Kirjoittaja Aihe: VirtualRC  (Luettu 55589 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: VirtualRC
« Vastaus #390 : 06.01.17 - klo: 14.04 »
Joytokey:llä ei tartte kirjotella scriptejä...
Valmis softa missä valitset napille toiminnon ihan kuten peleissä määrittelet näppäimet mistä mitäkin tapahtuu.

Eli avaa ohjelman... klikkaa jarru kohtaa... painaa L
Valitsee repeatin päälle ja sille vaikka sen 3 kertaa sekunnissa niin homma on sitämyöden selvä.

Repeatti tarvii olla että tankkaus alkaa itsestään heti kun vauhti on tippunut tarpeeksi.
Pelihän ei alota tankkausta mikäli vauhti on liian kova, rämpytyt sitten miten monta kertaa tahansa nappia.
Ja arvatenkin mikäli repeat ei ole päällä niin silloin L nappia painetaan vain kerran juuri silloin kun kosket jarruun... vauhdin ollessa edelleen liian korkealla... Eli pitää päästää jarrusta irti ja painaa uudelleen jotta tankkaus voi alkaa.
Repeat näpyttää nappia jatkuvasti, eli varikolle ajetaan vain normaalisti sisään... jarrutetaan ja heti kun vauhti on pudonnut tarpeeksi alas että peli hyväksyy tankkauksen alkamisen... auto nousee ja tankkaus alkaa.

Myös autohotkeytä olen kokeillut...
joy to key selvästi yksinkertasempi... valmis ohjelma... ei tarvii tajuta yhtään mitään scriptien kirjottamisesta.
Ja minulla myös AHK vaati ohjelman käynnistämisen ylläpitäjänä... Eli jos ei joy to key ohjelma ota toimiakseen niin yllä on selitetty miten ohjelmat saa käynnistymään automaattisesti ylläpitäjänä ja softa siis toimii tästä lähtien aina... kunhan sen ylipäätään muistaa käynnistää.
Toisaalta... joy to key ohjelman saa asetuksista myös käynnistymään automaattisesti kun käynnistetään peli... Yksinkertasempaa tapaa täysin valmiille ohjelmalle en keksi.

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • VRC-PRO
Vs: VirtualRC
« Vastaus #391 : 08.01.17 - klo: 12.47 »
Katselin tossa 2015 SC A-finaalin ja onko niin, että finaalit ajetaan collisions off? Tai ainakin ajettiin näköjään 2015.
Team Associated SC5M | Team Associated RC10 Classic
Sanwa | Tekin | G-Force | JR | VirtualRC-PRO

Poissa Dille

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VirtualRC
« Vastaus #392 : 08.01.17 - klo: 16.03 »
jokainen ajaa oman ajonsa tyhjällä radalla

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • VRC-PRO
Vs: VirtualRC
« Vastaus #393 : 08.01.17 - klo: 18.05 »
 :shocked:

Just....

Ehdotankin täten, että myös CS:GOssa kukin pelaaja juoksentelee kartalla ristiin rastiin ammuskellen sinne tänne. Sitten tehdään komposiitti kaikesta juoksemisesta ja ampumisesta ja katsotaan kuka voitti.

Mikäs tossa on järki?
Team Associated SC5M | Team Associated RC10 Classic
Sanwa | Tekin | G-Force | JR | VirtualRC-PRO

Poissa JV78

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VirtualRC
« Vastaus #394 : 08.01.17 - klo: 21.23 »
Tuossa jos jaksaa selata pari sivua taaksepäin niin hoke selventää että miksi ei ja mitä järkeä.  :shocked:

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • VRC-PRO
Vs: VirtualRC
« Vastaus #395 : 08.01.17 - klo: 22.29 »
Jaa. No kaipa se on selitys tuokin.

EDIT: Siis ymmärrän tuon tuomarointiproblematiikan, mutta tuo että ajetaan yksi kerrallaan ja niistä koostetaan "kilpailu" on kyllä hassu homma... :D Tosin nyt kun ajattelen, niin nykyformuloista vois saada mielenkiintoisempia tolla tekniikalla. :P
« Viimeksi muokattu: 09.01.17 - klo: 07.26 kirjoittanut pasimysiini »
Team Associated SC5M | Team Associated RC10 Classic
Sanwa | Tekin | G-Force | JR | VirtualRC-PRO

Poissa JUPEHU

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VirtualRC
« Vastaus #396 : 09.01.17 - klo: 19.19 »
Hankalaa hieman toteuttaa tuota samaan aikaan ajamista kun "maailman kolkat" on eri ajassa ja sovittaa täten kaikille sopiva ajoaika. No...järjestely kysymys, ja tottakai "kolarit" päällä asetuksella, tässähän kaikki kolais toisiaan ja kukaan ei saa rankkuja, tai jos sais niin tuomari katsois jälkikäteen videot ja sitä muka tekis tuloslista.....melkoinen soppa. Se on sit eri asia kun järjestetään ns multiplayer kisoja, joissa kolinat on päällä. Sieltähän bannataan samantien jos peli ei oo reilua. Ja kyllä HOKE ihan totta puhuu, vaikea tuomaroida tällaisia virtuaalisia ympäristöjä.

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • VRC-PRO
Vs: VirtualRC
« Vastaus #397 : 09.01.17 - klo: 20.51 »
On kai se noinkin joo. Varmasti valideja pointteja kaikki, mutta oli tää shokki silti...  :afro:

Piru vieköön ku pitäis kasata pelikone ku firman läppärissä ei riitä jerkku ihan nupit kaakossa.
Team Associated SC5M | Team Associated RC10 Classic
Sanwa | Tekin | G-Force | JR | VirtualRC-PRO