Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 8  (Luettu 416235 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1650 : 17.01.09 - klo: 11.32 »
Kiitokset erittäin hyvistä ja perusteellisista setuppi vinkeistä.
Tuossa on kaikki spidereitä eli taidan vaihtaa vain sinne taakse sen normi-diffin(kun sellainen sattuu uus jo olemaan) ja jätän nuo muut spidereiksi.

Löytyykö niitä Spider-diffien "reiän-tukkimislevyjä" suomesta kun ei minkään firman sivuilla ole sattunu silmään?
Helpottais diffi öljyjen laittoa varmaan aika paljon.
Yhden spiderin purin ja kasasin, käyttäen kumisia kartion mallisia tappeja, jottei öljyt pääse alapäästä karkuun ennen lautaspyörän ja ruuvien asennusta.

Saa nähdä pääsiskö sitä käymään ens kesänä kokeilemassa esim. Lavangossa oikeaa rataa, kun on tuota matkaa reilu 500km.Ehkä kesälomareissu parin kaverin kans :azn:

Onko niistä Mugenin harmaista jousista mitään muuta kuin visuaalista hyötyä?
Tuntuu vaan joka 8/8.5:ssa olevan semmoset.Aion ite ainakin alussa testailla noilla pro:n valkoisilla jousilla...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1651 : 17.01.09 - klo: 12.27 »
Jeps...
Eli takana vakio diffi.
Myös edessä ja keskellä on vakio diffi todettu hyväksi lähtökohdaksi.
Spider lähinnä säätö mikäli tarvitaan agressiivisempaa käytöstä.

Iskareissa olen käyttänyt paria eri setuppia.
Molemmissa olen porannut iskarin mäntiä.
Eli esimerkiksi poraat jokaiseen mäntään 2 kpl 1,2mm reikiä lisää, jolloin männissä on yhteensä 6kpl 1,2mm reikiä.
Öljyinä muistaakseni edessä 55 ja takana 50...

Etu ylätukivarsi sisäpäästä alas.

Eteen haritusta kohtuu reilusti... tekee autosta suoralla suuntavakaamman ja tulee mutkasta ulos kohtuu rauhallisesti.

Ulosjoustot sopivaksi...

8.5 autossa mukana tulee 3 kpl Spider diffejä ja niillä on aloittajankin ihan hyvä lähteä liikkeelle. Ei välttämättä kannata uuteen autoon kaikkia diffejä heti ostaa. Taakse kannattaa kuitenkin ostaa heti kättelyssä vakiodiffi. Spidereillä auton saa ihan yhtä rauhalliseksi kuin vakioilla. Laittaa vaikka ohjauslinkin ackermanlevyssä ihan eteen. Kääntyy huomattavasti rauhallisemmin. Spidereillä helppo setuppi on myös 3000-3000-1000, jota englantilaiset ja Degani käyttivät. Myös Kortz käytti jossain vaiheessa. Kokeile ekaksi 3 Spideriä ja vaihda myöhemmin taakse vakio. Näet mitä tapahtuu. Spidereissä käytetään aina pari tonnia löysempää öljyä kuin normaalidiffeissä.

Yllämainittua öljysetuppia käytetään 4 reikiäisillä männillä kun takana on 1,5mm reijät ja edessä 1,4mm reijät. 6 reikäisillä käytetään e60-t40.

Yleensä lähtökohtaisesti käytetään etuylätukivarsia sisäpäässä ylhäällä. Kannattaa kokeilla molempia vaihtoehtoja. Niin näkee mitä tapahtuu. Helppo säätö kokeilla.

Haritus tekee autosta hätäisemmän kääntymään. Haritusta ihan vähän tai renkaat suoraan, mutta ei aurausta tai auto ei käänny. Itse säädän Hyper 8 autoissa aurauksen säätöpöydällä aina suoraan, eli 0 astetta tai 0,5 astetta haritusta tukivarsien ollessa vaakatasossa, eli ajoasennossa. Myös JQ sääti Hyper 8:n ohjauksen silmämääräisesti suoraan.

Ulosjoustoa takana 27mm ja edessä 25mm. Mitataan suoralla pöydällä ilman renkaita ja iskareita pohjalevyn päästä. Tämä on todella tärkeä säätö auton toiminnan kannalta ja säätö pitää tarkistaa aika usein. Itse tarkistan aina ismopien mekkausten yhteydessä kuten ennen kisoja.


Ja vielä sen verran että kick up edessä 7 astettä, eli toisiksi eniten.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1652 : 17.01.09 - klo: 14.29 »
Ah...
Spideriin ei tarvita mitään sen ihmeempiä työkaluja tai kumi juttuja, kuin terävänokkainen öljy puteli, tai sitten hakee apteekista pienen injektio ruiskun.
Suosittelen ruiskua... helpottaa niiiiiin paljon öljyn lotraamisen kanssa.
Ja varsinkin jos tarvitsee sekottaa kahta eri öljyä keskenään niin ruiskussahan on mitta asteikkokin.
Eli...
Spiderissä pidetään 4 ruuvia paikallaan...
Otetaan kaksi vastakkaista ruuvia irti.
Ruuvataan sormin ne väärälle puolelle tukkimaan reijät ettei öljy valu sitä kautta pois.
Toisesta ruuvin reijästä tuupataan injektioruiskulla tai diffiöljy putelilla suoraan jos vaan nokka ylettää kohdalleen.
Diffi tuupataan täyteen.
Hyvin hitaasti pyöritetään diffiä hieman jotta ilmakuplat tulevat pois...
Jätetään diffi hetkeksi pöydälle jotta ylimääräiset ilmakuplat poistuvat.
Laitetaan vielä hieman öljyä että diffi on aivan täysi.
Spideri kouraan... otetaan toinen ruuvi sieltä väärästä päästä irti ja tökkästään se omalle paikalleen... Ruuvataan se vain sormi tiukkaan.
Toiselle ruuville sama... Ja sitten vain kiristetään ne sopivasti.
Öljyä tulee hieman sieltä pohja puolen reijistä pihalle, mutta se ei haittaa, koska se on vain ruuvin syrjäyttämä määrä, eli diffi ei siis jää vajaaksi.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1653 : 17.01.09 - klo: 14.35 »
Sen verran hyvä selostus, että voisi laittaa myös Hyper ST keskusteluun! Itse suosin myös Spiderin täyttöä ruuvinreijästä.


Diffin täyttämisestä aivan täyteen ei kannata murehtia. Pieni määrä ilmaa diffissä kuuluukin olla, koska öljy lämmitessään hieman laajenee ja voi diffi jäykistyä turhan paljon jos diffi on aivan täysi.
« Viimeksi muokattu: 17.01.09 - klo: 14.38 kirjoittanut Niko »
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1654 : 17.01.09 - klo: 14.47 »
Tanel Torgerin Hyper 8,5 VP-Pro renkailla:



Nätisti maalattu kori.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1655 : 18.01.09 - klo: 01.26 »
Vielä korostan noista yllä mainituista iskari öljyjen jäykkyyksistä että sehän on tosiaan vain ja ainoastaan säätö.
Eli jollekin toimii toinen säätö paremmin kuin toiselle.
Ja myös radalla on erittäin suuri merkitys tähän.

Haritusta tykkään käyttää edessä paljon, koska se nimenomaan rauhoittaa autoa mutkasta ulos tullessa ja myös suoralla kun tiessä on kuitenkin epätäsaisuutta.
Auto ohjautuu kuin itsestään suoraksi vaikka tien epätasaisuus pyrkiikin kallistelemaan autoa.
Haritus tosiaan saa auton reagoimaan hieman nopeammin auton suunnan vaihtoon, mutta taas mutkassa kaasu päällä hieman rauhoittuu.
Ackkermanni vaikuttaa tähän myös, mutta tärkeämpänä olen pitänyt nimenomaan haritusta.
Renkaat suorassa on auto ollut aina hieman turhan herkkä heittelehtimään epätasaisella varsinkin kovassa vauhdissa.
Ja myös esim woopseissa pienellä harituksella on auto herkästi lähtenyt kumparelasku tyyliin... harituksen kanssa on voinut tulla pienessä luistossa woopseihin ja auto lähinnä pyrkii vain suoristumaan harituksen takia.

