Nyt on vähän reilu gallona ajettu NB:llä ja tähän mennessä auto on pelannut moitteetomasti. Muutaman säädön jälkeen perussetupista on tullut parempi ajaa. Suurimmat ongelmat perussetupissa oli peräpidon puute ja kääntyvyyden puute tiukoissa mutkissa. NB:ssä kuten myös EB:ssä on ohjaukseen laitettu limitterit jolla renkaiden maksimi kääntynyyttä saa prikkojen avulla rajoitettua, nuo poistamalla prikat niin kääntyy ihan kivasti Jyrkkälän muutamassa tiukassa shikaanissakin.
Oman ajotavan tai jopa ajotaidon takia auto saa välillä vähän kovempaakin osumaa radalle ripotettuihin kiinteisiin esteisiin mutta mitään ei ole tähän mennessä mennyt rikki. Suurimmat ongelmat alussa liittyi muutmaan irronneeseen ruuuviin. Kitin mukana tulevaa lukitetta kannataakin laittaa vähän reilummin tai käyttää jotain parempaa.
Pyrin tekemään diffit uusiksi noi gallonan välein ja nyt kun ne otin auki niin etu ja takadiffissä öljyt oli vielä harmaita mutta keskidiffissä ihan mustaa. Mitään merkkejä diffien vuodoista en kyllä havainnut.
Diffien ulostuloissa alkaa näkymään pientä kulumaa mutta vetareissa tai kardaaneissa ei kulumaa näy.
http://teknorc.fi/wp-content/uploads/2016/05/WP_20160507_22_22_12_Rich.jpgJos kiinnostusta on nähdä auto livenä niin olen mukana Turun FO kisassa 21.5 joten rohkeesti kyselemään vaan.