Kirjoittaja Aihe: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku  (Luettu 6370 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« : 18.02.17 - klo: 20.02 »
Kiitokset kisailjoille ja omalle järjestelyporukalle.
Tulokset löytyy täältä: http://bit.ly/2kK7tln
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa Johan_L

  • ETMKUA
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #1 : 18.02.17 - klo: 22.22 »
Kiitoksia Turun UA aktiiviporukalle hyvin järjestetyistä kisoista! Pitkähkön kisatauon jälkeen oli hauska tavata SC-porukan & kisata sisäradalla. Tämä oli meille ensimmäinen sisäkisa tämän kauden aikana, oli mielenkiintoista nähdä miten Traxxas renkaat soveltuvat mattoradalle. Pito oli parempi kuin mitä osasin kuvitella, 500 kierroksen jälkeen renkaat ovat edelleen hyvässä iskussa. Ihan hyvä sääntömuudos.

Aikaajoissa ja finaaleissa ajo oli todella siistiä, yksi hauskimmista sisäkisoista mitä me ollaan ajettu. Tästä on hyvä jatkaa kevättä ja ulkokisoja kohden!



E-TMK UA

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #2 : 19.02.17 - klo: 07.34 »
Kiitos kaikile myös mun puolesta, kyyti oli aika kylmää, mutta oma ja juniorin ajo parani loppua kohti :)

Ylen juttu kisoista: http://yle.fi/uutiset/3-9468012

Mun päivän videot: http://www.youtube.com/playlist?list=PLYv0ODzgz869cA28ayJXDIJv5y-bBe0HQ

Poissa JockIng

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #3 : 19.02.17 - klo: 09.01 »
Kiitos, oli hauska päivä ja järjestelyt sujui todella mallikkaasti, minuutin tarkkuudella. Ensimmäinen kisa minulle on nyt takaa, mun ajot sekä ajat olisi pitänyt olla paremmat mutta eiköhän ne kokemuksen kautta paranee. Pyydän anteeksi jos mun ajot tuhosi jonkun skaban, mutta yritin väistää kaikille nopeimmille kuskeille. Oli hienoa nähdä että laji elää kun mukana oli noin 50 kuskia!

Terveisin,
Joakim (numero 36)

Poissa sakari72

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #4 : 19.02.17 - klo: 18.49 »
Kiitos kilpailijoille ja järjestäjille.

Tässä muutama räpsy kisoista:
https://flic.kr/s/aHskSjfeuo

Kuvia saa käyttää, kunhan lisää kuvatekstiin, että kuva on ottanut T:mi Valtteri Pausio/EuroRC -Turku.

Valtteri

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #5 : 19.02.17 - klo: 20.36 »
Kiitos kaikile myös mun puolesta, kyyti oli aika kylmää, mutta oma ja juniorin ajo parani loppua kohti :)

Ylen juttu kisoista: http://yle.fi/uutiset/3-9468012

Mun päivän videot: http://www.youtube.com/playlist?list=PLYv0ODzgz869cA28ayJXDIJv5y-bBe0HQ

Ei pahalla mutta sellainen kaveri joka näitä videoita katselee niin nää on enemmän vain kisa muitten joukossa, eli me jotka emme olleet paikalla nää ei vaan anna mitään, no ei ainakaan minulle.
Kokeilkaa katsoa lätkämatsia telkkarista ilman ääntä niin siinä se nitäs tarkoitan..
Ei tiedä ketä kuvassa ajelee kuin tuo äänentoistokin on välittynyt kuvaan todella huonosti eli ihmettelen vain että miksi ei kuvaaja ei voi hiukan selostaa nyt ainakin ketä kuvaa.
Ja sitten kuin vain kuvataan yksinäistä johtajaa mutta hänen takana 3 kuskia tappelee paikoista niin minun mielestä kyllä pitäisi kuvata missä jotain tapahtuu.
Eikait tuo selostaminen nyt niin vaikeata on vai olenko väärässä.
No mutta onhan se nyt kiva jollekkin että näitä kuvataan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa micsa

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #6 : 19.02.17 - klo: 22.21 »
Hyvinhän nuo on kuvattu, Jerzi tässä nyt mitään oscareita olla kalastelemassa  :grin:
Ja katsot tuloksista nimet lähtöruudukossa oleville autoille jos et muuten tunnista.

