Kirjoittaja Aihe: M8 nitro moottori kisakäyttöön  (Luettu 17611 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« Vastaus #30 : 29.01.16 - klo: 09.53 »
Jokaisesta merkistä voin lopulta todeta että kun kaikki niksit on vihdoin oppinut niin eipä noissa eroja ihmeemmin ole.

Tuossapa se olennainen asia taitaa ollakin yhteen lauseeseen kiteytettynä. Veikkaan, että tämän maan krossikuskien osalta 90%:lle on jokseenkin yhdentekevää mikä motti siellä autossa on, kunhan se on kohdalleen säädetty ja sen kanssa on oppinut ajamaan. Ainahan voi spekuloida kromisen kaasarinneulan tai magnesiumkannen vaikutuksesta lopputulokseen, mutta enpä usko niillä olevan kovinkaan suurta merkitystä, kun puhutaan kansallisen tason keskivertokuskista.
Flying Calacucco

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« Vastaus #31 : 29.01.16 - klo: 16.04 »
M.O.T. ylläpito olisi voinut laittaa että kaksi kommenttia poistettu. Tarttee varmaan puhua "tahojen kanssa" että  laitetaan uusi foorumi, jonne mielipiteet jotka poikkeaa moderaattoreiden käsityskannasta, voi rauhassa tuoda lisämaustetta muuten niin yksikantaiseen nettikeskusteluun...
PYYDÄN ANTEEKSI.

En kirjoittanut mitään vaan toimin ja toimin tyhmästi. Säännöt on, että minun pitää myös hieman kertoa tekemisistäni. Tosin

En halua, että keskustelu on yksikantaista, MUTTA haluan, että otsikossa pysytään. ESIM. Jerziccar1 ja Nitropaimen nimimerkkien viesteistä tulee aika ajoin (useammin kuin monen muun) palautetta ja toimin puoliksi asiallisesti.

Teillä on hyviä juttuja, mutta teidän jutut löytyy paremmin, KUN te teette vaikka uuden topicin esim. Vanhoista nitrokoneista tms. Eihän sitä nyt osata etsiä M8 kisamoottori kaudelle 2016-otsikon alta ?

Kiitos.

_iippo


Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« Vastaus #32 : 29.01.16 - klo: 16.51 »
Joo ja olen tosiaan tästä ketjusta kokonaisuudessaan poistanut jotain 15 - 19 viestiä erilaisista syistä. Suurin yksittäinen syy on keskustelun kääntyminen todella kauas otsikosta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« Vastaus #33 : 29.01.16 - klo: 18.21 »
M.O.T. ylläpito olisi voinut laittaa että kaksi kommenttia poistettu. Tarttee varmaan puhua "tahojen kanssa" että  laitetaan uusi foorumi, jonne mielipiteet jotka poikkeaa moderaattoreiden käsityskannasta, voi rauhassa tuoda lisämaustetta muuten niin yksikantaiseen nettikeskusteluun...
PYYDÄN ANTEEKSI.

En kirjoittanut mitään vaan toimin ja toimin tyhmästi. Säännöt on, että minun pitää myös hieman kertoa tekemisistäni. Tosin

En halua, että keskustelu on yksikantaista, MUTTA haluan, että otsikossa pysytään. ESIM. Jerziccar1 ja Nitropaimen nimimerkkien viesteistä tulee aika ajoin (useammin kuin monen muun) palautetta ja toimin puoliksi asiallisesti.

Teillä on hyviä juttuja, mutta teidän jutut löytyy paremmin, KUN te teette vaikka uuden topicin esim. Vanhoista nitrokoneista tms. Eihän sitä nyt osata etsiä M8 kisamoottori kaudelle 2016-otsikon alta ?

Kiitos.

_iippo

Eli jotain hyvää olen tehnyt lajimme eteen.
Kiitokset kaikille jotka häröttää minun viestejä😂😂
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