Kirjoittaja Aihe: pieni nitro tai bensa v8 moottori  (Luettu 2756 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jatkoja

  • Jäsen
    • Profiili
pieni nitro tai bensa v8 moottori
« : 23.02.16 - klo: 17.31 »
Moro!
Oon katellut Youtuben ihmeellisestä maailmasta videoita noista pienistä bensa ja nitro v8 moottorien kokoamisista ja käynnistyksistä. Nyt iski kuume saada itselle sellainen jos niitä vain jostain saisi... :police:  Olen katsellut nettiä ja etsinyt niitä mutta ei tunnu tulevan vastaa sellaista josta saisi halvalla niitä :tongue:

Osaisiko siis joku auttaa minua kertomalla mistä sellaisia saisi?  :roll:

Poissa eSATA

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: pieni nitro tai bensa v8 moottori
« Vastaus #1 : 23.02.16 - klo: 18.07 »
Ensin kannattaa määritellä halpa.
Cannondale Scalpel Team Replica

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: pieni nitro tai bensa v8 moottori
« Vastaus #2 : 24.02.16 - klo: 08.08 »
En oikein keksi, miten tollasen voisi määritellä halvaksi. Mitään käyttöä kun laitteelle ei ole :cheesy:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: pieni nitro tai bensa v8 moottori
« Vastaus #3 : 24.02.16 - klo: 08.45 »
Siirrämme aiheen johonkin muualle sitten kun tiedetään mitä kysyjä todellisuudessa haluaa  :smiley:

-Ylläpito
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: pieni nitro tai bensa v8 moottori
« Vastaus #4 : 28.02.16 - klo: 12.56 »
Moro!
Oon katellut Youtuben ihmeellisestä maailmasta videoita noista pienistä bensa ja nitro v8 moottorien kokoamisista ja käynnistyksistä. Nyt iski kuume saada itselle sellainen jos niitä vain jostain saisi... :police:  Olen katsellut nettiä ja etsinyt niitä mutta ei tunnu tulevan vastaa sellaista josta saisi halvalla niitä :tongue:

Osaisiko siis joku auttaa minua kertomalla mistä sellaisia saisi?  :roll:

Ne moottorit on itse rakennettuja, ei niitä missään myydä, kaverit jotka noita harrastelee tekevät ne yleensä kokonaan itse. Pitää olla hyvät metallintyöstökoneet, cnc-jyrsimet, sorvit ja rutkasti tietoa, sekä ammattitaitoa niiden käyttämiseen.
Jotkut tekevät ihan mitä haluavat ja muut mitä osaavat, siinä se ero miksi noita on harvassa.

Voihan olla että joku tekee tuolalisen tilauksesta, jos otat yhteyttä, mutta HALVALLA ei varmastikaan, useampia tuhansia veikkaan hinnaksi. Halvemmaksi tulee varmaankin ostaa vaikka uusi 1:1 suhteen tehdasuusi GM SBC 5.7L V8...alkaen n. 2200 - 2500eur ja tonnilla saa hyvän käytetyn.

Siihen sitten remmiahdinta päälle ja muuta kivaa kukkaron mukaan.

Käyttelee sitä sitten pukisssa omalla pihalla peltisarjat auki omaksi ja naapureiden iloksi  :grin:

Siinä on vielä se hyvä puoli, että voi ostaa sopivan jenkin ja laittaa sen lopulta siihen  :wink:
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*