Kirjoittaja Aihe: VirtualRC  (Luettu 110679 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #30 : 02.12.04 - klo: 15.26 »
Minulla kesti sellaisen 30 sekunttia. Mutta aamulla sivuilla luki, että siellä tehdään jotain päivityksiä, joten lienevät vaikuttavat asiaan.
SC10 4x4

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #31 : 02.12.04 - klo: 17.27 »
Pari sekkaa 8)

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #32 : 02.12.04 - klo: 20.48 »
Lainaus käyttäjältä: "TeroK"
Kuin kauan teillä on kestänyt ton vahvistusviestin tulo? Rekisteröidyn tänä aamuna eikä ole vieläkään tullut. Kai niillä sentäs joku automaatti on siellä joka lähettää postit? Jos ne tekee sen käsin, voi kestää montakin päivää?

Itse tein tilin FireFoxilla ja ei onnistunut. IE:llä onnistui rekisteröityminen vaivattomasti.
Olisikohan sama "ongelma"?
Tyhjä

Poissa Tum3

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
VirtualRC
« Vastaus #33 : 02.12.04 - klo: 21.23 »
Mulla ei toimi vaikka oon rekisteröitynyt ja kokeillut kaikke mutta vain valittaa että ei ole nettiyhteyttä vaikka on. Olen sammuttanut palomuurin ja kaikki ohjelmat jotka voisivat estää tuota pelaamista. Meinasin että meillä on myös palomuuri siellä Soneran puolella voisiko se olla tuohon syypää? Mutta huono puoli on se, että sitä en voi sammuttaa paitsikun vaihtamalla toiseen nettiin. Kertokaa joku edes miten saan tuon toimimaan olisi hinku päästä kokeilemaan....... On muuten varmaan hyvä peli.
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #34 : 02.12.04 - klo: 21.28 »
Ootko aktivoinu sen käyttäjätilin sillä aktivointikoodilla, mikä tulee sähköpostiin?
Jos et ole, niin olet kämmännyt pahasti.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
VirtualRC
« Vastaus #35 : 02.12.04 - klo: 22.01 »
Älkää ottako niitä palomuureja pois päältä kun testailette juttuja. Se ihan oikeesti ei ole hyvä homma.

Tämä peli muistaakseni ei tarvii muuta kun outbound http eli jos weppi toimii niin pitäis pelinkin toimia. Proxyasetukset saattaa joutua syöttämään pelin asetuksiin, ne voi kopioida vaikka oman palveluntarjoajan ohjeista.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #36 : 03.12.04 - klo: 07.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Ootko aktivoinu sen käyttäjätilin sillä aktivointikoodilla, mikä tulee sähköpostiin?
Jos et ole, niin olet kämmännyt pahasti.


Mulla se valitti silti sitä vaikka oon aktivoinut, ja netti oli päälä.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #37 : 03.12.04 - klo: 07.53 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni N"
Lainaus käyttäjältä: "TeroK"
Kuin kauan teillä on kestänyt ton vahvistusviestin tulo? Rekisteröidyn tänä aamuna eikä ole vieläkään tullut. Kai niillä sentäs joku automaatti on siellä joka lähettää postit? Jos ne tekee sen käsin, voi kestää montakin päivää?

Itse tein tilin FireFoxilla ja ei onnistunut. IE:llä onnistui rekisteröityminen vaivattomasti.
Olisikohan sama "ongelma"?


Mä tein ekaks netscapella mutta sitten IE:llä onnistui. Kiitos paljon Toni! Ainut vaan että mun äänikortissa taitaa olla joku vika koska koneesta häviää aina äänet kun pelaa mitä tahansa koko ruudun vievää peliä  :( ....
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Tum3

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
VirtualRC
« Vastaus #38 : 03.12.04 - klo: 10.23 »
Kyllä mä aktivoin sen. Mutta mun palomuuri on turha, kun mulla on kaks palomuuria toista en saa pois päältä, koska on se soneran...
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #39 : 03.12.04 - klo: 14.39 »
minun ainakin pitää ottaa tuon elisan palomuuri pois päältä, muuten en voi pelata. Sama pätee myös ofp pelissä, jos painan multiplayer valikkoo ja palomuuri on päällä niin kone menee heti tilttii.

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #40 : 04.12.04 - klo: 00.26 »
Harmi kun ei voi pelata verkossa toisia vastaan!!  Ois varmaan hyvät skabat foorumilaisten kesken?! Ajoin muuten tossa huvikseni muutaman rundin pienessä sievässä! paras aika Assolla Oslon radalla 15,2, kun selvin päin oli 14.5?! Ei se alkomahooli niin paljon niitä reaktioita vie?! :lol:  8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #41 : 04.12.04 - klo: 09.53 »
Mulla meni Oslo 15.7 Serpentin 1:8 950r:llä kun vaihdoin kuvakulmaa...  
 
EDIT:TILANNEPÄIVITYS
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #42 : 04.12.04 - klo: 10.21 »
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Harmi kun ei voi pelata verkossa toisia vastaan!!  Ois varmaan hyvät skabat foorumilaisten kesken?! Ajoin muuten tossa huvikseni muutaman rundin pienessä sievässä! paras aika Assolla Oslon radalla 15,2, kun selvin päin oli 14.5?! Ei se alkomahooli niin paljon niitä reaktioita vie?! :lol:  8)


Tuurilla ne laivatkin seilaa.  No ei vaan,  lähinnä tarkoitin vain että ei sitten kokeilla tätä samaa oikealla autolla liikenteessä, jookos?

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #43 : 04.12.04 - klo: 11.37 »
Lainaus käyttäjältä: "GolluB"
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Harmi kun ei voi pelata verkossa toisia vastaan!!  Ois varmaan hyvät skabat foorumilaisten kesken?! Ajoin muuten tossa huvikseni muutaman rundin pienessä sievässä! paras aika Assolla Oslon radalla 15,2, kun selvin päin oli 14.5?! Ei se alkomahooli niin paljon niitä reaktioita vie?! :lol:  8)


Tuurilla ne laivatkin seilaa.  No ei vaan,  lähinnä tarkoitin vain että ei sitten kokeilla tätä samaa oikealla autolla liikenteessä, jookos?


EI TIETENKÄÄN!!! PAHEKSUN RATTIJUOPPOJA!! :evil:  :evil:

Peleissä tulee vaan hauskoja tilanteita pikku pöhnässä?! 8)
Tässä lopulliset tulokset ko. kisasta:

Paras kierros: 15,2s
Ajettuja kierroksia: 17
Loppuaika: 5.02.135???

Nyt on sitten pientä pääkipua 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #44 : 04.12.04 - klo: 12.39 »
Hauskan oloinen pelihän tää on ,mut ei tuu näppiksellä pelaamisesta mitään ,niin tilasin sen usb-adapterin. Paras aika näppiksellä Oslon radalla 1/10 Touring 17.1 sek.

Poissa jtp

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #45 : 07.12.04 - klo: 17.00 »
Erittäin hienosti toteutettu peli, mutta ilo loppui lyhyeen kun muutaman päivän olin pelannut niin tänäänpä se ei enää toiminut. Peli käynnistyy normaalisti, mutta kun yrittää mennä harjoitusta ajamaan niin peli pomppaa takaisin alkuvalikkoon juuri kun pitäisi päästä ajamaan.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
VirtualRC
« Vastaus #46 : 07.12.04 - klo: 18.47 »
Itselläni tuo usb-adapteri kolahti tänään luukusta.. On se vaan loistava :-)

Radiosta vaan loppui akku tietenkin just nyt..
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #47 : 08.12.04 - klo: 13.06 »
Kestikö kauan tulla se adapteri?

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
VirtualRC
« Vastaus #48 : 08.12.04 - klo: 13.15 »
No 29.11. tilasin ja 07.12. perillä, eli viikon verran jossa oli yksi pyhäpäiväkin välissä.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
VirtualRC
« Vastaus #49 : 09.12.04 - klo: 01.17 »
Siis montako rataa tossa tulee mukana kiinnostas päästä ajaan muillakin radoilla kun sillä ovaalilla. kiinnostais toi oslo rata onko se maksuillinen kun ei ainakaan siellä osto paikassa ollu sitä

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #50 : 09.12.04 - klo: 07.20 »
Eikös se ole vakiona siinä.
En nyt muista miten niitä ratoja vaihdettiin kun tuo peli ei tomi mun näyttiksen kans.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #51 : 09.12.04 - klo: 07.23 »
On se toinenkin rata siinä. Offline practise -> change racetrck -> Oslo.
Silmät auki sit!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #52 : 11.12.04 - klo: 21.34 »
Helmi peli!

Vähän nihkeetä näppiksellä, mutta tota turistia sillä vielä ohjailee. 1:8 ei tartte ajaa...

Kokeilin just tommosta "Daily Challengea" Oslon baanalla.

Tulos 21 kier  5:11.626.
Paras kierros 14,4

Vikalla kierroksella pakolliset 1,5s voltit. Muuten olis ollu päivän top 10:ssä.  :mrgreen:

JUPEHU

  • Vieras
VirtualRC
« Vastaus #53 : 13.12.04 - klo: 21.52 »
Moro kaikille!

Ostin ton adapter johdon omalle radiolle ja näin ens kokemuksella täytyy sanoa et hienosti toimii!!! Autoa hieman säätämällä(sen mitä siit ny tajuan)pääsin jo melkein 21 läppiä kiertään noilla 1:10 sedaneilla Oslon radalla.

OISKOS KELLÄÄN ANTAA MITÄÄN TIPSEJÄ/SETUPPEJA NOIHIN AUTOIHIN, ETENKIN 1:10 SEDANEIHIN????


Kiitos etukäteen,

Jupe

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
VirtualRC
« Vastaus #54 : 14.12.04 - klo: 09.01 »
@JUPEHU: No semmonen vinkki että käyppä kattoo sieltä Setups linkin takaa vaikka Julius Kolffin tai Arnaud Chaussardin setupit. Niillä pitäs kyllä ainakin tuon Serpentin liikahtaa ihan hyvin  :)

Oma setuppini löytyy http://www.teamentisetkuskit.com/vrc/serpent-710-oslo-5min.set jolla pitäis päästä kans ihan näppärästi. Tosin jotain muutoksia olen tuohon kait tehnyt tuon uploadin jälkeen.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #55 : 14.12.04 - klo: 14.30 »
Tänään tuli mulle kanssa se adapteri ja nyt sitten vaan opetteleen ajamista ja säätämistä =)

JUPEHU

  • Vieras
VirtualRC
« Vastaus #56 : 14.12.04 - klo: 15.37 »
Kiitos Uni! Kylläpähän noi löyty ku itse hieman kärsivällisemmin sivua selaili, kiitos kumminkin!

Jupe

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #57 : 14.12.04 - klo: 16.28 »
Tänään kilahti minullekkin postiluukusta adapteri ja pikaisen kokeilun jälkeen ajan vielä näppiksellä paremmin.  Suurimmaksi puutteeksi (laitteiston puolelta) jäi radioni, jossa ei voi säätää exp:iä.

Poissa virittelijä

  • Jäsen
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #58 : 08.03.05 - klo: 18.46 »
toi miikohan toi adaptori muissa peleissä kuten muissa auto peleissä? oletteko kokeillut?

vähän ois hyvä jos toimis  :wink:
Ei kokemusta kesäajosta.

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
VirtualRC
« Vastaus #59 : 08.03.05 - klo: 19.37 »
Lainaus käyttäjältä: "virittelijä"
toi miikohan toi adaptori muissa peleissä kuten muissa auto peleissä? oletteko kokeillut?

vähän ois hyvä jos toimis  :wink:

Toimii.  Määrittyy aivan tavalliseksi joystickiksi