittaa mielestäni F-securet ja muut helposti. Palomuurin virkaa hoitaa tuommoinen adsl -modeemi , jossa on palomuurit ja vastaavat. Noista antispyware ohjelmista parhaat ovat Microsoft antispyware ja Spybot Search & destroy, tuo Ad-aware (joka on mm. F-securessa) tuntuu poistavan lähinnä turhia keksejä.
 :)
Savage SS 4.6 + 3-speed

Poissa Jesse|K

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #34 : 21.07.05 - klo: 19.58 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
Järjissäni olen ollut koko ajan... :mrgreen:
Itse käytän Spy Bottia (Search and Destroy). Parempi kuin AD-Aware :wink: Serkkuni suosittelema (tietokoneella aamusta iltaan).


Käytän myös Spy Bottia ja olen huomannut että se ei ole läheskään yhtä tehokas kuin tämää uusi Ad-Aware Se. Varsinkin kun asetukset on korkeimmalla tasolla.

Tehkääs vaikka testi, ajakaa ensin Spy Bot ja sit AD. Botin jälkeen Aware löytää edelleen tiedostoja. Jos ajat ensin Awaren ja sit Botin niin eipäs Botti löydä mitään. :|

Eli jos tuosta vetää johtopäätökset niin kumpi on tehokkaampi?

Ps: Itse olen koneella 24/7.   :wink:
Oletkos kuullu semmoisesta ohjelmasta kuin ScanSpyware? Itse käytin alkuun myös Ad-Aware SE:tä, sitten siirryin SpyBottiin, ja viimeisimpänä siirryin tähän ScanSpywareen.. Arvatkaapas montako pöpöä se löyti koneeltani Ad-Awaren ja SpyBotin huomaamatta jättämiä?  2500 ja risat..  Että silleen.. Kylllä tuo scanspyware on ylivoimaisesti paras tähän mennessä käyttämistäni spybot-ohjelmista..

Viiruksen torjuntaohjelmana olen jo yli vuoden käyttänyt Antivir Xp:tä ,mielestäni paras ilmaisohjelma.. Palomuurina ollut iät ja ajat todella hyvin palvellut ZoneAlarm...!  8)  Todella tyytyväinen olen ollut yllä mainitsemiini ohjelmiin..  :wink:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #35 : 22.07.05 - klo: 18.49 »
Nonnih, piti koko kökkö laittaa uuskis, johan toimii ;)
Spy Botilla ei kannata poistaa ohjelmaa nimeltä Back Web Lite, jos käytät F-Securea, se tuhoaa saman tien ohjelman ;)

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #36 : 23.07.05 - klo: 12.01 »
Meillä F-secure 2005 ja Ad-aware SE Personal...
Ei näin...

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #37 : 24.07.05 - klo: 11.13 »
F-Secure, Spy-Bot ja Ad-Aware. Pysyy pöpöt kurissa, vaikken ole vielä löytänyt koneeltani yhtaan kriittistä pöpöä.

Noi siis wintoosassa, Linux pysyy ihan mukavasti puhtaana pelkän palomuurin avulla ja mukavilla nuuskijoilla sun muilla...
Kjeh kjeh kjeh!

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Virustorjunta
« Vastaus #38 : 24.07.05 - klo: 11.38 »
F-Securen myötä mä oon joutunu poistaan sekä Spy Botin että AD-Awaren, mutta tuo F-Secure oli kakkonen MikroBitin pöpöjenpoisto testissä. ;)