Kirjoittaja Aihe: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR  (Luettu 84135 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #270 : 06.02.18 - klo: 09.44 »
Jees ... macman ....
Keskustellaan asiasta seuraavalla kisapaikalla ... mahdollisesti .... jos oot tulossa tai tee selkeä ehdotus eli alustavat säännöt pääpiirteissään , ilman perusteluja .....
Kannatettava asia "suoralta kädeltä" ilman pohdintaa ..... ajateltuna ......
17,5T HW QuickRun kone oli testissä , nopeus ei riitä alkuunkaan ...... nopari on ihan jees , kunhan sopiva kone löytyy ... Puhun siis Classicin harjattomasta .....
Kyl se tästä .....
Kun kiukut saa laantumaan .... Hih ..Hih ....

 :cool: Barbie-Ilkimö :cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa Coyote81

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #271 : 06.02.18 - klo: 12.08 »
Ei kuulosta lainkaan huonolta noi macmanin ehdotukset. Jotain muutoksia tarttee varmaankin tehdä, että saatais porukka innostumaan taas noista vtr vehkeistä.
Team Associated TC6, Team Associated TC6.1, Team Associatted 12r5, Serpent F110

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #272 : 06.02.18 - klo: 15.09 »
VTR-asiasta... no, jos moottoria vaihdetaan niin se tietysti meinaa että olemassaolevat VTR-autot menee "uusiksi" moottorin osalta, kuten tuo mun vasta syksyllä kasaama. Tai no, en nyt tiedä onko se mun moottori sallittu vai ei, kun ensin mielestäni puhuttiin vapaasta 17.5t mutta sääntöihin kirjattiin 0-ennakko (toki sen saa nollaksi säädettyä). Renkaiden osalta vähän sama juttu, jos ei nykyisiä saisi uusien rinnalla käyttää. Mutta toki ikävä tosiasia on ettei kovin moni olemassaoleva auto tunnu sinne viivalle olevan pyrkimässä. Minäkin ostin TSP-moottorin autoon vaihtoehtoista luokkaa varten, mutta toisaalta eipä taito riitä FTT:hen osallistua kuitenkaan, varsinkaan nopeammassa luokassa. TSS-combo taas oli ihan turhan kallis.

Ehkä hyödyllisintä kaikkiaan olisi ensin kuulla että miksei ihmiset sitä VTR:ää enää aja, varsinkin jotka ovat aiemmin ajaneet ja kisoihin muuten vielä osallistuvat, ja saattaa se autokin vielä nurkista löytyä. Pelkkä moottori- ja rengasmuutos tuskin hirveästi auttaa jos ihmisiä ei jostain muusta syystä vaan luokka jaksa kiinnostaa.

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #273 : 06.02.18 - klo: 21.45 »
Erittäin hyviä ehdotuksia! FTT korit ja levyvanteet kielletty. Konesääntö samaksi kuin etuvedossa. Välitykset vapaaksi?
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa Coyote81

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #274 : 06.02.18 - klo: 22.27 »
Nyt sitte innolla ilmottautumaan Joensuun kisoihin ajamaan veeteeärrää, kun sen aika koittaa. Ite pyrin järjestämään harrastusta haitanneet työkuviot siten, että pääsee lähtemään kyseisille kinkereille  :cool:
Team Associated TC6, Team Associated TC6.1, Team Associatted 12r5, Serpent F110

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #275 : 07.02.18 - klo: 00.06 »
Ehkä hyödyllisintä kaikkiaan olisi ensin kuulla että miksei ihmiset sitä VTR:ää enää aja, varsinkin jotka ovat aiemmin ajaneet ja kisoihin muuten vielä osallistuvat, ja saattaa se autokin vielä nurkista löytyä. Pelkkä moottori- ja rengasmuutos tuskin hirveästi auttaa jos ihmisiä ei jostain muusta syystä vaan luokka jaksa kiinnostaa.

