Kirjoittaja Aihe: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset  (Luettu 6996 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« : 11.07.15 - klo: 21.45 »
Sc summer cup III 11.7-15 ulvila tulokset

SC2-10
1.Miro Simonen
2.Juuso Viholainen
3.Mikko Heikkilä
4.Mikko Nepponen
5.Aki Puttonen
6.Ilkka Teittinen
7.Jyri Suominen
8.Mika Lehtiö
9.Hidekin Koivisto
10.Meeme kuusi
11.Sami Huurresalo
12.Jukka Jalonen




SC4-10

1.Jani Ravantti
2.Mikko Lampinen
3.Martti Myllyntaus
4.Juuso Nuotio
5.Mikko Maula
6.Tommi suurpää
7.Janne Maula
8.Jannek Pähn
9.Heikki Suontausta
10.Tatu Kolehmainen
11.Sami Suokas
12.Kimmo Pakkala
13.Ville Viholainen
14.Ilkka Teittinen
15Aki Kaukovirta
16.Jari Vuoirela
17.Sari Tuomainen



« Viimeksi muokattu: 15.07.15 - klo: 22.18 kirjoittanut kipi »
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #1 : 11.07.15 - klo: 21.52 »
Kiitokset Kerhon puolesta kilpailijoille !!!
Kerhon naisille muonituksesta.

Kiitokset ATAK/UA Arto Lehdolle ja Marko Grönforsille toimihenkilönä toimimisesta

Ja vielä erityiskiitos PKSRCA iskuryhmälle lauantai yön vedenpumppaus sessiosta,todella korvaamaton apu ja vielä pyytämättä,todella halusitte ajaa kisan.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #2 : 12.07.15 - klo: 08.53 »
Oli hieno päivä pienestä sateesta huolimatta, kiitos järjestäjille ja kanssakilpailijoille. Oma ajokin meni huomattavasti yli odotusten joten tästä on hyvä jatkaa.

-Kimmo #63-
« Viimeksi muokattu: 12.07.15 - klo: 19.27 kirjoittanut Kipsi »
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #3 : 12.07.15 - klo: 10.28 »
Kiitoksia täältäkin suunnalta järjestäjille... Hyvät kisat saatiin ajettua vaikka ilmojen haltija yrittikin olla erimieltä.

Omat kisat sujui lähtökohtiin nähden erittäin hyvin. Reenit jäänyt todella vähälle ja olin ennen kisaa ajanut max 3 akullista turun kisojen jälkeen.

Aamulla kisapaikalla ensimmäisissä reeneissä alko mystiset radio-ongelmat, jotka vaivasivat myös toisella harjottelu kierroksella. Vastaristahan se vika löytyi, ja onneksi Nuotiolla #48 oli vastaava vastari varalla mukana, kiitoksia lainasta.

Alkuerissä sain TEKNOn kunnon lentoon ja finaaleihin lähdettiin A-finaalin 4. ruudusta.
Finaaleissa sijat 3,6,6,5 ja lopputuloksissa 7. Tosta olisi ollut mahdollista 1-2sijaa nipistää ylöspäin mutta erillaisten sattumusten ja Maran#96 järkyttävän painostuksen alla sulin viimisen finaalin viimisellä kierroksella ja sija oli nyt tuo.

Silti oma paras tulos ja siitä on hyvä jatkaa kohti kauden päätös karkeroita jyväskylässä!!!

-Janne #84
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa junuoti

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #4 : 12.07.15 - klo: 12.42 »
Kiitoksia järjestäjille.

Omat kisat ei juuri paremmin olisi voinut mennä. Pieni jännityskakka päällä tultiin Turusta perjantaina, kun ei ollut tullut metriäkään ajettua sitten Turun kisojen. Perjantain reenit sitten päättyivät jo 4 akun jälkeen kun yläkerrasta rupesi vettä tulemaan.

Kisapäivä alkoi pienellä hermostuneisuudella, kun rataolosuhteet muuttuivat sateesta johtuen, mutta A-finaaleihin sain viidennen lähtöpaikan. Finaaleissa sijat 4,5,4 ja 3 riittivät neljänteen sijaan, joka sivuaa Turun kisojen tulosta. Jannen #84 kanssa käytiin muutamat todella tiukat erät ja pikku nojailuja annettiin puolin ja toisin. Ekan finaalin maaliintulossa eroa taisi jäädä kymppä.  Näitä ennen ei ole A-finaaleissa tullutkaan vierailtua ; ). Tekno toimi kuin junan vessa. Muutamia tilanteita tuli kun ruuvit irtoili kesken erää, mutta siitä selviää jatkossa lukitteella.

Juuso #48

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #5 : 12.07.15 - klo: 13.47 »
Omasta puolesta myös kiitokset järjestäneille tahoille. Rata oli omasta mielestä loistava ja pintamateriaali mielestäni mahtava kuin siitä irtosi enemmän "krossimeininkiä" kun tiiviiksi jyrätystä savesta. Ja erityismaininta on annettava mukana olleelle naiskuskille, eipä taida olla kovin yleinen näky "lauteilla".

Lauantaina aamulla kisapaikalle ja pari akullista vapaata treeniä. Rataan sai hyvän tatsin varsin nopeasti ja autokin pelasi varsin mukavasti vaatien vain pieniä muutoksia iskareiden kulmiin ja ajokorkeuteen. Aika-ajoissa sijaksi 7. kun ei vaan saanut parhaita läppejä irti, aina joku pieni moka mikä maksoi muutamia kymppejä. Finaalit olivatkin varsin tiukkaa vääntöä. Kolmas finaali menikin sitten aivan penkin alle. Hetki ennen viimeistä finaalia vinkattiin, että "sulla on näemmä takatukivarsi halki". Siitä alkoi julma mekkaus ja "teknisen vitosen" kautta ehdin mukaan viimeiseen ruutuun ja maalissa 4. Kiitokset muille kilpailijoille, jotta jaksoitte odottaa. Ja kiitokset myös Jani/HobbyFactory varaosien saatavuudesta.

Ja toki myös kiitokset kahvilan toiminnasta vastanneille.

Tästä sitten vielä kerran tänä kesänä Jyväskylässä.

-Mikko #87-
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #6 : 13.07.15 - klo: 12.04 »
Täältä myös kiitokset järjestäjille.
Rata oli kyllä minulle pidoltaan varsin hyvä, koska muutenkin tulee reenattua melko vastaavalla pinnalla. Rata oli myös erittäin mukava ajettava! Treeniä turun kisojen jälkeen tuli ajettua vain muutamia akullisia, joten vähän jännitti tulla kisoihin.
Lauantaina aamulla tultiin vasta paikalle ja siitä suoraan sitte harjoituksiin. Rataan sai kyllä todella nopeasti hyvän tuntuman ja autokin toimi koko päivän loistavasti. Säätöihinkään ei tarvinnut koskea ollenkaa. Vesisade kesken ensimmäisen alkuerän sotki kyllä koko ajon ja auton. Moottorikin taisi ottaa hieman siipeensä tuossa kurassa.. Alkuerät meni kumminkin hyvin. Finaaleissa lähdettiinkin toisesta ruudusta. Jokaisessa finaalissa riittikin kyllä äksöniä ja lopputuloksissa olinkin toinen, joten ainakin omasta mielestä kisat meni todella hyvin!

Kisat taitaa jäädä mun osalta tähän.. Kisat on kyllä mulla menny aikas nousu johteisesti. Sijoitukset ovat olleet 4,3 ja nyt 2! Erittäin tyytyväisenä jään odottamaan talvikautta!

-Juuso #8
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #7 : 13.07.15 - klo: 13.43 »
Viime viikolla radasta 500m päässä porin suuntaan oli satanut 93mm.
Jossain kuulin sadekuuron jälkeen jonkun auton keränneen kilon lisää painoa,saattaa vaikuttaa ajoominaisuuksiin.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #8 : 13.07.15 - klo: 18.40 »
Sen verran unohtu, et sitte ku kuvat on taas käsitelty ni linkkiä vaan... Ja videot myös...
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #9 : 14.07.15 - klo: 15.55 »
http://m.youtube.com/watch?v=VeqFkwhQtN4

Pientä pätkää sc4-10 ryhmä 3 reenistä.
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #10 : 14.07.15 - klo: 17.12 »
Uteliaisuuttani kyselen, kun en ehtinyt ite pelipaikalle lauantaina, niin millasia kierrosaikoja nelkku ja tuuppikuskeilla finaaleissa kellotettiin?

Saisi tämmönen ulvilan radan käyttäjä vähän vinkkiä et miten kovaa kokeneemmat kuskit tuolla pölyä pöllyttää  :azn:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #11 : 14.07.15 - klo: 18.49 »
Uteliaisuuttani kyselen, kun en ehtinyt ite pelipaikalle lauantaina, niin millasia kierrosaikoja nelkku ja tuuppikuskeilla finaaleissa kellotettiin?

Saisi tämmönen ulvilan radan käyttäjä vähän vinkkiä et miten kovaa kokeneemmat kuskit tuolla pölyä pöllyttää  :azn:

Tuupilla muistaakseni 44.xx aikoja, nelkut tais mennä alle 40

bw. huomisen aamun ohjelmassa on videoiden uppaus yuotubeen.
« Viimeksi muokattu: 14.07.15 - klo: 19.16 kirjoittanut MirosHima »
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa ALe

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #12 : 14.07.15 - klo: 18.51 »
Mulla ei ihan tarkkoja ole mutta muistan kun niitä laskeskelin että noin 44 sekunttia kun nopeimmat kaksi kierrosta olivat parhailla 87-89 sekunttia. Alkuerien aikana oli kyllä monenlaista keliä, joten se täytyy myös huomioida.

Poissa C1S F1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #13 : 14.07.15 - klo: 20.40 »
Tosi lyhyt fiilisely kisoista eipä ehtinyt kauheasti kuvaamaan ja ei ole kunnon kameroitakaan, mutta pistetään tänne nyt kumminki https://www.youtube.com/watch?v=y7kl7Bx0xdE
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #14 : 14.07.15 - klo: 22.18 »
Kiitoksia vastauksista. Tietää vähän et miten paljon on reenattavaa  :smiley:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa JaniR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #15 : 14.07.15 - klo: 23.51 »
Niimpä oliha kapinat!
Perjantaina pelipaikoille rataa ihmettelemään ja reenaan. Jokusen akullisen siinä kerkeski ajaa ennen sadetta.
Mutkat rupes luonnistuu aika mukavasti ja autoki tuntu toimivalta ni eiku luottavaisin mielin tuli lähettyä huilimaan.

Lauantaina ekaks tietty aamulla uimaan ja sit radalle.
Eka harkkaerä meinas mennä ohi ku aikataulussa oltiin edellä, no kerkesin kuitenki ajaa 3 kierrosta ja vissiin nopeimman kierros-
ajan :roll:. Toka harkkaerä meni ok meiningillä pitkiä hyppyjä hinkatessa, mikä kyllä kannatti.

Alkuerissä mentiin Lampisen kanssa vissiin omilla sekunneilla muihin nähden ja Mikko venyki tokassa muutaman kympän
Kovempaan vauhtiin kuitaten ykkös lähtöpaikan.
Eka lähtö meniki sit ruvellensa. Aattelin että kuittaan samantien raon kiinni Mikkoon ja hyppään isosti ekan hyndän, ois toiminu, jos renkaat olis pysyny vanteilla mut kun ne irtoili ja auto lähti lapasesta. Tais siinä rytäkässä olla muitaki sit mukana, pahoittelut :embarrassed:
Eiku askel taapäin ja kattelin ku muut ajo erän loppuun Lampisen kuitatessa reilulla marginaalilla.

Tokaan lähtöön sovittiin et mennään pohjien kautta aluks joka erä ja näin tehtiin.
No Mikko kärkeen ja minä peräån odottamaan sen virhettä joka sit tuliki ja paikat vaihtu.
Sain pikkuhiljaa ajettua kaulaa et pysty ottaan hypytki välillä pohjien kautta ja ykkösenä maaliin.

Kolmas lähtö sama homma, ajovirhettä odotellessa. No yks jarrupatti yllätti Lampisen heittämällä auton katolleen ja siinä Mikon hakiessa suuntaa päåsin pujahtamaan ohi kärkipaikalle. Yritys tais olla kova kun silmäkulmasta näin muutaman kerran 410:in heittävän häränpyllyä.

Vika taas jonossa liikkeelle ja ruvettiin ottaan kaulaa muuhun porukkaan. Tällä kertaa ei tullu sitä ajovirhettä edellä menevällä mutta
mun auto tais kulkea vähän kovempaa pääsuoralla ja päåsin 180:ssä ohi ja ekana isoon hyndään. Sainkin sitten pidettyä Mikon takana ja kolmas erävoitto vahvisti ykköspokaalin :afro:.
Tais siellä välillä olla itelläki muutama ohoeiku virhe.

Hieno päivä, auto toimi ku se kuuluisa junan vessa. Mitään muuta tarvinnu ku pitää renkaat vanteilla :laugh: ja vaihtaa niitä kelin mukaan sopiviks.
Rata oli aivan mahtava SC-rata pintaa myöden ja järjestäneelle taholle ISO KIITOS !!!!!!

Juuso, kiitos moottorin lainasta!

Olihan tota tossa :shocked:!

