Kirjoittaja Aihe: Absima AMT8 Monsteri  (Luettu 5209 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa BawDuwHie

  • Jäsen
    • Profiili
Absima AMT8 Monsteri
« : 19.09.16 - klo: 15.34 »
Osui silmään tältä yhtiöltä tuommoinen monsteri. No eilen kuvia ja tietoja 5 tuntia katsellessa nälkä vain kasvoi.
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä autosta? Onko kukaan nähnyt suomessa tämmöistä myytävän?
Tuo ulkomailta tilailu ei ole hirveästi minun juttuni joten siihen en ihan heti ole alkamassa ( Ellei joku linkitä jotain luotettavaa paikkaa mistä kys. auton saisi).
Muutama räpsy loppuun netistä otettuja:





-

Poissa Tony_L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #1 : 19.09.16 - klo: 16.29 »
Ehkä kannattaisi sitten unohtaa kyseinen auto kun sitä ei Suomesta saa. Varaosiakaan ei varmaan saa Suomesta joten voisi olla helpompi hommata vastaava 1/8 monsteri eri merkiltä kotimaan kaupasta ja varaosiakin on sitten saatavilla jos tarve tulee.
Team associated RC8B3.1

Poissa BawDuwHie

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #2 : 19.09.16 - klo: 16.37 »
Niín tai sitten tuhlaan muutaman satasen harjoitellakseni ulkomailta tilaamista?  :angel:
Kai sitä vois vähän perehtyä tuohon ulkomailta tilaamiseen. Tuskin se mikään amerikan temppu on?
Saksan kieli hiukan kyllä hakusessa (osaaminen 0) mutta kai noissa joissakin saksan verkkokaupoissa on vaihtoehtona myös enklanti.
Rceet.net on absiman maahantuoja , mutta onko kyseinen putiikki enää edes pystyssä kun niin harvakseltaan tonne rceet.net osioon mitään uppaillut.
-

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #3 : 19.09.16 - klo: 17.09 »
Siirsin tämän omalle aihe alueelleen.

Tossa on luetettavaksi määritelty saksalainen kauppa ja linkki ko. tuotteeseen:
https://www.modellbau-berlinski.de/katalog/artikelinfo/6585/1_8-ep-monster-truck-amt8-4wd-brushless-rtr

Rceet.net on käsitykseni mukaan pystyssä. Kandee sieltä kysellä suoraan tätä jne.

Mikäli hankit auton, joka on tyyliin ainoa suomessa niin voit sitten ihmetellä mistäs niitä osia saa, kun jotain hajotat. Eli siinä mielessä Rceet.net ois varmaan paras paikka miettiä tämän hankintaa niin voisit saada osia hieman helpommin mikäli et lähtökohtaisesti halua ulkomailta tilata.

Poissa BawDuwHie

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #4 : 19.09.16 - klo: 17.25 »
Jep laitoin rceet.nettiin sähköpostia. Siinä mielessä se hiukan houkuttaakin kun sitä ei näytä olevan tyyliin yhtäkään kappaletta suomessa. Ja lisäksi "fall in love" teamc:n konseptiin ja monsteria olen katsellut ja samalta konseptilta senkin tahtoisin. Katotaan astutaanko siihen itteensä vai astutaanko mihinkään.

Katotaan nyt mitä rceet.net vastaa , että olisiko kyseinen tuote tilattavissa heidän kauttaan. Ilomielin suosisin suomalaista kauppaa mikäli se vain on mahdollista ja hinta asettuu edes hiukan samaan mitä ulkomailta tilattaessa.
Mikäli rceet.netiltä tulee ns. huonoja uutisia , täytyy kokeilla roplata tuon linkittämäsi paikan kautta.
-

Poissa iippo777

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #5 : 19.09.16 - klo: 17.47 »
Puhut munkaa samaa kieltä, eli mulla on noita autoja ollut ja mennyt vaikka kuinka paljon, MUTTA silti mullon edelleen mun TR/S2 ja pysyy. Ainoa tötterö mitä en koskaan myy. Autossa on hyvät hipo palikat ja monta mulle parempaa ja helpompaa autoa olen omistanut ja omistan nytkin, mutta joku siinä on se juttu ?

Tosin suosittelen sua selvittämään faktat miten Absima ja TeamC liittyy toisiinsa. TeamC:n autojahan myydään myös HobbyKingissä niiden omalla brändillä. Tämän lisäksi myös täällä eräs Suomalainen entinen maahantuoja mainosti kokoajan omaa tuotettaan TeamC:n klooniksi ja tätä myytiin taas toisen merkin alla.

Mä en siis tiedä mitä eroa/yhtäläisyyttä TeamC:llä ja Absimalla on (kun ei ole toi Absima koskaan kiinnostanut) niin en ala tähän mitään höpöjä kirjoittelemaan.

