Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - miksu79

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 12
121
Sähköautot / Vs: Harjattoman moottorin korjaaminen
« : 12.08.12 - klo: 18.53 »
Voihan sen varmaan oikaista mutta tuskin saa niin suoraksi että laakerit enää kestää eli sitä on vaikea saada niin suoraksi että olisi enää tasapainossa ja ei ole kannattavaa teettää. Voi äkkiä teetetty roottori maksaa parin moottorin hinnan

122
Sähköautot / Vs: Harjattoman moottorin korjaaminen
« : 12.08.12 - klo: 16.59 »
Jep kolme ruuvia auki kuoret irti en nyt muista kumminpäin tuo aukes. Mutta kuitenkin akseli ja magneetti ulos ja niifen tosiaan pitäis olla tiukasti yhdessä. Ei tuola sisällä ile muita liikkuvia osia kuin tuo roottori eli ei ole muuta mistä voi luistaa.

123
Sähköautot / Vs: Harjattoman moottorin korjaaminen
« : 12.08.12 - klo: 15.00 »
Noh ihan mitenvaan itse en viitsisi 20e takia riskeerata 80e  moottoria. Eikä se lukite keskitä sitä akselia mitenkään ja toiseksi tuo tasapainoitus ei ole pelkästään se akselin keskittymisestä kiinni vaan täytyisi saada akseli samaan asentoon magneettiin nähden kun se on tehtaalla ollut pienet laakerit ja 50k kierroksia ei paljon kärsi tasapainon heittää. Mutta jos haluaa niin korjatkaa itse en lähtidi lukitteella liimaamaan. Ja harva lukite kestää noita lämpötiloja jotka roottorissa on. Ja jos tuota laakeriliimaa ei ole pakissa ennestään niin kustannuksissakaan ei paljoa säästä. Hyvä laadukas laakerilukite maksaa jo sen 15e pullo.

124
Sähköautot / Vs: Harjattoman moottorin korjaaminen
« : 12.08.12 - klo: 13.26 »
Uusi roottori maksaa n 20e että ei taida kannattaa alkaa turaamaan itse kuntoon kun kestävyys on kyseenalainen. Ja se täytyis saada aika hyvin tasapainoon kiertää kuitenkin aika hyn nuo koneet

125
Sähköautot / Vs: Harjattoman moottorin korjaaminen
« : 12.08.12 - klo: 13.19 »
Oliskohan magneetti irti akselista? Tuskimpa saa itse kunnolla paikalle mutta tuota ankkuria eli akseli magneetti pakettia saa varaosana esim power racingilta

126
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Winter Cup 2012-2013
« : 10.08.12 - klo: 00.17 »
Jep tokko on muita syytä kieltää. Jos joku haluaa ajaa muulla niin ajakoon. Minipinniä tuntuisi olevan ainakin hyvin saatavana ja vaikutti ainakin m8e autossa kestävän hyvin sillon kun viimeksi sisällä olen ajellu. Toki onhan se luistelukin hauskaa ja hieman scaalsmaisempaa kuin kammopito jos muillakin on sama rengas. Mutta mieluiten kisat sillä mikä toimii. 

127
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Winter Cup 2012-2013
« : 09.08.12 - klo: 21.06 »
Ei mitään yksityyppi rengasta. Tokko tuolla saa maahantuojia kauheasti innostumaan ja joku tykkää ajaa jolkain ja toinen haluaa ajaa jollain muulla ja turhaa katsastus rumbaa. Ja toimiiko joku rengas kaikissa autoissa kaikilla radoilla?

128
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Winter Cup 2012-2013
« : 09.08.12 - klo: 15.19 »
No joo jos erot on noin suuret niin ei se sillon toimi.

129
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Winter Cup 2012-2013
« : 09.08.12 - klo: 11.56 »
Hoken kanssa samoilla linjoilla että useampi lyht erä parempi
 kokematonkin voi kiusata kovaakin kuskia kierroksen kaksi mutta sitten peliin yleensä astuu kokeneen kuskin suoritusvarmuus jonka turvin menee menojaan. Tullu huomattua tuo radalla moneen kertaan itsekkin niin m8 kuin sc puolella. Ja ai sitä tunnetta kun pystyy edes kierroksen kaksi pitämääb ditä nimekästä kokenutta kuskia takanaan  kunnes tekee itse virheen ja kokenut menee menojaan.

Itse olisin useamman lyhyen heatin kannalla ja vaikka käänteisellä lähtöjärjestyksellä. Tulisi enemmän kilvanajoa ja sitä hauskuutta ja silti veikkaan että ne tutut nimet on kärkisioilla.

130
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 08.08.12 - klo: 14.00 »
Ja ajellessa on kovasti hyödyksi kun osaa itse mekata autonsa niin ei tarvitse lopettaa ajoa kun jotain särkyy ja lähteä viemään autoa jollekkin korjattavaksi. Pakissa kannattakin pitää perus varaosia mukana kuten tukivarsia hubit ohjauspalat laakereita kytkinkelloon pyöriin. Ruuveja ruuvilukitetta ja tietty työkalut. Noi kun on pakissa niin ei lopu ajot heti eka tankin kolhaisuun.

131
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 07.08.12 - klo: 23.26 »
Audi s1 evo2 kori laitettu tilaukseen tarroja täytyy jostain metsästellä kun korin mukana ei tule. Bosh castrol ym.

132
Kyosho / Vs: Kyosho inferno NEO ST Race Spec Truggy
« : 07.08.12 - klo: 00.23 »
Jos kolaroit ja auto hajoaa niin siinä on aivan turha syyttää tuotetta.
Et todellakaan saa rahojasi takaisin, etkä yhtäkään osaa takuuseen.
Karu fakta.
Oli kyseessä sitten rc tai oikea auto.

Tottakai autojen kestossa on eroja, mutta jos kopsautat johonkin ja auto hajoaa niin syy ei ole autossa vaan se syyllinen kurkistaa peilistä.

Ei hoke välttämättä kurkista peilistä jos peiliin katsoja onkin vanappyyri tai peili särki lattialla ku kiukuspäissään nakannu sen ensi seinään   :tongue:

133
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 07.08.12 - klo: 00.16 »
Tuollainen siitä tälläkertaa tuli.

134
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 06.08.12 - klo: 23.27 »
Noh missäs kaikki asso velhot luuraa?

135
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 06.08.12 - klo: 00.19 »
Onkos tuota overdrivellö kukaan kokeillu kun tuossa näky mukana tulevan rattaistuskin valmiiksi mukana? Tuli kasailtua  tuollainen nin että klikkerille laitoin pienemmän rataan kun slipperille. Mahtaakohan tuollainen slipperi kestää moisen? Itsellä siis ei ole ft vaan se perusmalli ei ollu maassa ft mallia. Mitäs tuohon olis ns must ft päivityksiä? Vakaajat ajattelin tilailla samoin tuon päivitetynslipperin sekä runkojäykkäri varmaan saisi olla. Ja sisäkäytöön pääasiassa tulossa. Diffit tein 20k eteen 3K  taakse iskarit jätin vakio öljyille kun näkyivät olevan täynnä diffi öljyt oli pusseissa molemmissa. Olihan melkoinen ruuvattava. Onkos tuosta paljastunu ns heikkoja sulake osia ja mites kuluvia osia. Eli mitä pitäis olla pakisa aina mukana siis tukivarsien ja hubien lisäksi

136
Yokomo / Vs: Yokomo BD5 keskustelu
« : 27.07.12 - klo: 16.35 »
jep pari autoa jotka käyttää 48 rattaita niin ei olis monia eri pinjoneita. toki mistään en löytäny 48 välitystaulukkoa. netistä löysin 64 välitystaulukon. jossa ilmeisesti tummennettuina nd mitkä ei sovi pakalleen?  mikäs kokoinen spurri tulee mukana?

137
Yokomo / Vs: Yokomo BD5 keskustelu
« : 27.07.12 - klo: 12.10 »
ok täytyy laittaa 48 spurreja tiluksen. tai 64 pinjoneja. tietää välityksiä miettiessä.  onkos tuossa mitään muuta erikoista tai tietämisen arvoista?  kuvista kattelin että servokin tulis jo molemmiltapuolilta kiinni

138
Yokomo / Vs: Yokomo BD5 keskustelu
« : 27.07.12 - klo: 07.29 »
olikos tuo uudrmpi yokomo  bd5 48p spurrilla ja mitkä spurrit tuohon istuu eli tarviaako omansa vai käykö nuo tarvike mallit? onkos mitä erityistä huomioitavaa?

139
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 25.07.12 - klo: 23.38 »
vatolle laitettu useampikin yv perusteluineen ja kuvineen.  vastausta odotellessa. odottavan aika vaan on hieman pitkä. alustaksi tulossa joko xray t 1 tai sitten joku muu yhtenä yokomo bd5wxi.

monessa paikassa tuo s1 evo2 sekoitetaan juuri tuohon pikes peak autoon mutta käytännössä ovat eri autot toki pohjautuu samaan s1 audiin. no katsotaan nyt mitä tuon korin kanssa käy. 


140
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 25.07.12 - klo: 22.58 »
on mutta ei vaan ole "pätkä" quatro  tuota pätkää en ole nähnyt  1/10 koossa kuin nimenomaan s1 evo2 versiona ja sitten jossain oli pikes peak versio pätkästä joka on vielä b ryhmäläistä karumpi.  yks mikä vois olla kans ja on jopa täysin siviiliversionakin myyty jonkinverrankin on lancia delta s4. no katsellaan mitä asiasta päätetään.

tai sitten lamborghini countach 5000 harmi kun ei ole suomen maalla tuota koria hyllyssä toki ei ole korilistassa mutta en näe mitään syytä miksei olisi sallittu siviili autohan tuo on  vuosimallikin täsmää

141
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 25.07.12 - klo: 22.51 »
ok. täytyy katsella koska sais kaluston ja ajot siihen  kuosiin että viitsii läheä kisailemaan ja jahka tuo kori asia tuosta ensin selviää. ei oikein uskalla alkaa koria tilaamaan kun ei tiedä että hyväksytäänkö noi b ryhmän ralli hirviöt. toki scalamaisuutta ja tuon ajan henkeä noissn b ryhmäläisissä on varmaan enemmän kuin joku 2wd jenkin kori 4wd alustalla  toki jenkit on hienoja en sitä sano mutta radalla liikkuessaan tuntuu jotenkin oudolta katsoa kun joku takavetoinen kori käyttäytyy ajotilanteessa 4wd tavoin. no katsotaan miten käy joku 4wd auton kori tulee jokatapauksessa jahka sellaisen vaan saa käsiini:P

142
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 25.07.12 - klo: 22.01 »
uutta verta mahdollisesti tulossa kisailemaan. onkos noi kisat kaksipäiväisiä???  kauheasti himottais tuollainen vanha b ryhmän audi s1 evo 2 rakentaa mutta kun hieman keskustelut vaiheessa että onko sallittu. säännön katuautostahan täyttää jokainen b ryhmäläinen myös evojen osalta koska evojakin on pitänyt tehdä luokituksen vaatimat 20kpl ja kaikki b ryhmän autot ovat olleet myös rekisteröityjä.  mutta tiedä sitten miten tuo tulkitaan. noh jos ei b ryhmäläistä sallita niin sitten juku muu kiva... 4wd alustalle 4wd kori.

143
Sähköautot / Vs: Pojalle autoa
« : 24.07.12 - klo: 21.22 »
yksi oleellinen auton valintaan vakuttava tekiä on missä on tarkoitus ajaa jossain parkkiksella ja hiekkakentillä nuo monsut ym menee mutta ei niillä radalla mitään tee crossiradalle jos menee niin corri auto kaiken paras valinta alkuun kestää parhaiten kun on kokonaan peittävä kori suojana

144
Sähköautot / Vs: Pojalle autoa
« : 23.07.12 - klo: 23.00 »
tuokaa joku rautalankaa....

eli mihin se auto grillaa niitä akkuja jos sen ei tarvitse kulkea sitä 50 kmh? ei se moottori sitä virtaa ota jos se ei tarvitse kulkea sitä 50kmh.  ilmaanko ne ampeerit menee omia aikojaan ? toki silläperusteellahan akut grillaantu pakissakin vaikka ei olisi edes kiinni.  meillä kun tuo auto on säädetty niin että auto kulkee reilua poitsun juoksuvauhtia radalla että saa pidettyä auton hallinnassaan ja radalla. eiköhän tuohon laiteta lisää kennoja sitten kun niitä oikeasti tarvitaan. jokusen akun tullut itsekkin ajettua m8e jopa siäradoillakin ja oikeasti kovassa rääkissä eli tiedossa on kyllä paljonko ja mitä tarvitaan sitten kun haetaan vauhtia.ja kyllä ohmin laki kannattaa tuntea. mutta tärkein junioreilla ei edelleenkään ole se hirveä vauhti vaan se että hän itse nauttii tekemisestään ja oppimisestaan eli opettelee ensin pitämään sen auton radalla ja hallinnassaan ja hahmottaa sen autonsa liikkumisen vasta sitten vauhtia lisää.  sillä että laitetaan 150kmh kulkeva auto juniorille ja 6 hehtaarin esteetön alue jossa voi huoletta vetää kaasupohjassa edestakas ei ole kovin vaikeaa. jopa minäkin pystyisin siihen :p

145
Sähköautot / Vs: Pojalle autoa
« : 23.07.12 - klo: 22.35 »
eipähän ehkä 5v poitsun tarvitse ajaa 50km/h ??? ja tärkein muksuilla olis oppia ensin hallitsemaan auto ja saada se samalle hehtaarille mihin haluaakin radalla etenkin. voisi olle hitusen vaarallinen tuollainen 4kg murkula 5v käsissä jos kulkee sen 50kmh herätkääs nyt.  ensin se auto haltuun ja sitten vauhti ja kiihtyvyys. toki jos montulla tai aavikolla vaan haluaa bashailla niin siitävaan vaikka 8s kiinni mutta ei siinä mitään kyllä opi, mutta jokainen tyylillään

146
Sähköautot / Vs: Pojalle autoa
« : 23.07.12 - klo: 19.32 »
meillä 5v poitsu ajelee m8e kyösti inferno ve llä 2s lipolla ja epalla hieman rauhoitettuna. jestää hyvin eikä säiky kolhuja

147
Xray / Vs: Xrayltä 1/10 nelivetokrossiauto?
« : 23.07.12 - klo: 19.28 »
äkkiseltään näyttäis että halkeaa samallatavalla kuin m8 autoissa :roll:

148
eikös heidän varoituksessa lue ettei tule enää air prakkel vaan nimenomaan airmail täytyy valita

149
Polttisautot / Vs: Losi SCT Nitro ShortCourse
« : 15.07.12 - klo: 18.52 »
vois olla ulkokäyttöön aika veikeä laite. onkohan tuossa startti ohjaimessa kun hehkun ja starttimoottorin johdot menee akkukoteloon?   :afro:

150
Polttisautot / Vs: Hankimassa halpaa polttista.
« : 08.07.12 - klo: 22.37 »
kyöstin mestaruus autoilla ja rtr autoilla ei ole mitään tekoa keskenään ja tuo on faktaaa. mp9 on kyllä hyvä mutta nuo rtr autot on aika kuraa.

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 12