Kirjoittaja Aihe: FTT 1 by Fullspeed rc lopputulokset  (Luettu 5206 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fullspeed RC

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Fullspeed RC
FTT 1 by Fullspeed rc lopputulokset
« : 29.11.15 - klo: 19.28 »
Fullspeed rc kiittää kilpailuista.

Tässä tulokset

TSM-10

Rank   Final   Pilot
1   A   Karri Salmela
2   A   Kalle Lehto
3   A   Henry Salmen
4   A   Joni Minkkinen
5   A   Vesa Yli
6   A   Eetu Pesonen
7   A   Jussi Kankaanmäki
8   A   Tony Raikas
9   A   Tomi Mairue
10   A   Markus Åfelt
11   B   Georgy Chmigal
12   B   Kirill Trofimov
13   B   Valtteri Eklund
14   B   Jörg Tiit
15   B   Marko Vähäkuopus
16   B   Vadim Smirnov
17   B   Valtteri Pausio
18   B   Kim Elfström
19   C   Hans Hannus
20   C   Ressar Rainer
21   C   Tuomas Åfelt
22   C   Teemu Salminen
23   C   Tero Hakkari
24   C   Pekko Iivonen

TSS-10

Rank   Final   Pilot
1   A   Eetu Laaksonen
2   A   Joonis Oksanen
3   A   Risto Haug
4   A   Jona Oksanen
5   A   Tero Niskanen
6   A   Mikko Mäkelä
7   A   Leevi Loukola
8   A   Miikka Luhta
9   A   Pekka Kuronen
10   A   Jukka Laaksonen
11   B   Viljar Kask
12   B   Mika Pylväläinen
13   B   Pasi Vainionperä
14   B   Jari Virtanen
15   B    Samuli Leinonen (Korjaus: AE3 alkaen osallistuminen sääntöjen mukaisella kalustolla => lopputulos hyväksytty)
16   B   Atte Vainionperä
17   B   Antti Kettunen
18   B   Joenna Oksanen
19   B   Asko Niinivirta

TSP-10

Rank   Final   Pilot
1   A   Vesa Yli
2   A   Jörg Tiit
3   A   Markus Åfelt
4   A   Marko Vähäkuopus
5   A   Lasse Ilvessalo
6   A   Sami Salmela
7   A   Lauri Malinen
8   A   Tuomas Åfelt
9   A   Risto Haug
10   A   Hans Hannus
11   B   Valtteri Pausio
12   B   Sami Takkinen
13   B   Kim Elfström
14   B   Markku Seppälä
15   B   Tuukka Tiainen
16   B   Viljar Kask
17   B   Tero Niskanen
18   B   Jyrki Malinen
19   B   Ressar Rainer
20   B   Leevi Loukola
21   C   Teemu Salminen
22   C   Jonni Kotola
23   C   Timo Keränen
24   C   Tero Hakkari
25   C   Aapo Koro
26   C   Riku Teräväinen
27   C   Janne Kiiski
28   C   Antti Louhi

Tarkemmat tulokset täältä https://goo.gl/uOAdE8
« Viimeksi muokattu: 30.11.15 - klo: 14.08 kirjoittanut Fullspeed RC »

Poissa Pepess

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: FTT 1 by Fullspeed rc lopputulokset
« Vastaus #1 : 29.11.15 - klo: 22.24 »
.
« Viimeksi muokattu: 31.10.21 - klo: 22.59 kirjoittanut Pepess »

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: FTT 1 by Fullspeed rc lopputulokset
« Vastaus #2 : 30.11.15 - klo: 12.00 »
Kiitos järjestäjälle kisoista ja onnea menestyneille.

Kisapaikka oli hivenen kylmä omaan makuun, josta kotiintuliaisena karmea kurkkukipu, mutta rata ja profiili oli yksi parhaita millä Suomessa olen ajanut, vaativa mutta SM-tason rata. Siitä isot plussat. Pienten alkukankeuksien jälkeen järjestelyt pelasivat mielestäni hyvin, ja buffettikin oli mestoilla. Oli kiva nähdä entistä enemmän porukkaa järjestelyissä. Kisapaikan puutteista (vessojen määrä, parkkipaikkojen vaikeus ennakkoon, yleisön puute) turha tehdä tähän kummempaa listaa, koska tila on väliaikainen, ja sen useimmat varmaan tiedostivat kisoihin tullessaan.

Toivottavasti seuraavissa kisoissa on hivenen enemmän porukkaa taas.  :afro:
« Viimeksi muokattu: 30.11.15 - klo: 14.17 kirjoittanut Vesa »
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FTT 1 by Fullspeed rc lopputulokset
« Vastaus #3 : 30.11.15 - klo: 12.30 »
Kiitoksia kilpailunjärjestäjille ja kanssakilpailijoille myöskin minunkin puolestani. Rata oli vaikein millä minä olen ikinä ajanut ja osasyy siihen on että myötäpäivään olen viimeiksi ajanut rata-autoa vissiin 80-luvulla... Jouduin lähtemään sunnuntaina ennen tulosten julkistamista koska bussiaikataulut meni niin sopivasti että muuten olisin joutunut odottamaan 1,5 h seuraavaa.

Vaikka kilpailupaikka onkin väliaikainen niin yksi asia pitää nostaa esille, ja se on kuulutuksen kuuluminen ajajakorokkeelle. Kuulutuksen kuuluminen pitäisi mielestäni priorisoida ajajakorokkeelle koska muuten koko tuomariston työskentely on aivan turhaa kun ei ajaja kuule että tulee ohitetuksi kierroksella tai että saa stopparin. Olen nimittäin tehnyt sen virheen finaaleissa että päästän kaverin ohi luullen että kaveri tulee kieroksella ohi mutta todellisuudessa olikin samalla kierroksella. Enää en tee sitä virhettä vaan mun pitää olla aivan varma että kaveri takana tulee kierroksella ohi. Jos en ole varma niin en anna tietä. Valitettavasti kuulutukset ei juurikaan kuulunut ajajakorokeelle. Se yksi kaiutin siellä oli täysin mykkäja se mikä kuului oli säröytynyttä kaikua kauempaa. Tämä ei ollut ainaostaan tämän kilpailun ongelma vaan se on aika yleinen. Ajajakorokkeella pitäisi olla vähintään 2 toimivaa kaiutinta. Takakaiteen päällä olisi näin äänisuunnittelijan mielestä hyvä paikka kaituttimille.

Nyt tuli sellainen tilanne että päätuomari tuli finaalin jälkeen puhuttelemaan minua siitä etten päästänyt kierroksella  nopempia ohi. Vastasin etten ole tietoisesti ketään pidätellyt enkä ole kuullut yhtään kuulutusta että pitäisi päästää ohi. Seuraavassa B-finaalissa minua sitten pidäteltiin 3-4 kierroksen ajan kun ajoin finaalin voitosta ja tämän kuulutksen minä kuulin mutta ei ilmeisesti se kuljettaja joka minua pidätteli. Mitään stoppareita ei tästäkään kuitenkaan jaettu, mikä toisaalta olisi ollut epäoikeudenmukaista jos/kun kuljettaja ei ole väistämisvelvollisuudesta tietoinen.

Toinen asia mikä korostui oli että eräät antoivat nopeimmille tilaa vain jarruttamalla suoralla osuudella ja täysin ajolinjalla, ja sama auto vieläpä toistuvasti. Paras paikka antaa tilaa nopeimmille on esim. hidas neulansilmä jossa ei tarvitse tehdä muuta kuin ajaa vain hiukan pitkäksi. Pahinta on hidastelu ajolinjalla, ja vieläpä suoralla osuudella rataa.

Kaikesta huolimatta oli taas kivaa.

Kiitos & Anteex,

Kim

Poissa Ruusperi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FTT 1 by Fullspeed rc lopputulokset
« Vastaus #4 : 30.11.15 - klo: 15.59 »
Kiitos kilpailijoille ja muille järjestelyihin osallistuneille.

Muutama harvemmin kirjoitettu kommentti katsastuspöydän takaa: Hoidin nyt ensimmäistä kertaa sitä roolia ja tosiaan lauantaina oli työskentelyssä alkuun himan kangertelua, mutta vähintään finaaleihin menessä kaikki ehtivät hienosti radalle. Akkujännitteiden mittaus aiheutti pientä ihmettelyä, mutta löytyipä seasta yksi käytännössä tyhjä akku - en usko että kyseistä kuljettajaa tämä löytö harmitti ollenkaan. Mitään tahallista vilppiä ei autoista löytynyt ja hyvä niin.

Renkaista en ainakaan minä kuullut ainuttakaan mekaaniseen kestävyyteen liittyvää kommenttia. Itse sain kolaroitua yhteen takarenkaaseen pienen murtuman mikä korjautui pikaliimalla. Toivottavasti kauden jatkuessa laatu pysyy näin hyvänä. Pito sen sijaan ensimmäisillä akullisilla oli useasta suunnasta kuultuna outo, eli ei kannata pistää radan tai auton piikkiin uusien renkaiden huonoa vauhtia.

Jos jotain itse voisin toivoa tuleviin kisoihin, olisi aamun aloittaminen hieman myöhemmin kuin kahdeksalta - mikä tarkoittaa radalle saapumista viimeistään 7:30 ja heräämistä tosi aikaisin varsinkin matkan päästä tuleville.

Loppuun onnittelut menestyjille ja kiitos hauskasta viikonlopusta - oli kivaa!

Poissa Screwed

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: FTT 1 by Fullspeed rc lopputulokset
« Vastaus #5 : 30.11.15 - klo: 16.09 »
Ainiin. Unohtui kehua katsastusta siitä että todellakin tsekattiin myös akkujännitteitä ja varsinkin porossa blinky moodia. Tämä oli eka turistikisa missä mun autosta on tarkistettu säätimen nollaennakkoa. Erittäin hyvää toimintaa. Saisi muissakin kisoissa olla näin perusteellinen katsastus.