Kirjoittaja Aihe: OR5 4wd säännöt 2016  (Luettu 2033 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mylperi

  • Veteraani
    • Profiili
OR5 4wd säännöt 2016
« : 02.04.16 - klo: 19.14 »
Liitteenä säännöt 2016. Muutokset merkattu punaisella.

Poissa IIVONEN

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: OR5 4wd säännöt 2016
« Vastaus #1 : 03.04.16 - klo: 18.41 »
Olisiko aiheellista sallia ulkopuolinen rotostartti kun se näyttää olevan sallittu EFRA:n Large Scale säännöissä.

Poissa pivo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: OR5 4wd säännöt 2016
« Vastaus #2 : 03.04.16 - klo: 21.27 »
Milläs se nostaja sitten saa sen moottorin käyntiin jos se jostain syystä (kolari esim) sattuukin sammumaan kesken ajamisen radan varteen?
Miksi ihmeessä haluaisit korvata sen yksinkertaisen ja toimintavarman vetokäynnistimen jollain monimutkaisemmalla ratkaisulla?

Poissa mylperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: OR5 4wd säännöt 2016
« Vastaus #3 : 04.04.16 - klo: 11.40 »
Saahan sitä kaikkea kokeilla.  :laugh:

Efra tosiaan hyväksyy ulkoisen sähköstartin seuraavilla ehdoilla: käyttö vain varikolla ja varikkosuoralla, ei käyttöä radalla missään tapauksessa ja vauhtipyörän tulee olla suojattu. OR5 toimikunta on päättänyt hyväksyä ulkoisen sähköstartin samoilla ehdoilla OR5 luokassa.

Liitteenä päivitetyt säännöt.

Poissa IIVONEN

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: OR5 4wd säännöt 2016
« Vastaus #4 : 04.04.16 - klo: 16.12 »
Tossa linkki starterille: http://www.harm-racing-world.de/de/motor-tuningteile/3305-e-motorstarter-mit-alu-lufterradabdeckung-set.html
Startti on alunperin tarkoitettu helikopteriden käynnistämiseen.  Toimii 3s lipolla ja yksisuuntalaakeri on startterin varren alkupäässä. Muistaakseni  varsi on 6mm kuusiokolo ja vauhtipyörään on tehty uusi adapteri johon varsi työnnetään.