Kirjoittaja Aihe: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä  (Luettu 54063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa simpo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #150 : 01.03.11 - klo: 20.30 »
Kun sanoin minun kaverilleni että sain slash 4x4 auton joka maksoi 400 euroa.
Niin ne luokan "kovikset" kuuli sen ja huutelivat että ostin nikko auton 400eurolla :embarrassed:
No eihän ne vellihousut tästä hienosta ja opettavaisesta harrastuksesta mitään tiedä,
toisin kuin kaverini joka ostaa myös rc auton.Ja nyt on meidän kylällä kaksi rc autoiliaa :grin:

Ei pidä kuunnella niitä koviksia,nehän vain hengailee siellä kylillä ja tekee pahojaan :angry:
VASEN!!! EI KU...

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #151 : 01.03.11 - klo: 20.40 »
Ihan samalla tavalla voi nauraa 500 skeden ostajalle että noita saa prismasta kolmella kybällä, tai nauraa maha kippurassa kun joku on ostanut 8000€ maastofillarin, ihan samoja saa Piltemannista 350 egellä :grin:

Kalliiksi on haukuttu mun 38 euron Ledlenser otsalamppua, otsalamppuja kuulema saa marketista vitosella, kaverilla taas on 450 euron otsalamppu kun treenaa suunnistusta... saakohan niitäkin vitosella marketista...

Se nyt on vaan tyhmää naureskella jos ei tiedä asioista yhtään mitään.

Noille "nikkoilijoille" sanoisin että käy hakee se sun Nikkos niin ajellaan kimpassa, mennään vaikka vähän syrjään jos sua hävettää :cool:
Kylätason RC-kuski.

Poissa -rcmv-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #152 : 01.03.11 - klo: 20.43 »
Kun sanoin minun kaverilleni että sain slash 4x4 auton joka maksoi 400 euroa.
Niin ne luokan "kovikset" kuuli sen ja huutelivat että ostin nikko auton 400eurolla :embarrassed:
No eihän ne vellihousut tästä hienosta ja opettavaisesta harrastuksesta mitään tiedä,
toisin kuin kaverini joka ostaa myös rc auton.Ja nyt on meidän kylällä kaksi rc autoiliaa :grin:

Ei pidä kuunnella niitä koviksia,nehän vain hengailee siellä kylillä ja tekee pahojaan :angry:

Samoin miulekkinn huudeltiin,mut vastaa samalla mitalla takasin! :evil:
Hpi baja 5b ss

Poissa Kakkutukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #153 : 01.03.11 - klo: 21.38 »
Hoho. Itse näytän tai pyydän katsomaan ensin videoita niistä autoista, tai sanon suoraan että kahtokaas sit kun tuun ajelemaan, ilmottelen ajankohdast jne. Moni tuttu väittää ettei oo mahdollista. Ei siinä mitään, todisteet for life. Kyllä muakin ketuttaa usein kun pikkupenikat huutaa et HEE MULLAKIN ON TOLLANEN! Sit kun kysyn et mikä merkki ja malli: Nikko ralliauto!
Joo, okei, no ihan sama :D
Voimaa ja valtaa.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #154 : 02.03.11 - klo: 02.26 »
paljoo välii mitä muut sanoo, tekee vaan mitä ite lystää.
Vois vaikka laittaa nikko tarroja koppaan, who cares? pääasia että itellä on hauskaa

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #155 : 02.03.11 - klo: 11.46 »
ne on vaan kateellisia

Poissa ghhgtd

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #156 : 02.03.11 - klo: 16.30 »
Vasta tuli kysymään naapuri että mistä näitä autoja oikeen saa ostettua kun ois lapsenlapsille tarkoitus ostaa. en kyllä tiiä mitä se sieltä menee ostamaan mutta rc sabea kehuin hänelle. :grin:

Kans ihan vasta tuli kysymään joku tyyppi joka kävelytti koiraa, kun ajelin spedellä: miten toi menee noin kovaa, miten se on nii kestävä, mistä aineesta se on tehty. Sanoin vaan et kyl se menee nopeeta ja kyl se kestää ku se on mun. :grin:
Ansmann X2 evo | Losi ten-scte | Ar C.O.R.E
"Ei rc-auto tervettä päivää nää"

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #157 : 02.03.11 - klo: 17.35 »
Itse en pahemmin ole tällaiseen kiusaamiseen törmännyt. Tai no yhden kaverin kanssa väänsimme asiasta, että onko nämä leluja vai ihan vakavia harrastevälineitä...
Mutta useinmiten kaikki on vain ihmetelly ja kehunu näitä vempeleitä. "Ompas nopea, mahtava!"
Tai no kerran 7:lla oli ensimmäinen ATK:n tunti. Opettaja kertoi, että miten se näki kaikkien koneitten ruudu (siltävaralta, ettei mentäisi väärille sivuille) No itse olin RC10.fi:ssä ja se perskuta otti mut siihen ruutuun. Olin Sähköautot puolella ja se selas sitä. Löysi sitte sellasen topiccin, kuin "Apua aloittelijoille" ja kerto koko luokalle, että se on mulle hyvä topicci... ...joo  :lipsrsealed:
Ei siitä sen kummempaa ruvettu puhuun.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa OskuK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #158 : 04.03.11 - klo: 23.39 »
Ihan samaa leikimistä tuo juonnekin on, joten älkää välittäkö -sama se on kiusataanko teitä pienistä tai isoista leluista.

http://rc10.fi/index.php?topic=7518.0

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #159 : 04.03.11 - klo: 23.54 »
Minä en enää peittele tätä harrastusta. Muut sanoo mitä sanoo, ei kiinnosta.  :cool:

Poissa OskuK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Me kaikki sanomme et rc-harrastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #160 : 05.03.11 - klo: 17.51 »
Minä en enää peittele tätä harrastusta. Muut sanoo mitä sanoo, ei kiinnosta.  :cool:

Mä kävin taluttamassa pikkuslässiä torille ja kirjastoon -ja pitsan kautta takaisin. Kun ei koiraakaan ole. Kyllä oli paljon hymyjä kanssihmisillä. Ei kovin vakavaa hommoo tämä lelujen kanssa touhuaminen.

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Me kaikki sanomme et rc-harrastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #161 : 10.03.11 - klo: 08.36 »
Minä en enää peittele tätä harrastusta. Muut sanoo mitä sanoo, ei kiinnosta.  :cool:

Mä kävin taluttamassa pikkuslässiä torille ja kirjastoon -ja pitsan kautta takaisin. Kun ei koiraakaan ole. Kyllä oli paljon hymyjä kanssihmisillä. Ei kovin vakavaa hommoo tämä lelujen kanssa touhuaminen.

Pitäisköhän munkin lähteä kävelylle? :grin:
Passiivista harrastelua

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #162 : 10.03.11 - klo: 10.46 »
Meikäläinen ei näitä juur häpeä, mutta emäntä taas häpeää silmät päästään :D. Uteliaitaha nuo immeiset yleensä on. Vähän liiankin kanssa välillä kun eivät osaa varoa...

Tänään voiskin puolen vuoden tauon jälkeen mennä tyhjentämään ihan kokonaisen akullisen pihalle kun on hankikantoa.

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #163 : 10.03.11 - klo: 14.20 »
Omalle kohdalle saatui siten, että henkilö joka tiesi lennokkiharrastuksestani saikin sitten kuulla autoharrastuksestani niin samalla kertaa koko rc-harrastukseni olikin leikkimistä. Hän kai piti lennokkeja jollain tavoin ns. oikeanpana harrastuksena ja kun pienoisautot tulivat kuvaan niin rc-harrastukseni menetti uskottavuuden.

Poissa Yobba

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #164 : 10.03.11 - klo: 23.06 »
Yleensä jos joku kavereista nauraa sille että ajelen "leluautoilla" niin näytän sille jostain MM-kisoista jonkun videon. Sitten on kaveri yleensä aika ihmeissään :grin:

Alla esimerkki:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VaXLtPGrTGQ[/youtube]
« Viimeksi muokattu: 10.03.11 - klo: 23.11 kirjoittanut Yobba »
XRAY T4 2013 | Speed Passion | Hobbywing | MuchMore | Sanwa M11x | Hudy | Racing Factory |

Poissa Penkku-99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • iGoogle
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #165 : 14.03.11 - klo: 16.12 »
Pätevästi kirjoitettu Scrap.  :D
Ei mulle ole kukaan tullut päätään aukomaan RC-autojen takia. Johtuu varmaan siitä että kovinkaan moni ei tiedä että ajelen RC-autoilla.

