Kirjoittaja Aihe: Kerhokisat MattoCup III 4.12.2016 Äänekoski; Minit,VTR,FWD Lopputulokset  (Luettu 3179 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sagee

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Äänekosken Pienoisautoilijat Ry


Kisat saatiin ajettua.

Kiitokset kilpailijoilla ja järjestelijöille, erityisesti Minkkisille kilpailun johdosta ja ratasuunnittelusta, katsastusmiehille, Jarelle ajanotosta ja kerhon naisille ruuasta joka maistui ainakin allekirjoittaneelle. :laugh:

Aikataulu oli tiukka jotta saatiin ajettua tarvittava määrä eriä. Ensimmäinen kerta kisan aikataulua tehdessä aiheutti itselle hiukan sähläämistä, mutta koitetaan ensikerralla tehdä kerralla hyvä.. :smiley: Toivottavasti seuraavissa kisoissa nähdään vähintään sama määrä kuskeja.

Mutta asiaan, tulokset näkyviin linkistä: http://tinyurl.com/MattoCup3tulokset
Onnittelut voittajille ja muille menestyjille! :grin:



« Viimeksi muokattu: 15.11.20 - klo: 00.21 kirjoittanut sagee »

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Kiitokset myös minunkin puolesta kanssa kilpailijoille mukavasta kisa päivästä. Kanttiinin tytöt ansaitsevat isot kiitokset myös muonituksesta.
Penalle ja Jarelle iso kiitos avusta kilpailun läpivientiin.

Ja nöyrimmät anteeksi pyynnöt Porkalle, koska kolasin törkeästi sinut  :roll: Enkä jäänyt edes odottamaan   :evil:

Ajokorokkeella huomasin sellaisen ilmiön, että siellä tulee meri sairaaksi :laugh: :laugh: Pitää ensikerralla valita paikka, jossa vierus kaveri ei heilu/eläydy ajoon niin paljoa  :grin:

Turun suunnilla jatketaan kisailua.
#92# Kalle
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Kiitoxet kisajärjestelyistä kaiken kaikkiaan .......
On ilo tulla paikkaan , jossa kaikki kohdallaan ja tilaa ..... JA ENNENKAIKKEA RENTO MEININKI !!!!!
Kalle&kumppanit tehneet mahtavan työn lajin eteen !!!!!

 :cool:  Barbie  :cool:

ps. Kalle ... Minäkö se olin ,joka siellä ajotelineellä tärisin ..... :embarrassed: :smiley:
 
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Kiitoxet kisajärjestelyistä kaiken kaikkiaan .......
On ilo tulla paikkaan , jossa kaikki kohdallaan ja tilaa ..... JA ENNENKAIKKEA RENTO MEININKI !!!!!
Kalle&kumppanit tehneet mahtavan työn lajin eteen !!!!!

 :cool:  Barbie  :cool:

ps. Kalle ... Minäkö se olin ,joka siellä ajotelineellä tärisin ..... :embarrassed: :smiley:

Et se sinä ollu  :laugh:
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Täältä myös ISOT kiitokset kilpailun järjestäjille ja talkooväelle, buffan väelle erityisesti... soppa oli hyvää ja muukin tarjoilu kohdallaan, kisat meni läpi sen suurempia ongelmia mutta pari asiaa jäi mieleen...sanotaan että tämä ei ole valitus eikä protesti vaan rakentavaa kritiikkiä... Vaikka tarkoitus on pitää mukavapäivä kisaillen on silti hyvä pitää kiinni säännöistä mitä meillä on, yhdessä autossa oli kisalaiton moottori ja toisessa autossa oli ainakin kaksi sarjaa renkaita käytössä renkaiden merkkauksen jälkeen... Ei sillä että siitä olisi merkitystä kun muutenkin puhuttu että moottorisääntö muutetaan joten tämä oli hyvä esimerkki että ei sillä moottorilla voiteta kunhan se on 17.5 lankanen, ja jos kaveri sai toisilla parempikuntoisilla renkailla mukavamman kilpailun aikaiseksi niin hyvä, mutta on ne säännöt silti olemassa sentakia että niitä noudatetaan...

-Hilpi vtr#65

Ps. Toivottavasti Turkuun saadaan yhtähienot kisat aikaiseksi..
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Se oli se mun auto jossa oli ainakin 2 sarjaa renkaita käytössä eikä kukaan katsastuksessa sanonut mitään... Ja sitäpaitsi olin unohtanut kokonaan, että renkaat merkataan ja niitä saa käyttää vain yhden sarjan per kisa. No, jokatapauksessa renkaat kannatti vaihtaa, kun paremmilla renkailla ajoin sitten 3 sekuntia kovempia kierroksia. Mun kilpailusuoritukseni saa sitten hylätä näin jälkeenpäin, koska rikoin sääntöjä käyttäen liian suuren määrän renkaita Äänekosken VTR-kisassa :wink:

Toivottavasti se ei ollut mun laina-auto Jarkolle jossa oli kisalaiton kone. Syynäsin kyllä tarkkaan että kyseinen Speedpassionin kannu on sallittujen listalla. Jos se ei ole, olisi mulla ollut yksi Nosramin kone kotosalla, joka ainakin pitäisi kelvata.

Ja eipä sitä katsastuksessa taidettu katsella sen tarkemmin myöskään kokonaisvälitystä, kun sen pitää olla 5 tai suurempi. Toisaalta tämä voi olla hieman hankalaa, jos jokaisessa automerkissä on eri sisäinen välitys, niin siellä saa sitten katsastajasedät olla välityksiä taskulaskin kourassa laskemassa.
Omassa autossa oli välitys edellisen omistajan jäljiltä ja uskoin että se olisi sopiva, koska hän oli sillä yhden VTR-kisan ajanut. Ja laina-autoon laitoin kaiken varalta lyhemmän välityksen, jotta ei tulisi hylkäämistä katsastuksessa liian pitkän välityksen vuoksi ja toiseksi, jotta Jarkko ei voittaisi minua :grin: Mutta voitti se silti, vaikka auto oli välitetty hitaammaksi kuin omani, ja se vielä ajoi kaiken kukkuraksi kyseiselle kiesillä päivän kovimman bestläpinkin :grin:
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Katsastus ongelma tuli vastaan yllättäen, kun katsastus mies joutui lähtemään kesken päivän pois. Emmekä kerennyt ohjeistaa/perehdyttää uutta miestä hommaan. Toivottavasti tästä ei jäänyt kellekkään paha maku suuhun 😂. Ja olihan meillä vähän muutakin sählinkiä siinä päivän aikaan.
Toivottavasti kaikilla oli lysti päivä kilvan ajon merkeissä.
Palautetta saa ja pitää antaa, osataan petrata sit seuraaviin karkeloihin.
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Hahaa. Oli se mulla ollut laina-auto josta kisan voittaja totesi että kone on laiton jo kisan aikaan mulle. No minä en kovin tosissaan ollut kisaan valmistatunut enkä laina-autoon alkanut konetta vaihtamaan .....mutta päivitin kuitenkin ennen finaaleja softan joka varmasti oli blinky koska tuntui että kulkee suoralla kovaa. No se auto sitten kulki vähän helvetisti hiljempaaa kuin muut finaaleissa suoralla johon syykin selvisi (välitys). Mutta ihan hauska luokka vähän tekemällä tehty .....tosin en ymmärrä että oliko mulla laittomat renkaatkin vai hämääkö vanne koska voittoautossa ainakin kuvassa näkyy pirun paljon matalampi kumi kuin esmes mulla ja tanella.  Onneksi autosta irtosi tokan finaalin johtopaikalla akun piuha  ja viimeisessä loppui lähettimestä akku niin ei tarvinne mennä hylkäyshommiin. Tai no väliäkö sillä.

Kiitokset Tanelle auton lainasta. Seuraavat puoli vuotta voi pitää taas taukoa ...Ja sanotaanko näin että kisat meni hyvin järjestäjän taholta ja poijjaat petraa ensi kisan katsastukseen, voihanse olla että siellä istun minä silloin  :afro: sitten tulee rankkua

T #41

Ps. Best läppi tuli sillä hotaammin kulkevalla autolla...
« Viimeksi muokattu: 07.12.16 - klo: 18.25 kirjoittanut uijui »
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Kaikesta on opittava .... kisailijan vastuulla on auton laillisuus , se on lähtökohta .... jos ei ole perehtynyt sääntöihin , on sekin kisaajan vastuulla ...... katsastuksessa vain todetaan nämä asiat , eikä katsastus ole sitä varten , että koitetaan kepillä jäätä , huomaako katsastaja ...... Jos näin on , ollaan väärillä vesillä...
Kuten Nokka-akseli sanoi : RAKENTAVAA KRITIIKKIÄ .piste.
No Big Deal , kuten sanoin ..... opiksi vain ... Ei kannata ottaa henk.kohtaisesti  !!!!
Kisajärjestäjä oli panostanut kisaan , ja kaikki mikä ei mennyt kuin Strömsöössä .... on oppia jatkoa varten.

 :cool:  Barbie  :cool:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kivat oli kinkerit. Oli mahtavaa katsella classicin A-finaalia kun classicia suvereenisti hallinnut putosi jonkin pienen virheen jälkeen toiseksi, olikohan 2. A.finaali, ja hää kiskoi menetetyn takamatkan kiinni hurjalla kirillä parin kierroksen sisään ja sitten nätisti tuuppimalla rynni edelle kun tuli Minin mentävä kolo mollan ja johtoauton väliin. Jos jollakulla on tämä finaali nauhalla, niin se olisi kiva nähdä uudestaan, kun se oli siis todella taidokasta ajoa herrasmiessääntöjen rajoilla :grin: Mutta jos haluaa voittaa, näitä rajoja on pakko venyttää juuri sinne sääntöjen rajamaille.

Omasta ajosta sen verran, että vaikka mulla oli hitain Mini Äänekoskella (se jäi jo lähtösuoralla kierroksen), niin siinä oli sentään 2 vaihdetta :grin: 2 vaihde kytkeytyi päälle pääsuoran puolen välin jälkeen ja siinä vaiheessa muut olivat jo pääsuoran jälkeisessä mutkassa :grin:
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***