Tuossahan se on kiteytettynä... Tämä kiinnostaisi minuakin. Raumalaisten mielipiteen tiedän kyllä miksi luokka ei jaksa kiinnostaa. Tällä hetkellä 90% 4-veto touring autoista mitä radalla on käynyt on stanu combolla. Loput turistin näköiset autot on olleet etuvetoja.

Oikeastaan ajatukseni oli jättää VTR rauhaan ja luoda uusi luokka ettei vanhat jermut suutu  :azn:

Mutta koetan saada säännöt selkeämpään muotoon kunhan kiireet hellittää. Siinä välissä kaikki innokkaat
VTR kuskit voivat raahautua kisoihin ajamaan.

Ja...saattaa olla että Raumalta lähtee rytmiryhmä Joensuuhun...katsotaan  :wink:

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #276 : 07.02.18 - klo: 02.47 »
Mulle Joensuu siitä hankala että sinne julkiset kulkee huonosti ja kalliisti. Oon tässä huomannut että kisat on harmillisen usein hankalilla paikkakunnilla tuolta kantilta (muissakin kuin tässä sarjassa). Noh, ei ole harrastaminen aina helppoa.

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #277 : 08.02.18 - klo: 10.21 »
Nyt kun kiukut on purettu tuon minien alkuerä lähtösysteemistä niin voidaan taas alkaa keskittyä
Kerhokisojen kehittämiseen.

Itseäni on kovasti vaivannut tuo neliveto(VTR) luokan hiipuminen/puuttuminen. Aikoinaan tuo luokka oli varmasti erinomainen. Tukihan se monta vuotta FTT:n stanu luokkaa käyttämällä samoja moottoreita. Nyt kun FTT:ssä on siirytty stanussa käyttämään 21.5T koneita ei ole enään niin helppoa siirtyä ajamaan VTR:ää kun se vaatii käytännössä korin, moottorin ja renkaiden vaihdon ja samalla menevät säädötkin täysin uusiksi. Ainakin Raumalla on koettu tuo VTR:n rengas vähintäänkin haastavaksi. Kokeneelle kuskille tuo rengas ei juurikaan tuota ylipääsemättömiä ongelmia , mutta varsinkin aloittelijan käsissä tuo rengas on turhan vaativa varsinkin 17.5T koneella. Ei kovin helppo siis siirtyä ajamaan VTR:ää varsinkaan aloittelevan kuljettajan. 

Olen kuitenkin kokenut että kerhokisoilla on hyvä “brändi”. Sarjana erittäin helposti lähestyttävä matalan kynnyksen kisasarja mihin on todella helppo tulla mukaan eli mitä parhain kisasarja aloittelijoille ja vaikka hieman kokeneemmillekin kisakuskeille.
Olen jo hetken lämmitellyt ajatusta “uudesta” kerhokisaluokasta tämä voi olla huono ajatus tai sitten ei...
Perustavana ajatuksena olisi nimenomaan tukea tuota nykyisin ajettavaa TSS-10 luokkaa ja samalla tarjota nuorille ja aloitteleville kuskeille helpommin lähestyttävä harjoittelu kilpasarja tietenkään unohtamatta vanhempia jo “jäähdytteleviä” kuljettajia.

Koneena voidaisiin käyttää vapaata 21.5T konetta , kuten tällä hetkellä tehdään etuvedossa , Formulassa ja GT12:ssa tosin eri lankamäärillä. Kenenkään ei olisi pakko ostaa välttämättä stanukomboa jos hinta tuntuu jotenkin hirvittävältä. Tai ainakin voisi hankkia ensin vaikka pelkän koneen.
Renkaaksi ajattelin kuitenkin jotain helpompaa kuin VTR rengas eli esimerkiksi sama rengastus kuin etuvedossa Sorexin 28 vapaalla insertillä ja puolavanteella. Tämä toisi mukavaa synergiaa kun kaksi luokkaa voisi käyttää samaa rengastusta. Tosin esim. 32 sorex olisi hieman liukkaampi ja hitaampi rengas. Nyt joku heti ajattelee että miksei samalla sama rengas kuin FTT:ssä? No kerhokisa sarjassa on pyritty perinteisesti ajamaan enemmän oikeita autoja muistuttavilla autoilla minä takia kaikki Efra listalla olevat aerodynaamiset muka Mazdat ja BMW:t on kielletty. Ja samaa on pyritty noudattamaan myös vanteissa.
Koreina voidaisiin käyttää joko suoraan VTR:n tai vaikka yhdistettyä etuvedon ja VTR:n korilistaa.

