Ensimmäinen virhe jonka tiedän jo kysymättäkin, on että hanhenkaula ei ole nippusiteellä tiukasti kiristetty kaasarin kurkkuun.
Onkos ilmanputsari ylipäätään öljyttykään.
Toinen virhe on kaataa kaasariin polttoainetta.
Tällöin kone ei tietenkään käy kuin vain sen aikaa mihin kaasarista sisään kaadettu polttoaine riittää.
Ei näin.
Mikäli härvelissä on ryyppynappi, eli ryyppypumppu niin pumppaa siitä niin pitkään että näet polttoaineletkua katsoen polttoaineen menevän koneelle asti.
Toinen tapa on pitää sormea pakoputkessa ja startata.
Ryypyttäminen pitää aina lopettaa kun polttoaine saapuu koneeseen.
Liika ryypytys ja kone ei starttaa... on myös lähes mahdoton saada silloin kunnolla pyörimäänkään.
Siis ylipäänsä kaasarin toimivuutta testasin kaatamalla kurkkuun nitroa ja tuntu hyvälle käyntiääni ja siten toivo paremmasta huomisesta
Tiesit kysymättäkin, joo ei ole nippusiteellä suodattimen yhdykumi kiinni. Tosin suodatin on öljytty, mutta onko riittävän hyvin, tutkimus paikallaan. Täytyypi yrittää antamiasi niksejä. Kirjoitan lisää, kun saan testailtua toimivuutta viimeistään huomenissa. Voi olla kiukkusia naapureita, jos rupee pelittään auto kunnolla tähän aikaan