Kirjoittaja Aihe: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu  (Luettu 38758 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VRC PRO

  • Aluevalvoja
    • Profiili
VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« : 14.01.17 - klo: 00.36 »
sana vapaa VRC PRO FINLAND kerhokisoista....

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #1 : 14.01.17 - klo: 18.39 »
Milloinkas ekat pidetään?

SC 13.5T, AMain Outback ehdotettu.

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #2 : 14.01.17 - klo: 19.03 »
Mitä pikemmin...sen parempi. Hoke varmaan näkee sen tästäkin et pyyntö on...päällimmäisenä ratoina nyt aluksi ainakin ois hyvä laittaa noita F2P lisenssiin sisältyviä ratoja. Mutta tottakai laitetaan tuokin het "tulille" kun Hoke tämän lukee. Ja tehään vaikka videota sit finaalista.

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #3 : 14.01.17 - klo: 19.52 »
Ai fitsi joo, eihän toi olekaan F2P.

Nooooo sitte MHS ygönen.

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #4 : 14.01.17 - klo: 20.09 »
Laitetaan järjestäen vain toi outback vain....kaikille tulee jotain kumminkin....

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #5 : 15.01.17 - klo: 10.24 »
No joo, Hoke latasi yhden kilpailun testiksi tuonne VRC PRO FINLAND klubiin. Aloitetaan varovasti:)...niin nähdään että kaikkipisteet ja viivat on oikeilla paikoillaan. Ja eiku kaikki rohkeasti mukaan.


Tuossa kisanjärjestämis formaatissahan on mahdollista rakentaa viisi(5) kokonaista kierrosta. Esimerkiksi harjoitus, alkuerätx3 ja finaali. Ja tottakai semifinaalityylisiä kisoja saadaan myös.
Mutta aloitetaan tuolla aika-ajo+finaali moodilla. 5minuuttia ajoaika kumpaisessakin. Eli haetaan vain ja ainoastaan oikeita asetuksia noille eri kierrosten asetuksille. Onnea matkaan!

Ja tottakai, koostaan tuosta sitten jonkinmoisen videonpätkän omalle kanavalleni!

linkki kisasivulle:

VPF Club Amain Outback

« Viimeksi muokattu: 15.01.17 - klo: 10.52 kirjoittanut VRC PRO »

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #6 : 15.01.17 - klo: 10.53 »
Valmistautukaa nauramaan, mun lempinimi on nimittäin "spaceman".

Eikä se tule avaruudesta se nimi... :P

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #7 : 15.01.17 - klo: 11.12 »
Valmistautukaa nauramaan, mun lempinimi on nimittäin "spaceman".

Eikä se tule avaruudesta se nimi... :P

 :grin: Melko hyvä, ei täs kuule naureskele kukaan kellekkään, offroad on vieras käsite yhdelle sun toiselle. Pääasia et saatais porukka heräämään ja tulemaan mukaan. Varmasti mukavia kisoja tulossa, ja jälkipeli sen mukaista. Ai "spaceman"...haha...selvennykseksi muille, space näppäimellä tässä simulaattorissa käytetään "nostomiestä". 
Ja pääasia et saadaan toi kerhokisa ruljanssi avattua, kehitellään sit jotain kun saadaan pohja hommalle.


Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #8 : 16.01.17 - klo: 07.36 »
Hoke, nyt kerrot missä se sun oikaisukohta on tuolla Outbackissa... :P ;)

Poissa VRC PRO

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #9 : 16.01.17 - klo: 11.45 »
Kisa käynnissä Outbackissa....

Amain Outback VPF kilpailusivu

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #10 : 16.01.17 - klo: 17.36 »
Ohan tuo Hoken tekeminen hiukkasen eri luokkaa :grin:.....
Oon ite tätä rataa kiertäny muutaman ringin sillon ku tää julkastiin viime vuoden MM kisoihin. Nyt yhteismkierrokset 149, joista tänään 40 kierrosta. Jos oikein osuu kohilleen kiekka niin menee tuonne alle 20s...mut onpahan nuo offi miehet ihan jostain toiselta planeetalta :cheesy:




Poissa Dille

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #11 : 16.01.17 - klo: 18.56 »
Ihan järkyttävä baana.. :D
Hobbyfactory, Team Associated, Alpha, Orion, Savöx.

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #12 : 16.01.17 - klo: 19.19 »
Ihan järkyttävä baana.. :D

Hieno graafisesti, tosi paljon pitää ns.malttaa pitää linja sisällä...ei helppp😁

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #13 : 16.01.17 - klo: 22.09 »
En ollu koskaan nähnytkään rataa kun kisan tein.
Otin alle akullisen treeniä ja ajoin tuloksen.

Ei tuossa ollut vielä vauhdista tietoakaan.
Jos tän radan kanssa pätee sama kuin muidenkin ratojen suhteen niin parin illan kevyellä treenillä saan bestläpistä ainakin sekunnin pois ja averagesta vähän vajaa sekunti.