-J- #43#
« Viimeksi muokattu: 15.07.15 - klo: 12.51 kirjoittanut JaniR »

Poissa Sari Tuomainen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #16 : 15.07.15 - klo: 11.23 »
Kiitos myös mun puolesta kisojen järjestäjille. Ekakertalaisena voin sanoa, et menihän se ihan ok:sti, vaikka harjoittelua ei ole muutenkaan kauheasti takana. Pienten alun ongelmien jälkeenkin, pääsin vielä yrittämään voittaa itseäni, joka oli tarkoituskin. Jatkosta vois vaikka vähän teillekin valottaa: "lauteilla" nähdään jossain vaiheessa :)

-Sari #21-

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: SC summercup 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #17 : 15.07.15 - klo: 22.16 »
Jos en kauheasti väärin muista,niin nelkuissa tais nopein kierrosaika n.39.3. Tuuppien aikoja en kyllä muista,mutta eiköhän ne koneen syövereistä löydy.

Päivän parhaan kierrosajan parannuksen teki Sari,8 tai 9 sek.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa JaniR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #18 : 15.07.15 - klo: 22.43 »
Onks ulvilast kans apinoill kattottavaa? :kiss:

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #19 : 15.07.15 - klo: 23.43 »
Sitä samaa täällä apina kyselee... :wink:
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX


Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #21 : 16.07.15 - klo: 09.32 »
Ehkä tossa A4 finaalissa oli pieni kontatki Heikkilän kanssa  :angel:
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa micsa

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #22 : 16.07.15 - klo: 10.50 »
No ehkä Miro ajoit perään niin, miten aiot nyt hyvittää tämän koiruuden  :police:

Hyvät kisathan nuo oli vaikka aikataulua ei oikein ollu. Radasta tykkäsin, sopi correiluun täydellisesti.
Kiitokset kisoista, tuun uudestaankin jos vaan järjestätte  :smiley:

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #23 : 16.07.15 - klo: 11.05 »
No ehkä Miro ajoit perään niin, miten aiot nyt hyvittää tämän koiruuden  :police:

No iha vähän vaa hipasin, tai ennemminkin työnsin.  Saat pukata takasi. Mä koitan kestää sen  :lipsrsealed:
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #24 : 16.07.15 - klo: 12.23 »
Terve kaikille,

Tämä jätkä on yrittänyt sulatella viikonlopun kisoja huonolla menestyksellä. Tällä kerralla oma vauhti ei riittänyt haastamaan kahta kärkikuskien, mutta sen kanssa pystyy elämään. Näistä kisoista on paljon hyvää sanottavaa, eli aloitetaan positiivisesta puolesta:

Iso kiitos kanssakilpailijoille ja järjestäjille kovalla työllä aikaan saaduista kisoista! Yöllinen aktiivisuus radan kuivauksessa oman seuran jätkien auttaessa oli varmasti ainoa syy, miksi pääsimme lauantaina aloittamaan kisat! Tämä oli sitä kuuluisaa Suomalaista Sisua!

Kisapäivänä mä käytin ensin treeneissä eri koria ja vaihdoin sitten "kisakoriin" kun aloitettiin ajaminen ihan tosissaan. Tämä aiheutti sitten hassun sekaannuksen, kun auto tuntui kulkevan lujaa ja ohittelin muita isolla kädellä, mutta aina kuuluttaja kertoi mun olevan viimeinen. Annoin lisää kuritusta autolle ja mietin missä vika, kun en saa laitetta kellon mukaan kulkemaan. Noh, erän loputtua selvisi mulla olleen ponderinumero sekaisin ja sain napattua raivolla oman erän bestläpit  :evil:

Nyt sitten se kritiikki, joka on tällä kerralla kovaa:

Olen tällä kaudella ajanut kolme kisaa, kaksi SC-cupissa ja yhden M8e:n. Kaikkia videoita en ole katsonut, mutta olen ollut osallisena kolmessa pahassa kolarissa/kisatilanteessa kauden aikana -kerran siis jokaisessa kisassa.

SC-sarjassa ajot ovat olleet viimevuodet todella siistejä ainakin A-finaalin kärjessä eikä tuomarointia ole niissä paljoa tarvittu tai kärkikuskeista ole ollut epäselvyyksiän kun arvioidaan kusken taitoja.
Nyt on.

Tiedän "entisenä" kolaajana, että rävelluksen voi oppia lopettamaan jos itse ymmärtää ajavansa väärin ja saa kanssakilpailijoilta apua siistin kiusaamisen opetteluun. Selittelemällä tai ulkoisiin syihin vetoamalla oma asenne ei muutu ja tilanne ei parane itsestään.

Suomeksi: kaikissa kolmessa kolarissa tällä kaudella on aina ollut osallisena samalla väriteemalla oleva koriväritys. Otetaan siinä sitten huomioon omat ja toisen mahdolliset ajovirheet, niin jossain on pahasti vikaa kun näitä tapahtuu kahden kuskin välillä. Tiedän jo maaliviivalla, että kohta kolahtaa vaikka itse yritän välttää osumaa viimeiseen saakka. Aivan sama olenko sen auton perässä tai edellä -päin mennään joka tapauksessa.

Omasta mielestäni sitä ei voi kutsua kilpa-ajoksi, eikä varmasti ole lajin tarkoitus.

Olen toiminut ja tulen toimimaan tuomarin roolissa kisoissa. Se on todella vaikeaa ja usein ratkaisu on tehtävä hyvin nopeasti. Yksi tuomari ehtii näkemään vain osan tilanteista ja se hemma on muutenkin yksin läses mahdotonta. Ekan kierroksen kolauksesta ja muiden lähdön pilaamisesta pitäisi saada välittömästi vähintään kunnon stoppari. Toinen vaihtoehto olisi menettää seuraavassa finaalissa oma lähtöruutu -ellei jo ole viimeisenä. Useassa kisassa sarjaa ajaessa kolailemalla tulisi jo menettää ainakin kisojen paras sija. Sen tuomarointiin tosin tarvittaisiin hyviä videoita ja jälkituomarointia tarvittaessa.

Alla olevassa lähdössä tuomari ei kyllä ollut pätkääkään kartalla, kun minkäänlaista tuomiota ei tullut tästä lähdöstä:

http://youtu.be/niYrrPf0J-Q

Kuski ottaa älyttömän riskin kaikkien muiden kustannuksella sankarihypyllään ja kaataa autonsa toiselta sijalta. Sitten luuri pohjaan vaikka on jo tehnyt ratkaisevan virheen ja ajaa muita päin kun yrittää väkisin tunkea itsensä takaisin kärkeen ratkaisevasta virheestään huolimatta. Omani ja toinen auto kärsii samassa rytäkässä.

Loppugliimaksia videossa ei näy, jossa sama kuski vielä kolaa uudelleen ja lennän väärälle puolelle letkua. Valitettavasti lähden ryömittämään autoa eteenpäin, enkä ymmärrä ajaa sitä takaisin letkun yli ja mut tuomaroidaan jatkamaan siitä josta mut on kolattu letkun yli. Näin päädyn toiselta sijalta viimeiseksi -hieno homma!

Sama kuski, monen kolauksen sarja ja menettää vain oman lähtönsä kun fillarit irtoaa vanteilta. Ei edes huomautusta koko kohelluksesta, jota ei saisi nähdä edes Ö-finaalissa.

NYT tähän on saatava merkittävä muutos ja lajiryhmän edustajat voisivat pohtia, mikä avuksi?

Nähdään Jyväskylässä ja ratkaistaan siellä kärkipaikat ennemmin ajamalla -ei läpi yrittämällä ja mokailemalla.

T: #96 ja RC-kuppi kauden osalta pahasti nurin top 3:ssa.

Poissa JaniR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #25 : 16.07.15 - klo: 14.46 »
Tää tietyn väriteeman omistava kuljettaja oli todella pahoillaan tapahtuneesta ja naama punaisena :embarrassed: :embarrassed: nojaili korokkeen takaseinään.
Ylempänä kirjoitinki mitä tapahtu.

Lesson learned!

-J-

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #26 : 16.07.15 - klo: 15.04 »
Tää tietyn väriteeman omistava kuljettaja oli todella pahoillaan tapahtuneesta ja naama punaisena :embarrassed: :embarrassed: nojaili korokkeen takaseinään.
Ylempänä kirjoitinki mitä tapahtu.

Lesson learned!

-J-

Kiitokset vastauksesta ja kyllä mä sen huomasin. Tilanteita tulee nyt ja aina, pitää vaan ottaa opiksi ja varoa sit entistä enemmän autoa jota on kolannut. Kyllä me kaikki välillä toisiimme osutaan, mutta aina kun itseään hävettää niin opimme jotain.

Sama koskee itseäni, vaikka nyt kritisoin toisia. Leuka pystyyn ja entistä tarkempana seuraavan lähtöön!

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #27 : 20.07.15 - klo: 06.50 »
Löytyykös mistään kuvia Ulvilan kisoista ?
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: SC summercup III 11.7-15 Ulvila tulokset
« Vastaus #28 : 21.07.15 - klo: 17.58 »
Kuvalinkkiä kiitos...
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX