Kirjoittaja Aihe: Diffit....  (Luettu 7567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #30 : 03.11.06 - klo: 21.36 »
Samat mitä M-8 krossariinkin...
Eli ylempää löytyy vastaus.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #31 : 04.11.06 - klo: 10.46 »
*
« Viimeksi muokattu: 18.03.12 - klo: 17.50 kirjoittanut Joel P »

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Diffit....
« Vastaus #32 : 04.11.06 - klo: 11.17 »
Veikkaan että hoken tietämys sillointällöin jopa ohittaa esim. kyöstin ohjekirjat... Sillä 5000 saat vaan pikkasen jäykemmän diffin, jolloin ei pidottomalle pyörälle karkaa ihan kaikki veto...

Ja minä en tiedä tästäkään asiasta mitään, kunhan kirjoittelen...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #33 : 04.11.06 - klo: 11.24 »
*
« Viimeksi muokattu: 18.03.12 - klo: 17.51 kirjoittanut Joel P »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #34 : 04.11.06 - klo: 11.38 »
Voi elämänkevät.

En edes viitsi sanoa mitä tästä haluaisin sanoa, koska sillon olen ansiannut bannia.

Ohjeet....

Voi helv....

Laita sinne vaikka rypsiöljyä ja iskareihin fairia.
Ihan sama mitä laitat, kunhan et kommentoi tuollaisia naurettavuuksia.
Työnnä ne ohjeet jonnekkin hyvin syvälle ja tee niinkuin vinkataan... tai ole tekemättä... Aivan sama se mulle on.

Ne ohjeet varmaan käskee laittamaan sekä eteen että taakse samaa kuraa...
Mjoo...

Laita taakse 3000 ja eteen 5000.
Tai jos haluat edelleen olla dorka ja haluat pitäytyä niiden naurettavien ohjeiden lukemien lähellä niin laita sitten vaikka taakse 1000 ja eteen 3000...

Just päätin että en tätä neropattia kyllä yhtään ohjasta... ja sit näköjään annoinkin lukemia.

Vedetään takas...
Jooooo... tee niinku ne ohjeet sanoo ku se on kuitenki just se millä auto toimii parhaiten ku insinöörit on sen kehittäny ku sillee se on paras...
niiii

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #35 : 04.11.06 - klo: 11.44 »
pyh mulla on 200tonnista edessä ja takana ja sopii mulle kun nyrkki silmään.

mutta hetkeekään en epäile etteikö tuo hoken ehdottama 5000 /3000 toimis ukko taitaa olla jonkin sortin kuru noissa krossi hommissa.
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #36 : 04.11.06 - klo: 12.06 »
*
« Viimeksi muokattu: 18.03.12 - klo: 17.51 kirjoittanut Joel P »

Mika R

  • Vieras
Diffit....
« Vastaus #37 : 04.11.06 - klo: 12.30 »
Huttunen..
Mulla on ollut FW04 rata-auto josta nuo diffit on tuotu myöhemmin TR15 autoon. Ongelma muistaakseni on ettei ne ole mallia "sealed". Itse sain pysymään niissä öljyt kun laitoin lautasrattaan ja diffikotelon väliin kierroksen silikonia (esim. biltema). Käytin rata-autossa kyllä huomattavasti paksumpaa jotain 20K eteen, keskidiffiähän ei ollut vaan laatikko.
Ei ole minusta ollenkaan huono laittaa vaikka 3000 öljyä kaikkin kolmeen ja lähteä siitä ja tiivistää silikonilla kotelo.
Toinen vaihtoehto on laittaa paksua diffirasvaa jota saa alan kaupoista. Se ei tietenkään ole ihan niin hyvä kuin öljy.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #38 : 04.11.06 - klo: 12.46 »
*
« Viimeksi muokattu: 18.03.12 - klo: 17.51 kirjoittanut Joel P »

Mika R

  • Vieras
Diffit....
« Vastaus #39 : 04.11.06 - klo: 12.47 »
Jees, itse asiassa 2 diffihän on tuossakin...

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #40 : 04.11.06 - klo: 12.57 »
JÄYKEMPÄÄ ÖLJYÄ ETEEN!!!!!!

Taakse se halvatun 3000 ja eteen jäykempää... PISTE.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #41 : 04.11.06 - klo: 14.18 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 23.15 kirjoittanut Joel P »

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #42 : 04.11.06 - klo: 14.42 »
*Hoke* on jo monessa viestissä tolkuttanut sinulle että eteen 5K.
Onko se noin vaikeaa lukea neuvoja joita on laitettu...?

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #43 : 04.11.06 - klo: 14.45 »
*
« Viimeksi muokattu: 18.03.12 - klo: 17.51 kirjoittanut Joel P »

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Diffit....
« Vastaus #44 : 04.11.06 - klo: 18.26 »
Eikös foorumin tarkoitus ole juuri neuvoa uusia harrastajia, eikä valittaa, jos uusi harrastaja ei vaan heti ymmärrä asian ydintä? Eli ei nyt aleta heti huutamaan, kun toinen ei ymmärrä asiaa, vaan koitetaan esittää asia ensin käytännön esimerkin kautta, niin säästytään turhilta moittimisilta ja lähinnä myös turhilta viesteiltä, joita ei jaksa selata aina..  :D

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Diffit....
« Vastaus #45 : 05.11.06 - klo: 22.05 »
Tää saattas siis olla se sivu jossa diffeistä todella tiedetään...
Onko olemasa nyrkkisääntöä tai vertailutaulua siitä, miten paljon diffirasvan numeroa muutetaan siirtyessä 4 planeettaisesta perusdiffistä spideriin?

Kysymys torsenista: Kestääkö se yhtä hyvin kuin spider, hullulla jolla on ylitehokas kone vaan ei taitoa säätää?
Ja jos semmosia on 1 kannattasko se panna keskelle/ eteen/ vai taa ?
Pehmeä rantahiekka karkeat kumit....paljon mäkiä joissa kova yläosa

käyttökohdekaan  ei ole minkään kilpa-standardin mukanen ;)

pliis tietoa eikä haukkuja...
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2