Kirjoittaja Aihe: Kerhokilpailukutsu: Tattis Syyskunkku 13.9.2015 (GT-8, FG Mini ja Short Course)  (Luettu 20662 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fullspeed RC

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Fullspeed RC
Valitettavan yhteensattumien vuoksi kilpailu joudutaan siirtämään lauantailta sunnuntaille. Uusi kilpailupäivä on sunnuntai 13.9.2015.

Toivottavasti siirto sopii mahdollisimman monelle, kilpailuun on kuitenkin yli 3 viikkoa vielä aikaa joka on keskimäärin enemmän kuin mitä enakkotieto kerhokilpailuista yleensä tulee.

Jos kuitenkin et pääse tulemaan ja olet jo ilmoittautunut, niin pyytäisin perumaan ilmon MyRCM-palvelussa tai pistämällä viesti kilpailunjohtajalle (micsa@iki.fi).

t. Mikko / kilpailunjohtaja

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Siirto auttaa siinä että pääsen todennäköisesti mukaan, hieno juttu!

Onko joku tilaamassa renkaita?
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Siirto auttaa siinä että pääsen todennäköisesti mukaan, hieno juttu!

Onko joku tilaamassa renkaita?

Jos GT8-kuskeilla on tarvetta renkaille, niin voin organisoida kimppatilauksen GRP:n renkaista.

Laittakaa minulle 31.8. mennessä viestiä YV:nä jos haluatte osallistua kimppatilaukseen. Laittakaa viestiin määrä, seos (S1/S3/S5/S7/R1) ja vanteen malli (closed yellow, spoke yellow vai spoke black). Tilaan vain kuviollista Revo-mallia, slickseillähän kisassa ei saa ajaa.

Kun tilaajien määrä on tiedossa, jyvitän postikulut tasan tilaajien kesken ja ilmoitan ennakkomaksutiedot.

Hieno homma jos pääset Jeppe messiin. Mä koitan puhuttaa lauantaina peitsamon kalakukkojen ihmemaasta mukaan kans niin saadaan vetomiehiä lauteille.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Siirto auttaa siinä että pääsen todennäköisesti mukaan, hieno juttu!

Onko joku tilaamassa renkaita?

Jos GT8-kuskeilla on tarvetta renkaille, niin voin organisoida kimppatilauksen GRP:n renkaista.

Laittakaa minulle 31.8. mennessä viestiä YV:nä jos haluatte osallistua kimppatilaukseen. Laittakaa viestiin määrä, seos (S1/S3/S5/S7/R1) ja vanteen malli (closed yellow, spoke yellow vai spoke black). Tilaan vain kuviollista Revo-mallia, slickseillähän kisassa ei saa ajaa.

Kun tilaajien määrä on tiedossa, jyvitän postikulut tasan tilaajien kesken ja ilmoitan ennakkomaksutiedot.

Hieno homma jos pääset Jeppe messiin. Mä koitan puhuttaa lauantaina peitsamon kalakukkojen ihmemaasta mukaan kans niin saadaan vetomiehiä lauteille.

Ota kalusto tarvittaessa takavarikkoon kisan jälkeen ja luovutus vasta Syyskunkun aamuna.😄
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Siirto auttaa siinä että pääsen todennäköisesti mukaan, hieno juttu!

Onko joku tilaamassa renkaita?

Jos GT8-kuskeilla on tarvetta renkaille, niin voin organisoida kimppatilauksen GRP:n renkaista.

Laittakaa minulle 31.8. mennessä viestiä YV:nä jos haluatte osallistua kimppatilaukseen. Laittakaa viestiin määrä, seos (S1/S3/S5/S7/R1) ja vanteen malli (closed yellow, spoke yellow vai spoke black). Tilaan vain kuviollista Revo-mallia, slickseillähän kisassa ei saa ajaa.

Kun tilaajien määrä on tiedossa, jyvitän postikulut tasan tilaajien kesken ja ilmoitan ennakkomaksutiedot.

Hieno homma jos pääset Jeppe messiin. Mä koitan puhuttaa lauantaina peitsamon kalakukkojen ihmemaasta mukaan kans niin saadaan vetomiehiä lauteille.

Ota kalusto tarvittaessa takavarikkoon kisan jälkeen ja luovutus vasta Syyskunkun aamuna.😄

Muuten varmaan toimiva ratkaisu, mutta peitsamon nään kaksipyöräisten tiimoilta launtaina. toki voishan se toimiakin "peksi fillari tänne ja saat noutaa sen syyskunkun kisoista kun olet skabannut eka"   :afro:
Kyosho, elämäni auto.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Valitettavan yhteensattumien vuoksi kilpailu joudutaan siirtämään lauantailta sunnuntaille. Uusi kilpailupäivä on sunnuntai 13.9.2015.

