Kirjoittaja Aihe: Mikä auto? varaosasaatavuus jne.  (Luettu 5414 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HasaP

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä auto? varaosasaatavuus jne.
« : 01.06.15 - klo: 12.06 »
On ollut tuossa joitakin vuosia aika hiljaista ajelujen suhteen, mutta joka kesä hieman on tullut reviteltyä. Nyt vaan näyttää siltä, että auto alkaa olla sen verran vanha, jotta uutta voisi harkita.

Sabe kuollut pois, joten thunderin osia pitäisi jostain joko saada,(lähinnä tukivarret) tai sitten vaihtaa autoa.

Tässä ei ole vuosiin tarvinnut mitään tehdä, muuta kuin ajaa (vähän). Mulla on yksi ajossa ja kaksi raatoa, mistä olen aina tarvittessa repinyt osia kun on hajonnut. Nuo raadot alkaa olla vaan jo aika lailla käsitelty voimansiirron osia lukuunottamatta. Lisäksi linkit yms alkaa olla suhteellisen väljät.

Sain sen vielä korjailtua ja on jälleen ajokuntoinen, mutta alkaa osat olla aika lopussa.

Täällä kuitenkin on aktiivisempaa porukkaa, niin voisitte valaista vuosien hiljaiselon  jälkeen minua, että mikä tänä päivänä on järkevä auto. Mihin saa helposti osia? Mikä ei mene ihan vähästä hajalle?

Valitettavasti en löytänyt oikein sopivaa ketjua, missä tälläistä olisi pohdittu tai sitten ne oli niin vanhoja, että ei ehkä enää ajantasaista tietoa.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