...ja mitä niihin kettuilijoihin tulee niin he ovat vain kateellisia kun eivät itse harrasta näin hienoa lajia. Vähän samahomma kuin Turkulaisilla. Haukutaanhan Turkulaisiakin ja suurin syy siihen on taatusti kateus.  :mrgreen:

Sitten mainitsen vielä tähän loppuun että en ole turkulainen.

Onn Turkulainen ja on haukuttu! Yks heslainen kaveri kokoajan pälätti että turku on suomen tervereikä ja Turkulaiset on niitä löntejä joita sieltä tippuu! Sanoin sille sitten että hesa on suomen kusireikä ja heslaiset on sitä kusta jota sieltä tulee! Jo meni kaveri hiljaseks! Hänelläkin on rc auto mutta ei oo haukkunu niistä!
Se o myähäst sit valittaa ku p*skat on jo housus!

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #166 : 14.03.11 - klo: 21.14 »
Minä en enää peittele tätä harrastusta. Muut sanoo mitä sanoo, ei kiinnosta.  :cool:

Mä kävin taluttamassa pikkuslässiä torille ja kirjastoon -ja pitsan kautta takaisin. Kun ei koiraakaan ole. Kyllä oli paljon hymyjä kanssihmisillä. Ei kovin vakavaa hommoo tämä lelujen kanssa touhuaminen.

Pitäisköhän munkin lähteä kävelylle? :grin:




jotkut ulkoiluttaa mäyräkoiraa  :roll: ja rc:tä, mutta yhtä hupaisan näköstä se homma joskus on  :grin:

Poissa sampo1770

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #167 : 15.03.11 - klo: 22.24 »
ite puhalsin tuulta tähän harrastukseen 1.5 vuotta sit ja oon 34v voi ristus meinas mennä isä ukon kans painiks asti ku rupes lelutteleen mun autoja  :angry: itellä tällähetkellä kyöstin faser kyöstin dbx ja baja 5b  :afro: niistä en luovu  :grin:

Poissa slayer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #168 : 31.03.11 - klo: 18.34 »
Mulle ei oo kukaan antanu negatiivista palautetta tästä harrastuksesta
Ekan auton sain 5 vuotiaana se oli polttis ja sitte mun kaverit oli uteliaita ja yks ajo pyörällä päälle sitten niitten vanhemmat osti muplr jonkun helvetin nikon anteeks pyynnöks no joo sillon mahto v-tuttaa
Mutta kerrottiin sitte kuinka arvokas se auto oli (t-maxx) sen jälkeen tuli rahaa tilille aika paljon vaikka sen auton ois korjannu 20 egellä ai että niitä aikoja
Nykyään asutaan eri paikassa ja olen jo saanut 5 innokasta ajokaveriakin
 minä 13 v. Ainakun ajelen autotallin edessä niin ohikulkijat tulee utelemaan autosta kerrankin yksi 3 vuotias ei suostunu jatkaa matkaa sit sen vanhemmat vippaa vitosen ja sanoo vie toi pois vähäks aikaa niin voidaan jatkaa matkaa :)
Ai että kaikenlaista tämä harrastus tuottaa :)
Vaikka kuinka ois päivä pielessä silti rc:t on aina mielessä.
 traxxas slayer 3.3,traxxas t-maxx 3.3,assosiated tc4

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #169 : 31.03.11 - klo: 18.57 »
Se metanolin kans leikkiminen sillon 5-vuotiaana jätti jälkensä.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #170 : 31.03.11 - klo: 19.36 »
Se metanolin kans leikkiminen sillon 5-vuotiaana jätti jälkensä.
:laugh:
Tyhjä

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #171 : 31.03.11 - klo: 22.04 »
Se metanolin kans leikkiminen sillon 5-vuotiaana jätti jälkensä.
:grin:
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa slayer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #172 : 01.04.11 - klo: 19.59 »
Se metanolin kans leikkiminen sillon 5-vuotiaana jätti jälkensä.
  :grin:
Vaikka kuinka ois päivä pielessä silti rc:t on aina mielessä.
 traxxas slayer 3.3,traxxas t-maxx 3.3,assosiated tc4

Poissa traxxas 3.3

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #173 : 13.01.12 - klo: 23.17 »
1)osaiskoha ne nikkopojat laittaaees autoo ajokuntoo?2)pysyiskö hpi sava flux kädessä ku sähkö eli "lussu"3)osaikone huoltaa ja hoitaa autoa 4)osaiskone säätää esim jousituksen? Kaikkiin vastaan tuskimpa ja sama ku sanois kuulist leluks tai pienoismallii pikku autoks ja yleensä ne aikuiset ym viisaat ymmärtää et ei oo lelui ja meijä 10k kyläs 2revo (muntoine) 2tamiyaa(toine mun) ultima db, cen yokomo2 mfr, lazer oon ollu niit ekoi ketkä ajaa=D ja kyl ne 5 v sanoo et mulki nikko ei se haittaa (kirjotettu unen pöpperössä/limu pärinässä)

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #174 : 13.01.12 - klo: 23.59 »
Kyllähän joka koulussa on niitä jotka päätään aikovat.. esim ostin tämän mini revon niin porukka kyselee mikä romu toi on,sitten sanoo hinnan ne haukkuu hulluksi ja sitten kun sanoo että menee 80km/h porukka hiljenee ihmeesti =D     

PS:jos joku haluaa pelleillä voin myydä lukkoa p4-auton korin,sillä voi jonkun tehokkaan sähkön kanssa pelleillä. Ajelee vaikka aluksi jotain 10km/h (nikko vauhti) ja sitten vetää täydet kaasut,voi porukalta leuka loksahtaa ;j  hyvää vk loppua ja mukavaa ajoa!
Satunnainen ajaja.

Poissa traxxas 3.3

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #175 : 14.01.12 - klo: 09.24 »
ja eihä se itse "nikkoilu" haittaa, lähinnä se ku toiset ei ymmärrä ja sit on niit ketkä luulee et näit saa vaa ulkomailta ja maksaa1000euroo ja vaikee säätää ja sen takia ei raaski alottaa harrastusta niin on hyvä ku kysele, saa uusii kuskeja. unohin sanoo tääl on yks dst eka mun tamiya sit toine tamiya,revo,lazer, mfr cen mun revo, ultimadb, ja dst, sit tuli2yokomoo täällä siis 1 tuhannesta harrastaa

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #176 : 14.01.12 - klo: 09.47 »
Meillä päin  tiedän vain yhden jolla rc,eikä sekään harrasta lajia... Itse asiassa sen mad force on ollut jo monta kk rattaat rikki,eikä se jaksa korjailla...
Satunnainen ajaja.

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Kyllähän tämä rc-harrastus on leluilla leikkimistä. Mitäs ne rc-autot ovat elleivät ole leluja? Ei ne ainakaan oikeita autoja ole..?    :afro:
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä

Poissa kape

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #178 : 14.01.12 - klo: 11.10 »
joo ja onneksi on 2 poikaa.6 ja 10v niin on hyvä syy ajella itekkin.täällä ainakin ihmiset kattoo et vau mitä vehkeitä.pikkupojat kyselee mistä nuita saa ja aikovat isukille sanoa että ostetaan.no harjaton e-maxx ei nyt ihan edullinen ole niin voi olla ettei joka isukki osta :azn:
itsekkin olen näitä pitänyt leluina mutta netistä katsoin muutamia videoita ja pojalle eka auto laitettiin niin nyt niitä on joka miehellä meidän talossa ja muuttui käsitys ja kun en ollut livenä nähnyt aikaisemmin.nyt on muutama kaveri innostunut laittamaan itsekkin näitä kun ovat nähneet.
traxxas e-revo 1/16, traxxas e-maxx,slash 2wd,e-revo

Poissa Pastirolli

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #179 : 14.01.12 - klo: 15.21 »
Lisäystä edelliseen kommenttiini vielä että aina tälläinen rc-homma on lähempänä oikeaa harrastusta kuin esim. joku pallon perässä juokseminen. Kuulin huhua että jotkut aikuisetkin juoksevat pallon perässä ihan tosissaan.  :shocked:  :grin:
Kaikenlaisia projekteja talon täydeltä