Uskoisin että tämä luokka olisi nopeutensa ja vaativuutensa puolesta enemmän kuin sopiva kerhokisaluokaksi. Ja tarjoaisi varmasti hyviä tiukkoja kisoja tasaisella kalustolla ja “helpolla” ajettavuudella. Tiukkoja testiajoja aletaan näillä autoilla suorittaa Raumalla kunhan saadaan nuo 12TrackTour kisat kunnialla ajettua.

Tällaista luokkaa voidaisiin kokeilla lisäluokkana esim. Raision viimeisessä osakilpailussa tai vaikka jo Joensuussakin jos saadaan selkeät raamit tälle luokalle.
Hiukanhan tässä on kieltämättä pyörän uudelleen keksimisen makua, mutta hävittävää ei juuri ole ja kokeilemalla se selviää?

Nyt voi laittaa näppäimmistön kuumaksi ja alkaa kommentoimaan.


Marko Aava, RaumRC



 

Elikkäs lyhyesti:

VTR-2018
Runko; kuten nykyinen VTR / 4-veto ; ns. "Touring-runko"
VTR-kori (jättäisin etuveto-korit pois, nostalgia syistä....)
Sorex 28/32? kumit ja puolavanteet
21T kone , säädin: mikätahansa 0-ennakko säädin
Välitys vapaa , mitat kuten VTR

 :cool: Barbie :cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #278 : 08.02.18 - klo: 10.27 »
Näitä kannattaa harkita/kokeilla:
https://www.eurorc.com/product/13309/ride-24mm-pre-cut-slick-tires-with-lt-inner-4pcs

Ovat jonkun USGT (21.5t) sarjan renkaat ja näyttivät olevan Saksassa myös etuvedon (13.5t) kanssa käytössä.
Muutaman auton voimin noilla viime talvena ajettiin perus turisteilla ja 13.5t koneilla. Kestävät ja mukavalla tavalla liukkaammat kuin normi FTT/sorex sliksit. Renkaissa myos insertit mukana.

                   

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #279 : 08.02.18 - klo: 11.32 »
Onko unkka tuo rengas jo oikea vyörengas ? Saattaisi olla ihan soiva peli jos ei käytössä turpoa ilmapalloksi kuten nykyinen VTR kumi.  Pitää melkein kokeilla.

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #280 : 08.02.18 - klo: 11.37 »
Hieman tuoreempien korien mukaan ottoa mietin lähinnä nuorison kannalta ettei laji ihan kokonaan ukkoontuisi  :grin:

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #281 : 08.02.18 - klo: 11.41 »
Hinta ainakin kohdillaan noissa kumeissa.

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #282 : 08.02.18 - klo: 12.32 »
Hieman tuoreempien korien mukaan ottoa mietin lähinnä nuorison kannalta ettei laji ihan kokonaan ukkoontuisi  :grin:

Kaikkihan me ollaan lupaavia Juniori-kuskeja .......  Ikuisesti , lupaavia .....

Ja oikeesti , FWD-korit eivät poikkea paljoakaan ns. Touring-koreista ja nostalgia tarkoittaa samaa kuin kerhokisa-brändin yleinen periaate ......"Auton näköiset (vrt. esikuvan mukaiset) korit"  ja eihän se sit olis enää VTR-luokka  .......