Toivottavasti siirto sopii mahdollisimman monelle, kilpailuun on kuitenkin yli 3 viikkoa vielä aikaa joka on keskimäärin enemmän kuin mitä enakkotieto kerhokilpailuista yleensä tulee.

Jos kuitenkin et pääse tulemaan ja olet jo ilmoittautunut, niin pyytäisin perumaan ilmon MyRCM-palvelussa tai pistämällä viesti kilpailunjohtajalle (micsa@iki.fi).

t. Mikko / kilpailunjohtaja

Voi p*ska. Minun osalta tämä vesittää osallistumismahdollisuudet. :cry:
Flying Calacucco

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Onko SC kuskeilla ajatuksia millä renkailla kannattaa ajaa?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa akkunen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Onko SC kuskeilla ajatuksia millä renkailla kannattaa ajaa?


Louise SC-rocket. Halvat ja kestää yhdet kisat.
Jos itse pääsen mukaan, niin tuupissa. Sumin Stagger rib :grin:
Team Associated SC5M

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Onko SC kuskeilla ajatuksia millä renkailla kannattaa ajaa?
Loppuuajettujen renkaiden säkki mukaan ja katotaan sitten paikan päällä. Eli käytännössä se perinteinen "musta ja pyöreä" setti alle  :cool:
Kaipa yks tärkein pointti on varmaan jäykkä insetti ettei taivu alle niin pahasti
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa Stinde

  • RSRCA
    • Profiili
Spiket ja Cityplokit tuntuvat toimivan Kerttulan ulkoradalla ihan mainiosti, kun pientä testiä oon suorittanut.
Ilmeisesti vähän saa nappulaa olla ja pehmeä kumi... niin pitoa löytyy.

Timppa
FG ChallengeLine #26
RS5 T15 #26

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Jos GT8-kuskeilla on tarvetta renkaille, niin voin organisoida kimppatilauksen GRP:n renkaista.

Laittakaa minulle 31.8. mennessä viestiä YV:nä jos haluatte osallistua kimppatilaukseen. Laittakaa viestiin määrä, seos (S1/S3/S5/S7/R1) ja vanteen malli (closed yellow, spoke yellow vai spoke black). Tilaan vain kuviollista Revo-mallia, slickseillähän kisassa ei saa ajaa.

Kun tilaajien määrä on tiedossa, jyvitän postikulut tasan tilaajien kesken ja ilmoitan ennakkomaksutiedot.

Muistutuksena GT8-kuskeille, tilaus minulle renkaista ma 31.8. mennessä. Tilaan renkaat tiistaina 1.9.!
Wacky Stack Racing Team

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Ajetaanko vaikka sataa ? Nyt ku kisataan asfaltilla niin rapahan ei oo ongelma.
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
Oisko radasta kuvia? Tai mahdollisesti pätkää ajamisesta? Edit: löyty kun hetken etsin netistä
« Viimeksi muokattu: 28.08.15 - klo: 21.20 kirjoittanut rc autoilija »

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Oisko radasta kuvia? Tai mahdollisesti pätkää ajamisesta? Edit: löyty kun hetken etsin netistä

http://www.pksrca.fi/images/radat_ja_kuvat/web_Tattarisuo_rc-rata_MG_2590.jpg

Kerhon Facebook sivuilta löytyy videota ajamisesta
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Oisko radasta kuvia? Tai mahdollisesti pätkää ajamisesta? Edit: löyty kun hetken etsin netistä

http://www.pksrca.fi/images/radat_ja_kuvat/web_Tattarisuo_rc-rata_MG_2590.jpg

Kerhon Facebook sivuilta löytyy videota ajamisesta

Valitettavasti pystykuvana.😄
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
Ajetaanko 13.9 siis shortcourse 2wd ja 4wd?

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili

Ajetaanko 13.9 siis shortcourse 2wd ja 4wd?

Koko kilpailu ajetaan 13.9., SC-luokka siellä yhtenä. Taka- nelivedoille ei ole erillisiä luokkia, kaikki ajaa samassa. Radassa on niin paljon pitoa ettei vetävien pyörien määrällä ole kovinkaan suurta merkitystä.
Wacky Stack Racing Team

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vielä muutama päivä aikaa ilmoittautua syksyn viimeiseen ulkokisaan! Corriin onkin tullut ilmoja mukavasti, GT- ja Minikuskeja kaivattaisiin vielä lisää.

T. Mikko / kilpailunjohtaja
Wacky Stack Racing Team

Poissa EeHoo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miten olisi radan kuivaaminen joku ilta tällä viikolla.
Säätiedotus näyttää että ei sataisi enää, vaikka ei tietty varmaks voi sanoa.

Mutta jos saatais kuivaksi niin pääsisi joku ilta kokeilemaan vähän säätöjä jo ennen itse kisaa.
Itse voisin tulla vaikka jo tänään illalla kattomaan ja laittamaan pumppuja päälle.

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Miten olisi radan kuivaaminen joku ilta tällä viikolla.
Säätiedotus näyttää että ei sataisi enää, vaikka ei tietty varmaks voi sanoa.

Mutta jos saatais kuivaksi niin pääsisi joku ilta kokeilemaan vähän säätöjä jo ennen itse kisaa.
Itse voisin tulla vaikka jo tänään illalla kattomaan ja laittamaan pumppuja päälle.

Tattiksen omassa säikeessä (http://rc10.fi/index.php?topic=20931.0) ja nimenhuudossa (https://pksrca-tattarisuonrc-rata.nimenhuuto.com/) voi koordinoida treeniaktiviteetit, keskitytään tässä threadissa itse kilpailuun. Perjantaina on ratatalkoot.
Wacky Stack Racing Team

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jerzi hoittaa BUFFETIN....
Nyt olis muutama
 kysymys kuskeille.

Maistuukos jollekkin kotitekoista aitoa riisipuuroa aamiaiseksi?

Ja sitten tää ruokapuoli.
Lähetäänkö ihan perus hodari,lihapiirakka hamppari ja makkara linjalle vai tuleekos jollekkin jotain muuta mieleen.
Kahvit ja limut tietty.

Minulle voi yv.nä laittaa ehdotukset. Ja ehdotukset saa olla kuinka hullut tahansa koska niistä saa varmasti hyvät ideat. Ja ideoita mitäs makkaraa myös haluaisit syödä.

Jerzi

SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Kyllä mainitut kelpaa hyvin , niin makkara ... yleensä orig. kabanossi / wilhelmi on vähintään ollut ...
Riisipuuro Homemade >>>> JEES ! +Homemade omenahillo olis jo lähellä Taivasta ....
Jos nyt kerran pääsee toivomaan .....

 :cool: Barbie  :cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Aikamoinen ryntäys korrikuskeja, pitäsikö ottaa on road osakilpailu mukaan ens kesän SC Cuppiin  :tongue:
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Aikamoinen ryntäys korrikuskeja, pitäsikö ottaa on road osakilpailu mukaan ens kesän SC Cuppiin  :tongue:

Tuota samaa mietin itsekin. Joko kauden avaus tai lopetus asfaltilla. Ei olisi edes niin säiden armoilla
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Aikamoinen ryntäys korrikuskeja, pitäsikö ottaa on road osakilpailu mukaan ens kesän SC Cuppiin  :tongue:

Tuota samaa mietin itsekin. Joko kauden avaus tai lopetus asfaltilla. Ei olisi edes niin säiden armoilla

Äänestys on viimeaikoina ollut suosittua.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Aikamoinen ryntäys korrikuskeja, pitäsikö ottaa on road osakilpailu mukaan ens kesän SC Cuppiin  :tongue:

Tuota samaa mietin itsekin. Joko kauden avaus tai lopetus asfaltilla. Ei olisi edes niin säiden armoilla
Jos ei ny kuitenkaan oikeesti. Mut jos sunnuntaina on hauskat kisat ni sit sarjan ulkopuolisia kisoja mieluusti
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jerzi hoittaa BUFFETIN....
Nyt olis muutama
 kysymys kuskeille.

Maistuukos jollekkin kotitekoista aitoa riisipuuroa aamiaiseksi?

Ja sitten tää ruokapuoli.
Lähetäänkö ihan perus hodari,lihapiirakka hamppari ja makkara linjalle vai tuleekos jollekkin jotain muuta mieleen.
Kahvit ja limut tietty.

Minulle voi yv.nä laittaa ehdotukset. Ja ehdotukset saa olla kuinka hullut tahansa koska niistä saa varmasti hyvät ideat. Ja ideoita mitäs makkaraa myös haluaisit syödä.

Jerzi

Mä vedän kyl aamupuuron jos duunaat, saisko sokeria ja kanelia sit kans? . Muukin kattaus on hyvä jee jee.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Riisipuuro toimii hyvin aamunavauksessa. Ei taevitse rukoilla niin paljoa silloin😂😂
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Aikamoinen ryntäys korrikuskeja, pitäsikö ottaa on road osakilpailu mukaan ens kesän SC Cuppiin  :tongue:

Hyvä idea ! Nitrofuili ja kiilakori kans ...!
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa