Kirjoittaja Aihe: 2016 LS-luokkien arvokisapaikat haettavissa. (Maasto ja Rata)  (Luettu 2358 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Tulevan kauden (2016) Large scale kisoihin on nyt arvokisapaikkojen haku päällä.
Maakohtaiset paikkamäärät anotaan EFRA-kokouksessa.

Maasto 1/5 EC Off Road, France, Pouilley Francais
Rata 1/5 EC TC, Italy, Bologna

MM-kisoissa on välivuosi.

Molemmat kisat todennäköisesti Heinäkuussa

Vaikka olen vain luokkayhteyshenkilönä ratapuolella, niin ilmoittakaa maastopuolen vitosautoilijat halukkuutenne myös minulle, välitän tiedon lajiryhmälle.

Sitovat ilmoittautumiset halukkuudesta lähteä EM-kisoihin tulee toimittaa minulle viimeistään 31.10.2015 mennessä sähköpostilla osoitteeseen jethro@lehtojarvi.net

Ilmoittautumalla nyt, sitoutuu maksamaan kilpailumaksun. Jos jättää paikkansa käyttämättä ja korvaavaa kuljettajaa ei löydy niin maksua ei saa takaisin. Kansainvälisessä kilpailussa tarvitset lisäksi EFRA-lisenssin.
Kansallinen lisenssi hyllytetään, jos kilpailumaksu jää maksamatta.

Lajiryhmä päättää kisoihin lähtijät luokkayhteyshenkilön tekemän esityksen perusteella lopullisten paikkamäärien selvittyä.
« Viimeksi muokattu: 26.10.15 - klo: 13.22 kirjoittanut HVoltage »
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa mylperi

  • Veteraani
    • Profiili
Lajiryhmä päättää kisoihin lähtijät luokkayhteyshenkilön tekemän esityksen perusteella lopullisten paikkamäärien selvittyä.

OR5 EM lähtijät voivat ilmoittaa lähtöhalukkuutensa minulle suoraan osoitteeseen esa_myllymaa@hotmail.com. Pahoittelut lyhyestä varoitusajasta.


T: Esa Myllymaa
« Viimeksi muokattu: 27.10.15 - klo: 17.23 kirjoittanut mylperi »