Kirjoittaja Aihe: Winter Jumps #4 Nokia -tulokset  (Luettu 4046 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Winter Jumps #4 Nokia -tulokset
« : 15.02.15 - klo: 16.15 »
kilpailun tulokset myrcm palvelussa:

WJ4 tulokset


PRCA kiittää kaikkia osallistujia.

Poissa kojootti

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps #4 Nokia -tulokset
« Vastaus #1 : 15.02.15 - klo: 21.20 »
Kiitokset järjestäjílle oikein onnistuineista kisoista. Olihan taas hauskaa!

Mun mielestä tämä aikatauluformaatti oli hyvä. Ainahan se ei ole ideaali pidemmältä tuleville ja siinä onkin vaikea miettiä kompromissiä. Mutta yksi asia mikä on kaikille sama ja mun mielestä erittäin toimiva, niin tuo reseed. Alkuerissä oli ainakin omassa erässä tosi tiukkaa vääntöä ja monta ukkoa kokoajan sekunnin sisällä.
Tästä johtuen ei myöskään ollut ongelmia nopeuseroista johtuen, koska erät oli tehty päivän vauhdin, eikä sarjataulukon mukaan. Reseed ehdottomasti jatkoon!

Kisa osaltani meni odotusten mukaan, alussa näytti jopa siltä, että vauhti riittää A-finaaliin, mutta poijjaat vaan pystyi parantamaan vauhtia reilusti enemmän. Itse lähinnä pystyin parantamaan vain omaa ajoa, mutta sitäkään en tarpeeksi, joten paikka löytyi B 2.ruudusta.

Finaaleissa oli tosi tiukkaa vääntöä ja virheet oli aika kalliita. Monta kertaa olin ihan purjeessa, vuoroin Ylisen ja Uotilan kanssa, mutta ajo oli tosi rehtiä ja lopulta kahden voiton turvin vein B-finaalin.

Kiva oli huomata, että "vanhalla" perämoottori autolla vielä ehtii; Vika finaalirundin kolmanneksi nopein bestlap  :afro:

Nähdään Lappeenrannassa!

-Henkka
Henri Virta|Team Associated B5M Lite / B6 / B44.2 *RCM.fi *Hobbyfactory.fi

Poissa Jolokkonen

  • JoeUa admin
    • Profiili
Vs: Winter Jumps #4 Nokia -tulokset
« Vastaus #2 : 16.02.15 - klo: 06.28 »
Kiitti hei!

Olipahan hyvät rallit Nokialla taas kerran, ei valitettavaa löydy mistään.

B-finaaliista tuli taas ittensä löydettyä useamman surkean esityksen päätteeksi... Beessä oli sittten viimesen päälle siistiä ja rehtiä kilvanajoa.

Mitä formaattiin tulee niin kaksipäiväisyys on musta hyvä juttu, mutta ennemmin se tehtäisiin maastosarjan formaatilla. siitä ei ole tainnut tulla yhtään napinaa aikaisemmin.

Eli minun näkemys hommasta:

Perjantaina reenaisivat pelkästäään tuupit esim: klo. 16.00-21.00 ja lauantaina resiidaus, alkuerät ja finaalit. Sitten nelkut reenais taasen sen 16.00-21.00 ja sunnuntaina skabat. Ja jokaisessa kisassa vaihdettaisiin ajovuorot ympäri. Näin siitäkin hommasta saatais kaikille tasapuolista!  :wink:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

Poissa JiiIii

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps #4 Nokia -tulokset
« Vastaus #3 : 16.02.15 - klo: 10.00 »
Hyvät kisat jälleen kerran, ja uudistettu profiilikin oli oikein mukava.
Kuulutukset, buffa, tulospalvelu; kaikki toimi hienosti, mitään muuta nillitystä ei keksi muuta lähtöruudut, vähän pidemmät välit olisi paikallaan.
Ajot meni aikalailla omalla maksimitasolla, nelkun finaaleissa tuli hölmöiltyä ns. riittävästi; penaltia tuli ja ihan aiheesta, joten tuomarointikin toimi. Tuupparin finaalit olikin hieman siistimpää ajoa.

Formaatti saa ehdottomasti kannatusta jatkoonkin, pari harjoitusta alle ja siihen reseedaukset, oikein toimiva konsepti. Huomattavasti mukavampaa kuin perjantai-iltojen “häröpallotreeenit” joissa 15 autoa kerrallaan opettelemassa uutta rataa.
I race what ever the marketing department tells me is fast.

Poissa kksaffy

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Winter Jumps #4 Nokia -tulokset
« Vastaus #4 : 16.02.15 - klo: 11.54 »
Nonii.. On tullut aika kirjoittaa omat ajatukset kisoista, jotka on syntynyt karvaisissa pikku aivoissani..
Tapana ollut että jaetaan kakkaa ja kiitosta kun siltä tuntuu.. Nyt olis ylistys laulun vuoro...
Huom! Älä lue pitemmälle jos olet allerginen imelille "kiitos puheille" tai sinulla on muuten paha olo...
No ei vaa..

Mistä aloittaisi..? No alusta.. Aamulla heräsin normaalisti siinä 5.30 ja vein koirat pihalle.. Tuli puhelu siinä että kristillisten puoluesihteeri oli kinkereitten jälkeen känni päissään ampunut itseään reiteen... No vitsi vitsi..!
Asiaan..

Nelkku meni kyllä yli odotusten.. Uusi auto ei akkuakaan kokeiltu ennen Lauantaina..! B- finaalin kuudes ruutu..!
Paras sijoitus meikäläiselle ikinä nelkulla... No finaali oli kyllä sitten kylmää kyytiä...! Enhän mää ollu tottunut
tommoseen tasoon finaaleissa.. Mutta oli mullakin siellä hetkeni, mutta kyllä jännitys vei voiton ja mokia tuli tämän tästä..
Eihän semmosta kilvan ajoo oo alemmissa finaaleissa, että kun silmääs räpäytät niin kaks menee ohi..!
Mutta aivan sika hienoo oli siellä ajaa.. Jätkät oli viimeisen päälle reiluja ja mieleen jäi erityisesti Otsovaara joka
ajo pitkään mun perässä todella rehdisti..! Vaikka vauhtia olis ollu paljon enemmän.. Oikein pahaa teki välillä ja
ajattelin et päästän ohi, mut Tuomo on kova kisakuski, ja kun pikku rako jossain kohtaa tuli, niin mä jäin autoineni
kun purkka tukkaan..!
Hieno kokemus toi finaali..!

Tuuppi meni sinne päin kun ajattelinkin.. B-finaaliin..
Siellä oli jo paremmat mahkut pärjätä.. Mut niinkun aloittelijoilla yleensä, jännitys ja yli yrittäminen vei mahkut pärjäämiseen... Jolkkosen kassa oli hienoa vääntöö mutta viimeisessä mutkassa tämä Itämaan viisas mies, käänty
kun torakka selälleen ja jäi siihen makaan kun juusto leivälle... Kiitos siitä!  :tongue: :wink:
Henkkaakin pääsin hiostaan välillä oikein kunnolla...! Mutta tämä vanha kettu ei siitä p***kaakaan välittänyt vaan ajeli voittajana maaliin tyynen viileästi...!

Lopuks viä iso kiitos Hokelle joka sääti ja laittoi mun autoo..!
Ja meijän kerhon "papalle" joka pelasti mut servo seiveri pulasta...!

Hienot kisat, mutta yksi asia teki mut surulliseksi... Kaksi kilpa- ja rc kaveria, jättivät tulematta.. :embarrassed:
No mä nään teijät seuraavissa kisoissa..! Ja tulen rankaisemaan teitä sopivaksi katsomallani tavalla..!!
HOBBYFACTORY ASSOCIATED

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Winter Jumps #4 Nokia -tulokset
« Vastaus #5 : 16.02.15 - klo: 19.58 »
Sarjataulukko päivitetty kisan tuloksilla: http://finrc.com/tulospalvelu/winterjumps/2014-2015

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Winter Jumps #4 Nokia -tulokset
« Vastaus #6 : 19.02.15 - klo: 09.17 »
Jospa sitä itsekin muutaman sanan kisoista kirjoittais.

Mielenkiinnolla odotin uuden formaatin kokeilua ja mielestäni se toimi hyvin. Perheellisen näkökulmasta lauantai ei silti ollut ovien aukaisuineen kovin lyhyt, vaan aivan "normaalin" kisapäivän mittainen. Edellä on ehdotettu 2wd ja 4wd luokkien ajamista eri päivinä ja se olis myös mun mielestä kokeilemisen arvoista. Aika-ajojen jakaminen la/su 3/1 ei sopinut mun kropalle, kun su-aamuna ei meinannut saada ajosta kiinni vasta kuin finaaleissa, joissa nopeus kyllä olis riittänyt hyvin, mut varmuus tuotti ongelmia (kuten aina...). B-finaali oli omana toiveena, mut tuossa seurassa kyllä c-finaalikin oli näille käsille ja päälle kuin lottovoitto  :grin:

Ai niin, reseedille iso peukku! Vaikka se ei omaa ryhmää mihinkään muuttanut, niin olipa siistiä ajaa aika-ajoja! Yhden erän jälkeen porukka tais olla aika "saaneen näköisiä", kun lauteilta poistuttiin  :wink:

Järjestelyt toimivat loistavasti, kiitos siitä. Ja se buffa, aivan taivaallisen hyvää ruokaa, komeita miehiä ja parasta läppää ikinä missään!  :kiss:

--
Antti
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3