Nyt kun GT-8 alkaa vaihtoehtona kuumottamaan.älkää sortuko "älyttömiin " sääntöihin. Moottorisäännöt vapaaksi,mutta kenties hinta raja. Yksityyppi rengas mutta speksien mukaan( brändi vapaa) ja hinta raja:
"Hyviä ajatuksia moottorin osalta - tämän kaltaisia kommentteja odotinkin - kiitos! Lisäisin tuohon listaan sen vielä vaatimuksen että se on veto-/ rotokäynnisteinen - mahtaisiko se vielä pienentää tuota 16 moottorin valikoimaa?
Itselläni ei ole noihin moottoreihin liittyen niin paljon tietoa, että osaisin tarkemmin ehdotella, mutta muistelen että IGT:n vakiopannun saanee noin 140,- ilman vauhtipyörää.
Renkaista ja kuluista yleensä voisin sanoa, että suurimmat kuluerät ovat juuri renkaat ja polttoaine. 5L polttoainetta noin 50e ja kierros suosituimpia renkaita myös n. 45-50e, karkeesti renkailla ajaa juuri tuon 4-5L "
Tähtään kyllä rengasparin hinnaksi jotakin15,-/20,- pari. Juuri ostin sisään Shepherdiltä LRP slicksit € 7,50 pari, ne kun kisoissa möisi € 15,- pari jäisi hyvä kate. Sonic PSS eli Pro stock on € 160,- siihen pilli päälle niin jää alle kahden sadan.. Ei pitäis olla liian kallista. Katsotaan vielä vähän aikaa mihin hintaan saan Shepherd brändättyä TeamC GT-8 pitkää alustaa vaihteellisena. Buggy sarja X8 Bull on OVH € 490,- Ei se vaihde voi olla enempää kuin viisikymppiä...Kaikki on määristä kiinni. Kun olis kristallipallo mistä katsoa ensi kesän harratajien innon, mutta sellaista ei taida kenelläkään tässä porukassa olla...