Kirjoittaja Aihe: Salibandyä asenteella  (Luettu 870 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Salibandyä asenteella
« Vastaus #1 : 22.12.04 - klo: 12.48 »
Joo, onhan tuo aika sankari jätkä. Yhtä ylimielistä jannua en oo ennen nähnyt, tuu tatamille tai kehää, jos tohon jannuun joskus satunkin törmäämää, niin joo. Olkoon, ainakin oman arvon tunto on ihan kohdallaan, minä sitä ja minä tätä. Tuollaiset jannut vois oikeesti laittaa käymään jonkun elämän koulun, kukaan EI OLE TÄYDELLINEN, tai edes lähi main. (Jos mua ei lasketa mukaan :lol: ) bah hah hah hah. No joo, asenne on kohdallaan, suunnan kun sais vaan muutettua, on tosi hienoa huomata, miten joku seisoo omien mielipiteidensä takana noin vankasti! Ainoa ongelma on tosiaan tuo asenne vamma. Kun tuon ketjun lukeneena en tunne ketään henkilöä, mutta reagoinnista päättelen, että kyseessä on erittäin hyvin huomiota itselleen niitänyt kaveri. Noin 2m pitkä ja 150kg nyrkkeilijä. Sellaisen kuvan sain kaverista, vaikka kyseessä onkin VAIN salibandy. Noh, tulipahan oma näkökulma selvennettyä ja lopuksi haluan toivottaa kaikille tasapuolisesti Erittäin hyvää joulua ja jos ei palata ennen vuoden vaihdetta, niin HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!