Tosin tämä Absiman AMT8 on kyllä todella kaukana mun mielestä järkevästä ostoksesta, mutta tajuan kyllä että ton haluat. Mä katsoisin mieluummin tota:
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-sahkoautot/arrma-kraton-6s-v2-4wd-blx-1-8-rtr-ar106015
Tossa on kiehtovana: HobbyWingin sähköt ja Durangon konsepti ja varmasti saat osia TODELLA hyvin.

ps. Kratonista on tuolla juttua ja vaikuttaa TODELLA pätevältä laitteelta.

Poissa BawDuwHie

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #6 : 19.09.16 - klo: 17.58 »
Teamc:n Tr8Te:n omistan jo ja se on osoittautunut lyömättömäksi truggyksi. Tai no ainakin itse siitä tykkään.
Jos arrmasta jonkun valitsisin niin se olisi:
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-sahkoautot/arrma-nero-6s-4wd-blx-monster-truck-rtr-green-ar106009

Truggyn jo omistan ja tälle arrman täysveriselle monsterille rupeaa hintaa taas kertymään.
Tosin tässä arrman nerossa tuo diffisysteemi kuulostaa mielenkiintoiselta. Lähinnä tulee summitti hiukan mieleen mutta traxxaksen autoihin en enää sekaannu.
-

Poissa Joonatin

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #7 : 19.09.16 - klo: 18.11 »
Ulkomailta tilaaminen on yleensä aika helppoa ja luotettavaa. Takuuasiat on yleensä ainoa missä voi vaikeuksia tulla ja niissäkin moni liike tulee helpolla vastaan keinolla tai toisella. Ebayta lukuunottamatta en oo ikinä kovinkaan hämärään toimintaan törmännyt ja sielläkin vain pari kertaa (wiin ohjaimet ohjas jatkuvasti vasemmalle, kiinalaiset ei jostain syystä halunneet palata asiaan, joskus jotkut IC-piirit oli feikkejä). Luottokortilla tilatessa luottokunta yleensä vielä hyvittää rahat takaisin jos tavaraa ei ala kuulua. Paypalilla kai välillä hankalampaa, ei ole kokemusta.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #8 : 19.09.16 - klo: 23.05 »
Tosin suosittelen sua selvittämään faktat miten Absima ja TeamC liittyy toisiinsa. TeamC:n autojahan myydään myös HobbyKingissä niiden omalla brändillä. Tämän lisäksi myös täällä eräs Suomalainen entinen maahantuoja mainosti kokoajan omaa tuotettaan TeamC:n klooniksi ja tätä myytiin taas toisen merkin alla.

Mä en siis tiedä mitä eroa/yhtäläisyyttä TeamC:llä ja Absimalla on (kun ei ole toi Absima koskaan kiinnostanut) niin en ala tähän mitään höpöjä kirjoittelemaan.

Toivottavasti tämä hiukan avaa kuviota:

Absima on Saksalainen yritys joka ostaa _OSAN_ autoistaan Hobbypro tehtaalta. Hobbypro tehdas taas tekee monelle eri brändille autoja ja osia, mutta niiden oma merkki on Team C Racing. Absiman omistaja pyöritti aikasemmin Ansmann Racingia vähän vastaavalla kuviolla.

Absiman tarjonnasta tunnistaa TeamC autot siitä että ne on merkattu nimellä TeamC ja ovat samoja kuin TeamC brändillä myytävät. Absiman viimeaikaiset julkaisut eivät liity TeamC:hen, joten ei kannata ajatella että laatu olisi samaa.

Hobbypo tehdas taas tekee autoja monelle eri brändille ja eri laatuvaatimuksilla, riippuen mitä ostaja haluaa painottaa autossa. Osat ovat siis yhteensopivia mutta laatu saattaa vaihdella. Harrastajat tosin yleensä nojautuvat TeamC osiin kun "brändätty" ei oikeen toimi. Tästä syystä esim Hobbykingin autoon ostetaan TeamC spurria ja Ansmann autoihin ostettiin TeamC iskarinvarret.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa BawDuwHie

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #9 : 27.09.16 - klo: 23.37 »
http://www.hobbex.fi/fi/artiklar/bsd-utor-8e-1_8-truck-bl-148v.html

Tämmösellä nimellä suomesta tätä monsteria näköjään saa. Kuulemien ja huhujen perusteella ei enää kyllä vakuuta yhtään mutta jos jotain muuta tuo kiinnostaa , niin tuossapa se olisi.

Löysin myös torista samanmoisen auton, todella hyvään hintaan  :angel:

http://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/Sahkokayttoinen_rc_auto_30557357.htm?ca=18&w=3

Ei herneitä jos omistaja tällä foorumilla , mutta oikeasti  :grin:
-

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Absima AMT8 Monsteri
« Vastaus #10 : 28.09.16 - klo: 11.12 »
http://www.hobbex.fi/fi/artiklar/bsd-utor-8e-1_8-truck-bl-148v.html

Tämmösellä nimellä suomesta tätä monsteria näköjään saa. Kuulemien ja huhujen perusteella ei enää kyllä vakuuta yhtään mutta jos jotain muuta tuo kiinnostaa , niin tuossapa se olisi.
Hobbex on ruotsalainen firma, eli ei tule Suomesta :) Elä anna kielen hämätä, kannattaa aina lukea toimitusehdot.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook