Kirjoittaja Aihe: Käytetty Sanwa MX-3FHSS 2,4 GHz. Onko järkeä?  (Luettu 8373 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stahl-Ville

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Käytetty Sanwa MX-3FHSS 2,4 GHz. Onko järkeä?
« : 18.09.16 - klo: 12.35 »
Otsikon radio + vastaanotin olisi tarjolla budjettiin mahtuvasti. Vaihtoehtona uusi Sanwa MX-V/RX-37W.

Mitä suosittelette?

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Käytetty Sanwa MX-3FHSS 2,4 GHz. Onko järkeä?
« Vastaus #1 : 19.09.16 - klo: 11.47 »
Varmasti olisi kokeneempia molempien radoiden käyttäjiä, kuin minä, mutta annetaan sitten omat noviisi 2 senttiset:

*MX-3 on varmasti todella hyvä ratti, mutta mä en ko. radiosta koskaan pitänyt.
*MX-V taas tuntuu tämän vuosikymmen tuotteelta kädessä ja hyvä ensimmäinen radio.

Itsellä oli molemmat käytössä sähkö corri nelikossa ja tuupeissa.

Mahdollisesti jossain metanolikipoissa saattaa jotain käytännön eroa löytyä, mutta MX-3 oli looginen ja hyvä käyttää, mutta painoi merkittävän paljon (ei tää muuten haittaisi, mutta oli samaan aikaan myös toi MX-V niin se paino ero oli huomattava ja alkoi syömään tosi nopeesti)

Itse välttäisin molempien hankkimista, sillä markkinoilla on esim. Sanwan MT-4:sta ja kilpailevia tuotteita (Esim. Futabaa ja KO-Propoa) huomattavan edullisesti käytettynä. Täällä on pyörinyt Sanwan MT-4:sia (n.80e - n.150e) hinnoilla ja noita kahta tuntuu myös saavan jossain 100e - 150e haarukassa.

Uusi MT-4 Suomessa maksaa käsittääkseni n.180e Tätä kannattaa miettiä. Rattimies hakkaa mut vaikka tikkuohjaimella, mutta mä tykkään, että on tää hyvä radio (ja poistuva malli)

Emmä millään hipo ratilla vieläkään aja (MT-4) mutta mikäli mä saisin tehdä kaiken uudelleen (suomeksi en omistaisi repullista Sanwan vastareita) niin vakavasti miettisin Futaban 4PL (tää oli ihan hemmetin hyvä) parempi käyttis ja monella tapaa paras radio jota olen koskaan omistanut.

En rupea mainostamaan mitään liikettä, mutta selaa tuolta mainos osiosta ja siellä noita liikkeitä.