Vaikee rata oli mulle ja tuntuu kuin olis hiekkaa väärässä välissä kun rataa kierteli.
Sillä laitoin ton radan kun ei mulla ollu edes aavistusta minkälaisesta radasta on kyse niin ei olis se eka testikisa sellanen missä painelen oikeasti kovaa.
Oletin että vähän tasasempaa olis, mutta onhan teillä aikaa reenata ja sit finaalissa pistää kampoihin.

Ei tolla radalla ollu mistään muusta kyse kuin kiertelee mollat ja loikkii pikkuhyppyrit nätisti yli.

Ps: siellä eventissä on mahdollista katsoa toisten ajoa ja vaikka treenata haamua vastaan.
« Viimeksi muokattu: 16.01.17 - klo: 23.01 kirjoittanut JUPEHU »

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #14 : 16.01.17 - klo: 22.53 »
Muutama treenikierros multiplayerissä nykästy ja suunta on niinkuin veikkasinkin.
Nyt yhteensä 50 kierrosta ajettu koko radalla ja alkaa napsumaan kierroksia alle 19 sekunnin ja average painuu alle 20 kohtuu reippaasti.

Pistäkäähän treenaten ja tervetuloa moninpeliin mukaan.

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #15 : 16.01.17 - klo: 23.01 »
En ollu koskaan nähnytkään rataa kun kisan tein.
Otin alle akullisen treeniä ja ajoin tuloksen.

Ei tuossa ollut vielä vauhdista tietoakaan.
Jos tän radan kanssa pätee sama kuin muidenkin ratojen suhteen niin parin illan kevyellä treenillä saan bestläpistä ainakin sekunnin pois ja averagesta vähän vajaa sekunti.

Vaikee rata oli mulle ja tuntuu kuin olis hiekkaa väärässä välissä kun rataa kierteli.
Sillä laitoin ton radan kun ei mulla ollu edes aavistusta minkälaisesta radasta on kyse niin ei olis se eka testikisa sellanen missä painelen oikeasti kovaa.
Oletin että vähän tasasempaa olis, mutta onhan teillä aikaa reenata ja sit finaalissa pistää kampoihin.

Ei tolla radalla ollu mistään muusta kyse kuin kiertelee mollat ja loikkii pikkuhyppyrit nätisti yli.

Ps: siellä eventissä on mahdollista katsoa toisten ajoa ja vaikka treenata haamua vastaan.

Oliko tää olevinaan joku vitsi? :grin: Muunlaista mä en ainakaan ajatellukkaan, muuta ku et jos samalle läpille pääsee niin se on jo joululahja...mutta ei onnistunu :laugh:

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #16 : 16.01.17 - klo: 23.12 »
Just tsekkasin paljonko radalla maailmanmestaruuden 2015 ajanut Martin Wollanka sai averageksi finaalissaan 2015, 18.115....huh huh....

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #17 : 16.01.17 - klo: 23.17 »
Kyllä mä lähinnä odotin iteltäni huonompaa suoritusta mutta kai se sit lähtikin heti rullailemaan.

Akullinen lisää treeniä ja nyt lipsahti 10 kierroksen putki alle 19 sekunnin averagella  :shocked:

Kai mä rauhotan pariks päiväks etten ala tykkäämään tosta radasta  :cheesy:

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #18 : 16.01.17 - klo: 23.18 »
Just tsekkasin paljonko radalla maailmanmestaruuden 2015 ajanut Martin Wollanka sai averageksi finaalissaan 2015, 18.115....huh huh....

Onko tuo modified luokassa vai 13.5T spec

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #19 : 16.01.17 - klo: 23.39 »
Just tsekkasin paljonko radalla maailmanmestaruuden 2015 ajanut Martin Wollanka sai averageksi finaalissaan 2015, 18.115....huh huh....

Onko tuo modified luokassa vai 13.5T spec

spec

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #20 : 16.01.17 - klo: 23.41 »
Worlds 2015 SC10 13.5 Amain Outback

tuolta speksejä 2015 MM finaalista...

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #21 : 16.01.17 - klo: 23.50 »
157 kierrosta ajettu... Lähestyy lähestyy  :wink:

Huomasin myös että unohtupa radan asetuksista säätää kosteus jne.
Noh... Näillä mennään kun testikisasta kyse.

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #22 : 17.01.17 - klo: 00.36 »

Tässä muutama kierros Martinin ajosta AMain Outback radalta 2015 MM finaalisuorituksesta

Martin Wollanka AMain Outback radalla


Lisää videoita 1.5vuoden ajalta JP racing videos

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #23 : 19.01.17 - klo: 20.22 »
Mitäs Outbackin kisaa ajaneet on mieltä yritysten määrästä ja onko aikajokierrokseen käytetty aika liian pitkä. Tarkoittaen onko päiviä liikaa?

