Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper ST  (Luettu 223720 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #60 : 10.12.06 - klo: 13.10 »
Mun sieraimet on niin pienet et melooni ei mahdu  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #61 : 10.12.06 - klo: 15.07 »
Jiriä ottaa selvästi joku päähän. Ja nythän siinä oli mun novarossi kiinni. Hyvin se auto meni suoraan paketista. Jostain syystä Jiri ei uskaltautunut radalle samaan aikaan..... 8)

RC-Garage on aloittanut huolestuttavalla tavalla tän homman, sen sijaan että kehuisivat omia tuotteitaan he haukkuvat muiden tuotteita. Vähän niinkuin TV Shopissa. Jos ei oma tuote oo parempi niin täytyy vissiin haukkua muiden....
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #62 : 10.12.06 - klo: 15.14 »
Pojat pojat... Nyt riita poikki ja meette ens viikol valkeakoskel ja ajatte kunnolla kilpaa niin tiedetään kumpi on oikeesti parempi... :D
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #63 : 10.12.06 - klo: 15.20 »
Ollaan englannissa. Eikä sitä paremmuutta ratkaista valkeakosken maapohjahallissa
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Maakari

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #64 : 10.12.06 - klo: 15.31 »
Sitten vaan täytyy olla hiljaa kevääseen saakka ja mennä lavankoon...
.|RC-Garage|.
 Asso+Futaba+LRP

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #65 : 10.12.06 - klo: 16.27 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"


RC-Garage on aloittanut huolestuttavalla tavalla tän homman, sen sijaan että kehuisivat omia tuotteitaan he haukkuvat muiden tuotteita. Vähän niinkuin TV Shopissa. Jos ei oma tuote oo parempi niin täytyy vissiin haukkua muiden....



HÄ????
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #66 : 10.12.06 - klo: 23.51 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Jiriä ottaa selvästi joku päähän. Ja nythän siinä oli mun novarossi kiinni. Hyvin se auto meni suoraan paketista. Jostain syystä Jiri ei uskaltautunut radalle samaan aikaan..... 8)

RC-Garage on aloittanut huolestuttavalla tavalla tän homman, sen sijaan että kehuisivat omia tuotteitaan he haukkuvat muiden tuotteita. Vähän niinkuin TV Shopissa. Jos ei oma tuote oo parempi niin täytyy vissiin haukkua muiden....

Gestapo iskee jälleen :mrgreen:  :mrgreen:
Ei kuulu herrasmies sääntöihin myydä omia muiden kustannuksella, Jose ketään muu ei ole ymmärtänyt asiaa noin jos Nikolle henkilökohtaisesti kuittasin ja sulle menee porot nenään asiasta mikä ei ees koske sua ja mitä ei oo ees tapahtunu, ni tota vaihda kuukautis sitees tai kokeile synnyttää valillä ni pääset patoutumisistas ja annetaan tän asian nyt olla. Ja ihan julkinen anteeksi pyyntö Nikolta jos häntä luokkasin (hobaota tää ei koske millään tavalla)  :lol:  !  Ku aina kavereille pitää kuittailla.  Tässä on kaikki mitä sanottavana ja tästä asiasta en enempää kirjota ku menee Offiks nii pahasti  :lol:
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #67 : 10.12.06 - klo: 23.55 »
:mrgreen:  :lol:  :mrgreen:
- Tapsa

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #68 : 11.12.06 - klo: 00.09 »
Toisaalta toi TV shop ois pirun hyvä idis. Saatais harrastusta julki, miettikää primetime aikaan TV:ssä jannut kaatais .28 koneeseen motor uppia ja kehuis kuin kulkee... :mrgreen:  :mrgreen:

Okei Okei myönnetään meni täysin ohi aiheen ja korkeelta.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #69 : 11.12.06 - klo: 10.20 »
Olis vissiin pitäny laittaa hymiö. Sehän pelastaa kaiken näissä tilanteissa..... :D
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #70 : 12.12.06 - klo: 10.15 »
Lainaus käyttäjältä: "moukari"
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Jiriä ottaa selvästi joku päähän. Ja nythän siinä oli mun novarossi kiinni. Hyvin se auto meni suoraan paketista. Jostain syystä Jiri ei uskaltautunut radalle samaan aikaan..... 8)

RC-Garage on aloittanut huolestuttavalla tavalla tän homman, sen sijaan että kehuisivat omia tuotteitaan he haukkuvat muiden tuotteita. Vähän niinkuin TV Shopissa. Jos ei oma tuote oo parempi niin täytyy vissiin haukkua muiden....

Gestapo iskee jälleen :mrgreen:  :mrgreen:
Ei kuulu herrasmies sääntöihin myydä omia muiden kustannuksella, Jose ketään muu ei ole ymmärtänyt asiaa noin jos Nikolle henkilökohtaisesti kuittasin ja sulle menee porot nenään asiasta mikä ei ees koske sua ja mitä ei oo ees tapahtunu, ni tota vaihda kuukautis sitees tai kokeile synnyttää valillä ni pääset patoutumisistas ja annetaan tän asian nyt olla. Ja ihan julkinen anteeksi pyyntö Nikolta jos häntä luokkasin (hobaota tää ei koske millään tavalla)  :lol:  !  Ku aina kavereille pitää kuittailla.  Tässä on kaikki mitä sanottavana ja tästä asiasta en enempää kirjota ku menee Offiks nii pahasti  :lol:


Veikkaan että 2 kaveria ei ole hyviä kavereita jos hommat jatkuu tätä rataa enää keväällä.
 :wink:

Tää on tätä kuin alkaa toisten kamoja haukkua.
Olen itse ollut myynti hommissa sitten vuodesta -85 lähtien ja en koskaan lähtis (eikä ole etiketin mukaista) toisten tuotteita haukkua eikä varsinkaan julkisesti.
Jos joku minulta kysyy liikkeessä että onko esim nyt tuo kyosho hyvä auto niin minä pyydän että osta ja kokeile meidän autossa on nämät hyvät puolet ja silleen.
Aika off topic minun mielestä.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #71 : 12.12.06 - klo: 11.23 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Lainaus käyttäjältä: "moukari"
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Jiriä ottaa selvästi joku päähän. Ja nythän siinä oli mun novarossi kiinni. Hyvin se auto meni suoraan paketista. Jostain syystä Jiri ei uskaltautunut radalle samaan aikaan..... 8)

RC-Garage on aloittanut huolestuttavalla tavalla tän homman, sen sijaan että kehuisivat omia tuotteitaan he haukkuvat muiden tuotteita. Vähän niinkuin TV Shopissa. Jos ei oma tuote oo parempi niin täytyy vissiin haukkua muiden....

Gestapo iskee jälleen :mrgreen:  :mrgreen:
Ei kuulu herrasmies sääntöihin myydä omia muiden kustannuksella, Jose ketään muu ei ole ymmärtänyt asiaa noin jos Nikolle henkilökohtaisesti kuittasin ja sulle menee porot nenään asiasta mikä ei ees koske sua ja mitä ei oo ees tapahtunu, ni tota vaihda kuukautis sitees tai kokeile synnyttää valillä ni pääset patoutumisistas ja annetaan tän asian nyt olla. Ja ihan julkinen anteeksi pyyntö Nikolta jos häntä luokkasin (hobaota tää ei koske millään tavalla)  :lol:  !  Ku aina kavereille pitää kuittailla.  Tässä on kaikki mitä sanottavana ja tästä asiasta en enempää kirjota ku menee Offiks nii pahasti  :lol:


Veikkaan että 2 kaveria ei ole hyviä kavereita jos hommat jatkuu tätä rataa enää keväällä.
 :wink:

Tää on tätä kuin alkaa toisten kamoja haukkua.
Olen itse ollut myynti hommissa sitten vuodesta -85 lähtien ja en koskaan lähtis (eikä ole etiketin mukaista) toisten tuotteita haukkua eikä varsinkaan julkisesti.
Jos joku minulta kysyy liikkeessä että onko esim nyt tuo kyosho hyvä auto niin minä pyydän että osta ja kokeile meidän autossa on nämät hyvät puolet ja silleen.
Aika off topic minun mielestä.

Jerzi

Nyt on pakko selvennykseksi kysyä, että kuka on haukkunut kenen edustamia tuotteita?
Tyhjä

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #72 : 12.12.06 - klo: 12.37 »
Nyt loppuu tää kakkan jauhanta. Niin ja myös Kyosho Inferno 777 on hyvä auto. RTR en ota kantaa ;)



Huomenna sitten lähdetään tonne Englantiin Aika jännää taas. Jose päätti käyttää RTR valmiiksimaalattua koria Hyper ST:ssä, jotta kaikkí näkee että kyseessä todella on RTR auto  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #73 : 12.12.06 - klo: 20.41 »
RTR! GENERATION! Voi olla et joudun viel ajamaan HoBaon renkailla:-)
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #74 : 13.12.06 - klo: 02.54 »
Joista niistäkin joku torsti on menny liimaamaan yhden väärinpäin  :mrgreen:

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #76 : 11.01.07 - klo: 23.18 »
Kauheeta odotuksen tuskaa. Onneks on tää JQ:n ST täällä niin saa sitä räplätä  :) Voisin jonkun kuvankin räpsästä. Tehtaalla on aikamoista ruuhkaa autojen valmistuksen kanssa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #77 : 12.01.07 - klo: 01.21 »
Vielä tuskasemman siitä tekee se että ei ole mitään autoa tällä hetkellä  :shock:  Onko mitään käryä koska rantautuu suomen maalle autot??
Niin ja laita ihmeessä niitä kuvia...  8)
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #78 : 12.01.07 - klo: 01.42 »
Kuun vaihteeseen menee ainakin. HoBaolla valitellaan kauheaa ruuhkaa. Neo kisojen jälkeen kun auto tuli markkinoille on tilauksia tullut tehtaalle hirveästi. Esim Espanjaan menee 450 autoa joka kuukausi. Siis kontissa. No onneksi ketään muukaan ei ole saanut autojaan vielä :)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #79 : 16.01.07 - klo: 12.30 »
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #80 : 16.01.07 - klo: 12.56 »
Milläs kalustolla muut ajo, kun noin paljon on kierrosajoissa eroo? Savagella ?   :D

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #81 : 16.01.07 - klo: 13.03 »
Savaget ja monsterit oli eri luokassa. Outlaw MT eli Truggyssa vain truggyja. Kyoshoa ja Hellfireä oli eniten. Ei nyt kyllä ollut välttämättä kiinni siitä kellä oli nopein auto  :mrgreen:
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #82 : 16.01.07 - klo: 13.06 »
Kunhan piruuttani utelin, et millaista kaluston Virolaisilla on.  :wink:

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #83 : 16.01.07 - klo: 13.33 »
On niillä hienoja kalliita autoja. Kyoshoa RB moottorilla ja Xrayta. RB on suosittu moottori.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #84 : 26.01.07 - klo: 14.22 »
Ei taida tarvita mennä ainakaan ajamaan seuraavaan Winter Cuppiin koska siellähän näyttäis olevan lunta :D
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Jackson

  • Tulokas
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #85 : 05.02.07 - klo: 00.47 »
Miten vertaisitte Hyper ST:tä Hong Norin X1-CRT:hen? RTR pakettiin ei Pro pakettiin. Hobaon saisi n.460€ ja X1 n.540€, molemmilla näytti olevan vara-ja viritysosien saanti hyvä täällä suomessa. Onko noiden välillä mitään merkittäviä eroja? Hieman kalliimpia olivat sitten CEN:in Matrix Arena TR ja Xray:n XT8 ja HN:ltä näytti tulleen myös uusi malli Mutilator. Kyseessä siis perusaloittelija kysymys, että jos olisitte minun saappaissa niin minkä ostaisitte, perusteluja mukaan.. Itsekukin voi päätellä että mihin suuntaan olen kallistumassa kun kerta tähän Hobaon ketjuun viestini laitoin. Hinnalla ei niin suurta merkitystä tässä ole, että ostan sen minkä parhaaksi katson. Kiitokset niille jotka vaivautuvat antamaan mielipiteensä.

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #86 : 05.02.07 - klo: 18.16 »
Hobao on todella hyvä rtr malliksi täysin valmis peli kilpailuihinkin
Hobaossa on voima servokin valmiina osien saatavuus hyvä, suosituin merkki suomessa,varma valinta
meni aika myynti puheeks mut on oikeesti hyvä auto.
Ei x1-crt ei ole huono auto myöskään
mut tää oli vaan mun mielipide toivottavasta oli apua sulle       :wink:
hobbyfactory.fi kyosho, AKA

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #87 : 05.02.07 - klo: 18.52 »
Siis voimaservoT ;)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Jackson

  • Tulokas
    • Profiili
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #88 : 05.02.07 - klo: 19.59 »
Kiitoksia vaan Ari. Ihan hyvän myyntipuheen pidit, tuo kilpailuihin osallistuminen kiinnostaa kyllä jossain vaiheessa. Pitää ensiksi opetella hallitsemaan vehjettä ennen kuin kehtaa tulla kilparadoille toilailemaan. Toivottavasti valkeakoskella nähdään jo tuo ST radalla, mitä luulette? Imatralla näytti olevan Karvasen Teemu jolta saisi auton ja tarvikkeita hommattua? Asun itse Jyväskylässä, mutta Imatralta olen kotoisin, joten siellä tulee kyllä aina välillä käytyä. Kun tulee ajankohtaista niin täytyy ottaa Teemuun yhteyttä. Onko tuosta autosta videoita jo netissä?

Poissa *Ari*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • www.hobbyfactory.fi
HoBao Monster Truggy
« Vastaus #89 : 05.02.07 - klo: 22.30 »
oon tulossa ajamaan ST:llä valkeakoskelle lauantaina.
Valkeekosken kisoissakin tullaan näkemään ST tosi toimissa
jos haluut tietää autosta jotain tuu rohkeesti kysymään vaan
terv: Ari Heinonen
hobbyfactory.fi kyosho, AKA