Lähtökohtaisesti tosiaan etu ylälinkkiä pidetään ylhäällä.
Joskin viime kaudella huomasin vallitsevilla suomen rata olosuhteilla alemman asennon toimivan paremmin.
Pystyi ajamaan kovempaa mutka läpi, vaikka kesken mutkaa olikin pieni monttu joka pyrkii väkisinkin tökkäämään.
Tätä säätöä käskin ainakin akin ja olben kokeilemaan lavangossa kun valittelivat auton hieman hankalaa käyttäytymistä... molemmilta tuli positiivinen palaute...
Kokeile... Jos tuntuu että auto meinaa spinnata mutkassa olevan pienen montun tai epätasaisuuden takia niin laske etu ylälinkkiä sisäpäästä.

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1656 : 19.01.09 - klo: 12.12 »
Minulla on ollut tovin tuo Hyper 8.5 RTR ja on kyllä mahtava ajettavuus aiempiin omiin ja kokeiltuihin pirsseihin. Ainut että nyt talvella vakio öljyt jämähtää iskareihin.. mitähän tököttiä lie laittaneet? Öljy suosituksiahan tuossa aiemmissa viesteissä tulikin tosin sopivasti. Mutta pelaako nekään talvella vai pitääkö vaihtaa kuin paljo ohuemmat? Talvella on kiva ajella lumiketjujen kera yms. nii ei malta olla ajamatta vaikka moottoripuoli pitääkin kesällä katella varmaan uudestaan. Lumi pakkautuu lohkon viereen jäähdyttämään yms.

Nuo vakiot kytkinpalat (http://tekniikka.pommi.fi/kuvat/Kaikkee/hobao-02.jpg) on kyllä aika erikoiset ja alkoivatkin jumittamaan vauhtipyörään hyvinki aikaisin, mutta sain hiomalla ja prikoilla pelaan. Nyt tosin odottaa alumiiniset asennusta.

Sitten ihmetyttää tuon kaiken muun laadukkaan seassa nuo diffien ulostulot. Purin yks päivä takaa diffin kun luulin että olen hajottanut sen. Viime kerralla huomasin kiihdytyksen alussa voimakkaampaa rattaiden surinaa kuin yleensä ja ulostulot heiluivat niin paljon. Mutta diffi ja kotelo oli ok. Ulostuloista ole kuin juuri ja juuri kulunut joistain kohdin väri pois, elikkä uutenakin ollut samanlainen. Välys on pienempi diffinkuoren puolella. Varaosa luettelossa diffin rattaan kohdalla lukee "new" ja on se erinäköinen kuin hyper 8 varaosissa netissä. Onko vanhassakin mallissa iso välys? Elikkä normaalia? Mistähän muualta se voimistunut ääni voisi lähteä? Spurrin ja pinjonin välys on ok. Diffikään ei ole shimmattu liian välyksettömäksi pari shimmiä näytti olevan vakiona ja enempää ei kyllä ollut mistä laittaakaan. Jos ei sitten nuo kuivan oloiset laakerit ääntele samaan tapaan kuin hammasrattaat.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1657 : 19.01.09 - klo: 14.44 »
Tarkistappas se diffin laakeri.
Ei siellä mitään isoa välystä ole mikäli kaikki on kunnossa.
Takadiffissä nimenomaan lautasrattaan puoleinen laakeri on yleensä hyvin kovilla.
Mikäli laakeriin on päässyt esim vettä joskus, sen jälkeen pölyä jne niin aika nopeasti kyseinen laakeri kuluu väljäksi ja diffi pääsee heilumaan hieman jolloin tietysti ratas välys menee pieleen ja pahimmillaan rattaiden hampaat hyppää.
Diffissä ei ole isoa välystä uutena, eikä siihen myöskään isoa välystä tule mikäli diffi huolletaan asianmukaisesti.
Onhan sinulla diffeissä öljyt sisällä???
Olethan huoltanut diffit säännöllisesti???
Jotenkin tuntuu siltä että molempiin kysymyksiin vastaus on kielteinen.....

