Kirjoittaja Aihe: simulaattoriin liittyvä keskustelu  (Luettu 39895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #30 : 20.03.17 - klo: 01.23 »
Tulee parannusta.

Jos ei muuta niin ainakin saa ylläpidettyä ajotaitoa.

Täydessä paketissa on paljon enemmän ratoja ym. mitä muuten pitäisi hankkia erikseen.

Poissa MiniMies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #31 : 20.03.17 - klo: 08.57 »
Meni alennukset ohi, mutta uskoisin että tulee kyllä aika tiuhaan noita alennuksia niin katsellaan sit jotain paketin ostoa.. Melkein voisi pelkän onroad paketin ostaa, kun ei offroad hommat suurempaa kiinnostusta herätä.

Vähän jos tällä saisi lisättyä treenimäärää ja sitä kautta varmuutta ajoon, karsis niitä turhia virheitä pois.

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #32 : 17.11.17 - klo: 01.11 »
Tuli linkki sähköpostiin lifetimen ostoon marras 18   -    joulukuun loppuun. 99,95e Eli viellä näyttää saavan  :smiley:
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #33 : 17.11.17 - klo: 10.15 »
No nyt rupee olemaan hinta kohdillaan :grin:...ite maksoin aikoinaan 149:95 lifetimesta....

Poissa Max

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #34 : 26.04.18 - klo: 09.16 »
Hei!

Onkos kellään jakaa valmiita setuppeja tänne nii ei tarvii tuhlaa aikaa sellasen ettimiseen jos sillon tällön huvikseen ajelee.

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #35 : 04.05.18 - klo: 15.09 »
Hei!

Onkos kellään jakaa valmiita setuppeja tänne nii ei tarvii tuhlaa aikaa sellasen ettimiseen jos sillon tällön huvikseen ajelee.

Moi Max, klikkaa itses tuohon mun omaan VRC PRO klubiin jäseneksi niin näet klubin foorumilta setuppeja mitä olen sinne laittanu kuvina.

Tästä mun klubiin sisälle:

JP racing club


Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #36 : 21.05.18 - klo: 17.53 »
Hohhoijaa. Eipäs ole tullut vissiin vuoteen ajettua. Josko taas vähän aktivoituis.

Missäs mennään? Onko jotain merkittävää uutta?

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #37 : 21.05.18 - klo: 21.30 »
Ei kyllä nyt mitään tietoa...jotakin tietty. GT3 luokkaa ainakin näköjään päivitetty uusien korien myötä...liekö mitään muuta. Täytyy tutkasta BETA puolta, onko tulon päällä mitään erikoista. Just kans melkein puolen vuoden "breikin" jälkeen aktivoiduin hieman(ongelmia terveyden kanssa). Mutta josko se tästä taas jollain taoaa lähtis. Hyvä ku äijät palauttelee aina välillä  :cheesy:

Jupe

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #38 : 22.05.18 - klo: 09.44 »
Joo tota GT3:sta eilen ajelin. Ihan jeppis oli taas pitkästä aikaa ajella.

Aina tässä on vaan se vaara, että alkaa taas keulimaan ja kohta on värkkejä nurkat täynnä... :D

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #39 : 23.05.18 - klo: 00.54 »
 :laugh: tuttu tunne...."been there, done that"...vai kuis se meni

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #40 : 01.08.18 - klo: 19.38 »
Kummallista. Muistelin, että tää all inclusive-lisenssi sisälsi kaikki tulevat palikat ja päivitykset. Nyt on kuitenkin GT3 yhtäkkiä maksullinen... :O

EDIT: Jaa se onkin tuo modified joka on kai toistaiseksi vielä poissa käytöstä. Spec toimii.
« Viimeksi muokattu: 02.08.18 - klo: 10.19 kirjoittanut pasimysiini »

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #41 : 12.01.20 - klo: 09.53 »
Näyttää BERVOETSILLA olevan pätäkät hiipumassa.. vaikka "Lifetime" jäsenyys, pyytää pätäkkää SPONSSINA
on muka "vapaaehtoinen" mutta ellei tule tarpeeksi, muuttuu jatko maksulliseksi.
Taas uusi osoitus siitä kuin RC homman alamäki senkun vaan jyrkkenee.
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #42 : 15.01.20 - klo: 17.04 »
Näyttää BERVOETSILLA olevan pätäkät hiipumassa.. vaikka "Lifetime" jäsenyys, pyytää pätäkkää SPONSSINA
on muka "vapaaehtoinen" mutta ellei tule tarpeeksi, muuttuu jatko maksulliseksi.
Taas uusi osoitus siitä kuin RC homman alamäki senkun vaan jyrkkenee.

Tiedossa ollut esillä jo pitkän aikaa. Pieter on lähellä 70 iältään ja ei aio simuun satsata mitään hirmujuttuja enään.
Kyllä odotuksena ollu että joku ottais koko homman haltuunsa ja veis homman seuraavalle levelille, niin graafisesti, äänellisesti ja toki päivittämällä jo kauan yhteisön pyytämiin luokkiin. Ei ole helppo laji toi mitä Pieterin kanssa olen asiasta keskustellut. En tiedä minkälaisia hollantilaiset ovat ajatusmaailmaltaan, vaikka mitä ja melko hienojakin ehdotuksia olen lukenut ja kuullu hänelle ehdotettavan, tuntuu hänellä olevan joka ehdotuksesta jo kokemusta ja jokaiseen jyrkkä "ei" vastauksena. Kohta jossa tuon fyysisen mallennuksen suunnittelija ja koodaaja Todd lähti muihin hommiin, ei ollut niitä suotuisimpia asioita simulle. Toivoa vaan saattaa että simu pysyis hengissä, ja keksisivät jonkun mainion ratkaisun asiaan.  Ainakin siinä kohtaa jos simulle uusi omistaja saadaan, uskon että simun uuden omistajan on nollattava melko lailla pöytä, mukaanlukien "edellisen" omistajan all-inclusivet. Mutta on semmoseen kohtaloon aika pitkä matka.  Minä aikoinani ostin kyseisen AI lisenssin kun se tarjouksessa oli, ajattelin et summanakin oli niin mitätön että vaikka loppuisikin, ei mua haittaa.
Mutta pysyäkseen edes tasapainossa, jotain euroa on jostain kehitettävä, toivotaan että yhteisö ymmärtää ja tokihan tuo aktiivisin yhteisö näin on tehnytkin. Toivotaan menestystä, uutta idearikasta omistajaa ja huippu tulevaisuutta simulaattorille. Simu on mitä mainioin  treenausväline eikä samanmoista ole vastaan mistään tullut.
Useasta suunnasta viime kuukausina viestiä asioista saaneena, paljonkohan Pieterin lootaan on niitä kaikenlaatuisia viestejä tullut.

Jupe

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #43 : 15.01.20 - klo: 17.43 »
juupa näin hyvinkin..Jossakin vaiheessa liekki sammuu, vaikka olis kuinka kirkkaana roihunut.
Itse tutuistuin herraan Geneven MM kisassa jossa perustettiin IFMAR. Jenkkien diktaattorina häärivät asson mike reedy ja gene husting. EFRAn puolella Serpentin Pietr Bervoets ja Rony Ton. Ton sai aika äkkiä tarpeekseen Pieterin äksystä luonteesta. Viimeisin harrasteen luovista tyypeistä joka poistui oli  Yokomon Tom Yokobori...
Minua on pitkään ihmetyttänyt että RC simuhommaan ei olla saatu enempää mielikuvitusta ja fantasia autoja
joilla olisi "uskomattomat" ominaisuudet joka lisäisi nuorten jässejen kiinostusta
« Viimeksi muokattu: 17.01.20 - klo: 17.42 kirjoittanut nitropaimen »
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #44 : 16.01.20 - klo: 11.52 »
juupa näin hyvinkin..Jossakin vaiheessa liekki sammuu, vaikka olis kuinka kirkkaana roihunut.
Itse tutuistuin herraan Geneven MM kisassa jossa perustettiin IFMAR. Jenkkien diktaattorina häärivät asson mike reedy ja gene husting. EFRAn puolella Serpentin Pietr Bervoets ja Rony Ton. Ton sai aika äkkiä tarpeekseen Pieterin äksystä luonteesta. Viimeisin harrasteen luovista tyypeistä joka poistui oli  Yokomon Yokobori...
Minua on pitkään ihmetyttänyt että RC simuhommaan ei olla saatu enempää mielikuvitusta ja fantasia autoja
joilla olisi "uskomattomat" ominaisuudet...

Moni asia yhdistyy kolmen viimeisen vuoden ajalta sanomaasi. Tehnyt jonku verran "myyrän hommaa" ja ellei tuota simun ympärillä olevaa yhteisöä saada sitoutettua simun omistajien "kaveriksi"...asia ei ole ylläpidon puolesta helppo.
Simun käyttäjäthän ovat kuninkaita tuommoisella alustalla, hehän sen ns.maksavat. Ja kyllä täytyy sanoa että minun lyhyen läsnäolon aikana simun ytimessä, olen kyllä saanut upeita ystäviä ja tuttavuuksia simusta.
Eräs amerikkalainen, melko isonkin tietokone yrityksen kaveri tarjosi omia koodaajiaan ja eksperttejään tutkimaan VRC:n fyysistä konetta ja koodia. Olisivat ihan "free of charge" tehneet tämän sekä visuaalista puolta parantaneet,  vastaus oli selvä "ei". Kuuleman mukaan fyysinen kone on tiukka "tightly closed box" ja vaarana tehdä jotain peruuttamatonta jos sorkitaan. Kyllähän tällä tarjoajalla niksinsä oli asiaan, mutta loppujen lopuksi lakkasi lyömästä päätään seinään kun mitään vastakaikua asialle ei saatu. Tämä oli ihan yleisen foorumi keskustelun puolella. Sain tältä amerikkalaiselta useita viestejä, ja pönkäsi mua jopa hankkimaan VRC itselleni😁. Näitä tämmöisiä pyyntejä tuli tämän tästä, uzeimmiten amerikan puolelta. Viimeisin kysely tuli jopa muutama kk takaperin tyylillä "you should start planning to buy VRC".
Uskomattomia pyyntejä Nurmooooolaaaaselle yksinkertaiselle tyhjätaskulle😂. Toki olen lupautunut auttamaan kaikella tavalla, kun ja jos simu joskus vaihtaa tasoaan. Jossain kohtaa ruotsin puolelta laitettiin joukkokeräystä pystyyn uuden tietokoneen hommaanisesta mulle kun kone temppuili ja videot sekä kisaraportit jäi tekemättä.  VRC:ltä asiaan ei tuumattu mitään😆
Täytyy tässä pian kunnostautua ja tehdä muutama kisarapsa taas niin näkee millaisella tasolla tuo simun yhteisö tällä hetkellä on.
Se on heti ekan raportin jälkeen kun rupeaa tulemaan viestejä inboxiin. 😁
Toivotaan nyt että hommat sujuisi myös tulevaisuudessa,
Jupe

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #45 : 17.01.20 - klo: 17.38 »
uskoisin yhden ratkaisun olevan "käyttäjäpoolin" kerääminen asian ympärille  tavallaan "joukkorahoituksen" pohjalta: kukin osallistuja  tavallaan laittaisi rahaa "pankkiin" eli olisi osa omistaja, joka sitten etsisi joko uuden ostajan simulle tai käyttäisi pottia porkkanana bervoetsille, jossa olisi vaatimuksena kuunnella saneltuja ehtoja, jotta saisi potin käyttöön simun kehittämiseksi.
Tämä tosin vaatisi yhteistimintaa ja luottamusta, mikä minun  kokemukseni mukaan puuttuu rc porukalta...
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #46 : 26.03.20 - klo: 18.24 »
nyt on aika siirtyä ajamaan kisaa netissä, joko VRC radio ohjauslaitteella useita uusia kisa sarjoja
tai sitten ratti-jalkapoljin setillä ajettavia Digitaalisia kisa sarjoja
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #47 : 06.04.20 - klo: 11.35 »
entäpä tämä... https://twitter.com/teliaesportsfi?lang=fi  ajetaan tuolissa ja käännetään rattia, luulis rc kuskien hallitsevan myös sen..
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa rxv89

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #48 : 19.04.20 - klo: 17.10 »
Sattuuko kenelläkään olemaan USB sovitinta ylimääräistä vrc Pro:hon?

Poissa Sauli Lumikko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #49 : 10.02.24 - klo: 10.30 »
Mikä on simulaattorin tila ja tulevaisuudennäkymät vuonna 2024?

Jos on noin muuten vakuuttunut siitä, että tällaisella haluaa pelata, uskaltaako USB-sovittimen hankkia ja simulaattorin ladata?

Ajamisen perusasioiden toisto, toisto ja toisto on mielessä, mutta oikealle radalle pääsee harmillisen harvoin.

Poissa Kimmo S

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #50 : 12.02.24 - klo: 12.52 »
Kustannus pelin hankkimisesta on luokkaa rengassarja ja 100-varmaan tulee halvemmaksi treenata tuolla edes pari kuukautta vs. oikeasti ajamalla. Ajansäästö myös käsittämätön, kun ei tarvitse mekata eikä matkustaa.

Tuntuma on erilainen, mutta etenkin stokki corri on oikein hyvä treeniväline. Joitain outouksiakin on, mutta pohjimmiltaan oikein toimiva simulaatio.

Vinkujia löytyy vaikka kuinka paljon, että ei vastaa todellisuutta. Ei turistiautokaan ole samanlainen kuin krossiauto, mutta tuskin ketään kiistää sitä, että turistiautolla treenamisesta ei olisi hyötyä krossiin - tai toisinpäin. Historian saatossa ja nykyäänkin monta ulkomaalaista oikeasti kovaa kuskia on käynyt peliä hinkkaamassa. Tuskin kävisivät, jos siitä ei olisi hyötyä.

Poissa Sauli Lumikko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #51 : 12.02.24 - klo: 22.50 »
Tietyt perusasiat ajamisessa on luultavasti hyvin samankaltaisia, vaikka tuntuma ei olisikaan aivan sama. Mua kiinnostaa tosiaan toi appin tuen jatkuvuus pidemmän päälle, mutta onhan se kans niin että hyötyä saa niitettyä aika lyhyessäkin ajassa ja kaikki loppuu aikanaan, paitsi väliaikainen ajoneuvovero.

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: simulaattoriin liittyvä keskustelu
« Vastaus #52 : 20.02.24 - klo: 00.49 »
Tervetuloa treenaamaan multiplayeriin. Mulla on serveri auki harva se ilta.
Hyötyä oikean auton ajamiseen on paljon ja todistettu moneen kertaan.
VRC PRO FINLAND clubissa on tällä hetkellä yli 150 suomalaista kuskia.
Toki toiminta on kohtuu hiljaista, mutta äkkiäkös porukka taas herää sitä mukaa kun useampikin rupeaa taas ajamaan.
Minä voin hieman "valmentaa" ajamisessa jne kun tulee multiplayeriin ajelemaan.