 :grin: Barbie :grin:
« Viimeksi muokattu: 08.02.18 - klo: 12.42 kirjoittanut Luigi54/vielä vanhempi »
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #283 : 08.02.18 - klo: 15.32 »
Onko unkka tuo rengas jo oikea vyörengas ? Saattaisi olla ihan soiva peli jos ei käytössä turpoa ilmapalloksi kuten nykyinen VTR kumi.  Pitää melkein kokeilla.

Käsittääkseni ei ollut vyörengas, mutta ei turvonnut käytössä ollenkaan kuten hpi:n vtr rengas tekee.
Kokemusta molemmista löytyy.
Meillä oli tarkoitus testata näitä myös kesällä ulkona mutta ei saatu aikaiseksi. Pitäisi myös toimia asfaltilla.
Oma ja kaverienn tuntuma renkaasta oli että on helppo ja kiva ajaa. Vaatii muutaman kierroksen lämmitäkseen ja mutkissa pito on riittävä mutta ei kuitenkaan mikään kiskopito kuten sorex28. Kulumista ei juurikaan havaittu, valitettavasti meidän ajot olivat enemmän ja vähemmän satunnaista joten tuota puolta ei ole testattu täysin. Aikanaan kun renkaan löysin niin usgt keskusteluissa väitettiin kestäväksi.
Jukka

« Viimeksi muokattu: 08.02.18 - klo: 15.40 kirjoittanut unkka »

Poissa Coyote81

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #284 : 08.02.18 - klo: 17.56 »
Hieman tuoreempien korien mukaan ottoa mietin lähinnä nuorison kannalta ettei laji ihan kokonaan ukkoontuisi  :grin:

Ei kai siinä mitään pahaa oo, et nuorempaan polveen istutetaan hieman pöpilisti(mobilisti) henkeä  :grin:
Mut vois tota korien "ikäluokkaa" hieman nuorentaa, jos sillä saadaan lisää osallistujia sarjaan👍
Team Associated TC6, Team Associated TC6.1, Team Associatted 12r5, Serpent F110

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #285 : 09.02.18 - klo: 07.42 »
Onko unkka tuo rengas jo oikea vyörengas ? Saattaisi olla ihan soiva peli jos ei käytössä turpoa ilmapalloksi kuten nykyinen VTR kumi.  Pitää melkein kokeilla.

Käsittääkseni ei ollut vyörengas, mutta ei turvonnut käytössä ollenkaan kuten hpi:n vtr rengas tekee.
Kokemusta molemmista löytyy.
Meillä oli tarkoitus testata näitä myös kesällä ulkona mutta ei saatu aikaiseksi. Pitäisi myös toimia asfaltilla.
Oma ja kaverienn tuntuma renkaasta oli että on helppo ja kiva ajaa. Vaatii muutaman kierroksen lämmitäkseen ja mutkissa pito on riittävä mutta ei kuitenkaan mikään kiskopito kuten sorex28. Kulumista ei juurikaan havaittu, valitettavasti meidän ajot olivat enemmän ja vähemmän satunnaista joten tuota puolta ei ole testattu täysin. Aikanaan kun renkaan löysin niin usgt keskusteluissa väitettiin kestäväksi.
Jukka

Jos renkaassa ei ole vyötä , on aiwan saletti , että siitä tulee ilmapallo kisakäytössä .... koska jo Mineissäkin on sama ilmiö , esim. Classicin pienissä slickseissä esiintyy ....... ja kehänopeudet ovat huomattavasti pienemmät verrattuna Veturin renkaaseen ..... se on vaan niin , että pitoaine pehmentää rengasta siinä määrin , että ilmapallo-ilmiö on enemmän kuin todennäköinen ......
Kaikella kunnioituksella testaajia kohtaan , luulen , että todellinen käyttötotuus on kuitenkin toisenlainen ...... Ja jos kumi vaatii lämmittelyä , kemiallisia aineita (bräkleen/pitoaine) tullaan käyttämään sekä renkaiden lämmittimiä ......
Pitäytyisin varmassa vaihtoehdossa ........ asiaa puoltaa vielä yhteneväisyys FWD:n kanssa.

 :cool: Barbie :cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa PMi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #286 : 09.02.18 - klo: 14.10 »
Olisiko viisasta aloittaa tälle kaudelle ihan oma keskustelu, tai siirtää 2018 kilpailukaudelle kohdasta (jossain puolivälissä tätä keskustalua) jossa on tämän kauden kilpailukalenteri?
Tässä keskustelussa menee varmaan osa uusista ihan sekaisin kun sivulla yksi on viimekauden juttui.
Vai onko vaan tarkoituksena harkhauttaa uusia potettiaalisia sarjaan tulijoita  :roll:
Power Racing / Awesomatic  / Sanwa / LRP

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #287 : 09.02.18 - klo: 15.34 »
Jos renkaassa ei ole vyötä , on aiwan saletti , että siitä tulee ilmapallo kisakäytössä .... koska jo Mineissäkin on sama ilmiö , esim. Classicin pienissä slickseissä esiintyy ....... ja kehänopeudet ovat huomattavasti pienemmät verrattuna Veturin renkaaseen ..... se on vaan niin , että pitoaine pehmentää rengasta siinä määrin , että ilmapallo-ilmiö on enemmän kuin todennäköinen ......
Kaikella kunnioituksella testaajia kohtaan , luulen , että todellinen käyttötotuus on kuitenkin toisenlainen ...... Ja jos kumi vaatii lämmittelyä , kemiallisia aineita (bräkleen/pitoaine) tullaan käyttämään sekä renkaiden lämmittimiä ......
Pitäytyisin varmassa vaihtoehdossa ........ asiaa puoltaa vielä yhteneväisyys FWD:n kanssa.
Eihän se lisätestaus varmaan pahitteeksi olis, ei se yhteneväisyyskään olis niin justiinsa sikäli kun nuo RIDE:n kumit on noin halvat. Kyllähän ne tuolla USGT:ssäkin nähdäkseni rengassoosseja käyttää mitä olen lukenut, joten jos siellä toimii niin voishan ne täälläkin. Keskustelua noista renkaista esim. täällä.

Toisaalta ite en oikein ymmärrä noiden rengassoossien päälle muutenkaan, rengas on mikä on ja sillä voi mennä semmoisenaankin, mitä siihen litkuja enää pitää tuoda (kirjaimellisestikin) sotkemaan, turhaa häsläystä. Jos hitusen enemmän luistaa ilman pitoaineitta niin mitäs sitten, luistaa muillakin yhtä lailla jos kukaan ei käytä. Siinähän sitä ajotaitoja koetellaan kun ei ajeta koko aikaa kuin slottiautoilla.

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #288 : 09.02.18 - klo: 22.51 »
Olisiko viisasta aloittaa tälle kaudelle ihan oma keskustelu, tai siirtää 2018 kilpailukaudelle kohdasta (jossain puolivälissä tätä keskustalua) jossa on tämän kauden kilpailukalenteri?
Tässä keskustelussa menee varmaan osa uusista ihan sekaisin kun sivulla yksi on viimekauden juttui.
Vai onko vaan tarkoituksena harkhauttaa uusia potettiaalisia sarjaan tulijoita  :roll:

No ehkä tämän keskustelun otsikoksi sopisi paremmin Kerhokisasarjan kehityskeskustelu, mutta on hienoa huomata että tätäkin vaatimatonta kehityskeskustelua seuraa noinkin arvovaltainen taho   :wink:
Aika harvalla tosin taitaa olla mielenkiintoa aloittaa lukemaan keskustelua ihan alusta asti joten toivon ettei tämä keskustelu johda uusia harrastajia mitenkään harhaan.
Ensi vuonna pitää muutenkin paneutua esim. siihen että kisakalenteri löytyy helpommin myös RC10:n puoleleta.

RaumRC aloittaa todennäköisesti ensiviikolla, kunhan saan tilattua Riden kumeja (Sorexin 28 ja 32 renkaita löytyy) pienen testauksen niin VTR2018 autojen kuin etuvetojenkin alla. Runsaalla pitoaineella höystettynä meidän tunnetusti kovapitoisella radalla. Jos renkaat on meillä inhimilliset ajaa niin todennäköisesti toimivat myös muualla.

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #289 : 20.02.18 - klo: 07.35 »
ja vielä tulevista kisoista .....
Olin yhteydessä Goldin kanssa koskien Joensuun kisaa .....
Ovat valmiit siirtämään kisan toiseen ajankohtaan syntyneen epätietoisuuden vuoksi.
Hyvä näin. Jos se on ratkaisu asiaan ......
Odotan hänen ehdotustaan asiaan.


 :cool: Barbie :cool:
« Viimeksi muokattu: 20.02.18 - klo: 10.06 kirjoittanut Luigi54/vielä vanhempi »
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #290 : 14.03.18 - klo: 11.56 »
KyPak/Kouvola  aikoo järjestää ...

4hours Endurance kisan , siis perinteinen(kahtena vuonna ollut??) 4 tunnin joukkuekisa .....
luokka: M-Chassis Competition.
Paikka: KyPak Indoor Circuit , Kouvola
Aika: la 14.4.2018 

Vuokrasopimuksemme päättyy 15.4. ja joudumme purkamaan radan su 15.4. .....

Ajetaan , jos väh. 6 joukkuetta ....
Että tiedoksi.
Tarkempaa tietoa seuraa .....

-KyPak/Barbie-
« Viimeksi muokattu: 19.03.18 - klo: 06.51 kirjoittanut Luigi54/vielä vanhempi »
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa Stinde

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #291 : 14.03.18 - klo: 14.03 »
Jaahas... lämmönhallintakisat  :roll:
Pitääpä pistää harkintaan
FG ChallengeLine #26
RS5 T15 #26

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #292 : 14.03.18 - klo: 15.58 »
Joo, SkyRC:n motti ainakin sulaa tommosessa :grin: Olis kyllä ihan hauska joskus johonkin enduranceenkin päästä osallistumaan. Vois kyllä tosin omakin fyysinen endurance loppua turhan nopiaan tällä hetkellä :o

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #293 : 16.03.18 - klo: 10.30 »
Myös KesäKunkku 2018 kisaa suunniteltu ...
Elikkäs kerrasta poikki SummerChamp2018-kisa.

Paikka: KyPak Oudoor Circuit , Kuusankoski
Aika: 16.-17.6.2018 (la 16.6 kisapäivä , su 17.6 varapäivä kelistä riippuen...)

Kerhokisa-luokat;
Mini Classic
M-Chassis Competition
FWD
+ lisäluokkana GT2000


Classic + Comp.  ajettaisiin "pikkuradalla"
FWD  +  GT2000  ajettaisiin touring-radalla (mahdollisesti lyhennetyllä )

 :cool: KyPak/Barbie :cool:
« Viimeksi muokattu: 26.03.18 - klo: 10.49 kirjoittanut Luigi54/vielä vanhempi »
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Kerhokisat Matto Cup 2016-17 ; Minit+FWD+VTR
« Vastaus #294 : 26.03.18 - klo: 10.56 »
Myös KesäKunkku 2018 kisaa suunniteltu ...
Elikkäs kerrasta poikki SummerChamp2018-kisa.

Paikka: KyPak Oudoor Circuit , Kuusankoski
Aika: 16.-17.6.2018 (la 16.6 kisapäivä , su 17.6 varapäivä kelistä riippuen...)

Kerhokisa-luokat;
Mini Classic
M-Chassis Competition
FWD
+ lisäluokkana GT2000


Classic + Comp.  ajettaisiin "pikkuradalla"
FWD  +  GT2000  ajettaisiin touring-radalla (mahdollisesti lyhennetyllä )

 :cool: KyPak/Barbie :cool:

Huom !!! Ajankohta päätetty !!!!!!

 :cool: KyPak/Barbie:cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....