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1658 : 19.01.09 - klo: 15.20 »
Näin kylmillä ilmoilla iskareihin noin 10-15 löysempää öljyä kuin kesällä
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1659 : 19.01.09 - klo: 16.21 »
Diffin kuulalaakereissa ei ole välystä kummallakaan puolella. Välys on ulostulon/kupin ja rattaan/kuoren välissä (eli liukulaakereissa). Edessä tilanne on sama. Diffejä en oo vielä varsinaisesti huoltanu kun autolla ei ole kuin gallona ajettu. Sisällä on vakio öljyt. Keskellä öljy peitti rattaat. Takana vähemmän ehkä tahmeampaa öljyä. Eli edestä en ole käyttänyt edes auki. Ulostulojen liukupinnalle laitoin auki käyttäessä vaseliinia, sen verran huoltoa :) Väittäisin edelleen että uutenakin olivat tuollaiset kun liukupinnalla akselissa ollut minkäänlaista uraakaan missään kohti vain pinnoite hiukan lähtenyt. Eikä rattaan tai kuoren laakeripinnassakaan mitään kulumaa näy. Onko tuo siis joku maanantai kappale :) Välys siis rattaan puolella n. 2mm kupin päästä mitattuna.

Toinen asia mikä diffeissä mietitytti on että ulostulon o-renkaan ja rattaan välissä ei ole prikkaa toisin kuin räjäytyskuvissa sellainen on.

Diffi öljyt ajattelin vaihtaa kesällä kun saa enemmän tuntoa käytökseenkin pitojen myötä.
 
Lauhtuis vähän että pääsis ajaan ja kuunteleen onko ääni hävinnyt. Kyllä se mahdollinen vikakin sieltä löytyy kun antaa kenkää pirssille :)

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1660 : 27.01.09 - klo: 22.10 »
Nyt selvisi JQ:n salaisuus....

Takana lukkodiffi!

THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1661 : 27.01.09 - klo: 22.16 »
Pistää vähän enemmän vaseliinia, niin hyvin menee.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1662 : 27.01.09 - klo: 22.42 »
Toi tosiaan tuntuu siltä kuin olisi hitsattu kiinni.
Ja tostakin IPA:lla ja paineilmalla on suurimmat jo putsattu...


Joko Niko laitoit mulle "blingbling" radioboxin kannen tulemaan?  :wink:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1663 : 27.01.09 - klo: 22.48 »
Pistä huomenna tulemaan. Olen tänään ja eilen paininut koko päivän töissä yhden tarjouksen kanssa ja edelleen täällä työmaalla istun :)

Onhan sun radioboksi siis Hyper 8 malli, eli ei ruuvikiinniteinen kansi?
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1664 : 27.01.09 - klo: 23.10 »
Mitä ihmettä tuolle diffille on tapahtunut.

Jos auto on oikeasti Josen vanha niin et ole sitä ainakaan tuollaisena häneltä ostanut.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1665 : 27.01.09 - klo: 23.13 »
On hyvinkin voinut olla :) Nimimerkillä nähnyt ennenkin :D
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1666 : 27.01.09 - klo: 23.21 »
Tupla.
« Viimeksi muokattu: 27.01.09 - klo: 23.26 kirjoittanut AE-Mod »
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1667 : 27.01.09 - klo: 23.23 »
Mitä ihmettä tuolle diffille on tapahtunut.

Jos auto on oikeasti Josen vanha niin et ole sitä ainakaan tuollaisena häneltä ostanut.

Autot tuli Nikon (Team Entiset kuskit) kautta mulle.
Otin tuon irti tuosta toisesta Hyperistä ja tietääkseni kyseiset yksilöt on oikeasti JQ:n vanhoja.
Tarratkin löytyi....

Pistä huomenna tulemaan. Olen tänään ja eilen paininut koko päivän töissä yhden tarjouksen kanssa ja edelleen täällä työmaalla istun :)

Onhan sun radioboksi siis Hyper 8 malli, eli ei ruuvikiinniteinen kansi?

Tilauksessa oli myös kokonaan uusi radioboxi...

THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1668 : 28.01.09 - klo: 08.31 »
Mitä ihmettä tuolle diffille on tapahtunut.

Jos auto on oikeasti Josen vanha niin et ole sitä ainakaan tuollaisena häneltä ostanut.

Autot tuli Nikon (Team Entiset kuskit) kautta mulle.
Otin tuon irti tuosta toisesta Hyperistä ja tietääkseni kyseiset yksilöt on oikeasti JQ:n vanhoja.
Tarratkin löytyi....


Juu en tietysti ihmeemmin epäile etteikö se josen vanha olisi...
Tuon kuvan nähtyäni olin vain varma että se ei ole suoraan joselta tullut, vaan ollut välissä jollain toisella.
JQ:n autot ei koskaan ole tuollaisessa kunnossa... Se torsti sentään pitää auton tekniikan aina parhaassa iskussa.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1669 : 28.01.09 - klo: 08.33 »
Hoke jänkhää taas  :afro:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1670 : 28.01.09 - klo: 08.36 »
Hoke jänkhää taas  :afro:

Enkä jänkhää.
Kauhistuin vain kuvaa ja totesin että jos kyseinen auto on tosiaan josen vanha niin se on ollut välillä sitten jollain toisella.
Ja niinhän se näköjään oli.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1671 : 28.01.09 - klo: 08.39 »
Hoke, ootko töissä? Tee välil töitä kans, näppis menee muuten kohta rikki  :grin:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1672 : 28.01.09 - klo: 08.47 »
En ole  :p
Mun duunit alkaa vasta 10.00
Sama kuittaus siis sulle.
Teehän niitä töitä kerrankin  :tongue:  :afro:

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1673 : 28.01.09 - klo: 09.12 »
Ei vaan voi ymmärtää miten diffikoteloon voi saada tuollaisen määrän savea.

 :grin:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1674 : 28.01.09 - klo: 09.29 »
Laiminlyö huollon totaalisesti...
Ruuvit löysällä sieltätäältä jne.

Ps: nyt vasta huomasin että puhuit autoista monikossa.
Eli sulla on 2 JQ:n vanhaa??

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1675 : 28.01.09 - klo: 09.42 »
Niin mä ainakin luulen.  :huh:

Toi toinen, mistä rakentelen harjatonta oli kyllä huomattavasti paremmassa kunnossa.

Tämä yksilö mistä kuvan diffi on peräisin, näyttää tosin siltä ettei sillä ole ajettu kolmeen vuoteen eikä sen viimeisen ajon jälkeen paljon putsailtu.

THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1676 : 02.02.09 - klo: 04.41 »
Täällä Ameriikassa ajellaan myös tälläisillä HoBaoilla:



HoBao on julkaissut siis tuollaisen large scale sprint auton! Nimi on Hyper Sprint ja pesrustuu Hyper 8,5 autoon.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1677 : 02.02.09 - klo: 13.22 »
ei mulla ooooooooo mitään radiomokseja, ja noi autot on varman sen 3 vuotta vanhoja  :afro:
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Saerki

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1678 : 21.03.09 - klo: 10.13 »
Kaivattaisiin 8 pro:n ohjekirjaa pdf:nä. Hobaon sivuilta ei löydy.
HoBao Hyper 8 Pro/GO 21R-SPEC-3PT

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HoBao Hyper 8
« Vastaus #1679 : 21.03.09 - klo: 11.03 »
http://www.hobao-racing.com/downloads.php


edit: Eipä tuolla siis varsinaista käyttistä 8 Pro:hon ollutkaan. räjäytyskuvat ja osalistat ainoastaan.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory