Kirjoittaja Aihe: Pari kyssäriä ja muuta  (Luettu 9140 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jkorkia

  • Tulokas
    • Profiili
Pari kyssäriä ja muuta
« : 15.07.16 - klo: 16.06 »
Terve kaikille,

Olen juuri aloittanut harrastuksen kun sain kyoshon polttiksen. Mallia en tiedä sillä koppa puuttuu eikä aiempi omistaja tiennyt/muistanut kun pitkään seissyt tallissa. (Ei kovin kummoinen lähtötilannne) tallissa oli subarun koppa mutta pikaisella kokeilulla ei käyny voi myös olla et oli oikea en vain saanut asetettua oikein.

No tässä tutkin voisiko se käynnistyä tai edes toimia. Ohjausservo on kaput sen huomasin.  Muuten näytti ihan toimivalta. No hommasin polttoainetta ja hehkun näin alkuun ja kokeilee käynnistyykö.. pitkän nykimisen jälkeen hörähti vähän, sammui ja käynnistynaru jökki paikalleen.

Kysymykseni kuuluukin,

Mistä oikeanlainen servo? Se boksi johon kaikki liitetään lukee perfex kr-3 jos sillä on joku hyöty. Moottorina GX-15.

ja mikäs sille käynnistysnarulle tuli.. Pitääkö hommata koko uus paketti.

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja pyrin vastaamaan kysymyksiinne niin hyvin kuin osaan.


Poissa Jkorkia

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Pari kyssäriä ja muuta
« Vastaus #1 : 15.07.16 - klo: 22.09 »
vastaan itselleni,

otin härkää sarvista kiinni ja eiku purkamaan. Moottori irti, sit käynnistinnaru paketti. Sen kun irroitin niin sehän toimi, no ei ollu vaikea arvata et itse moottori on jostain syystä jumissa. kädellä sit vähän avitin pyörittää nii se irtos. Sitte purin itse moottoria. männän päällä oli pienen pieni metalli pala, sit p****a ja karstaa oli vähän jokapaikassa. no putsailin sitä sitte paineilmalla jne. Laitoin kasaan ja ihan hyvin pyöri. en yrittänyt enää käyntiin. Täytyis nyt vaan saada uus servo nii kokeillaa leikkaako se kii lopullisesti.. Miten muute, jos hommaa vaikka GX-21 nii käyköhän se suoraan paikalleen vai vaatiiko minkälaisia muutoksia?

Poissa Jkorkia

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Pari kyssäriä ja muuta
« Vastaus #2 : 19.07.16 - klo: 16.11 »
Täällähän on ollut säpinää :D

No osia on tilattu mm. ohjausservo, tulppa jne. Odotellaan niitä ny toimitettaviksi. Tosiaan sain selvitettyä mallin joka on pure ten gp alpha 2 (tai 3) 4 WD