Kiitoksia Turkkuseen, teillä on aina ollu hyvä pöhinä kisoissa ja niin nytkin. Siitäkin huolimatta, että teillä edelleen on suomen paras radanpinta peitettynä matoilla  :wink:
Mattohelvet** tarjosi kuitenkin yllättävän tiukkaa kilvanajoa ja vaikka pito oli lähes mallia kisko niin ei se latistanut kisatunnelmaa.
Niin kovaa ajettiin kuin vain päästiin mut ei se oikein riittäny tällä(kään) kertaa, muut meni vaan kovempaa.

Erityismaininta ensimmäisestä voitosta näissä karkeloissa pappa Toivoselle joka vei tuupin kovan painostuksen alla!
Nelkun taisi voittaa joku local hero, onnittelut myös sinne!

Tähän ykstyyppi lelurengaspelleilyyn on kyl sanottava et toivottavasti en enää ikinä nää yhtään traxun rengasta, sen verran arpapeliä oli minkäläisen renkaan sieltä paketista saa. Ite tuhlasin n. 70€ renkaisiin tämän yhden kisan takia ja nyt ne saa heittää roskiin tarpeettomina. Että näin...  :undecided:


tuuppi #2

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #7 : 19.02.17 - klo: 23.14 »
Mikko.
Joo, katsotaan tulosluettelosta ja yritetään löytää ne oikeat auton omistajat😂😂
Tää on niin valitettavan turhautuvaa että youtube on täynnä just tällaisista videoista.
Eikös oliskin kiva että kuvaaja kertoisi vaikka ketä kuvaa ja ei aina seuraa vain sitä joka vie letkaa.
No kyllähän mä jaksoin minuutin katsoa videota sen alun takia mutta sitten katos innokkuus kuin ei tiedä kukas menee missä.
Jos selostus olis tarttunut videoon paremmin niin asiahan olis eri.
Ihmettelen vain miten vaikeata on laittaa sitä omaa ääntä niin tietäisi edes jotain kisasta.
Onko muuten videoita tarjolla varikolta?
Kuvia löytynee jotain.
Olenko väärässä vai oikeassa.
Itse olen melkovarmasti yli 1000 videota ottanut ja selostanutkin kuvan päälle ja oma veikkaus on että kyllä jengi tykkää siitä että siihen päälle on jotain kerrottu.
Vuoden päästä kukaan ei enää muista kukas oli kuka😯😯
Mikäs Mikko tuossa renkaassa on nyt vikana.
Kulukos ne loppuun vai😯
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #8 : 19.02.17 - klo: 23.25 »
Kirjotellaas nyt jotain kans.

Kisat oli hyvät, vaikka omalta osalt päivä ei mitenkään hyvin alkanutkaan.
Reenipäivä jäi välistä jolla annoin aika paljon tasotusta kilpakumppaneille, aamulla sitten oli tarjoitus päästä ennen kisaa koittamaan pari akullista ja säätänään autoa, no eihän se ihan niin mennyt, auto päälle ja matolle, mitään ei tapahtunut, moottori p*skana ja eiku sähköt vaihtoon. Ikäväkseni joutu heittää paikoille vanhan 8,5t motin ja puolikuntoisen escin.

Ekat harkat pois alta, säätämään autoja ja eiku ajamaan toisi harkkoja.. ihmettelin että mitä jengi käy niin kuumana ku nipussa ajettiin ja ajelin vaon hakemalla tuntumaa rataan, noh sehän kävikin selväksi että täähän olikin eka alkuerä, joka mulla meni nyt vaan läpiajeluks ja fiilistelyks  :grin:

Eikun autoo taas vähän muuttamaan, uutta rengasta ale ja toiseen alkuerään. Sain kuin sainkin puristettua itseni ruutuun neljä, ja taakse jäi Heikkilä ja Lampinen, oligan se melko lähellä ajallisesti kakkospaikkakin, mutta toi 8,5t moottori oli vain liian lussu matolle ja asiaa ei auta yhtään , että unohdin kalibroida ohjaimen ja escin sähköjen vaihdon jälkeen.

Kisalähdöt meni sitten miten meni, sijoituksia oli tarjolla mutta en niitä ottanut, vauhti riitti muille paitsi Toivoselle, mutta omat virheet kostautui liikaa, näin tasaisessa kisassa ei kärsi kyllä mitään virheitä tehdä, hauskaa oli vääntää ja Heikkilän kans muutaman kerran otettiin yhteen vähän turhankin ahnaasti, kuten myös Lampisen kanssa.

