Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede 2WD vika  (Luettu 7035 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aksu74

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxas Stampede 2WD vika
« : 06.04.15 - klo: 19.28 »
Moi. Ostin lapsille syksyllä Traxxas stampede 2WD auton. Autolla on ajettu vain pari akullista. Tänään kun ajettiin noin 5 min, auto pari kertaa pyörähti ja ei sen kummempaa. Jatkoin hetken ajoa ja koitin vaihtaa harjoittelumoodille. Auto vilkutti käynnistysnapin vieressä kokoajan vihreää ja punaista valoa ja siihen tuli joku vika. Ei auttanut vaikka irrotin akun ja kun laitoin sen takaisin päälle vhreä ja punainen vilkkuivat vuorotellen ja mitään ei tapahtunut. Pyörät kääntyvät kyllä mutta joku vikakoodi ilmeisesti on päällä kun mikään ei auta. Onko kellään hajua missä vika. Takuu pitäis olla vielä kunnossa kuitenkin. Onko kellään hajua miten tos vian saa pois päältä ja onko joku ylijännitesuoja koska moottorille ei mene virtaa?

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 2WD vika
« Vastaus #1 : 06.04.15 - klo: 21.22 »
Moi. Ostin lapsille syksyllä Traxxas stampede 2WD auton. Autolla on ajettu vain pari akullista. Tänään kun ajettiin noin 5 min, auto pari kertaa pyörähti ja ei sen kummempaa. Jatkoin hetken ajoa ja koitin vaihtaa harjoittelumoodille. Auto vilkutti käynnistysnapin vieressä kokoajan vihreää ja punaista valoa ja siihen tuli joku vika. Ei auttanut vaikka irrotin akun ja kun laitoin sen takaisin päälle vhreä ja punainen vilkkuivat vuorotellen ja mitään ei tapahtunut. Pyörät kääntyvät kyllä mutta joku vikakoodi ilmeisesti on päällä kun mikään ei auta. Onko kellään hajua missä vika. Takuu pitäis olla vielä kunnossa kuitenkin. Onko kellään hajua miten tos vian saa pois päältä ja onko joku ylijännitesuoja koska moottorille ei mene virtaa?

Tässä olisi ohjeistusta.
https://traxxas.com/support/What-Do-When-ESC-Flashing-Red-and-Green
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa junnu02

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 2WD vika
« Vastaus #2 : 23.07.15 - klo: 21.54 »
Mulla on traxxas stampede ja siinä oli alkuperäinen moottori ja nopari ihmettelin samaa asiaa. Ne hiilet moottorissa pitää olla kohdallaan koska mulla ilmeni sama vika että renkaat ainoastaan kääntyi mutta kaasua ei ottanut eli laita ne hiilet kohdalleen sillai että ne koskettaa toisiaan. Mulla ainakin toimi.