Kirjoittaja Aihe: Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä  (Luettu 54029 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Monesti kuullu kysyttävän et miks niil leluil ajelet ku oikeit autojaki on.  NO minä tietenki sanonu et ei ne mitää leluja ole. No vastaus kuuluu ohane ei niis voi istuu kyydis niin ne on sillon leluja :evil:   ottaa hemmetti päähän tollanen p*skan jauhaminen :twisted:
-EhtoollisWeli

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #1 : 29.11.04 - klo: 20.59 »
Siksi ne niin sanoo, koska eivät ole kokeilleet.
Are you sure?

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #2 : 29.11.04 - klo: 21.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Siksi ne niin sanoo, koska eivät ole kokeilleet.

Jotenki kaikki yhistää heti nikkoihin sun muihin kottikärryihin. Sitte ei ole mukava fiilis ku oma harrastus hakutaan maan rakoon.  Kaikille tullu varmaa vastaa tommonen tilanne :|
-EhtoollisWeli

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #3 : 29.11.04 - klo: 21.09 »
Ja arvatkaa, kun yksikin tyyppi tuli katsomaan kun ajoin, arvaa mitä se sanoi :evil:
Se sanoi: "Sulla onkin ruma lelu"

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #4 : 29.11.04 - klo: 21.15 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Ja arvatkaa, kun yksikin tyyppi tuli katsomaan kun ajoin, arvaa mitä se sanoi :evil:
Se sanoi: "Sulla onkin ruma lelu"
No tuo nyt on jo häpäistys!!
Itseltänikin on kysytty että mitä helvetan järkee tossa on :shock:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #5 : 29.11.04 - klo: 21.26 »
Monet nuoret eivät ymmärrä tätä harrastuksena, kuten osa aikuisista/vanhemmistakin väestöstä, mutta aina on kumminkin sekin osa, jotka tulevat utelemaan ja kehumaan kun ajelee jossain julkisella paikalla, tai vähemmän julkisella, jossa kumminkin liikkuu ihmisiä. Omissa kokemuksissa nuo kiinnostuneet ja asian ymmärtävät ovat olleet täysi-ikäisiä ja useimmat yli kolmekymppisiä. Ne kyselevät teknisiä tietoja ja HARRASTUSVÄLINEIDEN saatavuutta ja sitten sitä kaikkein pahinta: hintaa.  :mrgreen:

Tossa syksyllä Janne Ahonen jäi seistä toljottamaan kyllä pitkäksi pitkäksi aikaa kun ajelin savagella tossa meidän pihalla ja vähän jalkakäytävälläkin. Siinä katteli ihaillen varmaan puolen tankin verran. Häntä selvästi kiinnosti hyvin paljon, mutta varmaankaan kunnia ei antanut ruveta kyselemään ja juttelemaan tai sitten ei vaan rohjennut... En tiedä liittyikö se hänen "ujouteensa", että joku viikko sitä ennen ajoin sen meidän rannasta pois lorkkimasta poikansa kanssa, kun me ei oikeen tykätä, että sielä käy porukkaa meidän veneiden ym. seassa. meidän tontti kun on kahdessa osassa, tien toisella puolella on talon puolisko ja toisella rannan...

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #6 : 29.11.04 - klo: 21.28 »
Pari kaveria on kiinnostuneina, mutta kun asuvat köyhissä perheissä, ei rahaa ole muutakuin nikkoihin :shock:

Kerran yksi koira oli niin kiinnostunut kaverin autosta, että nappasi korista kiinni hampaillaan ja vei auton pois :mrgreen:

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #7 : 29.11.04 - klo: 21.34 »
On tietenkin näitä kiinnostuneitäkin (onneksi) mutta nämä kaverit sun muut jotka esittää aikuista niin en tässä ongelmana onkin :|  sanoo vaa et mitä niil leluil leikkii.  mut onnneks on kiinnostuneitakin niin kuin edella mainitsin.
-EhtoollisWeli

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #8 : 29.11.04 - klo: 21.40 »
Meidän kylä. 900 asukasta.
Yksi osti madin, sitten minä ostin Duratrax maximum st:n, sitten yksi infernon, toinen carson stormracerin, viimeinen savagen.

Eli tällä hetkellä kylässämme on:
-2kpl savage 25 rtr
-Mad Force
-Carson Stormracer
-Inferno mp 7,5 rtr

Meinasin unohtaa että löytyy täältä mini-z overlandkin :wink:

On sitä kyllä kaikkia kiusaajiakin, monet sanoo: "ootko vähän tyhmä kun ostit tollasen. oisit ostanut mopon" :evil:
 
Mitäs minä mopolla kun olen vielä alaikäinenkin :x

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #9 : 29.11.04 - klo: 21.50 »
Moposta tulikin mieleen....
Kaikki kyseli sillon kun ensimmäisen autoni ostin, et miks ostin jonkun leluauton mopon sijasta? :x

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #10 : 29.11.04 - klo: 21.55 »
Miksi rc, eikä 1:1

-Ikää ei ole riittävästi
-Rahaa ei ole riittävästi
-Harrastuspaikkoja ei ole riittävästi
-Resursseja ei ole riittävästi
-Autotalli on paljon helpompi tehdä omaan kaappiin, kuin valaa kivijalkaa tontille.