Poissa sagee

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Äänekosken Pienoisautoilijat Ry
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #24 : 19.01.17 - klo: 21.32 »
Mitäs Outbackin kisaa ajaneet on mieltä yritysten määrästä ja onko aikajokierrokseen käytetty aika liian pitkä. Tarkoittaen onko päiviä liikaa?
Juuri ajoin aika-ajon Outbackin kisaan.
Omasta mielestä kierroksiin käytetty aika on hyvä sillä muuten en olisi itsekkään ehtinyt mukaan.. Yritysten määrää voisi ehkä vähentää kahteen tai kolmeen, finaalissa vois olla vaikka vaan yksi? :tongue: :laugh:
-Saku M

Poissa pasimysiini

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #25 : 20.01.17 - klo: 08.02 »
No ehkä nyt ei yhtä kuitenkaan, tässä kuitenkin ainakin itse olen sen verran kaatoherkkä että on ihan hyvä jos ei nyt ole peli heti selvä. Toki sitten jos nää "ammattilaiset" haluaa ajaa kerrasta poikki-kisoja, niin ne vois sitten vaikka tehdä jollain PRO-statuksella.

Mutta Jupen kysymykseen vastaten, olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että käytin jokaiseen aika-ajokierrokseen liikaa aikaa... :P
« Viimeksi muokattu: 20.01.17 - klo: 15.11 kirjoittanut pasimysiini »

Poissa *HOKE*

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #26 : 20.01.17 - klo: 11.20 »
No ehkä nyt ei yhtä kuitenkaan, tässä kuitenkin ainakin itse olen sen verran kaatoherkkä että on ihan hyvä jos ei nyt ole peli heti selvä. Toki sitten jos nää "ammattilaiset" haluaa ajaa kerrasta poikki-kisoja, niin ne vois sitten vaikka tehdä jollain PRO-statuksella.

Kerrasta poikki meininki on aina koettu liian vaativaksi ja sitä käytetään pääsääntöisesti vain MM kisoissa... Joissa niistäkin on valiteltu.
Finaaliveto kun voi mennä pilalle ihan vaan sen takia että tietokoneelle pätkähtää jokin päivitys jne jne. Netti katkoo jotain kummallista yms.

Yleisin sarjakisoissa on ollut 6 alkuerä ja 2 finaali yritystä.
Tämä on koettu yleisesti fiksuimmaksi kompromissiksi.
2 finaalitulosta on myös välillä tasottanut pakkaa kun ei vielä voittoja saavuttanut kuski on jännittyksissään tehnyt ekan tuloksen joka on mennyt jännittelyn piikkiin pilalle... Toisella sitten saanut onnistumisen aikasiks.
Itse tietysti pidän eniten yhden ajon tyylistä joka treenauttaa samalla kisahermoa oikeaan kisaamiseen... Mutta siihen tosiaan tulee liian usein kaikenlaisia bugeja jne jotka voi pilata koko homman... Toisaalta... Motorsporttia se on sekin.
Katsotaan mikä on yleinen mielipide ja duunaillaan seuraavat kisat sen mukaan.

Mutta Jupen kysymykseen vastaten, olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että käytin aika-ajokierrokseen liikaa aikaa... :P
Yritin löytää asetuksen jolla tuohon voisi vaikuttaa... Eipä löydy. Täytynee laittaa Pieterille viestiä  :tongue:

Poissa sagee

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Äänekosken Pienoisautoilijat Ry
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #27 : 20.01.17 - klo: 13.45 »
Lisään vielä tuohon edelliseen.
Tarkoitin juuri tuota samaa mitä Hoke tuossa sanoi eli jos olisi vaan yks finaaliveto niin silloin olis omasta mielestä enemmän "kilpailuntuntua" :laugh: Samaan tapaanhan menee oikeissa kisoissakin, jos kaataa niin se on aina haitaksi ja samoin myös jos tulee teknistä häikkää.. Tuolla saatais vaan kilpailun tunne suht samanlaiseksi kuin oikeastikkin, mikä mun mielestä olis ihan hyvä juttu.

Tuo nyt on vaan mun mielipide.. Kannattaa tehdä niin kuin enemmistö haluaa, mulle kaikki tavat on kuitenkin ihan ok. :smiley:

-Saku M

Poissa JUPEHU

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #28 : 20.01.17 - klo: 13.53 »
Ihan hyviä kommentteja, komppaan ehkäpä Sakua tässä asiassa. Mutta kaikki kelpaa kuhan ei oo "miljuunaa" yritystä joka kiekalla.

Ja offtopic, mukava nähdä että VRC PRO FINLAND klubiin tulee kokoajan uusia gladiaattoreita, mahtava homma!!!

Poissa ViX

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: VPF kerhokisoihin liittyvä keskustelu
« Vastaus #29 : 20.01.17 - klo: 17.00 »
Finaaliin ei lähdetty aika-ajotuloksen perusteella. Vaan määkin pääsin paalulle.


« Viimeksi muokattu: 20.01.17 - klo: 18.01 kirjoittanut JUPEHU »