Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Sword

Sivuja: [1]
1
Löysinkin jo toisen akun johdosta tai liittimestä huonon kohdan mikä aiheutti,että auto meni toisinaan virrattomaksi.Saan kohta läjän liittimiä niin laitan johdotukset kuntoon sitten.Kyllä se kuitenkin samoilla johdoilla toimi huomattavasti paremmin kun oli sensorijohto paikallaan,mutta laitan liitokset kuntoon ja testaillaan sitten,että auttoiko.

2
Joo on kalibroitu moneen kertaan.Viive on monta sekuntia ennenkuin tulee täydet tehot.Liitokset on vielä vähän keskeneräiset,mutta eikait se tuollain voi vaikuttaa.Sokeripalat on moottorijohtojen välissä.

Testailin vielä lisää niin välitystä lyhentämällä ongelma vähän paranee niin pystyy jo paremmin ajamaan.Tuntuu kuitenkin tuo ero sensorilliseen jotenkinkin liian isolta.Renkaat ilmassa tuntuu normaalilta,mutta ajossa nykii aina lähdössä.

3
Hei mikähän tässä oikein on ongelmana kun en saa sensorittomia moottoreita toimimaan kunnolla mitenkään autossani.Nyt viimeksi olen koittanut Ezrun max10 säädintä saada pelittään niin kaasu tulee kauhealla viiveellä.Sensorillisena olen saanut turnigyn + xerun kopion toimimaan oikein,mutta silloin en saa kaasua toimiin oikein päin.Tässä autossa siis moottori pitää pyöriä toisinpäin kuin yleensä.Säädinboxit löytyy,mutta mikään säätö ei tunnu viiveeseen auttavan.120a xerun kopio toimi oikein sensorin kanssa,mutta ei ilman sensorikaapelia.

4
Sähköautot / Vs: Mikä sähköauto ~ 200 eurolla
« : 06.11.16 - klo: 22.28 »
Nuissa Ftx autoissa on voimansiirto huonosti suojattu ja muovinen spur ratas mikä hajoaa nopeasti jos hiekassa ajaa.Siihen saa tosin ebaysta metallisen rattaan mikä kestää.Itsellä on Ftx Carnagea vastaava malli mihin olen vaihtanut metallisen spurrin ja renkaisiin oikeat laakerit.

5
Joo on käännetty reverselle ja kalibroitu eritavoin,mutta tilanne ei muutu.Eihän tässä muuten ongelmaa olisikaan jos pyörimissuunta olisi sama kuin ei kiinalaisissa.

6
Huomasin,että sensorikaapeli näyttäis vähän vioittuneelta niin voisikohan se aiheuttaa tämmöistä.Pitää hommata uusi kaapeli ja testata sitten uudestaan.Tilaan ehkä mieluummin kiinasta uuden säätimen jos ei tätä kohtuudella saa toimiin.Ajamaan tosiaan pystyy kun laittaa pakille täydet tehot.

7
Myötäpäivään tässä pyörii eteenpäin mennessä.

8
Yritin juuri kaasu käännettynä kalibroida niin ei tunnista max kaasua.Eteen mode nyt päällä.Ei mene kalibrointi läpi kaasu käännettynä millään ajomallilla.

9
Olen toki vaihdellut suuntaa säätimestä huonolla menestyksellä.Voiko vika olla radio/lähetin puolella.En ehkä aivan heti uskalla tällä kokemuksella alkaa voimansiirtoa muuttamaan.Rikki ei varmaan mitään ole,mutta jotkut osat eivät varmaan pelaa oikein yhdessä.
Auto on Sword RH1011.

10
Johdot on tarkistettu ja ovat oikein.Ohjelmointiboxissa ei ole suunnanvaihtoa,mutta ilmeisesti hobbywingin usb-link saattaisi toimia myös tämän kanssa ja siinä olisi suunnanvaihto.Onkohan joku testannut sitä turnigyn kanssa.Johtoja ei varmaankaan uskalla muutella kun on sensorillinen yhdistelmä ja ei toimi ilman sensorikaapelia.

Usb-link toimiikin ilmeisesti vain Gen2 mallissa.

11
Hei!
Minulla on turnigy trackstar turbo ja speedpassion moottori yhdistelmä ja ongelmana on ettei kaasua ja jarrua saa mitenkään toimimaan oikein.Auton saa toki liikkumaan kun laittaa eteen/pakki moden päälle ja vaihtaa suunnan,mutta jos vaikka pakin tehoa tiputtaa niin eteen suunta hidastuu.Jos laitan pelkästään eteenpain ohjelman niin ei liiku minnekään.Säädin on kalibroitu monet kerrat ja menee läpi luullakseni oikein.Autoon on vaihdettu kyseinen yhdistelmä harjallisen tekniikan tilalle.Voiko olla jotain yhteensopivuusongelmaa osien välillä vai mitä kannattais tutkia ensin.Sensorillinen yhdistelmä on niin ei voi johtojen paikkaa vaihtaa.

12
Sähköautot / Vs: Hobbyking sähköautot.
« : 01.09.16 - klo: 20.43 »
Onkohan kellään muulla Sword RH1011 autoa.Tätä on hyvin monella nimellä kuten Hobbykingissä Quantum Vandal sama runko,mutta kopassa ja sähköissä eroa.Tehot olivat vakiona pettymys ja moottori onkin nyt vaihtumassa harjattomaan.Huonointa on minusta tässä ettei ole kunnon suojausta voimansiirron ympärillä ja niinpä ehti jo spurri mennä huonoon kuntoon hyvin vähällä ajolla.Pistin alumiiniset rattaa tilaukseen niin jospa se niillä kestäis jo ajoa.

13
Auto Sword RH1011.Vakiona vähän yli 20.Nyt vaihdettu moottori ja lipo 2s niin 38kmh.Vielä olisi saanut vähän enemmän kulkea.

Sivuja: [1]