Kirjoittaja Aihe: INTECH ERSC-10 4x4 Short Course  (Luettu 9102 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
INTECH ERSC-10 4x4 Short Course
« : 14.11.15 - klo: 14.49 »
Kyseisiä autoja alkaa olemaan suomessa jokunen, joten ajattelin tehdä oman topicin tälle. Uutta SC autoa etsiskelin, lähinnä tuuppia. Tämmöistä pääsin ajamaan ja pitihän se ostaa, vaikka tuuppimies olen ollut henkeen ja vereen  :shocked: . Oma Intech saapui kuluvalla viikolla ja alkaa olemaan melkein valmiskin. Tämähän on oikeastaan 1/8 sähkö, mutta puskurit vain ympärillä. Hiilikuitua ja alumiiniahan löytyy aikas mukavasti jo heti paketista vedettynä, joten 'hifistely' osia ei tarvitse heti olla rohmuamassa. Suurin ero vastaaviin SC nelikkoihin taitaa olla ainakin hinta. Suomesta ostettuna Intechiä saa hintaan 340€.

Juurikaan muuta kerrottavaa ei tule mieleen juuri nyt, muttakun tästä ajamaan pääsee niin juttua tulee varmasti lisää!
Linkki valmistajan sivuille: http://www.intechracing.com/product_view.asp?sn=369&darea=34&dcat=109
Ja suomessahan myy: http://www.rckauppa.fi/index.php

/Juuso
« Viimeksi muokattu: 30.04.16 - klo: 10.46 kirjoittanut vihku »
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: INTECH ERSC-10
« Vastaus #1 : 16.11.15 - klo: 15.27 »
Ja suomessahan myy: http://www.rckauppa.fi/index.php
Myykö vaan tiskin alta kun ei sivuilta löydy?

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: INTECH ERSC-10
« Vastaus #3 : 05.12.15 - klo: 16.02 »
Noniin nyt on päästy autolla ajamaan pari kertaa! Alkaa olemaan jo aika hyvässä setupissa, tosin vielä vähän täytyy kokeilla ainakin jäykempää iskari settiä jos sais vielä vähän kellosta aikaa pois. Diffeissä tällä hetkellä 10k-10k-7k (edestä taakse). Aika jäykillä öljyillä tulee ajettua mutta toimii hyvin mun käsissä. Toisessa intechissä samalla radalla ajettuna diffeissä 10k-7k-4k. Vähän ajotyylistä kiinni mikä toimii.. Tarvis vielä laittaa piikkiä isompi pinjoni kiinni, kun tuntuu että tällä hetkellä antaa hieman tasoitusta muille suoralla. Säätimenä mulla on Hobbywing V3.1 120A ja moottorina Hobbywing Xerun 4000kv 4-pole, hyvin riittää potku tällä setillä.
Tuli punnittua auto ajokunnossa ja lukema oli 3246g. Eli painoa löytyy, mutta silti ketterä ajaa. Ainoaksi heikoksi osaksi on koettu koritolpat, ne tuppaa hajoamaan melko helposti. Muuta en ole saanutkaan rikki vielä...

/Juuso
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: INTECH ERSC-10 4x4 Short Course
« Vastaus #4 : 13.01.16 - klo: 20.48 »
Tulipahan käytyä Nokialla kisoissa kokeilemassa kuinka kovaa sitä pääseekään. Ajelin aamulla yhden akun ennen varsinaisen kisan alkua ja kaikki tuntui toimivan. Reenit meni hyvin, kello näytti että hieman sai ajempaa kovempaa että pysyy muiden perässä. Alkueriin lähdin hyvin mielin ja ne menikin iha hyvin ja finaaleihin pääsin lähtemään A-finaalin 6. ruudusta. Finaalit menikin sitten penkin alle ja loppu tulos oli 7. sija. Jäipähän seuraaviin kisoihin parannettavaa  :smiley:.
Alla kuva setuppi lapusta kun muuten sitä en tänne saanut.

/Juuso
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: INTECH ERSC-10
« Vastaus #5 : 07.03.16 - klo: 16.30 »
Päivitellääns tännekkin hieman välillä  :smiley: .
Ulvilassahan oli lauantaina SC Winter Cup III osakilpailu ja siellä tuli käytyä ajelemassa Intechillä. Auton sain todella nopeasti hyvään setuppiin ja oli tosi varma ajaa ja nopea omille käsille. Lopputuloksissa kuudes eli pykälän parempi kuin edellisessä Nokian kisassa!
Alla kuva setuppi lapusta.

/Juuso
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: INTECH ERSC-10 4x4 Short Course
« Vastaus #6 : 30.04.16 - klo: 10.52 »
Meinasi unohtua kirjoitella tännekkin :roll:
Tosiaan Nokian päätöskisassa tuli käytyä ja sieltä nappasin viidennen sijan! Tämä oli talven paras sijoitus ja sarjapisteissä olin seitsemäs. Tämän kauden sijoitukset olivat 7./6./5.
Tällä tulee sitten ajettua myös kesäkin vielä ja sitä odotan innolla miten tämmönen Intech ulkoradoilla kulkee!

Liitteenä setuppini Nokian kisoista.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa ToMy RC

  • Tulokas
    • Profiili
INTECH ERSC-10 4x4 Short Course
« Vastaus #7 : 20.01.19 - klo: 16.42 »
Noniin,vanha aihe, mutta laitetaan kokemuksia laitteesta. Ostin kyseisen kulkineen syksyn alussa käytettynä. Sähköinä on HW Xerun Xr8 Sct ja HW 4300kv moottori. Autolla ajettu koko syksy treeniä ja pari kisaa. Auto toiminut tähän mennessä hyvin ja se on ollut kestävä.
Lista osista jotka olen saanut syksyn ja alkutalven aikana rikki:

Muovinen servosaver.
Yksi tukivarsi halkesi.
Puskuri.
Sivusuojat.
Ulostulot ja vetarit kuluneet.
Keskidiffin boxista meni kierteet.
Pari takasäätöpalaa mennyt.

Päivitykset joita autoon on tehty (vanhan omistajan toimesta.)
17mm hexit.
T-bone racing puskuri.
Pr racing etukoritolppa.

Auto on ollut yllättävän nopea sisäradalla(Ulvila)painostaan huolimatta (3,3kg).

Auton osien laatu on hyvää ja iskarit sekä diffit ovat hyvät.
Itsellä on käytössä edessä honkkarin punainen ja takana intechin sininen jousi.
Iskareissa on edessä 400cst ja takana 350cst öljyt. Diffit on 10-80-4. Näitä autoja on Ulvilassa nyt käytössä 4kpl. Yhdellä ajettiin eilisessä Ulvilan kisassa toinen sija. Itse olin a finaalin kuudes.

Vanteina on 17mm heksillä käytettävä durangon tai jonkun vastaavan merkin vanteita.
17mm hexit on hyvä laittaa, renkaat pysyy paremmin kiinni niitten kanssa. Lisäksi pikkuhexeillä on navat katkeilleet.

Kokonaisuutena olen todella tyytyväinen autoon kokemusten perusteella.
Autoa ja varaosiahan maahan tuo Rckauppa. Fi





Lähetetty minun RNE-L21 laitteesta Tapatalkilla

Tekno EB410|Intech ERSC10 4x4 | Hongnor X3e
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