Itselläni ei ole kukaan tullut haukkumaan, mutta kyselijöitä on kyllä riittänyt. No hyvä on... eräät pikkupojat epäilivät tankissa olevan enemmänkin pissaa kuin Modelia, mutta parit kiihdytykset, niin johan loppui lässytys.

Huolestun siinä vaiheessa, kun joku ottaa nuo haukkujat liian vakavasti. Voit alkaa kertomaan niille niiden mopon tekniikasta hieman, niin eiköhän nekin ala vakuuttumaan.  :)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #11 : 29.11.04 - klo: 22.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Miksi rc, eikä 1:1

-Ikää ei ole riittävästi
-Rahaa ei ole riittävästi
-Harrastuspaikkoja ei ole riittävästi
-Resursseja ei ole riittävästi
-Autotalli on paljon helpompi tehdä omaan kaappiin, kuin valaa kivijalkaa tontille.

Itselläni ei ole kukaan tullut haukkumaan, mutta kyselijöitä on kyllä riittänyt. No hyvä on... eräät pikkupojat epäilivät tankissa olevan enemmänkin pissaa kuin Modelia, mutta parit kiihdytykset, niin johan loppui lässytys.

Huolestun siinä vaiheessa, kun joku ottaa nuo haukkujat liian vakavasti. Voit alkaa kertomaan niille niiden mopon tekniikasta hieman, niin eiköhän nekin ala vakuuttumaan.  :)


MIksi rc eikä mopo. ei ole ikää ja rc on ihan hauskaa. Vaikka tietenkin hankin mopon tässä lähiaikoina. mut se ei kavereille riitä.
-EhtoollisWeli

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #12 : 29.11.04 - klo: 22.07 »
Meillä on täällä laitilassa noin 9000 henkeä!
Autoja löyty varmaan jotain yli 50kpl...
Ihan kunnon 1/8 krossejakin on ainakin yli kymmenen ja kaikki pieni ralli-autoja on pilvin pimein... Voi olla yli 100 yhteensä!

Autojen suuri määrä johtuu hyvästä jälleenmyynnistä täällä päin...
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #13 : 29.11.04 - klo: 22.08 »
Kyllähän noita löyytyy. Varsinkin noita mopoilioita. Että miksi ostit ton osta mopo. Ja kakat mopoista.
Kaverinkin kanssa selvisi 10 minuutin keskustelun jälkeen että polttiksessa on jännenpää tekniikkaa kuin mopossa :P

Ja pitää muista että se on muiden häpeä jos eivät ymmärrä näin hienon ja opettaivaisen harrastuksen päälle. :D

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #14 : 29.11.04 - klo: 22.13 »
Kyl ne sit viimeistään hiljenee, kun vähän näyttää mitän RB kuljettaan eb-4:sta....
Se mun T2M M21XP pannu kyl lisää katu-uskottavuutta kummasti...  8) Siinä on sellanen ääni että porukka ianakin pelästyy kun laitat käyntiin ja sit kun vetää kaasun pohjaan niin vast hiljenee porukka...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #15 : 30.11.04 - klo: 11.17 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
On sitä kyllä kaikkia kiusaajiakin, monet sanoo: "ootko vähän tyhmä kun ostit tollasen. oisit ostanut mopon" :evil:
Mitäs minä mopolla kun olen vielä alaikäinenkin :x


Mulle oot sanonut että oot 16w  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #16 : 30.11.04 - klo: 14.20 »
Mulle ei ole tullut muut sanomaan ku yks luokka kaveri että mitä järkeä tuhlata rahaa noihin... Ja sit se sanoo aina et räjäytä se polttis, ku kattokaas se on sellanen jolla on vaa aseet ja räjäyttäminen mielessä...

Kyllä aika monet on kiinnostunut mun autosta ku ajelen sillä kerrankin puhuin yhen tyypin kaa 15 min ja ajoin samanlla.

Sit yks luuli, että mä oon rikkonut mun koneen ku sanoin että mä ostan uuden koneen. Silläkin oli PureTen en ole sen jälkeen kaveria nähnyt, mutta joskus kuullut kyllä kun se ajelee.

Lahdessa ainakin harrastajia riittää vaikka ei niitä niin paljoa täältä foorumilta löydykkään. :mrgreen:

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #17 : 30.11.04 - klo: 15.14 »
Ehe, tänään koulunssa ruokalassa...
"Mitä v*tun järkee on tuhlata autoon yli sata euroo???"
"On tosi tosi hienoo katella kun auto menee ja sit se hajoo....V*ttu ei kiinnosta!!"
Ja tommosta, ihime hemmo :shock:

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #18 : 30.11.04 - klo: 16.01 »
Joku ostanu liian pienet Miss Sixtyt?
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #19 : 30.11.04 - klo: 16.01 »
Mun yksi kaveri haukku kaikki RC autot pystyyn mutta kun kyseinen tyypi tuli käymään meillä ja näytin miten pure ten liikahtaa :mrgreen:  niin muuttui ääni kellossa.

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #20 : 30.11.04 - klo: 16.10 »
Minunkin kaveri haukku pystyyn :cry: ja nyt sillä on itellä samanlainen. :D
Are you sure?

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #21 : 30.11.04 - klo: 16.53 »
Ei nyt hiveesti mainosteta mutta kesällä 04 näin ensi kertaa kun eräs todellinen ammattilainen kyyditti tattiksen radalla 1:8 rata auto niin silloin tuli fiilis että wow. Jaa sitten vielä että meidän kylässä on vissiin yli neljännes miljoona asukasta ja luulen että aika monta rc vehjettäkin löytyy :mrgreen:

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #22 : 30.11.04 - klo: 17.02 »
Ne ("isot pojat") ketkä haukkuu, taitaa vaan olla kateellisia. Niittenki tekis mieli vähän päästellä menemään, mutta kun ne ei kehtaa, kun joku vois nähdä. :mrgreen: Sit niitten pitää haukkua, ettei luultais, että niitä kuiteskin kiinnostaa?

Poissa !marco!

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #23 : 30.11.04 - klo: 17.19 »
Mulla ei oo kukaan tullu haukkumaan tai muutenkaan kiusaamaan mua auton takia... Saattaa tietysti johtua siitä että suuri osa harrastaa softausta ja tietävät millaista on olla innosta punasena jostain harrastuksesta..!  :mrgreen:

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #24 : 30.11.04 - klo: 18.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
Ehe, tänään koulunssa ruokalassa...
"Mitä v*tun järkee on tuhlata autoon yli sata euroo???"
"On tosi tosi hienoo katella kun auto menee ja sit se hajoo....V*ttu ei kiinnosta!!"
Ja tommosta, ihime hemmo :shock:


Vieressä istuin kun tuota keskustelua käytiin......
Kavereillä menee jääkiekkoon suhtkoht saman verran ja se on muka paljon parempi harrastus.... Tai sit ne on vaan kateellisia... :?
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Ville Vallaton

  • Tulokas
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #25 : 30.11.04 - klo: 18.58 »
Olen onnistunut innostamaan jo 4 henkilöä ostamaan auton. Mulle tietysti aika turha sanoa, että olisit ostanut mopon kun niitä on jo liikaakin. Aina kaikki tyhmissään kyselevät, että miten kauas tuo ohjain toimii. Ketä semmoinen oikeasti kiinnostaakaan. Joku on sanonut varmaan joskus, että ompa jännä ajaa tommosella, mutta se hiljeni ku sanoin että ompa jännä huitoa kepillä mustaa kuminpalaa jäällä metallinkappaleet kengänpohjissa.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #26 : 30.11.04 - klo: 20.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Miksi rc, eikä 1:1


Täytyypäs pohtia tota omaa tilannetta hetki..
Nissan, ajokunnossa n. 800eur
Xray, ajokunnossa n. 1000eur.

Hmm.

Mitä isompi mies sitä kalliimmat lelut.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #27 : 30.11.04 - klo: 20.30 »
Lainaus käyttäjältä: "solar4"
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Miksi rc, eikä 1:1


Täytyypäs pohtia tota omaa tilannetta hetki..
Nissan, ajokunnossa n. 800eur
Xray, ajokunnossa n. 1000eur.

Hmm.

Mitä isompi mies sitä kalliimmat lelut.


Koska mulla ei ole paikkaa ajella tuolla 1:1 ja se on vielläpä TDi, niin sillä leikkiminen ei niin veihätä.

Tuo on veikeä vertaus.Nissan 800€, mutta 1 viikonaikana palaa luokkaa 10 T€ korjauksiin.

Mä mahdan olla sitten toooosi iso mies... :wink:  Ihan kaikki 170 centtiä pitkä.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #28 : 30.11.04 - klo: 22.03 »
Itse olen 27-v ja nyt ehkä liiankin innostunut Rc autoista.
Syksyllä kun tuon E-Maxin ostin niin kaverit tuli katsomaan "lelua".
Sit kun pääs ajelemaan niin tajusivat ettei tää 500e "lelu" olekkaan ihan lelu.

Kaveri (26-v) on nyt jopa niin innostunut, että tulee kaveriks korjailee/säätelemään ja itsekin ostais, kun vaan rahatilanne antais myöten.

Mulla ja kaverilla on kyllä lapset, jotka pehmittää sivullisten katseita ja tulihan tuo naapurin isäntäkin poikansa kanssa innostuneena katsomaan, kun Maxilla keulittelin ja päästeli kunnolla menemään.

Autot kun ovat aina kiinnostaneet ja onhan mulla tuossa tallissa 1:1 oleva bensa syöppö eli Plymouth Duster viritetyllä 5.9l koneella.
Axial SCX 10 TR

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi kaikki sanoo et rc harastus on leluilla leikkimistä
« Vastaus #29 : 01.12.04 - klo: 09.14 »
Ehkä niillä on oma kuvansa RC-autoilusta, he ovat tottuneet että on nikkoja ja tycoja...
Polttiksista he eivät ole kuulleetkaan...
Ja lopuksi, autoja on monen laisia :lol: