Kirjoittaja Aihe: hpi sprint 2 akkuvalinta?  (Luettu 3382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa xsaara1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
hpi sprint 2 akkuvalinta?
« : 24.02.15 - klo: 20.33 »
Tervehdys driftiä harrastaville..!

Olisi tarkoitus tässä ruveta harjoittelemaan tätä kyseistä luisu ajoa, kun iski välittömästi kipinä lajiin kokeillessani sitä fazer subaru autollani (Autossa 17t 3250kv kone ja 3s lipo), Tehot kyllä riitti, mutta huomasin, että kyseinen auto ei kuitenkaan ole se oikea kyseiseen lajiin, koska esim.pyörän kulmia ei voi lainkaan säätää...ja ei kun ralli renkaat takaisin ja nettiä selailemaan...Päädyin sitten tuohon otsikossakin mainitsemaani hpi sprint 2 autoon ja siihen Beast SL 60A Combo 4350KV paketti...ja sitten pääsen vihdoin asiaan, eli mikähän olisi oikea akku valinta kyseiseen peliin (tilasin jo 2s 5000mah akun) että pääsee edes kokeilemaan...
xray xb4 17, Agama A215 sve

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: hpi sprint 2 akkuvalinta?
« Vastaus #1 : 24.02.15 - klo: 21.20 »
Akkupaikkoihin tuo 5000Mah 2s akku on sopivan tiukka. Voi olla että joudut muokkaamaan akkua paikalla pitäviä osia jos akussasi on päältä ulos tulevat liittimet. Suosittelen päivittämään etu vetoakselit koiranluu tyyppisestä näihinhttp://www.hpiracing.com/en/part/86198. Suosittelen myös tulevaisuudessa hankkimaan eteen one-way diffin ja lukitsemaan taka diffin.
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa xsaara1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: hpi sprint 2 akkuvalinta?
« Vastaus #2 : 24.02.15 - klo: 23.21 »
Ok, Kiitoksia näistä neuvoista...täytynee laittaa osat tilaukseen...Ja akku on juurikin tuota tyyppiä mistä narut lähtee ylöspäin..tosin Löysin kotosalta yhden tuollaisen orionin 4300mah rocket power 2s akun jossa narut lähtee  päästä, mutta veikkaan että sillä akulla ajoaika jää turhan lyhyeks tuolla tekniikalla..?
xray xb4 17, Agama A215 sve