Rata oli hyvä profiililtaan ja mahdollisti tiukan kilvanajon. Rengashomma on hanurista kuten micsa sanoikin, ei tässä mitään säästöä kyllä tule ja täysin arpapeliä minkä laatuinen sarja tulee paketista, järkyttäviä eroja.

Kaikenkaikkiaan hauska kisa kuitenkin vaikka muutaman sijan hävisinkin lähtöpaikkaan nähden.
K.Pakkala
#8

« Viimeksi muokattu: 19.02.17 - klo: 23.29 kirjoittanut Kipsi »
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa niemis

  • Moderaattori
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #9 : 19.02.17 - klo: 23.27 »
Ja sitten palataan aiheen mukaiseen keskusteluun. Videoiden laadusta yms. löytyy varmasti haulla sopiva keskustelu.

T:
Mode Niemis  :police:
Slow is smooth, smooth is fast!

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #10 : 19.02.17 - klo: 23.42 »
Eli voisko vetää johtopäätöksen että Heikkilä ja Pakkala ajoi yhtä huonoilla renkailla😂? Hyvin te veditte. Kukaan ei halua ajaa matolla mutta kolme isoa kerhoa ajaa matolla wtf. Ajetaanko ens talvi matoilla ja millä renkailla onkin mielenkiintoinen kysymys.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa micsa

  • PRCA
    • Profiili
.
« Vastaus #11 : 20.02.17 - klo: 09.01 »
Ei kyllä meillä oli Kimmon kanssa iha hyvät renkaat, ite oltii ne leikattu pitäviks  :wink:

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #12 : 20.02.17 - klo: 09.30 »

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #13 : 20.02.17 - klo: 12.02 »
Tervehdys,

Suuret kiitokset Turun kavereille, jotka järjestivät meille loistavat kisat ja kaikki toimi kuten pitää.
Tero hoiti kuulutukset tyylillä ja rata oli hyvin rakennettu.

Omalta osalta tästä kisasta ei jää paljon kerrottavaa mutta perjantaina treeneissä kulki todella lujaa ja kisapäivänä myös fiilis oli loistava - kiitos tästä hyvälle SC-porukalle!

Yhden asian nostan vielä esille, jotta saataisiin ajamista kehitettyä jatkuvasti eteenpäin:
muistakaa aina arvostaa edessä ajavaanne kuskia. Radassa oli yksi paha kohta, jossa tämä kostautui helposti jos takana oleva kuski ei näin tehnyt - eli takaosan pitkä tupla.

Kun sellaiseen kohtaan tullaan peräkkäin, niin hyppyyn on lähdettävä edellä ajavan kaverin tekniikan mukaan koska ilmassa kolaria ei voi enää estää. Suomennettuna: kun edessä on kuski joka hyppää tuon kohdan lyhyempänä, niin itse ei voi lähteä nappi pohjassa pitkään hyppyyn ja lanata toista pois edestä.

Sama asia pitää myös aina huomioida kun ajetaan kovaa kisaa keskenään: sen verran on oltava marginaalia, että perään ei ajeta jos edessä tapahtuu pienikin takapään lipsahdus yms.

Itse pääsin kisaamaan muutamassa erässä hienosti Hovin kanssa ja siinä pystyttiin ajamaan todella liki toisiamme ilman osuman vaaraa perästä tulevan osalta. Myös itse virheen tehdessä päästimme toisemme ohi koska takaisin eteen ryntääminen aiheuttaa vain turhia kolareita.

Ulvilassa nähdään ja siellä malttia tarvitaan vielä tätäkin rataa enemmän.

T: Poistin yhden kuskin tässä kisassa sulkemalla linjan liian myöhään ulkoa sisältä hyökätessä - sorry  :undecided:


Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: .
« Vastaus #14 : 20.02.17 - klo: 18.50 »
Ei kyllä meillä oli Kimmon kanssa iha hyvät renkaat, ite oltii ne leikattu pitäviks  :wink:

Ja kyllä ne oliki makiat.
« Viimeksi muokattu: 20.02.17 - klo: 21.22 kirjoittanut Kipsi »
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #15 : 20.02.17 - klo: 20.06 »
Sama asia pitää myös aina huomioida kun ajetaan kovaa kisaa keskenään: sen verran on oltava marginaalia, että perään ei ajeta jos edessä tapahtuu pienikin takapään lipsahdus yms.

Tästä olen henk. koht. eri mieltä. Jos edellä ajavalla lipsuu perä ja takana tuleva ajelee niin silloin edellä ajanut on tehnyt virheen. Tilanteessa takana tullut on siis saanut edessään ajaneen painostettua virheeseen. Tällaisessa tilanteessa tosin silloin kysytään kokemusta tuomareilta...   ja kotikisoissa aika tavallisesti peräänajajaa rangaistaan aika räikeissäkin edellä ajaneen virhetilanteissa.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #16 : 21.02.17 - klo: 23.22 »
Millaisella esikulutuksella renkaissa oli ns. paras pito?
Saako renkaita hioa tai leikellä kuten jostain viestistä luin?

Ei ole tarkoitus aloittaa mitään näppisrallia tästä, vaan kiinnostuksesta kyselen vaikuttiko
renkaan kuluneisuus ajoon?

Poissa Kipsi

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #17 : 22.02.17 - klo: 08.28 »
Millaisella esikulutuksella renkaissa oli ns. paras pito?
Saako renkaita hioa tai leikellä kuten jostain viestistä luin?

Ei ole tarkoitus aloittaa mitään näppisrallia tästä, vaan kiinnostuksesta kyselen vaikuttiko
renkaan kuluneisuus ajoon?

Kyllä tässä tais paras pito olla heti tuoreilla renkailla paketista, ku ajamaan lähti niin aggressiivisesti kaasulle ni rengas lämpes ja pito parani huomattavasti. ( Rengassarjoissa pieniä vaihteluita ).

Lähinnä turussa hiottiin santapaperilla rengasta sen takia että matosta irtos jonkin verran pitoainetta joka ilmeni kiiltävinä läikkinä renkaan pinnassa, ja se liukasti kyllä rengasta jos ei hionut pois.

Renkaita oli muutamat tyypit kuuleman mukaan vissiin leikkonut  :roll: säännöt tuota ei kiellä ni silloin se on sallittua.
TLR SCTE 3.0  #7 - TLR 22SCT 3.0 #6
-Team Mattopiste-

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #18 : 22.02.17 - klo: 08.57 »
Kiitokset Turun porukoille mukavasta SC päivästä.

Tultiin Halosen seurueen kanssa perjantaina illalla treenaamaan radalla ja rata näytti heti sen, että ainakin minä olisin tarvinnut paljon enemmän treeniä sen verran haastava rata oli kyseessä.

Liimailin silloin perjantaina uudet Traxut alle ja niillä mentiin koko viikonloppu. Renkaat toimi siinä missä muidenkin, joten ei kai niissä eroja ollut :)

Kisat meni aika odotetusti ja A finaaliin ei ollut mitään mahkuja.
B finaalissa oli mahtavaa vääntöä Aleksin ja Janekin kanssa ja saatiin rahalle vastinetta.

Pari kommenttia radasta.
Radan ylivoimaisesti vaikein kohta oli takaoikealla ollut iso hyndä. Se ratkaisi hiukan liian paljon. Lähtökohtaisesti olisi mukava, että vaikeimmat osuudet ja hyndät olisivat lähempänä ajajakoroketta... Lisäksi hyppyrissä oli ihan turhaan ensimmäisen nousun jälkeen tiputus, joka aiheutti kaikenlaista ohjelmaa.
Ideana heitän, että voisiko hyndasta tehdä ns. ison pöydän, jolloin sen voi ajaa vain yli jos esimerkiksi juuri ennen lähtöä saa pienen pusun kanssakilpailijalta ja lähtö epäonnistuu?



Lisäksi rataa reunustavien köysien sisäpuolella oli ikävät puukiekot, josta auto singahti lentoon jos niihin vahingossa ajoi. Puukiekot eivät näkyneet edes ajajakorokkeelle.



Se, että radalla on ajettu pidotusaineilla saattoi vaikuttaa renkaisiin kuten Kipi kertoi. Itse en putsannut renkaita millään tavalla ja pito kyllä heikkeni päivän mittaan (ehkä olisi pitänyt tehdä jokin puhdistus)

Olisi myös kiva tietää miten renkaita oli leikelty, jotta päästään tarkentamaan sääntöjä tulevaa varten. Sillä jos tuon homman vetäisi äärimmilleen, niin rengas kannattaisi varmaan leikata minipinniksi :), mutta se ei liene sääntöjen hengen mukaista...

Mutta summa summarum. Kisat olivat varmasti tämän kauden kovatasoisimmat ja siten parhaat!

Ulvilassa nähdään ja sinne lähdetään ajamaan paremmasta sijoituksesta.

/Sami
« Viimeksi muokattu: 22.02.17 - klo: 09.12 kirjoittanut Bigbear »
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #19 : 25.02.17 - klo: 12.03 »
Kiitokset omasta puolestani vielä muillekkin kisojen puuhamiehille. Itse toimin ensimmäistä kertaa ikinä kilpailun johtajana, eikä se homma nyt tainnut ihan penkin alle mennä. Ainakaan paljoa negatiivista palautetta ei kuulunut.

Itse kilpailut menivät melkoisen suunnitellusti. Ennakkosuosikin paineet niskassa ajo oli aamulla vielä varsin hermostunutta, mutta perusvarmalla suorittamisella irtosi sentään TQ. Omasta 3 kierroksen ennätyksestä jäin kuitenkin yli 0,5s. Finaaleihin lähteissä tiesin jo aikojen perusteella, että kunhan ajaa perusvarmaa ajoa ja pysyy pyörillään, niin tulosta tulee. Ekassa finaalissa tärisi, mutta voitto tuli. Samalla tuli itselle ja radalle uusi 5min ennätys. Toisessa Ylinen antoi painetta, mutta silti voitto. Kolmannessa oli jälleen takana jotain ohjelmaa ja sai kruisailla voittoon. Neljänteen lähdettiinkin sitten jo rennoin rantein ja runttaamaan vielä itselle koko kisan nopein kierros. Viides finaali menikin sitten jo aivan penkin alle kun keskittyminen herpaantui pari kertaa väärässä paikassa. Kisan jälkeen itse Salonen kehui omaa Teknoa todella hyväksi, joten jotain on säätöjen kanssa ilmeisesti tullut tehtyä oikein :laugh:. Itse auto toimi jälleen läpi kisan todella luotettavasti.

Noista renkaista kyseltiin. Itsellä on toiminut parhaiten sellainen jonka pinta on kulunut 1/2 - 2/3. Pito on suht samanlainen alusta loppuun, mutta traxu on omasta mielestä loogisin ajettava noin puoliksi kuluneesta eteenpäin. Mutta traxuja vaivaa ikävästi edelleen varsin suuret laatuerot. Itsellä viimeisistä 8 renkaasta 6 on ollut hyviä ja 2 selkeästi liukkaampia. Ovat kuitenkin samasta uusimmasta erästä. Turussa olen nähnyt toisen traxun lasittuvan, toisen ei ja kolmas menee vain vähän lasiksi. "Pitotahmaa" radasta ei ainakaan käteen enää tartu. Itse ehdottaisin nelkuille matolle kulutuspinnaltaan täysin sileää rengasta (eli ihan sama mikä rengas on alkujaan ollut kunhan kulutuspinta on täysin sileä), mutta tulosketju ei liene sen käsittelylle oikea paikka :grin:.

Mutta kaikinpuolin kivat karkelot ja tästä jatketaan sitten äärimmäisen tiukassa asetelmassa Ulvilan sarjafinaaliin.

Kiitokset vielä Tekno RC, RcCenter sekä EuroRC.

-Mikko M. #3-

Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Tulokset - SC WinterCup IV 18.2.2017 Turku
« Vastaus #20 : 25.02.17 - klo: 14.04 »
Vaikka mattokisat on tän talven osalta ohi, niin kannattaisi kuitenkin pohtia ja yhdessä keskustella mihin suuntaan rengassääntöä halutaan kehittää jatkossa. Kun saviradat aukeaa, niin kukaan ei jaksa enää miettiä asiaa. Lokakuussa alkaa sitten taas olla jo kiire päätösten kanssa. Realismia on kuitenkin tehdä oletus, että ensi talvenakin ajetaan osa kisoista matolla kun kolmen suurimman SC-kuskien seuran (Fullspeed, TUA, PRCA) tämän talviset radat oli mattoratoja.

Yksi vaihtoehto mattorenkaaksi olis Stagger Rib, joka voisi olla tasalaatuisempi kuin Traxxaksen RTR-rengas. Stagger voisi mennä YT-renkaana myös liukkaammilla alustoilla, ainakin yellow-seoksella. Staggerin kulutuskestävyys on kuitenkin moninkertainen Pinniin verrattuna kun ajetaan matolla.
Wacky Stack Racing Team