Kirjoittaja Aihe: Uusivuosi  (Luettu 175539 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Uusivuosi
« Vastaus #90 : 01.01.05 - klo: 13.46 »
Kuinka niin? Et tainnut olla selvin päin?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #91 : 01.01.05 - klo: 13.52 »
Olinhan mä  :mrgreen: Autolla vähän säädin tuolla..
Taas kehissä.. ;)

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Uusivuosi
« Vastaus #92 : 01.01.05 - klo: 13.57 »
17.40 Alkoi ampuminen
n. kaheksalta menin vähän hakeen hiukopalaa
18-24 pikkupommei
24-1 isot pois
1-2 vieläkin piniä riitti
n. 2 nukkuun, kaverin hamsteri melskas pari tuntii ja sit lähen sen veljen huoneeseen nukkuun... (n. klo 4)(kaverin veli oli jossain, missä lie)...
10 heräsin... että semmosta...  :P  YHTÄÄN EI VÄSYTÄ :!:   :mrgreen:
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Uusivuosi
« Vastaus #93 : 01.01.05 - klo: 14.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"

Mää sain tinasta ylöspäinkiitävän hornetin... 8)
Mä sain tinasta polkupyörän.. 8)

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Uusivuosi
« Vastaus #94 : 01.01.05 - klo: 15.21 »
ja mä sain jonkinsortin siiven...  :roll:

Tuleekohan minusta lentäjä? :P
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Uusivuosi
« Vastaus #95 : 01.01.05 - klo: 17.09 »
Minulla jäi vielä kisuja 72kpl ja muut menivät...hienoja olivat.
Mutta raketti vahinko kävi: Peukalo(t) kärähti :mrgreen:

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #96 : 01.01.05 - klo: 18.09 »
Tarkoittaakohan tuo hornetti sitä että elämä menee kovaa ylös vai kovaa alas :?
Mutta luulisin että se menee kovaa ylös :mrgreen:  8)

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Uusivuosi
« Vastaus #97 : 01.01.05 - klo: 19.00 »
Minä käytin niin paljon sytkäriä, että kun tulin sisälle oli peukalon päässä verta täynnä oleva kupla :shock:  Sitten se puhkes :evil:

Kisuja jäi noin 130, munia n.30, paljon muuta! esim 2 ohjuspatteria.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #98 : 01.01.05 - klo: 19.12 »
Peukalo on joo vähän kulunut ja pieni palovammakin siinä kun aina sai tulisuihkun siihen sytytyslangasta  :lol: Kissanpieruja on yli 1000 viel..
Taas kehissä.. ;)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Uusivuosi
« Vastaus #99 : 01.01.05 - klo: 21.35 »
Kaikki meni.. Kaverin Exocetti lähti ihan mihin sattu ja sitten sillä kaatus yks Thunder King ja se panos tuli mua kohti ja sitten kaadoin heti vielä omani, mutta se meni pellolle..

Oli mahtava uusivuosi..

Poissa AssoPoika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Uusivuosi
« Vastaus #100 : 01.01.05 - klo: 23.30 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Peukalo on joo vähän kulunut ja pieni palovammakin siinä kun aina sai tulisuihkun siihen sytytyslangasta
Mulla kävi samahommeli parikin kertaa :mrgreen:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #101 : 02.01.05 - klo: 08.55 »
Mulla kävi sama vaika kuinka monesti.  :mrgreen: Ei saanut pidettyä että lanka osoittais muualle..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa mini-olli

  • Jäsen
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #102 : 02.01.05 - klo: 10.58 »
Mullakin kävi ihan sama juttu, että sormi palo sytytyslangasta. Sitten vielä, kun heitin munakranaatin alakautta, se tipahti hihaani, mutta onneksi tippui juuri hihasta pois, kun räjähti. :mrgreen:

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #103 : 02.01.05 - klo: 11.07 »
Lainaus käyttäjältä: "mini-olli"
Mullakin kävi ihan sama juttu, että sormi palo sytytyslangasta. Sitten vielä, kun heitin munakranaatin alakautta, se tipahti hihaani, mutta onneksi tippui juuri hihasta pois, kun räjähti. :mrgreen:


Siis te ootte ihan amatöörejä! Mul oli miljoona kissanpieruu ja muniaki oli ja kaikkee muuta kivaa, niin en kertaakaan saanut edes kissanpierusta sytytys langan tulia sormille  :) .  Ja muna kranaatteja vähän virittelin enkä ees niillä saanu itteeni telottuu  :wink:

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Uusivuosi
« Vastaus #104 : 02.01.05 - klo: 11.28 »
Mulla jäi vielä kissanpieruja 48 ja munakranaatteja 52.
Mitään haaveria rakettejen kanssa ei käynyt paitsi yksi thunder king kaatui ja räjähti (onneksi ei kaatunut kohti "katsomoa").
Sain sen vielä videolle  :lol: .
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Uusivuosi
« Vastaus #105 : 02.01.05 - klo: 11.35 »
Mulle jäi vielä 48 kissanpiearua ja 52 munakranaattia.
Mitään erikoisempia haavereita ei tapahtunut paitsi yks Thunder King kaatui (onneksi ei kaatunu "katsomoon" päin). Mä sain sen vielä videokuvattua digikameralla  :lol:  . Kuvasiko kukaan muu teistä raketteja?

EDIT: Tuli vahingossa kaksi kertaa. Foorumi temppuili hieman.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Uusivuosi
« Vastaus #106 : 02.01.05 - klo: 11.49 »
Tuli kuvattua noin 5 minuuttia ennenkuin 7 vuotta vanha videokamera sippas... Eikös se ole niin että raketteja ei saisi omin päin säilyttää, vai? :?
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Uusivuosi
« Vastaus #107 : 02.01.05 - klo: 12.48 »
Eikö teillä toimi refleksit kun tulilangat polttelee?  Itse ainakin sain "suihkun" parikin kertaa kämmeneen mutta ainakerkis nappaamaan käden pois ennen kuin kokonaan paloi.  Eli minulle ei tullut yhtään palovammaa eikä ole tullutkaan!

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #108 : 02.01.05 - klo: 12.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"
Lainaus käyttäjältä: "mini-olli"
Mullakin kävi ihan sama juttu, että sormi palo sytytyslangasta. Sitten vielä, kun heitin munakranaatin alakautta, se tipahti hihaani, mutta onneksi tippui juuri hihasta pois, kun räjähti. :mrgreen:


Siis te ootte ihan amatöörejä! Mul oli miljoona kissanpieruu ja muniaki oli ja kaikkee muuta kivaa, niin en kertaakaan saanut edes kissanpierusta sytytys langan tulia sormille  :) .  Ja muna kranaatteja vähän virittelin enkä ees niillä saanu itteeni telottuu  :wink:


Täällä tuuli niin kauheena että piti ""nyrkin sisällä"" sytyttää niin väkisinkin ruikkas..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #109 : 03.01.05 - klo: 16.15 »
tekiskös pojat mitään omia viritelmiä vai uskallatteko kertoa näin julkisesti?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #110 : 03.01.05 - klo: 16.46 »
Me bläjäytettiin kaverin legenda konvehtipommi. Se täytyy tehdä joka vuosi! Sitten tehtiin myös radiopommi.
Konvehtipommissa siis ängetään vain juhlapöydän konvehtirasia niin täyteen pommeja kuin saadaan ja teipataan kiinni, sytytetään ja ihaillaan. Sielä oli tänävuonna kait papatteja, tyhjennettyjä roomalaisia, munakranuja ja iiso määrä tikuttomia kissanpieruja. Noita ainakin, sitten suuri kasa ruutia ym. pikkujuttuja. Komiasti se ensin leimahti, rätisi ja poksu, sitten samaan aikaan sinkoili tikuttomia kissanpieruja tajuton määrä joka suuntaan. Hienoja valoviivoja tuli täyteen koko ympärystä.

Radiopommi oli vain pieni tekele, ihan yksikertaisesti vain pistettiin omatekoiseen puiseen radioon paljon ruutia sisään ja jokaiseen kaiuttimen "äänireikään" (siis kuoressa on reikiä, että ääni pääsee pois) kissanpieru, black cattejä tietenkin. Sytytyslangat yhteen, pakoon ja sitten paukku ja radion puukuori meni osiin, sekä sisuksista ei jäänyt juur. mitään jäljelle.  :lol:

Ei siis mitään kovin vaarallista viititty kyhätä. Raja pitää aina näissä hommissa löytyä.

Myös jotain 5x munakranaattia sidottin teipillä yhteen ilman vihreitä ulkokuoria. Rätisi melkosen paljon.

Vanhemmat vaan sano, että voi mennä ******(en muista nimeä) kysymään minkälaisia omatekoisia pommeja kannattaisi väsätä. Ko henkilöltä meinaan meni nuorena omien pommien kanssa silmä ja käsi.  :(  Isä tuntee sen. Ehkä senkin takia jätettiin omat pommit suht vaisuiksi...

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #111 : 03.01.05 - klo: 17.47 »
Tulihan itsekkin pommi rakennettua...
Mulla oli kuviksessa tehty savimötikkä jossa oli keskellä sormella tehty reikä,
sinne pisti ruutia ja sytytyslangan ja painoi ruudin tiiviiksi...
Ei kannata kokeilla pamahti ihan h)%*'>)¤/%)i...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #112 : 03.01.05 - klo: 17.59 »
Vanha polkupyörän pumppu, mikä on terästä, se ruutia täyteen tiiviisti ja sulkee sen. Se lopsahtaa iloisesti  :shock: Isän tuttu teki pienenä tollasen, se hakkas sen ruudin liian tiukkaan ni koko käsi räjähti veks...
Taas kehissä.. ;)

Poissa dacool

  • Tulokas
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #113 : 03.01.05 - klo: 18.22 »
Ammuskelin viimevuoden kissanpierut pois ja appiukon ostaman raketti kokoelma pussukan, ei sen kummallisempaa.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Uusivuosi
« Vastaus #114 : 03.01.05 - klo: 18.23 »
Jos jätettäis ne pommiohjeitten jakelut kuitenki vähä vähemmälle, palstalla on aika paljon erittäin nuoria lukijoita.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Uusivuosi
« Vastaus #115 : 03.01.05 - klo: 18.32 »
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Eikös se ole niin että raketteja ei saisi omin päin säilyttää, vai? :?


Eikö kukaan tiedä? Iskä sanoi mulle näin kun sanoin että säilytän ne jääneet thunderkingit...
 :?
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #116 : 03.01.05 - klo: 18.44 »
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Eikös se ole niin että raketteja ei saisi omin päin säilyttää, vai? :?


Eikö kukaan tiedä? Iskä sanoi mulle näin kun sanoin että säilytän ne jääneet thunderkingit...
 :?


Kyllähän niitä saa säilyttää, mutta ei ampua

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #117 : 03.01.05 - klo: 20.27 »
Jossain sanottiin ettei raketteja saa säilyttää pisempiä aikoja eikä ampua vanhoja raketeja. Pitää viedä palolaitoksella jossa ne pitää pippalot kun ite on lähtenyt ja ampuu rakettis.  :mrgreen: Mistä te tota ruutii saatte, mitä puratte?
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #118 : 04.01.05 - klo: 16.35 »
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Eikös se ole niin että raketteja ei saisi omin päin säilyttää, vai? :?


Eikö kukaan tiedä? Iskä sanoi mulle näin kun sanoin että säilytän ne jääneet thunderkingit...
 :?


Mitä järkeä ylipäätään säilyttää? Senkun pistät vaan joku ilta. Minäkin laitoin lauantaina Pyro Attackit jotka unohtu ampua.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Uusivuosi
« Vastaus #119 : 04.01.05 - klo: 16.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Eikös se ole niin että raketteja ei saisi omin päin säilyttää, vai? :?


Eikö kukaan tiedä? Iskä sanoi mulle näin kun sanoin että säilytän ne jääneet thunderkingit...
 :?


Mitä järkeä ylipäätään säilyttää? Senkun pistät vaan joku ilta. Minäkin laitoin lauantaina Pyro Attackit jotka unohtu ampua.


Nyt oli aamu-postissa ilmotus et kaikki räjäyttämättömät pommit pitää viedä paloasemalle.