Kirjoittaja Aihe: Ulvilan rc sisärata  (Luettu 3260 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa I tech

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Ulvilan rc sisärata
« : 16.12.16 - klo: 19.45 »
Moi!! Olisko kellään muulla kuin minulla innostusta alkaa pitämään tiistaisin tai lauantaisin  järjestämään/osallistumaan ulvilan rc sisäradalla ns:kerhokisoihin joissa voisi olla palkintona hyvä mieli,syy miksi tulin ajatelleeksi moista on se että itsellä ja yhdellä toisella nuoremmalla kuskilla olisi haluja ottaa osaa ensi vuonna maaliskuussa ulvilan winter cupin osakilpailuun ja olisi ehkä kiva vähän päästä ajelemaan muita kuskeja vastaan leikki mielellä ns oikeilla säännöillä.Minun käsittääkseni kun ulvilassa ei ole ollut vielä rc puolella pahemmin näitä kerhokisoja vai onko ollut ollenkaan? Ja siis oman näkemyksensä saa ehdottaa että millä meiningillä pidettäisiin niitä,minä päivänä ja miten pääsisi ottamaan osaa.TOIVOTTAVASTI INNOKKAITA LÖYTYY JA SAADAAN NOPEASTI ENSIMMÄINEN JÄRJESTETTÄVÄKSI... Ja huom ajatus oli että kokoonnuttais mahdollisimman monilukuisena porukkana ja katsottaisiin auto tilanne,että mikä kelläkin on ja sen jälkeen mietittäis että tuleeko jotain luokkia yms....Ja vielä kerran! Ajatus on alentaa nuorien kuskien kynnystä osallistua "oikeisiin" kisoihin ja että jengi saa ajoseuraa
I tech

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan rc sisärata
« Vastaus #1 : 16.12.16 - klo: 20.12 »
Ehdottomasti! siis osallistumaan. (mää taida n olla se nuorempi kuski)
Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa I tech

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan rc sisärata
« Vastaus #2 : 16.12.16 - klo: 20.14 »
Hienoa,onko muita innokkaita kuin kaksi?
I tech

Poissa I tech

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan rc sisärata
« Vastaus #3 : 16.12.16 - klo: 20.15 »
Niin olet v tech :grin:
I tech

Poissa Lepa87

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan rc sisärata
« Vastaus #4 : 17.12.16 - klo: 13.10 »
Moro kyllä on ensivuoden puolella tarkoitus järjestää kerhokisat ennen winter cuppia jotta junnut pääsee tutustumaan kilpailuun.

Poissa I tech

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan rc sisärata
« Vastaus #5 : 17.12.16 - klo: 13.26 »
Okei! Minkä takia näitä kerhokisoja ei voisi järjestää säännöllisesti?
I tech

Poissa Akihoo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Ulvilan rc sisärata
« Vastaus #6 : 14.03.17 - klo: 23.23 »
Tuli hommattua tuollainen Arrma Fury Mega. Ja siis eka "oikea" RC-auto. Että kyllä kisailu voisi joskus kiinnostaa, kunhan opettelee vähän ensin ajamaan ja autoa :)

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Ulvilan rc sisärata
« Vastaus #7 : 15.03.17 - klo: 03.51 »
Moro!

Katsotaan kesällä, miten porukalla on aikaa ja intoa. Voin lähteä omien aikataulujen puitteissa kerhokisa-sähläriksi. Tuossa säännöllisessä järjestämisessä on vaan nimenomaan se murhe ettei aina saada tarpeeksi porukkaa ajanottoon, tuomariksi ja nostajiksi jne. Jos tontilla on 4 ukkoa niin yksi pyörittää ajanottoa ja tuomaroi, yksi nostaa ja kaksi ajaa...

Tähän asti tuo porukan määrä on ollut rajoittava tekijä tähän hommaan. Tosiaan voin itse lähteä puuhailemaan ensi kesänä "savisarjaa" Ulvilan porukalle jos vaan päästään yksimielisyyteen, esimerkiksi yhtenä tai kahtena lauantaina kuussa kilpailut kesä-syyskuussa?
Toukokuussa loppuu lauantait kun on SC Summercup ja seuraavalla viikolla alkaa myös Maastosarja johon olen itse menossa...

-Jyrki Lehto
AE/Destiny/TLR