Kirjoittaja Aihe: EFRA AGM 2015  (Luettu 2615 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
EFRA AGM 2015
« : 01.11.15 - klo: 20.25 »
Kilpailukalenteri

Suomen Edustuspaikat:
  • 1/10 IC WC: 4
  • 1/8 OR EC-A: 11
  • 1/8 OR WC: 4
  • 1/10 OR 2WD EC: 5
  • 1/10 OR 4WD EC: 5
  • 1/12 EC: 2
  • 1/12 WC: 1
  • 1/10 Touring EC: 1
  • 1/10 Touring WC: 2
  • 1/5 Onroad EC: 2
  • 1/5 Offroad 4WD EC: 6

Lisäinfoa tulossa...

Edit1: Kilpailukalenterin linkki päivitetty versioon 3.
Edit2: Kilpailukalenterin linkki päivitetty versioon 9.
« Viimeksi muokattu: 09.11.15 - klo: 09.33 kirjoittanut Spif »
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa Crikter

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: EFRA AGM 2015
« Vastaus #1 : 01.11.15 - klo: 20.59 »
Seuraavassa Efran AGM 2015 kokouksen antia tulevista sääntömuutoksista:

M8:
- Nitro pysyy vielä toistaiseksi sittenkin 25%.
- Takasiipi-säännössä palataan vuoden 2013 versioon.
- Auton äänenmittauksissa tarvitaan vielä lisää kokemusta asiasta. Joten se tulee sääntöihin aikaisintaan 2017.
- Efran isommissa kisoissa (3pv tai yli), järjestäjän valinnan mukaan, on mahdollista ottaa käyttöön ennalta valittu yksityyppi rengastus.

M8e:
- Moottorisääntö tulee olemaan vastaava kuin ROAR:in sääntö. Eli 6-pole moottorit ei ole sallittuja. Sekä sensorittomat että sensorilliset moottorit ovat sallittuja.
- Koriin saa tehdä turvallisuuden takia vain maksimissaan 9 kpl 10 mm halkaisijaltaan olevia reikiä. Korin on peitettävä auton tekniikka kokonaisuudessaan.

TP10:
- Kokouksessa keskusteltiin mahdollisesta alkuerän lyhentämisestä tai tankin isontamisesta, jotta kilpailijoilla ei polttoaine loppuisi kesken alkuerän.
Kumpaakaan sääntömuutosta ei viety edes äänestämisen asteelle, koska uskottiin että kyseinen muutos ei auttaisi asiaan kuin lyhyen aikaa.

LS Offroad:
- Short Course autot otetaan mukaan viralliseen kilpailuohjelmaan.

Sähkö touring (FTT):
- F1 autot otetaan mukaan viralliseen kilpailuohjelmaan.

Tarkemmat pyötäkirjat löytyvät täältä:
http://efra.ws/detail/?lk=0&fk=0&nk=1718

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EFRA AGM 2015
« Vastaus #2 : 01.11.15 - klo: 22.19 »
Kaikki loistavia ratkaisuja ! Nitrobuggyn fuilisääntyö meni juuri niinkuin ennustinkin ( vaikka se kirjoitus sensuroitiin pois) En usko että tullaan koskaan menemään 16% nitropitoisuuteen buggyssa. Toivotavasti meillä saa Nitro ratakasissakin ajaa ensi sesongilla 25% nitrolla. Päättäjillä oli tarpeeksi taustaa ja asiantuntemusta todeta että turistikympissä se lisäfuili  tai lyhyempi erä heti ulosmitattaisiin nostettuna tehona. Ei siihen tarvita kuin pitempi kampiakselin aukon ajotus ja/tai nostettu pakoportin yläreuna.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EFRA AGM 2015
« Vastaus #3 : 02.11.15 - klo: 21.04 »
Hoblaa.....

Bensapuolen krosihärveleille 2 uutta luokkaa!!! SC 2WD ja SC4WD.

Maksimi konekoko 30cc. Minimipaino 14kg ja maksimi 20kg. Minimipituus 850mm ja maksimi 1000mm!!!

Leveys 480 - 530mm. Ei muuta kuin suomen losi- ja bajamiehet kohti kansainvälisiä kisoja.