Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno ST  (Luettu 10062 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kimster

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno ST
« : 19.03.16 - klo: 16.25 »
Tässä kolme inferno meillä majailee (ST, ST US ja GT2) ja yhden kanssa nyt ongelmia. Tänään aamulla olin bashamassa pihalla ja yhtäkkiä kuului kolinaa. Lopetin ajot siihen ja lähdin tutkimaan. Kytkimen laakerit hävinneet joten auto purkuun ja laakerin ostoon. Uudet laakerit ja iltapäivällä uusi sessio, mutta jo kahden tankillisen jälkeen sama ongelma. Joten ilmeisesti en ole korjannut varsinainen vika, tai sainko huonot laakerit kaupasta? Tai eikö ne kestä sen enemmän mun käyttöä..  :afro:

Laitoin nyt uudet (viimeiset) laakerit paikalle ja säädin sopivasti paperipalalla välykset. Kohta kone käyntiin uudestaan ja saa nyt nähdä pysyykö kasassa..

Ajatuksia mitä voisi olla pielessä? Pikkusen söi hampaita spurrissa kun irtosi kytkinkello eka kerta, toka kerta tiesin mistä oli kyse ja pysäytin saman tien. Hyvin toiminut siihen asti.

Poissa kimster

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST
« Vastaus #1 : 19.03.16 - klo: 18.35 »
Tankillisen jälkeen laakerit sen verran väljäät että varmuudella voi sanoa ettei kovin pitkään enää kestä.. :angry:

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST
« Vastaus #2 : 20.03.16 - klo: 08.41 »
Vaiha spurriratas,minulla oli kerran sama ongelma(toisenmerkin kanssa)ja korjautui vasta kun keskidiffin vaihdoin toiseen.siinä spurrissa oli jotain outoa.silmämääräisesti se oli ok mut laakerit vaan ei kestänyt.ei niillä kierroksilla paljoo tarvii.

Poissa FMF

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST
« Vastaus #3 : 20.03.16 - klo: 12.51 »
Onko kello oikein shimmattu, eli onko siellä oikea välys kampiakselin suunnassa?

Poissa kimster

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno ST
« Vastaus #4 : 20.03.16 - klo: 18.21 »
Moottorin akseli suora, kello shimmattu kyllä parhaani mukaan ja olen sitä mieltä että voipi olla että se spurri sai siipensä kun laakerit menivät ekan kerran. Kokeilin nyt uudet laakerit ja vähän reilumpi välys ja ei ainakaan nyt heti alkuun laakerit tullut pihalle joten toivoa on..  :tongue:

Tuli myös mieleen että kun laitoin alle ne 3.8 Proline Badlandsit lumikiekoiksi niin nyt alkaa olla eka kerta mikä pitoa löytyy, ja auto varmaan rasittuu huomattavan enemmän kuin alkukeväällä.. pitää kohta laittaa vakkaripyörät alle jos ei muuten saa kestämään.

Ja viime pelissä tämähän on halpismalli US ST joten voipi olla että joku kestävämpi osa joutuu vielä vaihtaa siihen muutenkin..  :evil: